Liigu sisu juurde

Külgmine venitus: Küljel venitamine on suunatud just armastuse käepidemetele. Lisage neid oma jookidesse, valgulaaste ja jogurtitesse. Hoidke palli põlvede vahel ja sirutage käed õlaga paralleelselt. Me teame, kui stressirohke võib elu olla. See aitab vältida veresuhkru taseme tõusu, mis omakorda võib suurendada rasva kogust keskel, kui seda on liiga palju.

Valmistage ise nii palju kui võimalik. Proovige toite valmistada iga päev värskelt, isegi kui söögikord on sama lihtne kui grillitud kana või tofusalat.

Kõhurasvade probleem

Pakendatud toidu asemel sööge tervislikke suupisteid, nagu pähklid, porgandid või puuviljatükid. Proovige hommikusöögiks valmistada vanaaegset müslit puuviljadega või pekstud muna.

parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks Kaalulanguse soovitused

Ärge sööge magusaid hommikusöögibaare; isegi "dieedibaarid" on täis suhkruid ja seetõttu tühje kaloreid. Samuti tuleks vältida karastusjooke ja muid suhkrurikkaid jooke.

  1. Alumine rida Vaatamata nende armsale nimele pole armastuskäepidemetes palju armastada.
  2. Chennai jõulupühade jaoks on vaja külastada 9 kirikut Armukäepidemed on liigsed rasvaladestused vöökoha külgedel.
  3. Ashley R kaalulanguse varskendus
  4. Kuidas poletada rasva reide kodus
  5. Slimming Kuveit
  6. 9 parimat harjutust armastuse käepidemete vähendamiseks - Ilu ja mood -
  7. 16 põhjust, miks te oma armastuse käepidemetest lahti ei saa - Kaalukaotus

Eelistage juua magustamata taimeteed. Kui teile meeldib magus, kasutage mett. Rattaliikumine on loodud armastuse käepidemete vabanemiseks ja seda saab hõlpsasti kaasata enamiku treeningute raames. See harjutus sunnib teie keha kiiresti küljelt küljele liikuma, pannes kaldu kõhulihased tööle.

parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks Kaalulangus kaivitamise tugevuse

Lama selili kõval põrandal ja tõsta jalad vööst üles. Leidke oma kätega tugi, asetades küünarnukid alaselja alla, nii et jalad on täielikult maast lahti, ja tehke jalgrattaliigutusi jalgadega õhus.

Selle harjutuse sooritamisel tehke kindlasti kena aeglane liikumine, kuna see hoiab viltuseid lihaseid maksimaalselt pinges. Harjutus harjutuspalliga. Järgmine käik tehakse treeningpalliga ja on eriti kalduvast kehaasendist eriti tõhus armastuskäepidemete vastu. Teie lihased peavad oma keha tasakaalus hoidmiseks kõvasti tööd tegema ja see muudab teie lihased tugevamaks. Lama kõhuli pallil. Veereta palli küljelt küljele, liigutades keha tasakaalu, et sa maha ei kukuks. Iga kord, kui surute palli vastu keha külge, peaksite seda tundma kaldus lihastes.

Treening hularõngaga. Lõbus harjutus, mis on nende keeruliste armukäepidemete vastu tõeliselt tõhus, on hularõnga keerutamine. Lülitage sisse sobiv muusika ja pöörake oma puusi, liigutades rõngast ülakeha ja puusasid mööda kõrgemale ja madalamale. Mõne aja pärast märkate tõesti, et teie viltused kõhulihased on hõivatud, mis tähendab, et teie armastuse käepidemete all olevad lihased muutuvad tugevamaks.

15 parimat harjutust armastuse vähendamiseks saab kodus kiiresti hakkama

Valige püksid, mis sobivad vöökohale, mitte puusadele. See võib aidata vähendada puusade kitsendust, mis rõhutab armastuse käepidemeid. Samuti veenduge, et püksid ja aluspesu poleks liiga tihedad. Meditsiinilised protseduurid Rasvapeetuse vähendamiseks keha konkreetsetes piirkondades kasutatakse mõnikord teatud plastilise kirurgia vorme. Üks neist protseduuridest nimetatakse rasvaimu. Rasvaimu ajal süstib kirurg rasvarakkude vedeldamiseks lahust sihtpiirkonda, näiteks teie puusadesse.

Seejärel eemaldavad nad rasvarakud vaakumitaolise aspiraatori abil. Tulemusi võib näha mõne päeva jooksul pärast ravi. Rasvaimu ei ole kogu keha lahendus. Selles käsitletakse ainult konkreetseid, sihitud piirkondi.

