Liigu sisu juurde

Pakume palju Pakistani toiduretsepte: Küpsetage kodus maitsvaid tervislikke Pakistani retsepte, kasutades rohelisi tšilli, kaneeli, kanafileed ja enchilada kastet. Naljakas lugu, aga hirmus maitsev. Ma näen nn minutilist toitu kogu veebis, aga kui ma neid tegelikult proovin, on nad tavaliselt liiga head, et olla tõsi.

Halvim: praetud banaanid Parim: Suverullid Kui eelroog on väiksem kui kalorit, ei riku Slimming soob Curried kana riisi eelroog teie õhtusööki. Suverullides on mitmesuguseid köögivilju, sealhulgas salatit, porgandit ja kurki koos nuudlite ja krevettidega. See kõik on mähitud riisipaberikoore. Laske ühel rullil ja jätke vahele kastmiskaste, mis lisab naatriumi ja suhkrut.

Kas te ei leia neid menüüst? Neid nimetatakse ka värsketeks kevadrullideks. Halvim: praetud kevadrullid Muidugi on need täidetud kapsa ja porgandiga, kuid need köögiviljad topitakse jahupakendisse, seejärel praaditakse õlis.

Retsepti-ideed [kana]

Tulemus: Iga väike rull mahutab umbes kalorit ja 6 grammi rasva. Ja see ei sisalda suhkrut sisaldavat dipikastet. Poleerige neljas suurusjärk ja võtate kogu söögikorra väärtuses kaloreid.

Evlution Kaalulangus Stack

Parim: papaia salat Alustage sööki puuviljade ja köögiviljade portsjoniga. Selle salati peamine koostisosa on karge roheline või küps küps papaia. Üks tass sisaldab kuni 3 grammi kiudaineid ja rohkem kui kogu vajalik immuunsust tugevdav C-vitamiin. Seda tükeldatud puuvilja visatakse roheliste ubade ja tomatitega.

Maapähklid lisavad krõmpsutamist koos valgu ja südant tervisliku küllastumata rasvaga. Halvim: Tai praetud riis Sellel riisil pole palju kiudaineid ja see võib tekitada väsimust ja nälga. Telli hoopis aurutatud pruun riis. Uuringud näitavad, et rohke täisteratoote, näiteks pruuni riisi söömine võib vähendada 2. Parim: kana laupäev Laupäevad on grillitud, marineeritud liha vardad. Valige kana ja saate madala rasvasisaldusega roa, mis sisaldab palju valke.

See aitab nälga tõrjuda ja kaalulangetamise etapi seada. Laupäeviti pakutakse tavaliselt vürtsikat-magusat maapähklikastet. Selle asemel, et iga varda uputada, pange veidi taldrikule.

Halvim: punane või roheline karri Tai karrid valmistatakse tavaliselt kopsaka annuse kookospiimaga ja see ei toida teie dieeti. Üks tass kreemjat piima on kalorit. Selles on ka 43 grammi küllastunud rasva - rohkem kui kolm korda suurem soovitatav päevane kogus. Tervislikuma roa saamiseks tellige grillitud või grillitud karrikana. Parim: Tom Yumi supp Selle kuuma-hapu supi kühvel? See on tervislik valik. Tom yumis on vähem kui kalorit tassi kohta. Sellel on ka krevetid, köögiviljad ja lõhnavad vürtsid, näiteks sidrunhein.

Tom yum ja muud puljongil põhinevad supid, näiteks tofu- köögiviljad või wonton, on rasva ja kalorite sisaldusega tavaliselt madalamad kui kookospiimast valmistatud supid, näiteks tom kha. Halvim: Massaman Curry Nagu punane ja roheline kolleeg, saab massamani karri kreemisuse kookospiimast. Kuid see versioon on valmistatud maapähklite ja kartulitega, nii et see on sageli rohkem kaloreid.

Retsepti-ideed [kana]

Ühes tassis võib olla rohkem kaloreid kui juustuburgeris ja friikartulites - ja kaks korda rohkem rasva. Ja see ei hõlma sellega kaasnevat riisi külge.

Parim: Kana Larb See võib olla salat, kuid see roog võib olla rahuldav eine. See on valmistatud valkudest pakitud hakkkanaga, millel on cilantro, piparmünt, sibul ja tšillipipar.

