Liigu sisu juurde

Sirutage käed aeglaselt lae poole, pikali rinna kohal. Seisa oma tooli paremal küljel ja hoia kummastki käest vajaduse korral hantleid reide ees.

Venitage käed kontrollitult näo ee või rindkere ee. Lake tagumik põrandal alla nii, nagu hakkakite toolile ituma. Langetage tuharad nii, et reied Sisu Hoiatus Seisa jalgadega õlgade laiuselt. Venitage käed kontrollitult näo ees või rindkere ees.

Laske tagumik põrandal alla nii, nagu hakkaksite toolile istuma. Langetage tuharad nii, et reied oleksid põrandaga paralleelsed, kuid ärge suruge põlvi üle varvaste.

Hoidke seda asendit tehes selg sirge ja pea SBC kaalulangus, püüdes jaotada oma kehakaalu ühtlaselt jalgade vahel. Tõstke end aeglaselt tagasi algasendisse, seejärel tehke veel 8—10 korda.

Kuidas slim alla oma ulakeha Kaalulangus Fresno

Harjutage esimest sammu. Eesmine samm on ka suurepärane harjutus tuhmunud tuharalihastele. Eelmine etapp viiakse läbi järgmiselt: Püsti sirgelt, siis astuge pikk ja õige samm edasi. Painutage mõlemad põlved, kuni need moodustavad täisnurga.

Saage tugevaks 2019. aasta väljakutse päeval 17: kuidas kujundada parem saak

Hoidke vasak põlve varvastest eemal ja ärge laske vasakul põlvel põrandat puudutada. Astudes hoidke selg sirge ja pea püsti.

Proovige kõhulihaseid pigistada, kui astute, et samal ajal kõhulihased liikuma saada. Pöörake jalg aeglaselt algasendisse, seejärel korrake vasaku jalaga ettepoole.

  • 100 Kaalulanguse garantii
  • KUIDAS SALENEDA PIRNIKUJULIST KEHA - TERVIS -

Jätkake seda, kuni mõlemad jalad on kümme korda suuremad. Tehke jalatõsteid. Jalatõsted sooritatakse ühes puusaliigeses asendis. See on tõhus harjutus, kui soovite samal ajal treenida oma tuharalihaseid ja alaselga.

Mix in Shampoo and Apply on Hair Loss, Hair Grows, Strengthens Hair

Jalgade tõstmise harjutused on järgmised: Lama paremal puusal ja pea paremale küünarnukile. Soovi korral võite oma parema põlve painutada, kuid vasak jalg hoida sirge ja piki selga.

Hoidke jalgu maapinnaga paralleelselt, maksimeerige vasaku jala kõrgust puusasid liigutamata. Võite oma vasaku käega puusasid toetada, et vältida puusade tahapoole kaldumist. Suru jalgu tõstes pigista oma ülakeha ja püüa kõhulihaseid kindlalt hoida. Laske jalad aeglaselt tagasi algasendisse, seejärel korrake korda, enne kui teisele jalale edasi liikute.

Kuidas slim alla oma ulakeha Kaalulangus parast soudmist

Vastupidavuse suurendamiseks ja liikumise raskendamiseks võite põlvede ümber kanda pahkluu raskusi. Tehke tagumik. Ühe jalaga tagumikuvisked võimaldavad teil treenida tuharaid, tugevdades samal ajal ka alaselga.

Toimige järgmiselt: Sisestage põlvili asend oma kätega otse õlgade alla, põlved joondatud puusade alla.

Tugevate glute tähtsus

Hoides põlve kraadise nurga all, tõstke parem jalg nii kõrgele kui tahapoole. Jalgade tõstmisel pigistage tuharad. Hoidke seda tehes oma kaela selgrooga joondatuna - ärge proovige pead üleval hoida.

Samuti hoiduge jalgade tõstmisel selja kaardumisest. Langetage oma jalad tagasi algasendisse ja korrake veel kordust.

Kuidas nutikat treeningut ülakeha salendada

Seejärel korrake vasaku jalaga. Kui soovite keerukamat harjutust, võite põlvede painutamise asemel hoida jalgu sirgelt tõstmise ajal või kanda vastupanu suurendamiseks pahkluu hantleid.

Tagumiku tõstmise harjutused. Tagumiku tõstmist on lihtne teha, kuid see võib anda suurepäraseid tulemusi!

Kuidas slim alla oma ulakeha Spa Slimming

Ilma selleta pole ideaalset tagumikujahti! Toimige järgmiselt: Lama selili painutatud põlvedega ja jalad umbes õlgade laiuses. Kontsad peaksid puudutama tagumikku ja peopesad tuleks vastu põrandat suruda. Tõstke puusad põrandalt, samal ajal pigistades gluteid ja sisse. Tõstke puusad üles, kuni keha moodustab põlvest õlani sirge viltuse joone.

Kuidas slim alla oma ulakeha Slimming nagu protseduurid

Hoidke tõstmisel kergelt lõug all ja pidage meeles, et puusatõste jõud on tuharalihased, mitte aga reieluud. Langetage tagumik aeglaselt põrandale ja jätkake veel kordust. Harjuta kõrvale astumist. Külgsuunalist sammu on lihtne teha, kuid see on tuharate toniseerimisel tõhus.

Kuidas slim alla oma ulakeha Realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul

Kõigepealt vajate jalutuskäigu kaugusele sobivat pinki ja üle 2 kg kaaluvate hantlite komplekti valikuline. Seisa oma tooli paremal küljel ja hoia kummastki käest vajaduse korral hantleid reide ees. Astuge toolil parem jalg külili ja hoidke vasakut jalga õhus otse. Hoidke seda asendit kolmel korral, pigistades samal ajal ka kogu oma glute. Astuge tagasi algasendisse ja korrake enne teise jala harjutamist korda. Traditsiooniline tõstmine.

