Liigu sisu juurde

Saad kaalusta alla võtta liikumisega ja hangi omale paeluss siis võid mugida palju tahad. Nii et kui sul on need valud lihtsalt. BCAA-d võivad selle protsessi käigus kudedes taastuda, soodustades seeläbi valgusünteesi lihaste taastumiseks pärast treeningut. Söö palju puuvilju, seal on kasulikke toitaineid ning aeglaseid süsivesikuid.

Poletage rasva, mitte soodes hommikusooki Maksimaalne kaalulangus 40 paeva jooksul

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat. Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama.

Poletage rasva, mitte soodes hommikusooki Poletage rasva ja tooni keha

Fitnessiteooria kohaselt mitte soodes hommikusooki organism rasva kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja põletada.

Intensiivse trenni käigus saab keha energiat esmalt süsivesikutest. Kõike seda teades — kuidas energia tarbimine ja trenn Poletage rasva kokku sobitada?

Poletage rasva, mitte soodes hommikusooki Parim 60 paeva Weightloss valjakutse

Hiljutine, ajakirjas American Journal of Physiology ilmunud uuring võrdles kümne ülekaalulise, kuid üldiselt terve mehe söömisharjumusi: ühed sõid enne madala intensiivsusega treeningut hommikusööki ja teised jätsid selle vahele.

Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kõndimist aitas põletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejätmise korral põletas keha rohkem rasva.

Kui palju sa võid sööda rasva päevas, et kaalust alla võtta

Nende organism, kes sõid hommikusööki, ei suutnud kohe juba ladestunud rasvade kallale asuda. Kuid on veel üks huvitav asjaolu.

Poletage rasva, mitte soodes hommikusooki Tehke kaalulangus blogi

Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma ainevahetusega, trennieelne söömine seda aga ei teinud. Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine võib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see võib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla.

Poletage rasva, mitte soodes hommikusooki reie salendav keha shaper

Olgu rõhutatud, et uuring oli väikesemahuline ainult kümme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni. Kui sa aga pead kindlasti enne trenni sööma ega suuda tühja kõhuga treeningul higistada, siis tuleks ikkagi mõningaid nõuandeid järgida.

How Long Does It Take To Reverse Insulin Resistance?

Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on lihtsaimaks viisiks energiat saada süüa enne trenni rasvast toitu. Sobilikud on tervislikud rasvad, näiteks avokaado või munad või või kookosõliga. Ka pähklid on väga head Kaalulangus Maaratlus Harrison või siis pähklivõi ja banaanid.

Allikas: Delish.

Poletage rasva, mitte soodes hommikusooki s pluss keha ohuke pantide