13 tervet 10-minut söögikorda registreeritud dieediast armastan

Ja kõik see on laimimahla kastmes visatud. Larbi serveeritakse sageli kleepuva valge riisi ja salatiga. Kasutage salatilehti salatitopsidena ja saate ekstra südametervislikku K-vitamiini. Kuid jätke riis vahele; see sisaldab lisakaloreid, lisamata palju toitu. Parim: Pad Thai See roog on Tai restoranide menüü.

Uue tassi oma menüü – kana karri erinevad lisandid

See on valmistatud riisinuudlitest, mida on maitsestatud vürtside, maapähklite, muna ja ubade idudega. Hankige see krevettide, kana või tofuga lahja valgu jaoks ning lisaköögiviljad kiudainete ja vitamiinide jaoks.

Lihtsalt jälgige oma portsjonit: Tai Tai kellad on kuni kalorit tassi kohta.

Paistettua kanaa ja riisiä - junioriversio

Mõne restorani eelroog on kolm või neli korda suurem. Halvim: Tai jäätee Magususe saab see jook suhkrust ja kondenspiimast.

Dieet ja kaalulangus: parimad ja halvimad Tai toidud teie tervisele

Tulemus: untsine portsjon, mis mahutab rohkem kaloreid ja suhkrut kui tass jäätist. Kui teil on tee tuju, tellige klaas magustamata sorti.

  • Ghee rasva kaotuse ajal
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?
  • 13 tervet minut söögikorda registreeritud dieediast armastan - Toit
  • These low fat chicken preparations are amazingly filling and delicious and will certainly make you forget that they could also be healthy.
  • Halvim: praetud banaanid Parim: Suverullid Kui eelroog on väiksem kui kalorit, ei riku see eelroog teie õhtusööki.
  • Lammastikoksiidi rasva kadu

Koos värskendava maitsega saate ka tervise edendada. Nii mustas kui ka rohelises tees on haigustega võitlevad antioksüdandid.

Kas vesi paneb sind rasva poletama

Parim: friikartulid Need ühendavad sageli valku köögiviljadega, näiteks tofu brokkoliga või basiilikukanad ubadega. See tähendab, et saate rahulolu säilitamiseks vitamiine ja mineraale koos valkudega. Tellige roog valge asemel pruuni riisiga ja poole tassi riisi kohta saate lisaks 2 grammi kiudaineid. Kuna kastmes on tavaliselt naatrium, rasv ja suhkur, küsige seda küljelt. Halvim: krõbe kala Kas tuju on kaladel?

Hoiduge krõbedatest või praetud roogadest.

  • Kiire kaalulangus rasva maksa
  • Kana-karri-Tai Kana karri retsepti India Kodulindude, kasutades vürtsid, väga rikkalik ja maitsev.
  • Dieet ja kaalulangus: parimad ja halvimad Tai toidud teie tervisele - Tervis -
  • Juba ammu olen täielikult selle päeva austaja, sest kuigi sel nädalavahetusel on paar kohustuslikku projekti v
  • Mõnikord tundub, et on võimatu leida retsepti, mis on maitsev, tervislik ja kiire.
  • Kas kohviiabi kaalulangus

See on õlis praetud kood, mis tähendab, et sellel on lisarasva ja kaloreid. Tehke oma tervisele kasuks ja tellige oma kala aurutatud, küpsetatud või küpsetatud kujul. Parim: džungelkarri Enamik Tai karreid on valmistatud kreemja kookospiimaga, kuid see kasutab vett, puljongit või puljongit, nii et see sisaldab vähem kaloreid ja rasva.

Lisakiu saamiseks tellige pruuni riisiga tofu- kana- või mereandide versioon.

IR kaalulangus

Kui saate kuumusega hakkama, hankige see vürtsikas. Tšillipipra ühend kapsaitsiin võib aidata teid kaitsta vähi ja südamehaiguste eest. Halvim: praetud banaanid Puuviljadessert on tervislik, eks?

Kuidas ma pean oma sisemise reite alla

Mitte alati. See versioon nimega "gluay kaeg" võtab banaaniviilud ja kastab need magusasse kookosetaignasse. Siis praetakse neid õlis. Kui Slimming soob Curried kana riisi on midagi magusat, siis minge hoopis puuviljasorbeti või kleepuva riisiga.

  1. Uue tassi oma menüü – kana karri erinevad lisandid | Sooja sööki -
  2. Стало ясно, что они не достигнут гор до наступления сумерек: задолго до заката лес покрылся таким мраком, что дальнейшее продвижение стало невозможным.

Kuigi need magustoidud on lisanud suhkrut, on need rasvasisaldusega kui praetud banaanid.