Liigu sisu juurde

Roheline tee Roheline tee sisaldab lisaks ergutava toimega kofeiinile ka antioksüdanti, mis aitab rasvu, eriti kõhurasva, põletada. Sel momendil on väga tähtis mitte heituda ega masendusse langeda, et kaal enam nii suure hooga ei kuku. Kui neerud peavad toimima vähese veega, siis ladustatakse mürkained maksa, mille tõttu on rasvade lõhustamine raske. Kohv sisaldab aineid, mis aitavad seedimist kiirendada, ning kiirema seedimise puhul võid tarbida rohkem kaloreid kaalu nii kiiresti juurde võtmata. Tervislikult toitudes läheb toidus süsivesikute ja soola osakaal mõistlikuks.

Kuus nippi, mis aitavad uuel aastal lihtsa vaevaga vähemalt 24 kilo kaotada

Ebatervislikku toitu süües söövad inimesed enamasti liiga palju süsivesikuid ja soola. Mõlemad aga on põhjuseks, mis sinu keha hakkab vett kehas kinni hoidma.

Seetõttu tunned end raskena ja halvasti.

Eriti kasulik on mune süüa just hommikusöögiks. Muna valmib kiiresti ja selle söömiseks on palju erinevaid viise.

poletada keharasva nadalas

Muna ei pea tingimata sööma iga päev aga muna igapäevaselt teeb Sulle ainult head. Kala ja kalaõli Kala söömine on tervislik suuresti tänu sellele, et kala sisaldab omega 3 rasvhappeid, millel on tervisele palju kasulikke toimed, alustades südamehaiguste riski vähendamisest, lõpetades naha kaunimaks muutmisega.

Kala kasulik toime kaalulangetusele algab juba sellest, et kala on hea valguallikas, seetõttu aitab kala tarbimine suurendada täiskõhutunnet ja kiirendada seedimist.

Mida tuleb teha, et rasva põletada?

Peamine kala ja kalaõli positiivne toime kaalulangetusel tuleb aga sellest, et kalas olevad omega 3 rasvhapped aitavad keharasva kiiremini põletada ja selle lihaseks muundada. See toime ei pruugi otseselt väljenduda numbril kaalul, sest rasva lihaseks muundudes jääb kaal ikka samaks, kuid näed seda tulemust oma kehakuju muutumises. Kui rasv on juba lihaseks muundunud, põletab lihas ka kiiremini kaloreid.

Rasva lihaseks muundumise toime ei tule aga niisama kala või kalaõli suuremast tarbimisest, selleks peab ka üldiselt tervislikumalt toituma ning lihased arenevad kiiremini vaid juhul, kui selleks ka trenni teed.

Kui sööd nii, et kehakaal tiksub pidevalt tõusujoones, sisaldab sinu toit tõenäoliselt liiga palju süsivesikuid ja soola. Need ained seovad organismis vett, mistõttu jääb seda kehasse liiga palju. Ülekaaluline inimene võib endaga kaasas kanda 5—15 kg liigset vett, isegi poole 15 ülekilost võib moodustada vesi. Kui sa päevade kaupa valdavalt istud ning sööd umbes kcal päevas, millest 60 protsenti moodustavad süsivesikud, ei suuda sa seda hulka sellise aktiivsuse juures ära kulutada.

Kala, mida võiksid omega 3 rasvhapete saamiseks tarbida on näiteks lõhe, heeringas, sardiinid, tursk ja tuunikala. Selleks, et piisavalt kasulikke aineid saada, võiksid süüa kaks portsu kala nädalas. Kui Sulle kala süüa ei meeldi, siis võid selle asemel võtta ka omega 3 toidulisandeid ja tarbida neid vastavalt pakendil märgitud juhisele.

Põletada rasva nädalas

Õunaäädikas Õunaäädikas vähendab söögiisu ja alandab veresuhkru ja insuliini taset. Lisaks on katsed näidanud, et õunaäädikas aitab rasvu kiiremini põletada ja vähendada kõhurasvade ladestumist.

poletada keharasva nadalas

Lisaks sellele on õunaäädikal ka palju muid kasulikke omadusi, nii et kui soovid kaalu kiiremini langetada, tuleks kindlasti kaaluda õunaäädika lisamist oma menüüsse. Õunaäädikat soovitatakse võtta supilusikat päevas, mitte rohkem, kui 1 supilusikatäis ühe korraga.

Põletada rasva nädalas

Vähenda süsivesikute ja suurenda rasvade osakaalu toidus Süsivesikurikas ja rasvavaene toitumiskava on kiireim viis ebaõnnestuda. Sinu kõht on pidevalt tühi ning sind kummitavad seletamatud isud. Ilma pikemalt peatumata aitab süsivesikute vähendamine, sealjuures lihtsuhkrute vältimine ja rasvade osakaalu suurendamine hoida sinu kõhu täis ja veresuhkrutaseme stabiilse. Kaalu langetamine ei pea olema piinarikas.

poletada keharasva nadalas

Saab ka teisiti. Toidukogused loevad Nagu eespool mainisin, siis kaalu langetamise ajal võid süüa kartulit, leiba kui ka juua piima.

Heikki, Fitlap. Et need lubadused ei jääks pelgalt lubadusteks, anname sulle kuus praktilist nippi, kuidas vähendada aastaga 24 kilogrammi jagu keharasva ja tunda ennast selle kõige juures ka fantastiliselt.

Toiduvalik on küll tähtis, ent mitte ainult. Edu taandub eelkõige toidu kogustele. Kuigi päriselus keeruline sa lihtsalt ei suuda nii palju kapsast ära süüasiis teoreetiliselt on võimalik ennast ka kapsast ülekaaluliseks süüa.

poletada keharasva nadalas

Tee intervalltreeninguid Intervalltreening on teinud viimastel aastatel suure võidukäigu. Tegemist on siis rasvapõletuslikult väga tõhusa treeninguga, mis on oma kestvuselt lühem, ent märgatavalt intensiivsem. Tänapäeva kiire elutempoga sobib intervalltreening hästi kokku.

poletada keharasva nadalas

Poole kilo keharasva kaotamiseks on tarvis hoida oma organism nädalas kcal defitsiidis. Seega, kui soovid kaotada ühes nädalas pool kilo, siis on tarvis hoida oma keha kaloridefitsiidis. Seda saab teha kombineerides toitumist ja treeningut.

poletada keharasva nadalas