Liigu sisu juurde

Kui kaalute IF-i, siis soovitaksin teil alustada väikesest ja lihtsast: katsetage õhtusöögi jaoks varajase linnu erilisega. Varasemad uuringud on näidanud, et mandlite söömine võib aidata inimesel tunda end küllastunumana ja hoida oma igapäevast kaloraaži madalamana.

Kas paastumine ei hävita minu ainevahetust? Minult küsitakse seda küsimust sageli, kui kerkib paastu teema. Juba aastaid peeti dieedi ajal "petu sööki" nende võime eest hoida teie ainevahetust kõrgendatud, kuna kaloraaži ja kilpnäärme talitluse vahel on tekkinud mõni hägune loogika.

Nii nagu üks kõrge kalorsusega petupäev ei lahenda kaalulangusest põhjustatud kilpnäärmeprobleeme, ei hävita ka 24 või 16 tundi söömine teie ainevahetust ja muudab kaalulanguse võimatuks.

kaalulangus ei ole katkendliku paastumise ajal

Vahelduv paast on olnud juba pikka aega, kuid mitte kõigile. Siiski on võimalik, et paastunud treenimine võib kahjustada teie treeningut, eriti tõsiste sportlaste jaoks Sel põhjusel ei ole katkendliku paastumise ja jõutreeningu uuringutes kasutatud paastuharjutusi 8, Üldiselt tundub, et paastu ajal treenimine võib olla isikliku eelistuse küsimus. Tõenäoliselt ei muuda see teie treeningut efektiivsemaks ja on isegi võimalik, et paastumisega treenimine vähendab teie sooritust.

Mõni inimene naudib aga paastudes treenimist. Kokkuvõte Tühja kõhuga treenimine pole ilmselt kasulikum kui muul ajal treenimine. Tegelikult on võimalik, et see võib teie jõudlust vähendada. Enamiku inimeste jaoks on isikliku eelistuse küsimus see, kas paastuda või mitte. Toitumisstrateegiad lihaste toetamiseks Kui otsustate kaalulanguse ja tervise hoidmise vahendina kasutada vahelduvat paastumist, saate teha nii palju lihaseid kui võimalik, et saaksite säilitada mitut lihaseid.

Nagu arutatud, võib treenimine - eriti jõutreening - lihaseid säilitada.

Intermittent fasting - mis see on ja kuidas see tomib?

Samuti võib aidata aeglane ja ühtlane kaalulangus. Uuringud on näidanud, et kiire kaalu kaotamisel on tõenäolisem, et kaotate tailiha, sealhulgas lihase See tähendab, et kui teete vahelduvat paastu, peaksite proovima oma kaloritarbimist mitte korraga drastiliselt vähendada. Ideaalne kaalukaotuse määr võib varieeruda, kuid paljud eksperdid soovitavad nädalas 1—2 naela 0,45—0,9 kg.

Kui aga teie peamiseks prioriteediks on lihaste säilitamine, võiksite pildistada selle vahemiku alumise otsa jaoks 21, Lisaks kehakaalu languse määrale võib teie dieedi koostis mängida olulist rolli lihaste hoidmisel vahelduva paastu ajal.

Sõltumata sellest, millist dieeti järgite, on oluline saada piisavalt valku. See kehtib eriti siis, kui proovite rasva kaotada. Mitmed uuringud on näidanud, et piisavalt valgu sisaldava dieedi järgimine võib rasva kaotuse ajal lihaseid säilitada 23, Võimalik, et vahelduva paastu kasutamisel on eriti oluline piisav valkude tarbimine, kuna teie organism läheb toitaineid saamata pikemaks ajaks 1.

Kokkuvõte Olulised toitumisstrateegiad, mis võivad aidata teil vahelduva paastu ajal lihaseid säilitada, üritavad aeglasemat kaalukaotust ja tagavad piisava valgu tarbimise. Samuti on soovitatav valida toitev toit. Toidulisandid lihaste toetamiseks Kui proovite vahelduva paastu ajal lihaseid säilitada või lihaseid saada, võib abiks olla mõned toidulisandid. Kuid peate kaaluma, millal soovite toidulisandeid võtta, kuna see võib segada teie paastumise tulemusi.

