Liigu sisu juurde

Too käed pea taha, nii et küünarnukid laienevad külgedele. Väljakutse kalendri printerisõbraliku versiooni vaatamiseks klõpsake siin! Sul on alati abs. Eesmärk on viia jalad põrandast kraadise nurga alla. Kinnitades alaselja põrandale, tõsta parem jalg üles risti, varvas osutab otse lakke.

Tervis päevane kõhulihaste väljakutse tugevdab teie tuuma tõsiselt Ka polek tore 30 päeva pärat tugevamak kõhulihaeid aada? Te mitte ainult ei näe välja ja tunnete end Sisu: Liituge meiega Abs Challenge'il Kas poleks tore 30 päeva pärast tugevamaks kõhulihaseid saada?

Köögiviljad kaalulangus - 6-pack abs muutmine 8. päev

Te mitte ainult ei näe välja ja tunnete end hämmastavalt, vaid tugevdate ka oma tuuma, mis vähendab teie seljavalu võimalust muude muljetavaldavate eeliste hulgas. Mis kõige parem, saate seda teha iga päev vaid mõne minutiga, ilma igasuguse varustuseta - vaid mõned lihtsad harjutused ja mõned treeningvideod, mida saate jälgida peaaegu kõikjal.

Asendage mõned uued harjutused. Abs Dieedi vooluringi muutmiseks kasutage meie videoklippe Lihased minutiga Nende minutiliste treeningutega saate tundide vältel pumbata Näita mõnda jalga 5 uut jalga liigub, et segada teie Abs Dieti vooluringi Pigistage treeningus Uus ringtreening, mille saate teha vähem kui 20 minutiga Trenn puhtalt plaadil Haara raskusplaat ja treeni nende 7 lihast üles ehitava liigutusega Ühe kaaluga treening Kuidas treenida ainult ühe hantliga Šveitsi armee nuga treening Suurim kõik-ühes-liigutus, mis töötab kogu teie kehas Treening, mis reisib koos sinuga Pole vabandusi, et saali ei pääse. Nädalavahetuse sõdalase treeningkava Kuidas treeningupäraselt nädalavahetusest maksimumi võtta Minge järgmisele lehele, kus leiate kardiovõimalusi ja abs-liigutusi Joonis-neli topeltmurd Lisage see abs liikumine oma Abs Dieedi ringlusse On T aeg See südamiku liikumine töötab ka teie rinnal, õlgadel ja peaaegu kõigil teistel teie keha lihastel Tutvuge oma abs Siit saate teada 4 erinevat tüüpi kõhulihaseid Rohkem oma südamesse Nende kahe käiguga muutuge keskelt tugevamaks Pange sellesse kork Torso kuju keeramiseks kasutage korgitserite abs liikumist Šveitsi palli sissetõmme Soolestiku kõvenemiseks on edasijõudnutele vajalik edasiminek Võta viis Proovige neid täiesti uusi, kõik-ühes abs-liigutusi Abs Dieet Fit Fit, Stay Fit Plan KÕRGEintensiivne vahekoolitus Teie keha reageerib rasva kadumisele paremini, kui tegelete suure energia- ja intensiivsusega kardiovaskulaarse treeninguga. See tähendab, et kõige tõhusamad kardiovaskulaarsed treeningud on sellised, mis segavad kõrge intensiivsusega perioode lähevad kõigile lähedale madala intensiivsusega perioodidele mõtle kergele sörkjooksule.

Ja kuna personaaltreener PJ Striet seadis meeste ja naiste põhitugevuse mõõdupuuks kaheminutilise plangu, võite kihla vedada, et plankimist jätkub. Kuid ärge muretsege, kui te ei saa veel kaheminutilist planku või isegi sekundilist planku teha.

Ärge unustage puhata ja stressi kaotada Kuu on lühike tähtaeg kuue paki abs saavutamiseks, nii et kui kavatsete 30 päevaga nullist pesulauani minna, peaksite oma ajaskaala kohandama. Selle põhjuseks on asjaolu, et üldiselt on ab-lihase määratlus naistel 14—20 protsenti ja meestel 6—13 protsenti keharasvast.

Andke meile 30 päeva ja me juhatame teid sinna! Siin on, kuidas abs väljakutse töötab Nagu näete allpool, on päevane kalender, mida saate jälgida iga väljakutse päevaga.

Kuidas saada ABS parast kaalulangust Crazy Fat Burners

Alustame oma järgmist seanssi esmaspäeval, 1. Enamikul päevadel sooritate teatud aja või korduste arvu jaoks nelja erinevat ab-harjutust - kõrge plank, paadi poos, käärikeerud ja ühe jalaga tõsted.