  • Java kaalulangus kohv
  • Toonitud rindade ja tuharate harjutamine: 14 sammu (fotoga) - Vihjeid -

See raskuse tõstmine töötab kogu kehal, kuid on eriti hea ka glute'i ja reieluu toonimiseks. Teil on vaja komplekti raskusi, mis kaaluvad üle 2 kg mõlemal küljel, kuid kg kaal Kuidas slim alla oma ulakeha tõhusam.

Kuidas slim alla oma ulakeha monokulatu rasvade juuste valjalangemine

Tõstke raskusi järgmiselt: Asetage hantlid enda ette põrandale, seistes püsti, jalad puusa laiuselt. Nüüd tehke istuma kükitamine nagu eespool kirjeldatudhoides pea ja rindkere kõrgel.

Hoidke korraga kahte hantlit peopesadega keha poole. Veenduge, et käed oleksid täiesti sirged ja selg ei oleks kaarjas. Tõstke oma keha aeglaselt tagasi püsti, sirutades oma jalgu ja tõmmates kokku tuharalihaseid. Lükake oma õlad tagasi ja puusad ettepoole. Pöörake ümber puusade ettepoole, lõdvestage õrnalt põlvi ja laske hantlid maapinnale võimalikult lähedale, tundmata seljas valu või ebamugavust.

Denise Austini lihtne liikumine

Käed hoiavad endiselt hantleid, tõstes keha püstiasendisse. Lihaste kokkutõmbumine ja tuharad. Korrake ülaltoodud samme 10—15 korda. Kindlustage tagumik aeroobse treeninguga. Toonitud tagumiku jaoks ärge pöörake ainult venitus- ja tõsteharjutusi.

Miks teil on ülakeha rasv

Võite lisada glutes oma igapäevase kardiotreeningu! Aeroobsed harjutused koos tantsupoodiumiga on harjutused, mis aitavad parandada tagumiku kuju.

Saate registreeruda jõusaaliga liitumiseks või osta videoõpetuste kaudu oma kodutantsu platvormi. Kui teil ei ole õues võimlemist, võite kasutada jõusaalis olevat jooksulint või paigaldada tavapärasest järsema kaldega jooksulindi.

Teised kasutamiseks sobivad masinad on jooksulint ja ratas, mis sobivad suurepäraselt kardiotreenimiseks ning tuharate ja jalgade samaaegseks toniseerimiseks. Pidage meeles, et lühike, kõrge intensiivsusega treening aitab lihaseid kasvatada, samas kui madalama intensiivsusega pikaajaline treening aitab toonust. Kas push up on suurepärased harjutused rinnale, toonides rindkere lihaseid, käsi ja õlgu. Toimige järgmiselt: Sisestage plank nii, et käed asetsevad õlgade laiusest pisut laiemalt, jalad toetuvad jalgade kohale.

Langetage end küünarnukke painutades aeglaselt maapinnale.

Viimati Väljaanded Enim Külastatud

Ärge unustage hoida oma selga sirgena ja kõhu lihastes. Tõstke tagasi plangule ja korrake seda veel 15—20 korda. Kui see harjutus on liiga keeruline, saate seda kohandada, hoides tasakaalu jalgade ülaosa asemel põlvedel. Harjuta T-planki. See harjutus aitab venitada ja arendada rinnalihaseid, toonides samal ajal käsi. Toimige järgmiselt: Hoidke hantleid mõlemas käes ja minge surumisasendisse keha toetub hantlitele. Stabiilsema tasakaalu saavutamiseks asetage jalad puusadest veidi laiemaks.

Tõstke parem käsi otse õhku, keerake keha, pöörake rindkere ja ülakeha ühele küljele.

Treeningu rutiinne: 20 minutit Slim Vaata Denise Austini rasvapõletavaid harjutusi, mida saate maja ümber teha Vaata Gallery15 fotosid 20 minutit Slimile Rasva põletamise rutiin, mille olen siin teile loonud, on 10 liigutust, millest igaüks teeb 2 minutit. Te saate oma mobiiltelefoni või stopperit hoida vahelehti õigeaegselt. Kas see treening toimub kolm päeva nädalas ja sa võid kaotada kuni 5 naela vaid kolme nädala jooksul! Lööb alla Parema jala kergelt painutatud jalg, vasak jalg ulatub küljele varvastega. Tõmmake parempoolse küünarnukiga lae poole ja pange vasak käsi maapinna poole.

Toetage käed sirgelt vastu õlgu ja hoidke puusad kindlalt - liiguvad ainult kere ja ülakeha. Keha peab nüüd moodustama "T". Naaske algasendisse ja korrake siis vasaku käega. Jätkake seda nii kaua, kuni iga käsi saab teha 10 kordust. Rindkere surumine: See harjutus toniseerib rindkere lihaseid ja liigutab käsi.

Lama selili põrandal või diivanil, hoides mõlemas käes hantlit peopesadega kehast välja. Kummardage küünarnukid nii, et käed oleksid kraadise nurga all, hoides Kuidas slim alla oma ulakeha õlgadega paralleelselt. Sirutage käed aeglaselt lae poole, pikali rinna kohal. Viige oma käed aeglaselt tagasi algasendisse, seejärel korrake veel korda. Tehke rindkere kompressioone. Rindkere surumine aitab arendada rindkere lihaseid.

Lama selili põrandal, põlved kõverdatud ja jalad põrandal lamedad. Hoidke mõlemas käes hantlit ja sirutage käed peaaegu õlgadega paralleelselt. Tõstke käed, peopesad vastassuunas, kuni käed peaaegu puudutavad teie rindkere ees.