Lisaks, ilma elustiili muutusteta, taastuvad tõenäoliselt rasvarakud. Rasvaimu on soovitatav ainult kerge või mõõduka ülekaaluga inimestele.

Rasvunud täiskasvanute kaalukaotuse toetamiseks võib kasutada ka muid protseduure. Nende hulka kuuluvad maolindid või mao ümbersõit. Kui olete rasvunud ja teil on armastuse käepidemed, võivad sellised protseduurid olla rasvaimudest tõhusamad. Kaaluge neid protseduure ainult juhul, kui teil on KMI üle 40 või KMI üle 35 koos muude sellega seotud parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks.

Mis on kaasavõtmine? Armastuse käepidemed võivad olla liigse keharasva, eriti puusade ja alakõhu piirkonnas esineva rasva kõrvaltoime. Suurenenud aktiivsus ja tervislikum toitumine võivad armastuse käepidemete kokkutõmbumisele kaasa aidata üldise rasva kadu korral, kuid on oluline meeles pidada, et ka see võib võtta natuke aega.

Pidage kinni tervislikuma eluviisi plaanist ja saate lõpuks kasu nii esteetilisest kui ka tervisega seotud eelistest. Kui te ei suuda dieedist ja treenimisest hoolimata kaalust alla võtta, pöörduge arsti poole.

Nad võivad tellida vereanalüüse, et kontrollida võimalikke kaasnevaid probleeme, näiteks hüpotüreoidism, või saada soovitusi kirurgiliste protseduuride kohta. Toimetaja Valik. Söö regulaarselt. See aitab vältida veresuhkru taseme tõusu, mis omakorda võib suurendada rasva kogust keskel, kui seda on liiga palju.

Kui soovite vabaneda armastuse käepidemetest, sööge regulaarselt, väikeste portsjonitena ja lõpetage söömine pärast kella Andke oma kehale aega toidust puhkepauside tegemiseks öösel kuni hommikuni, seejärel sööge head hommikusööki, millele järgneb tervislik lõunasöök ja õhtusöök, see on parim viis armastuse käepidemetest vabanemiseks.

Parimad harjutused armastuse käepidemete vähendamiseks:

Ärge jooge alkoholi liiga palju. Alkohol võib põhjustada muutusi suhkrutasemes, mis ärritab süsteemi ja põhjustab rasva ladustamist maos. Hoidke eemale alkohoolsetest jookidest, mis sisaldavad suhkrut.

parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks 30 10 Kaalulangus Kent

Valige madala suhkrusisaldusega joogid nagu viinamarjamahl ja piirduge ühe või kahe klaasiga, kõige rohkem kaks korda nädalas. Hästi söömine on kõige olulisem asi, mida saate teha armastuse käepidemete kaotamiseks. Värske puu-ja köögivilja söömine igal toidukorral on suurepärane viis rasva ladustamiseks kõhus. Puu- ja köögiviljad sisaldavad erinevat tüüpi vitamiine ja toitaineid, mida teie keha vajab tervena püsimiseks, lisaks sellele, et need on rikkad kiudaineid ja vett ning sisaldavad väga vähe kaloreid.

Alustage oma päeva köögivilja omleti või puu- ja köögiviljamahlaga. Kindlasti sööge igal toidukorral alati suuri portsjoneid köögivilju. Hooajalised köögiviljad on tavaliselt värskemad ja sisaldavad rohkem toitaineid kui hooajal olevad köögiviljad, mida tuleb importida kaugelt.

Proovige valida tooteid, mida kasvatatakse teie elukoha lähedal. Söö valku ja tervislikke rasvu. Dieet, milles on palju valke, oomega-3 ja muid häid rasvu, on eriti oluline, kui proovite vabaneda armastuse käepidemetest. Iga söögikorra juurde peaksite lisama ühe portsjoni valke, näiteks kana, kala või tailiha.

Konserveeritud liha nagu peekon, vorst ja toores liha sisaldavad säilitusaineid ja rasvu, mis aitavad kaasa rasva talletamisele, nii et vältige seda tüüpi liha ja vali värske liha. Samuti on olemas mitut tüüpi köögiviljavalikuid, mida saab kasutada valguallikana.

Munad, tofu, pähklid ja teatud rohelised lehtköögiviljad sisaldavad ka suures koguses valku.

Sa ei söö piisavalt.

Sööge toite, mis sisaldavad terveid selleri seemneid ja kiudaineid. Tegelikult leiti ühes 97 ülekaaluliste ja rasvunud inimeste uuringus, et vastupanu ja aeroobse treeningu kombinatsioon vähendas kehakaalu ja kõhurasva tõhusamalt kui ainult aeroobne treening või jõutreening.

