Liigu sisu juurde

Kirjutasin seal väga ausalt välja selle, mida ma tulihingeliselt 9. Enne lõppu jõudsin veel otsida koridoris asunud lipureast Eesti lippu, kuid kahjuks ei silmanud teise riigi seas. Tihtipeale ongi asi selles, et alguses ju hakkavad lihased kasvama, mis lisavad kaalu juurde ja rasvad vähehaaval põlevad. Reply KG Pärast sünnitust Kuidas imetav ema loomulikul teel kaalust alla võtta saab?

Mis vanuses ning vormis pealgi! No tegelikult oli enamus eestlastest, kes kohale tulnud, jooksnud varem nii umbes 16 või 37 ning enamgi maratoni, ühes ja teises maailm otsas. Kusjuures enamus neist avastanud enese jaoks jooksmise alles neljakümnendates - mitmed kaotanud jookmise läbi paarkümmend kilo ning läbivad nüüd maratone kui tõelised sportlased.

Väga innustav seltskond! Rohkem ma oma hädisest kolmest joostud maratonist väga kellelegi ei maininud, kuigi ega keegi ka ei kritiseeriks. Teate, sportlased on maailma sõbralikumad ning positiivsemad inimesed.

Teineteist veel ka ääretult toetavad. See sai selgeks kohe pärast saabumist ette võetud viimases ühistreeningus otse Hudsoni kaldal. Margus Pirksaare juhtimisel sai tehtud soojendusjooks, jooksuharjutused, lahtijooksud jne. Tunnijagu ja mis seal salata ma tundsin, et sellest piisaski, kuigi suurem etteaste ootas siiski alles ees. Väiksemas kambas lubasime endale seejärel eriti suured ja rammusad pastad otse hotelli lähedal asunud restoranis, kuigi mina olin tegelikult pasta peal elanud viimased kaks nädalat, sest Margus ütles, et süsivesikud ennekõike ning kaks nädalat enne maratoni ei ladestu midagi.

Pärast pastat ja väikest sotsialiseerumisringi kukkusin voodisse, sest ajavahe tegi oma töö ja tõtt-öelda oli isegi hea, et aklimatiseerimist polnud veel toimunud. Lootsin, et see annab maratoni päeval väikese eelduse.

Suurel päeval ärkasin veidi pärast kella 4 Kaalulangus Loppnadalad Rasedad. Rasva saab tema sõnul ideaalsetes tingimustes põletada kõige enam — grammi ööpäevas.

Personaaltreenerina on Ader Kaalulangus ja poole maratoni aeg puutunud inimestega, kes on poole aastaga 40—50 kilo alla võtnud, kuid kellel rasvaprotsent on jäänud seejuures ülikõrgeks. Mida vähem on inimesel lihasmassi, seda kiiremini läheb ta vanemas eas küüru, seda kiiremini väheneb liigeste liikuvus — aitavad ju just lihased meie skeletti koos hoida. Vale toitumine Samuti on treeneri poole murega pöördunud inimesed, kes on endale vale toitumisega liiga teinud.

Postituste navigatsioon

Kliendi toitumist analüüsides selgus, et valgud oli ta oma menüüst välja jätnud ning sõi õhtusöögiks grammi värsket salatit ja lõunaks tatart. Lõualott jnejne aga sellest motti ei teki. Ei teagi miks. Lihtsam on süüa head ja paremat ikkagist. Ehk siis halba näksi ja just 21 õhtul näiteks. Olen diabeetik, ja kuna selle haigusega pole ka nö sõbraks saanud, siis luban endale sõõmiseks asju, mida ei peaks.

Mõõduka tempoga jooks — parim kaalulangetaja Kaire Kenk, Foto: Kalev Lilleorg «Hea tervisliku seisundi saavutamiseks tuleks nädalas jooksmas käia korda, soovitavalt ülepäeviti,» ütleb TÜ spordikeskuse juhataja Harry Lemberg. Korraga võiks joosta 30—45 minutit ja mõõdukas tempos.

Lollus aga ei tea kuidas motti leida ka. Ehk siis liigun vähe, sõõn palju mõttetut kräppi, otsin nn lohutust diabeedile ja imetlen kõhnasid inimesi.

Niihea ja kerge on kindlasti olla. Tahaksin hullult tantsima minna agaaaaa aaaa paar trenni ja põlvevaluoli nagu sajaaastasel. Tähendab nagu oleksin mega vana.

Kiire kaalulangus võib hävitada lihaseid - Spordiklubi Sparta

Muidu sooviksin kaalulangetamisega tegemist teha küll. Saaks selle moti tagasi : Reply Carolin 3.

Bemidji kaalulangus

Ei pea end paksuks vms, aga tõesti, pildilt on 5 kilo kohe ilusti näha. Pluss mina kuulun ka sinna autotiimi, seega usun, et kui end rohkem liigutaksin, siis läheks paar kilo kohe iseenesest alla. Minu suurim vaenlane on šokolaad. Nii raske on selleta poest lahkuda. Oma kommentaari lugedes ütleks küll, et kes siis vabandusi ei leia. Jõudu Mallukas, oled eeskujuks! Reply Eike Sügisel ja talvel meeldib mulle üksinda jooksmas käia, aga kui iga päev ei jõua, siis ega see kaalule ka väga mõju.

