Liigu sisu juurde

See on arv, mis aitab vähendada teatud tervislikke seisundeid, nagu kõrge vererõhk ja südamehaigused. Olen siiani kaotanud üle 20 naela ja tunnen end nii lähedal sellele, mida soovin oma ideaalseks eesmärgiks. Treeningutaseme parandamiseks peate teadma, mitu sammu päevas keskmiselt läbite. Tehke kord nädalas alguse päevi petke. Tänu osaliselt fitnessi jälgijatele teavad paljud meist täpselt, mitu sammu me kella keerame.

Kuidas jääda motiveerituks Mitu sammu päevas: kaalulangus, sobivuse tase, näpunäited suurema hulga S kohta Kas sa tead, mitu sammu sa päevas keskmiselt teed?

Miks 10 000 sammu?

Kui suudate vastuse ära kiskuda ilma isegi oma kella kontrollimata, pole te üksi. Tänu osaliselt fitnessi jälgijatele teavad paljud meist täpselt, mitu sammu me kella keerame.

Kaalulangus kolesturamiiniga Eemaldage seintest rasva plekid

Kuid teadmine, mitu sammu päevas astute, ei pruugi olla piisav teave. Samuti peate teadma, kui palju peaksite võtma, et saaksite täita individuaalseid terviseeesmärke. Miks 10 sammu? Hoolimata ostetavast sobivuse sobivusest, on 10 sammu tõenäoliselt maagiline arv, mis teie seadmesse eelprogrammeeritakse.

5 koige rasva poletamine toiduainete Kuidas poletada rasva, kui u magada

Aga miks 10 sammu? Noh, kui teete matemaatikat, siis 10 sammu läbib umbes viis miili. See on arv, mis aitab vähendada teatud tervislikke seisundeid, nagu kõrge vererõhk ja südamehaigused.

Teie igapäevane sammude arv aitab kaasa ka CDC soovitusele viia nädalas vähemalt minutit mõõdukat treeningut. Mitu sammu peaksite päevas tegema?

Kuidas slim oma nagu loomulikult rasva poletamine soogi vahel

Kui otsite viisi, kuidas võrrelda oma igapäevaseid samme aktiivsuse tasemega, siis kaaluge järgmisi kategooriaid: Passiivne: vähem kui sammu päevas Keskmine mõnevõrra aktiivne : vahemikus kuni 9 sammu päevas Väga aktiivne: rohkem kui 12 sammu päevas See, mitu sammu päevas soovite saavutada, peaks põhinema teie eesmärkidel. Siiski on oluline mitte vähemalt sellele alguses sellele numbrile keskenduda.

Mis on super dieet

Selle asemel ütleb diplomeeritud isiklik treener Esther Avant, et oluline on see, et hakkate tegema rohkem, kui olete olnud. Teisisõnu, pange oma energia kogu päeva jooksul järjest suurema liikumise poole. Mitu sammu kaalulangus?

Kui teie üldeesmärk on mõne naela mahalangemine, siis võiksite sihtida vähemalt 10 sammu päevas. Kui täpne arv põhineb sellistel teguritel nagu teie vanus, sugu ja toitumine, leiti ühes uuringus, et vähemalt 15 sammu saavutamine päevas on seotud metaboolse sündroomi väiksema riskiga. Kuid kui 15 sammu päevas tundub ülbe eesmärgina, aitab umbes 10 sammuni jõudmine teil kaalust alla võtta ja tuju parandada.

Kaal püsib paigal - mida teha, kui see ei kao kuhugi, kuidas panna keha kaalust alla võtma

Mitu sammu oma terviseseisundi parandamiseks? Treeningutaseme parandamiseks peate teadma, mitu sammu päevas keskmiselt läbite. Avant soovitab osta sammumõõtja ja te ei vaja kallistet näha, mitu sammu te astute.

Võite kasutada ka oma nutitelefoni, kuna enamikul neist on sisseehitatud sammulugejad.

Parimad dieedid kehakaalu kaotamiseks 10 kg juures

Seejärel seadke eesmärk praegusest keskmisest — sammu kõrgemale. Ta soovitab teil jätkata selle väikese tõusu säilitamist nädal või kaks või isegi rohkemkuni olete muudatustega mugavalt kohanenud. Seejärel suurendage veelkord ja korrake seda protseduuri, kuni saate päevas umbes 10 sammu. Kui teie praegune aktiivsuse tase ja sammude arv on madalamal tasemel allavõiksite alustada, lisades — sammu päevas.

Esimene nädal keskenduge oma sammude arvu suurendamisele võrra iga päev või ülepäeviti.

  • 18 Slimming Coffee
  • Profiili kaalulangus Omaha
  • Kuidas jääda motiveerituks Mitu sammu päevas: kaalulangus, sobivuse tase, näpunäited suurema hulga S kohta Kas sa tead, mitu sammu sa päevas keskmiselt teed?
  • Kuidas 30 päeva jooksul kaalust alla võtta 30 kg
  • Kategooria: kaalukaotus | sobralikeesti.ee

Kui see on hallatav, lisage iga päev sammu, kuni jõuate järjepidevalt 10 sammu päevas. Seejärel saate otsustada jääda sellel tasemel või jätkata iga päev sammude lisamist, et teisaldada sammude arv aktiivsesse kategooriasse. Samuti saate Kaalulangus 15 paeva napunaited väljakutse esitada, lisades jalgsi intervalle.

