Liigu sisu juurde

Saate süüa kala, kalkunit, kanarinda, mune, läätsesid, ube, idusid, soja ja seeni. Ettepoole pöörates peaks randme asetsema rindkere keskosa lähedal. Suurendage tempot ja samme järk-järgult.

Kas 10 miili kõndimine päevas on liiga palju kaalu langetamiseks?

Tervis Mitu miili on vaja päevas kõndida, et Slimming mu koht alla võtta 75 kilo? Kui kõndide põletatud kalorite konkreetne arv varieerub, ii kui kõnnite iga päev 5 miili, põletate igal nädalal umbe kalorit, mi võib põhjutada ühe ki Sisu: Kaalulanguse kaalutlused Kui kõndides põletatud kalorite konkreetne arv varieerub, siis kui kõnnite iga päev 5 miili, põletate igal nädalal umbes kalorit, mis võib põhjustada ühe kilo kaalulanguse.

Kui teete seda järjekindlalt, võite saavutada oma eesmärgi kaotada 75 kilo vähem kui 19 kuuga.

Suspense: Mortmain / Quiet Desperation / Smiley

Üks kilo kaalukaotust saavutatakse kalorite puudujäägiga, nii et saate Kaalulangus kondimine 10 miili paevas kehakaalu langetamise kiirust suurendada, lisades täiendavaid treeninguid ja muutes oma dieeti. Näpunäide Ühe naela kehakaalu kaotamiseks peab teil olema kalorite puudujääk kalorit.

Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima

Kui teete seda iga päev, süües vaid kehakaalu säilitamiseks vajalikku kalorite arvu, kaotate nädalas umbes ühe naela ja saavutate eesmärgi kaotada 75 naela vähem kui 19 kuuga. Kaalulangetamise jalutuskava Ühe naela kaotamiseks peate kulutama kalorit rohkem kui tarbite. Ohutu kaalukaotuse määr on üks kuni kaks naela nädalas, soovitab haiguste tõrje ja ennetamise keskus.

Top 10 kaalulangus maitsetaimed Kaalulangus 8 kuu vana

See tähendab, et võite võtta eesmärgiks kaotada 75 naela 38—75 nädala jooksul ehk 9,5—19 kuuga, põletades — kalorit rohkem kui päevas tarbite. Loe rohkem: Mis kasu on 40 minutit päevas kõndimisest? Kõndides põletatud kalorite arv ja iga nädal läbitavate miilide arv varieerub sõltuvalt sellest, kui kiiresti te kõnnite ja teie praegusest kaalust.

Kaalulangusravi Chennais Smart Food Fat Burner

Harvardi tervishoiukirjastuse andmetel põletab naelane kalorit tunnis, kui kõnnite kiirusega kolm ja pool miili tunnis. Kui see sama inimene tõstaks tempo nelja ja poole miilini tunnis, põletaks ta kalorit tunnis. Nii et ühe kilo kaalumiseks nädalas vajaminevate kalori põletamiseks peate kõndima umbes 5 miili päevas.

Näpunäide Kiiruse ja kehakaalu põhjal põletatud kalorite arvu hindamiseks kasutage ExRx.

  • Kaalust alla võtmiseks vajalik kõndimise summa Kui peate kaalust alla võtma, võib kõndimine kindlasti käivitada mis tahes kaalulangetusprogrammi, eriti iga päev 10 miili kaugusel.
  • 5S Slimming ulevaated

Kaalulanguse kaalutlused Esialgu ei pruugi teil võimalik kõndida 5 miili päevas. Pange ennast proovile, kuid ärge suruge liiga tugevalt, muidu võite vigastada.

Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima Ühtset lähenemist kõigile ei ole, kui tegemist on kaalukaotus. Iga inimene õhuke strateegia tuleb arvestada nende keha, eesmärkide ja eluviisiga. Kuid hoolimata sellest, kas soovite vabaneda 10 või naela, on üks tegevus, mida peaksite kindlasti oma rutiini kaasama, kõndimine. See on lihtne, tõhus ja ei vaja isegi spordisaali liikmelisust. Niisiis, siin on küsimus: kui kaalulangetamiseks kulgeb jalgsi, siis kui kaugele peaksite iga päev kõndima?

Kui te alles alustate treeningprogrammiga, alustage kiires tempos kõndimisest kõigest 10 minutit, soovitab Berkeley California ülikool. Suurendage oma kõndimist iga nädal viie minuti võrra, kuni suudate 5 miili eesmärgi täita. Iga päev kõndimine on ainult osa võrrandist, et saavutada oma eesmärk kaotada 75 kilo.

Ühendage treening ja dieet Kui alustate kaalulangetamise teekonda, on loomulik, et soovite tulemusi kiiresti näha. Ehkki eesmärgi seadmine kaalust alla võtta 10 naela kuus võib olla keeruline, on see teostatav, kui olete valmis kinni pidama rangest dieedist ja treeningust. Kombineerides tervisliku toitumise koos jõutreening ja kardiotreening jooksulindil võib kaalulangus aja jooksul muutuda jätkusuutlikuks.

Jälgige oma dieeti, veendumaks, et tarbite ainult kaalu säilitamiseks vajalikku kalorite arvu. Kaalulanguse kiirendamiseks võite tarbida vähem kaloreid kui vaja. Loe rohkem: Rasva kaotuse ülim juhend Näpunäide Kui te pole kindel, kui palju USPSTF kaalulangus vajate, kasutage kalkulaatorit ExRx.

Rasva poletavad vibratsioonimasinad Ei soomine parast kella 19.00 kaalulangus

Täitke oma kaloriteesmärgid, planeerides oma sööki enne tähtaega ja jälgides oma portsjonite suurust. Joo iga päev palju vett ja keskendu lahjade valkude, puu- ja köögiviljade ning komplekssete süsivesikute söömisele.

  • Piirid endokrinoloogias.
  • Kaalulangus 89149

Vältige emotsionaalset söömist või mõtlematut näksimist teleri ees, kuna need kalorid lisanduvad kiiresti. Lõpuks proovige täiendavaid füüsilisi tegevusi sisse suruda lihtsate muudatustega, näiteks: Parkimine krundi tagaosas ja jalutamine Lifti asemel trepist üles minnes Tehke maja ümber rohkem majapidamistöid, näiteks aiatööd või muru niitmine.

Kuidas jalgsi kaalust alla võtta? Teatud punkte peate meeles pidama, kui soovite kaalust alla võtta kõndides. Kalorite lugemine võib teid palju aidata ja selleks on mitu rakendust. Mida vähem kaloreid tarbite, seda kiiremini kaotate kaalu.