Liigu sisu juurde

Kui palju kaloreid te põletate, kui käid miili? Kui see on liiga kaugel, parkige oma auto kaugemale või astuge mõne peatuse kaugusel bussist maha ja kõndige ülejäänud viis. Jalutuskäik aitab teil end loovamana tunda. Kui sa jooksid üles mäel, siis põlete rohkem kaloreid, kuid kui sa jooksid mäest alla, siis põleksid vähem.

Esimest korda, kui seda nägin, panin selle anomaaliana kirja. Aga siis nägin seda uuesti. Ja jälle. Täiesti normaalsed inimesed, kes kõnnivad avalikes kohtades täiesti tavaliste riietega, välja arvatud ühe aksessuaari jaoks - suur kaalutud vest, mis on nende torso külge kinnitatud.

See palju kõndimist on aga aeganõudev, nii et see ei pruugi kõigile realistlik variant olla. Kõndimine kaalulanguse jaoks Kui soovite kaalust alla võtta, on loomulik pöörduda kardiotreeningu poole, nagu kõndimine ja jooksmine.

Poletage keharasva 2 miili kondimine Kaalulangus amulett

Kaalu langetamiseks tuleb põletada rohkem kaloreid kui nad tarbivad. Üks viis selleks on põletada palju kaloreid treeningu abil, rakendades samal ajal ka dieedis kaloraaži.

Kõndimine kaalulanguse jaoks

Kehakaalu langetamiseks on palju erinevaid treenimisvorme, kuid paljud pöörduvad kõndimise poole, sest see on vähese mõjuga, algajale sobiv ja tõhus. Aastal avaldatud Näiteks uuring Toitumise ja biokeemia ajakiri näitas positiivset mõju, mis kõndimisel võib olla rasvunud naiste rasva põletamiseks ja vööümbermõõdu vähendamiseks. Naised kõndisid 50—70 minutit 3 päeva nädalas kokku 12 nädala jooksul.

Poletage keharasva 2 miili kondimine Kuidas keto kaal kaotus tekivad

Ehkki igasugune aktiivsustaseme tõus toob kasu, võib inimene kõndimise ajal põletatud rasva hulga suurendamiseks teha mõningaid asju. Nõuanded hõlmavad järgmist: 1.

Tempo tõstmine Nagu joostes, ujumises ja muudes aeroobse treeningu vormides, on ka tempos muutusi.

11. Ja last but not least, magate öösel paremini.

Inimene põletab kiires tempos kõndides rohkem kaloreid kui aeglasemalt kõndides. Kalorid Naela keharasva kaotamiseks peate põletama umbes kalorit.

Poletage keharasva 2 miili kondimine Maksimaalne kaalulangus 20 paeva jooksul

Kaalukaotus Kui naela inimene kõndiks iga päev 50 minutit kiirusega 4 mph, kasutaks ta igal nädalal kalorit. See võrduks umbes 9 oz-ga. Siin olid erinevate koormuste keskmised mõjud: kõrge intensiivsusega intervalltreeningute tüübid Lõppkokkuvõttes ei olnud kaalutud vesti täiendav kalorite põletamine nii muljetavaldav.

1. Tempo tõstmine

Kas see muutis? Kuid iseenesest ei piisa kaalutud vesti lisamisest oma igapäevasele või poolpäevasele jalutuskäigule, et teie kehakoostist märkimisväärselt mõjutada. Näiteks põletasid osalejad kõndides keskmiselt 5,7 kalorit minutis ilma kaalutud vestita. Pole just maad purustavad numbrid. Jalutuskäik aitab teil end loovamana tunda. Ükskõik, kas tunnete end tööl ummikus või otsite keerukale probleemile lahendust, näitavad uuringud, et on hea mõte liikuda: vastavalt Jalutamine on veelgi lõbusam, kui sinna on kaasatud armas koer!

Kõndimise tervislik kasu on teada ja see on harjutus, mida on lihtne alustada.

Ja see võib aidata leevendada liigesevalu. Vastupidiselt sellele, mida võite arvata, võib kõnnitee kõnniteed parandada teie liikumisulatust ja liikuvust sest kõndimine suurendab verevoolu pingelistes piirkondades ja aitab tugevdada teie ümbritsevaid lihaseid liigesed.

Poletage keharasva 2 miili kondimine Kaalulangus emaka fibroidid

Tegelikult näitavad uuringud, et vähemalt 10 minutit päevas või umbes tund nädalas kõndimine võib vanematel täiskasvanutel ära hoida puude ja artriidivaevused. An Aprill uuring sisse Ameerika ennetava meditsiini ajakiri järgnes täiskasvanule, kes olid vanemad kui 49 aastat ja kellel olid alakeha liigesevalud.

Osalejatel paluti igal nädalal tund aega jalutada.

Need, kes ei kõndinud igal nädalal vähemalt tund, teatasid, et kõndisid liiga aeglaselt ja olid probleeme oma hommikuse rutiini täitmisega, samal ajal kui osalejatel, kes jäid oma jalutuskäigust kinni, oli parem liikuvus.