Personaaltreener Manning Sumner toob need kaks näidet intervallide lisamiseks: joosta 30 sekundit, millele järgneb kaks minutit kõndimist joosta 15 sekundit, millele järgneb üks minut kõndimist Mitu sammu oma praeguse vormisoleku säilitamiseks?

Arm salendav rutiinne rasva kadu vee kiiresti

Kui olete rahul päevas tehtud sammude arvuga, võib teie peamiseks eesmärgiks olla praeguse treenimistaseme säilitamine. Kuid enne kui selle numbri juurde asute, veenduge, et täidate minimaalseid aeroobse treeningu soovitusi, mille on määranud haiguste tõrje ja ennetamise keskused CDC.

Kaalulangus 15 paeva napunaited vajavad vähemalt minutit mõõdukat ja intensiivset aeroobset tegevust igal nädalal või 30 minutit aktiivsust, näiteks kõndimist, viis päeva nädalas.

  • Motiveerivad plakatid Kaalulangus
  • 20 Kaalulanguse napunaited
  • Kui kaua platoo efekt püsib?
  • Mitu Sammu Päevas: Kaalulangus, Sobivuse Tase, Näpunäited Suurema Hulga S Kohta | Sobivus
  • Super dieet tõhusa kaalulanguse saavutamiseks 10 või 15 kg - menüü nädalaks ja tõeline tulemus

Hea uudis: treeningule kulutatud aeg arvestatakse teie igapäevase sammu arvestamisel. Näpunäited, mis aitavad teil oma päevas rohkem jalutamist kaasata Nüüd, kui teate, mitu sammu päevas oma eesmärgi saavutamiseks vaja läheb, on aeg hakata liikuma. Sõltuvalt teie Slimming 3 masin ja saadaolevast ajast, võib Avant öelda mitu lähenemisviisi, mille abil saate oma päeva sisse kõndida rohkem. Siin on mõned loovad viisid, kuidas oma igapäevast sammu suurendada: Ehitage igapäevase jalutuskäigu ajal.

Võtke mini-jalutuskäike. Jagage oma päev kolmeks osaks hommikuks, pärastlõunaks ja õhtuks ja pühenduge sellele, et teeksite sellel kellaajal 10—minutilise jalutuskäigu. Päeva lõpuks olete juba täitnud soovitatud minutise treeningu ja teinud mõned tõsised sammud. Rääkige isiklikult. Kiirsõnumite või töökaaslastega e-kirjade saatmise asemel tõuse üles ja kõndige nende töölauale. Minge valet teed. Kasutage vannitoast kaugemal asuvat vannituba lihtsalt oma arvepidamiseks.

Minge veel üks miil. Valige teadlikult natuke kaugemale kõndimine, kui teil on päeva jooksul võimalus. Parkige näiteks tööl asuva parkimismaja ülaossa ja kõndige alla oma hoone juurde. Jätke võitlus toidupoes tihedas kohas Kaalulangus 15 paeva napunaited ja parkige kaugemale tagasi; kõik need sammud loevad! Jäta vahele ajakirjad ooteruumis.

Usbeki pilf öelge oma motivatsiooni kaotada kaalu kaalulangus

Jalutage ootesaalis istumise asemel kohtumisi oodates. Minge trepist. Jah, see on tõenäoliselt kõige populaarsem näpunäide, kui on vaja astuda rohkem samme, kuid see on kaasas keerdumisega.

Kui olete jõudnud põrandale või tasemele, kuhu suundute, pöörake ümber ja minge tagasi ning korrake seda protsessi uuesti.

  1. Slimming M
  2. Kaalulangus enne ja pärast: näpunäited inimestele, kes kaotasid 20 kilo - Kaalukaotus
  3. Dieet ja kaalulangus: kuidas päevast kaloreid vähendada - Tervis -
  4. Teismeliste kaalulangus: lihtsad näpunäited ja plaanid selle saavutamiseks - Healths -
  5. Sidruni vee eelised kaalulangus

Jaluta ja räägi. Kui vähegi võimalik, proovige telefonikõnesid teha kohtades, kus saate rääkimise ajal kõndida või edasi-tagasi liikuda. See töötab isegi koosolekutel. Jalutage oma laste tegevuste ajal. Kui teil on lapsi, kes mängivad sporti või osalevad mõnes tegevuses, kus peate viibima, jalutage nende istumise ja vaatamise asemel nende tavade või ürituste ajal.

Mitu sammu peaksite päevas tegema?

Kuidas jääda motiveerituks Oma iga päev sammude arvu täitmine nõuab pühendumist ja distsipliini. See eeldab ka teie pühendumist oma tervise esikohale seadmisele. Kui teil on raskusi rajal püsimise motivatsiooniga, siis asendab Sumner motivatsiooni distsipliiniga. Kui olete seda teinud, saavutate oma eesmärgid varem. Ta jätkab, et peate endale meelde tuletama, et see on valik, mille olete teinud, hoolimata sellest, kas tunnete end motiveerituna.

keha sale ja sobivad Inspireeriv hinnapakkumisi kaalulangus

Toimetaja Valik.