Vahelduv paastumine, hoolimata sellest, et söömist ei piirata, viib esialgu suurema kaalulanguseni kui keskmine dieet. Lisaks kaalukadu kaotamisele, I. Järeldus: vahelduv paast on tõhus dieedivahend ja uuringute kohaselt toob see kaasa suurema kehakaalu languse kui teised populaarsed dieedid. Aeglasem vananemine Paast on olnud sama kaua kui inimene.

Enne tööstusliku põllumajanduse loomist ei olnud inimestel alati toitu. Lisaks kasutavad erinevad religioonid paastumist oma aastatuhandete vaimse praktika osana.

Tervisevahendina soovitasid meditsiinipraktikud paastuda alates Viimastel aastakümnetel on see olnud populaarne loomulik meetod haiguste ja terviseprobleemide vastu võitlemiseks. Ehkki kõik loodusliku meditsiini paastumise põhjendused pole kindlad, on paastu kui heaolu tööriista alus tegelikult. Paastumine kutsub esile rakuparanduse. See protsess hõlmab autofaagiat, mis tähendab, et teie keha rakud vabanevad mittefunktsionaalsetest vanadest valkudest, puhastades maja väga sügaval tasandil.

Kaalukaotuse katkendlik paastumine: kas peaksite seda proovima?

Samuti paneb see teie keha tootma rohkem inimese kasvuhormooni. HGH tootmine aeglustub vananedes ja selle suurendamine võib osutuda kasulikuks mitmel viisil.

kaalulangus ei ole katkendliku paastumise ajal

Lisaks sellele, et paast aitab rottidel kauem elada, reguleerib inimese kasvuhormoon ainevahetust, rasva kadu ning lihaste ja luude koostist. Arvestades, et muutusin liikumise kaudu aktiivsemaks, ei olnud ma kindel, et ainult kalori võtmine päevas oleks parim idee energiataseme säilitamiseks. Seda silmas pidades otsustasin proovida hoopis ajaliselt piiratud söömist. Mida ma sõin ja kuidas ma vahelduva paastu ajal harjutasin Söömise piiramine kaheksatunnise päevaajaga tundus mõistlik.

Kui ma treeniksin hommikul, oleks minu esimene söögikord varane, kuid suur lõunasöök umbes kella Kella ks võiksin näljaseisu korralikult suupisteid teha.

Kell 19 söön ma mõistliku suurusega õhtusööki. Pärast seda ei tohi suupisteid teha. Esimene mõte oli, et ma ei suuda kuidagi hommikusööki vahele jätta ja ikka trenni teha.

Mu mõte ütles mulle, et mul on nälg. Esimestel päevadel, kui proovisin, oli mul treeninguks soojenduseks peas mu nägemused lähedalasuvas Hiina restoranis kana brokkoliga.

  • Fat Loss Webster NY
  • Kõik, mida pead paastumisest teadma Photo by bruce mars from Pexels Kui veel mõnda aega tagasi oli paastumine pigem kitsale ringkonnale tuttav protseduur, siis tänaseks on see saanud paljudele inimestele lausa elustiiliks.
  • Kas Kaalukaotuse Katkendlik Paast On Ohutu Ja Tõhus | Kaalukaotus
  • Kas ma peaksin seda proovima?
  • Kuidas poletada rasva maos

Kuid kui olen trenni jõudnud, juhtuks naljakas asi. Unustaksin näljaseisu täielikult. Mu keha stabiliseeruks ja veest jätkuks liikumiseks. Aga jõusaalist koju jõudes olin näljas. Varakult otsustasin, et see saab olema minu päeva suurim söögikord.

  1. VAHELDUV PAAST: TäIELIK JUHEND - RETSEPTID -
  2. Kas kaalukaotuse katkendlik paast on ohutu ja tõhus Kas kaalukaotuse katkendlik paast on ohutu ja tõhus K: Kas vahelduv paastumine on ohutu kaalukaotuse strateegia?
  3. Luide kaalulangus
  4. Intermittent fasting - mis see on ja kuidas see tomib? – Erik Orgu blogi
  5. Kas paastumine on parim viis pühadekilodest vabanemiseks? - Naistekas
  6. Vahelduv paast aitas mul kaotada 48 kilo: siin on see, mida ma söön ja millal - Healths -
  7. Fat Burner Weider Con te Verde
  8. Toitumisspetsialisti sõnul on siin vaja teada Vahelduv paast on kuulsuste seas populaarne kaalulangus toitumine, kuid siiani pole uuringud lõplikult tõestanud, et see annab paremaid tulemusi kui tavalise toidukorra söömine.