LIFE Kaalulangus

Viimased 2 aastat olen pärast rasedusi 75kg kaalunud ja tahaks ikka 10 maha saada, et ennast hästi tunda. Peidetud suhkruid üldse nii palju igal pool, et ma jään magama poes, kui kõik etiketid läbi pean lugema. Kõik toidupoed võiks olla samasuguse suhtumisega nagu Bionoria : Reply Angela Kaalu see mul siiani alla viinud ei ole aga ega ei olegi nüüd väga midagi langetada.

Mõne kg muidugi võiks, siis oleks täitsa rahul.

Eksperiment: väiksem kehakaal = kiirem jooksja?

Küll aga on selline liikumine mu tervisele väga hästi mõjunud, tuju on hea ja vastupidavust on samuti rohkem. Magus mulle väga maitseb ja sellest päris lahti öelnud ei ole. St mingid mõtted on aegajalt ikka tulnud, et peaks ja võiks ju paremini ikka üritada.

Aga iseendaga olen ma väga rahul ja olen suhtumisel, et kellele ma ei meeldi, see ärgu vaadaku, või las siis jumala eest kihistavad naerda ja rääkigu. Detsember tellisin ma omale ka Erik Orgu kava mida ilusti jälgisin kuni….

Ja siis sain teada, et olen esimese lapse ootel.

Võhandu maraton 2019

Kindlasti hakkan pärast palju jalutamas käima, imetama ja võimalikult palju tibuga tegelema, et ka ennast liigutada. Küll need beebikilod üks hetk maha lähevad. Maratonipäevaks sain 2 nädalaga 2 kg kergemaks — asi seegi! Sain toitumiskavast palju häid retseptiideid ja sarnase loogika järgi teen ka praegu endale süüa. Näiteks avastasin FitCati kava kaudu, et aedviljade ja juurviljade kotletitaignasse lisamine ei vähenda ainult kalorikogust, vaid annab ka kõvasti maitset ja mõnusat tekstuuri; et kodujuust koos hiina kapsa ja sortsu ketšupiga loob ühe mu lemmiku salati, mida lõunasöökide juurde süüa; et supp õhtusöögiks ei ole ainult kaalu- aga ka rahakotisõbralik ja aegasäästev variant; et riisinuudlid sobivad mu kõhule tunduvalt paremini kui nisupasta jnejnejne.

Üldiselt ma toitumiskavade usku ei ole.

Total Pageviews

Tol hetkel olin ma lihtsalt täielikus teadmatuses, milline ühe normaalse inimese toiduportsjon suuruse poolest! Toitumiskavaga ei pidanud ma kaloreid lugema, pidin ainult toitu kaaluma. Retseptiideed olid alati olemas, kui pea tühi oli. Sain valikuid oma menüüd mitmekesistada.

Toitumiskava oli hea koht uuesti alustamiseks. Pärast oma 3 kuu kava lõppu ma uut liitumist ei ostnud.

MARATONIDEST AASTAL

Jõulud hakkasid tulema ja rahast oli ausalt öeldes ka kahju. Need 3 kuud möödusid vaheldumisi kava järgides ja mitte järgides nt Valencias reisil olles. Jõuludeks olin siiski umbkaudu 3,5 kg kergem kui augusti lõpus. Jõulud, aastavahetus, peod ja maitsvad toidud tõid mu kehale tagasi umbkaudu 2 kg millest pool oli kindlasti rasvapolster.

Tinglikult võiks jagada külmemal ajal riietumise kolmeks kihiks. Nimetagem neid tinglikult kiht 1, kiht 2 ja kiht 3. Kiht 1 Aluskiht ehk spordipesu, mis juhib efektiivselt niiskust nahapinnalt riideeseme välispinnale, kus see aurustub või kandub edasi järgmisele kihile. Optimaalse treeningu ja mugavuse saavutamiseks võiks spordialuspesu kanda alati välimiste kihtide all sõltumata ilmatikutingimustest. Pärast pikka treeningpausi või lausa esimest korda jooksma minnes tuleks esialgu kombineerida sörkimist ja kõndi.

Navigeerimine

Alustada tuleb kaheminutilise jooksuga, käia viis minutit ja nii edasi. Sõltuvalt sellest, kuidas vastupidavus areneb, võib käimisele kuluvat aega järk-järgult vähendada. Algajate tüüpiline viga ongi liiga tempokas algus, millele järgnevad kiire väsimine ja lihasvalu, mis võivad innuka alustaja jooksmisest edaspidi eemale peletada.

Rasva poletamine ja kreatiin

Kui kihutada nii, et süda rinnus taob, siirdub hapnikupuuduses keha üle anaeroobsele re˛iimile, aga selles olekus saavad jõuvarud õige kiiresti otsa. Tempo on õigesti valitud, kui suudetakse joostes partneriga juttu rääkida.

Hea enesetunne on algajale kõige tähtsam kriteerium,» rõhutab Lemberg. Pudel õlut võrdub 15minutilise jooksuga Spordiarstide sõnul annab algajale piisava koormuse ülepäeviti tehtav pooletunnine treening. Vastupidavuse arenedes võib paari kuu pärast alustada ühe kahetunnise jooksuga kord nädalas. Maa, mis selle aja jooksul läbi joostakse, pole oluline.

treeningnõuanded

Tähtis on, et organism töötaks. Algajad võiksid jooksu aega iga päev paari minuti võrra pikendada, kui see ei käi üle jõu. Jooksu intensiivsus ja kestus maht käivad käsikäes. Ühte neist suurendades tuleb teist vähendada.

Mahtu võib väljendada ajas, distantsis ja kalorites.