Lisaks annab vastupanutreening ainevahetusele väikese tõuke, aidates kogu päeva jooksul rohkem kaloreid põletada Magage piisavalt Nagu stress, suurendab ka vähene uni kortisooli taset kehas, mis võib põhjustada kehakaalu tõusu. Uuringud on näidanud, et unepuuduses inimesed kaaluvad rohkem ja neil on rohkem keharasva kui neil, kes piisavalt magavad. Ühes uuringus, mis viis aastat jälgis enam kui inimest, leiti, et need, kes magasid vähem kui viis tundi ööpäevas, kaalusid rohkem ja neil oli rohkem kõhurasva kui neil, kes magasid seitse kuni kaheksa tundi ööpäevas.

Unepuudust on seostatud ka diabeedi ja rasvumise suurenenud riskiga. Ebapiisava une tõttu kehakaalu tõusmise vältimiseks võtke endale eesmärgiks saada seitse kuni kaheksa katkematut und öösel. Lisage kogu keha liigutused Keskendumine kehaosa välja töötamisele, mis teid kõige rohkem häirib, võib olla ahvatlev, kuid kogu keha treenimine võib olla tõhusam viis armukäepidemete salendamiseks.

Kõige tõhusamad harjutused armastuse käepidemete vähendamiseks:

Kohapealne treenimine ei ole tasuv viis kangekaelse rasva kaotamiseks ja on mitmes uuringus osutunud ebaefektiivseks Parem viis resistentsete keharasvade kaotamiseks on lisada kogu treening treeningusse ja lisada aeroobsed harjutused, mis töötavad korraga suure hulga lihastega.

Uuringud on näidanud, et kogu keha töötavad harjutused, näiteks burpeed või lahingköite kasutamine, põletavad rohkem kaloreid kui traditsioonilised harjutused, näiteks push-up. Suurendage oma valgu tarbimist Kvaliteetse valgu lisamine söögikordadele aitab teil kaotada rasva ja säilitada tervisliku kehakaalu. Valk aitab teil toidukordade vahel täis olla ja võib isegi vähendada soovi suupisteid. Pealegi on uuringud näidanud, et valgurikkad dieedid vähendavad kõhurasva tõhusamalt kui madala valgusisaldusega dieedid.

Lisaks võib kõrge valgusisaldusega dieedi järgimine aidata teil kaalu säilitada, kui olete oma eesmärgi saavutanud. Kvaliteetsete valguallikate, näiteks munade, pähklite, seemnete, kaunviljade, mereandide, linnuliha ja liha lisamine toidukordadesse võib aidata vähendada liigset rasva, sealhulgas armukäepidemeid. Suurendage oma südame tööd Kardiovaskulaarset või aeroobset treeningut defineeritakse kui mis tahes tegevust, mis tõstab teie südame löögisagedust pikema aja jooksul.

Aeroobsed treeningud aitavad kaloreid põletada ja vähendada kehas liigset rasva, mis võib aidata armukäepidemeid vähendada Paljud inimesed tunnevad hirmu mõne aeroobse treeningu, näiteks ketramise või jooksmise, kõrge intensiivsusega. Siiski on palju vähese mõjuga, algajatele sobivaid aeroobseid treeninguid, mida on lihtne teha.

Mis on armastuse käepidemed?

Ujumine, treenimine elliptilise masinaga või lihtsalt kiire jalutuskäik on kõik suurepärased võimalused aeroobse treeningu juurde pääsemiseks. Sellised eksperdid nagu haiguste tõrje ja ennetamise keskused soovitavad vähemalt minutit nädalas mõõduka intensiivsusega aeroobset treeningut.

See on umbes 20 minutit päevas. Jooge vett, et niisutada Keha korralik niisutamine on optimaalse tervise tagamiseks vajalik. Ehkki vesi on parim joogivedelik, kipuvad paljud janu järele tundma magusate jookide, näiteks spordijookide, tee ja mahla järele. Magustatud jookides leiduvad kalorid ja suhkur liituvad ja võivad põhjustada vöökoha ümber rasva suurenemist. Uuringud on näidanud, et suhkruga magustatud jookide suurem tarbimine on seotud kehakaalu tõusuga, eriti kõhupiirkonnas.

Veelgi enam, vedelatel kaloritel ei ole nälja suhtes sama mõju kui tahkel toidul, mistõttu on liigse hulga kalorite ja suhkru joomine lihtsam.

Cultivating Love in Blended Families (Part 1) - Dr. Gary Chapman \u0026 Ron Deal

Magusate jookide asemel niisutage tavalise või vahuveega või magustamata teega.