Mõnikord oli see lahja õlapraad maguskartuliga. Muul ajal sööksin terve kana koos kahe tassi brokkoliga ja kõige magusama pudeli Gatorade'i, mis mul olnud on. Või teeksin aeg-ajalt taco-kausi maitsestatud kalkunilihast, cheddari juustust ja tomatitest või praeliha koos veiseliha ja mitmesuguste paprikatega. Selgus, et minu kalorite tarbimine ja lõunasöök jäävad vahemikku — kalorit, ehkki see osa ei olnud täppisteadus.

Kas vahelduv paastumine paneb sind lihaseid suurendama või kaotama?

Vaatamata nii suurele einele, ei tundnud ma seda lõunasöögijärgset unetust, mida tavaliselt tundsin hommikusöögiks ja lõunaks palju süsivesikuid süües. Populaarses mõttes järgisin tõhusalt kombineeritud keto dieeti ja vahelduvat paastuplaani.

Minu vaimne selgus oli tavapärasest teravam.

kaalulangus ei ole katkendliku paastumise ajal

Sain kohe pärast lõunat tööd suumida. Pikaajalistele paastudele ka nädalat kestavatele praktiliselt teadusuuringud puuduvad, kuigi veepaaste on praktiseeritud ammu ja selleks on olemas isegi spetsiaalsed kliinikud. Kliinlisi uuringuid leiab viimase aja tõuseva tähe, paastu imiteeriva paastu, kohta. Kuna pikaajaline veedieet on suurele osale inimestest keeruline pidada ja võib põhjustada kõrvalmõjusid ka eluohtlikkehakati otsima võimalust esile kutsuda paastumisele isloomulikke positiivseid toimeid, vältides samas negatiivseid kõrvalmõjusid.

  • Kas ma peaksin slim alla siis lahtiselt ules
  • Vahelduv paast on tänapäeval üks populaarsemaid dieete.
  • Kas vahelduv paastumine paneb sind lihaseid suurendama või kaotama? | Toit | May
  • Minu vahelduva paastumise kogemuse äravõtmine Meditsiiniliselt arvustanud Kelly Kennedy, RD Umbes poolteist aastat tagasi otsustasin kaotada ligi kaks aastakümmet kehakaalu, mille olin võtnud tänu lauaarvutitööle, kehvale söömisele ja kontrollimatust soodasõltuvusele.
  • CoolSculpting ja kaalulangus

See režiim on välja töötatud California ülikooli pikaealisust uurivas instituudis professor Valter Longo eestvedamisel. Uuringute käigus leiti, et optimaalne paastumise pikkus on viis päeva ja seda on võimalik teha ka absoluutselt toitu vältimata. Kas paastumine on kõigi jaoks ja igal ajal?

Kindlasti mitte.

Alumine joon Kaalukaotuse katkendlik paastumine: kas peaksite seda proovima?

Mis on hea paljudele, ei pruugi siiski olla hea kõigile! Eelnevalt on mitmeid kordi nimetatud kaloridefitsiiti. See on üks oluline teema.

kaalulangus ei ole katkendliku paastumise ajal

Kui rakendatakse näiteks või stiilis paastumist, mis tähendab, et süüakse 8 või 1 tunni jooksul vasavalt, siis kas osatakse tagada kõik kehale eluks vajalikud toitained?

Või jääbki kaloraaž ja toitained pidevalt miinusesse?

Vahelduv paast: täielik juhend

Sellisel juhul on sellest režiimist pikemaajaliselt pigem kahju kui kasu. Samuti on oht kaotada kiiresti kaalu ja valedel alustel kaalukadu vee ja lihaste arvelt. Väga hea on tunnine söögivaba aeg.