Siin on, kuidas abs väljakutse töötab

Näiteks esimesel päeval teete sekundilise plangu, sekundilise paadi poosi, 20 käärikeeret ja 10 ühe jalaga tõstet. Iga harjutuse õige vormi leiate allolevast videost. Kuid saate väljakutse üles tõsta, tehes topelt kordusi.

Kuidas saada ABS parast kaalulangust Parim rasvapoletaja ei krahhi

Sirgendage oma jalgu nii, et toetate kehakaalu kätele ja jalgadele. Teie keha peaks olema ühes sirgjoones peast puusadeni ja kontsadeni. Kaasake oma kõhulihased, neljakordsed ja tuharalihased, mis aitavad teil hoida vormis õigust.

  1. Köögiviljad Kaalulangus - 6-pack Abs Muutmine 8. Päev
  2. PäEVANE ABS VäLJAKUTSE - TERVIS -
  3. Voimalused rasva eemaldamiseks kohus

Näpunäide Kui peate modifitseerima, võite langeda põlvili, veendudes siiski, et keha on peast puusade ja põlvedega joondatud. Kui selgroog on pikk ja rindkere lahti, tõstke jalad põrandalt ja sirutage jalad lae poole. Eesmärk on viia jalad põrandast kraadise nurga alla. Tõstke käed otse välja, nii et need oleksid põrandaga paralleelsed. Joonista oma kõhunupp selgroo külge ja hoia seda poosi hoides kael lõdvestunud.

Video: Six Pad ABS - Kas Geliştirici 2021, Mai

Näpunäide Muutmiseks painutage põlvi nii, et sääred oleksid põrandaga paralleelsed. Veelgi enam muutmiseks hoidke oma varbaid maas. Kolimine 3: Kääride keerdumine Lama selili sirutatuna välja sirutatud jalgadega, seejärel tõsta pea, kael ja õlad maast lahti, et kõhulihased kinni haarata.

Tõstke oma jalad nii, et need oleksid maaga risti.

Enim Külastatud

Käed koos ja sirutades jalgade poole, keerake vasakule jalale maa poole laskudes paremale küljele. Teie jalg peaks hõljuma maapinnast, kuid minge ainult nii Kaalulangus parast 40 naela kui võimalik, hoides seljaosa maas.

Lülitage käed ja jalad nii, et keerate vasakule küljele ja lasete parema jala maapinna poole. Jätkake kaela pingutamata edasi-tagasi keerutamist. Näpunäide Tehke liikumist natuke kergemaks, painutades põlvi, kui tõmbate jalga rinda.

Kuidas sa saad Nice Abs?

Püüdke oma reie väliskülge veelgi suurema toe saamiseks. Tõstke mõlemad jalad põrandast paar tolli maha. Kinnitades alaselja põrandale, tõsta parem jalg üles risti, varvas osutab otse lakke.

Paremat jalga alla lastes lülitage oma vasak jalg ülespoole üles. Näpunäide Muutmiseks vahetage oma jalad ülaosas.

Esiteks vaadake oma dieeti üle

Nii alustate sellest, et mõlemad jalad on otse õhus Kuidas saada ABS parast kaalulangust suunatud, seejärel laske üks jalg korraga maa poole. Mõni päev kuu jooksul lisate ab treeningvideo, mida juhib joogaõpetaja Elise Joan.

Kuidas saada ABS parast kaalulangust Kaalulanguse masina nimi

Kõik need leiate allpool. Enne jahtumist korrake skeemi 2—3 korda.

30-päevane kõhulihaste väljakutse tugevdab teie tuuma tõsiselt

Ärge unustage jahtumist! Mõnel õnnistatud päeval väljakutse ajal igal seitsmendal päeval on teil puhkepäev! Kasutage neid kindlasti ära, tehes midagi aktiivset, kuid madala intensiivsusega nagu kõndimine, matkamine, jooga või ujumine.

  • Kas abs on atraktiivsed? - Harjutus
  • Kuidas sa saad Nice Abs?
  • Rasva kadumise valu rinnus

Liituge meiega Abs Challenge'il 1. Jagage allolevat väljakutsekalendrit oma sõpradega Pinterestis, Facebookis ja Twitteris.

Köögiviljad kaalulangus - 6-pack abs muutmine 8.

Võite selle ka välja printida ja hoida kusagil, kus seda iga päev näete, või salvestada telefoni, et see oleks alati käepärane. Järgige iga päev väljakutset ja postitage oma edusammud Facebooki gruppi. Me juurdume teie eest! Väljakutse kalendri printerisõbraliku Kuidas saada ABS parast kaalulangust vaatamiseks klõpsake siin!