Liigu sisu juurde

Vastupidi, on vaja, et õhtusöök oleks kerge, et puhates ei koguneks rasva. Lunge-treening: 4 viga, mida vältida Kummutage ettepoole või kaareke seljaga Minge esijala varvastega esipõlvest mööda Hoidke jalad tihedalt algasendis, pärast tasakaalu hoidmist on see keeruline! Maandumisel viige ta tagasi madalale konnale, kükitades käed põrandal. Trükkige need välja ja kontrollige iga treeningut ja tervisliku toitumise päeva, kui olete selle lõpetanud. Hingige oma puusadesse ja tõstke riba üles. Püsivus palli tagumine lokk: Lama maas selili.

Jagage oma teekonda sotsiaalmeedias Kas Get Strong Challenge lööb veel tagumikku?

Samuti pidage meeles, et kinnitate oma ees punkti, et hoida oma pea sirge. Täiustage oma jalgu: tehke väljakutse päevastele lungestele Kas olete valmis vastu võtma päevast väljakutset, et saavutada tulemusi siluetti ja eriti alakeha osas?

Account Options

Selle spordirutiini lõpuleviimiseks ja ülakeha viimistlemiseks, samal ajal kui alakeha töötate, võite lisada tripside treenimiseks ja käte tuunimiseks dipsusid, asuda proovima abstsessi joonistamiseks mõeldud väljakutset või lisada sessioonile mõned kükid. Teenindusajad: võimalikud variandid Väikese raskuse lisamiseks võime lisada mõlemas käes raskused. Laskumist on seetõttu lisakoormuse tõttu raskem kontrollida ja lihased on veelgi stressis! Selleks võtame mõlemasse kätte väikese veepudeli või hantli ja teostame klassikalisi lungesid koos raskustega mõlemal küljel büst, käed välja sirutatud.

Madalama väljakutsega on see võimalik.

  1. Õhuke väljakutse paneb sind kaalust alla võtma vaid 21 päevaga VIDEO Kas te kujutate ette, kuidas kaotada kaalu vaid 21 päevaga?
  2. Video: How To: Stomach VacuumMai 1 7 Pole mingi ime, et kettlebellid saavad sellist helendavat kinnitust plussidest: nad on paremad keha multifunktsionaalsed seaded, kaloreid püüeldes samas seksikas lihas tooniga skulptuuris.
  3. Slim ja toon kettlebells - Fitness

Enne selle kardiotreeningu alustamist võtke oma igapäevases dieedis vastu mõned lihtsad näpunäited, mis muudavad teid tervislikumaks ja aitavad teil kaalust alla võtta. Rakendage neid suurepäraste tulemuste saamiseks! Oluline on see, et teie keha saaks päevas kõigepealt toiteväärt toitu, et ainevahetus toimiks õigesti. Riikliku kehakaalu kontrolli registri uuringute kohaselt, kus osales patsienti, kaotasid need, kes sõid iga päev tervislikku hommikusööki, 5 aastaga kuni 30 kilo 66 naela.

Video: How To: Stomach Vacuum 2021, Mai

Lintidega klapid: Alustage põlvede välisküljele ümber vastupanu riba mähkimisega. Seejärel heitke pikali ühele küljele, ladudes põlved üksteise otsa, käsi puusale. Hoidke oma sääre põrandal põlve kraadise nurga all. Pöörake ülemist põlve väliselt lahti, hoides samal ajal oma ülemist jalga alumise jala peal.

Sliming jalgade valjakutse

Juhtimisega jätkake põlvede avamist ja sulgemist. Püsivus palli tagumine lokk: Lama maas selili.

Sliming jalgade valjakutse

Pange oma pahkluud stabiilsuspalli kohale. Sild tagumik taevani, käed ja käed kindlalt põrandale asetatud. Kontrollige, veeretage jalad tagumiku poole ja tagasi tagasi, hoides puusad taevasse.

Sliming jalgade valjakutse

Sammud: Pange stabiilse raskusega pingi või tõstetud platvormi abil üks jalg platvormile enda ette nii, et teie põlve oleks kraadise nurga all. Tuharate aktiveerimisel astuge platvormile ja ajage oma vastaspõlv üles. Astuge tagasi alla ja vahetage jalgu. Rohkem saakide loomise ressursse Miks peaksite oma ülakeha tugevdamise pingutusi peatama ühe treeningu juures?

Kui teie üheks eesmärgiks aastaks on paugutada tagumine külg, võiksite vaadata neid teisi kasulikke artikleid. Pöörake seljaosa tagasi, põlved hoides nagu näidatudseejärel liigutage edasi, asetades jalad põrandale, et tõusta madala tükki, laiendades käsi rinnus.

Kuidas teenindusaegu hästi teha?

Tõmmake puusad, kui sirutad jalga ja alakehmad ühele rep. Tehke 10 kordust.

Püsti küünarnukite painutamine, tõstmine ja ringikujuline keeru ümber pea pea vastupäeva nagu näidatudseejärel alusta uuesti. Naiste kaalust alla võtmine: kodune treeningkava sisaldab käsi- rindkere- kõhu- tagumiku- ja jalgade treeninguid, mis aitavad teil kaotada lisaraskusi ja kujundada keha.

Sliming jalgade valjakutse

Neid koduseid treeninguharjutusi kasutades pole vaja mingit varustust, nii et saate treeninguid hõlpsalt teha igal ajal kodus või ükskõik kus.