Liigu sisu juurde

Populaarne vaade balleti koormusele jalgadel - Plie. Kas menopaus tähendab, et olete hukule määratud hukku?

Eesmärkide seadmine nurjus Liiga vähe magades - või liiga palju Mõnikord võtame kaalus üllatavatel põhjustel.

Kaalukaotuse sõudmine: põletatud kalorid, treeningukavad ja palju muud

Üks neljast ameeriklasest ei saa piisavalt magada. Ja võib juhtuda, et unepuudus aitab kaasa rasvumise epideemiale. Kümned uuringud on otsinud seost laste rasvumise ja une vahel ning enamik on leidnud seose. Kas ülekaalulisus raskendab piisavat und või põhjustab rasvumist, pole teada.

21 rasva poletamine toiduainete

Teistes uuringutes on vaadeldud ülekaalulisi täiskasvanuid. Need tulemused viitavad ka seosele kaalutõusu ja üle üheksa tunni või vähem kui viie tunni magamise vahel. See võib taanduda hormoonidele. Söögiisu ja kalorite põletamisega seotud hormoone - leptiini ja greliini - mõjutavad unerežiimid. Siis kipuvad vähem magavad inimesed end kurnama, muutes treeningud vähem tõenäoliseks. Ükskõik, mis võib olla põhjus, võiksite unehügieeni kallal töötada, kui teil on raskusi kaalu kaotamisega.

Liiga palju veele toetumine Vee joomine on teie kehale kasulik. Kuid joomine rohkem vett, kui janu vastu võitmiseks vaja läheb, on sageli mainitud kui imeline kaalulangetamise trikk - täpsemalt kaheksa klaasi joomine päevas.

On vähe tõendeid selle kohta, et see töötab.

Kuidas kiirendada metabolismi rasva poletamiseks

Selgub, et joogivesi - olgu see siis jääkülm või toatemperatuur - põletab ainult väga väikese hulga kaloreid. Nii et naela lootmise lootmine sellele skeemile ei vii teid väga kaugele. Teisest küljest söövad inimesed mõnikord, kui neil on tegelikult janu. Nii et janu kustutamine enne hammustamist pole halb mõte. Samuti on parem sirutada käsi klaasi vee kui spordijoogi, sooda või karamelllatte järele - iga kalorit sisaldav jook mõjutab teie dieeti, kuid veega pole vaja muretseda.

Liiga palju pisikesi toite Võib-olla olete kuulnud, et terve päeva jooksul paljude pisikeste söögikordade Kaalulangus Kiirmute ravi tekitab täiskõhutunde ilma lisakaloriteta. Kuid vaevalt on teaduslikke tõendeid selle toetamiseks. Mitte ainult väikesed ja sagedased toidukorrad ei maksa valmistamist, vaid võivad tegelikult ka tagasilöögi põhjustada, et sööte rohkem, sest sööma asudes võib olla raske lõpetada.

Kui soovite oma keha Kaalulangus parast soudmist viisil kütta, siis tehke seda. Kuid pole vahet, kas teie piiratud kalorsusega dieeti süüakse kogu päeva jooksul või lihtsalt kaks või kolm korda päevas. Kõige tähtsam on süüa tasakaalustatud toitu koos sobiva arvu kaloritega.

Toetudes restoranisöökidele Kui elate kiiret elu või pole lihtsalt kodus kokkamise fänn, panete oma keha restoranide armu, kust tellite. Isegi nõrkadena reklaamitud roogades võib olla rohkem kaloreid, kui olete kokku leppinud, ja paljud restoranid, eriti väiksemad ettevõtted, ei loetle oma toitumisalast teavet, et näeksite, mida tegelikult sööte. On isegi tõendeid selle kohta, et restoranidest lõunasööki söövad inimesed kaaluvad kodus lõunasöögi valmistajad üles keskmiselt viie naelaga.

Istekoht - terve päeva Kas see kõlab nagu sina?

Kaalulangus Jump Start

Istute autosse tööle, seejärel kõnnite kontorisse, kus istute suurema osa päevast. Koju jõudes olete kulunud ja tahate lihtsalt - kas oskate arvata?

Milliseid harjutusi iga päev kaalulangus

Istu maha, võib-olla telekat vaadata. Kogu see istumine tähendab, et teie keha ei liigu nii palju kui peaks teie parimate tervistulemuste saavutamiseks. Uuringud on näidanud, et inimesed, kes veedavad rohkem aega istudes, kaaluvad rohkem. Kuid mõned uuringud väidavad, et rohkem kaalumine viib inimesed sagedamini istuma. Mis põhjustab teist, on keeruline äri, kuid siin on midagi, mis on hästi teada: istudes ei jaluta, ei tee majapidamistöid ega tõuse püsti ja liigub palju ringi.

Kogu selle aja, mille võiks kulutada tegevuse kaudu veel mõne kalori põletamisele, ja sobivus on istekoha võtmisega ära kasutatud. Nii et iga päev rohkem aega nikerdamiseks liikumiseks saada saab ainult aidata.

Toiduga treenimise tasustamine Mõned inimesed arvavad, et trenni tehes võivad nad õhtusöögi ajal õigustada makaronide täiendavat abi.

See ei pruugi siiski nii olla. Me kipume üle hindama kaloreid, mida me treenides kulutame, ja tehnoloogia ei aita. See annab kokku üle aasta trenni! Fitnesskellad näitasid sarnaseid probleeme.

Kaalulangus Esimene kuu keto

Alkoholi ületamine Alkohoolsed joogid võivad teie keskosa kasvatada rohkem kui arvate. Paljude ameeriklaste jaoks on tavaline jook või kaks päevas. Kuid see võib tõesti kokku tulla. Keegi, kes joob päevas kaks Kaalulangus parast soudmist viina, lisab oma dieedile igal nädalal umbes kalorit - see on enamus päeva kaloritest! Ja vein ja õlu lisavad veelgi.

Kas squats teeb sind rasva poletada

Kaks klaasi veini nädalas lisavad teie nädala arvestusse ligi kalorit ja kaks õlut päevas Nii et kui olete valmis kaalulangetamisega tõsiselt tegelema, kaaluge õllekruusi mõneks ajaks alla panemist. Suupistete poole pöördumine, kui olete stressis Kas olete kuulnud emotsionaalsest söömisest? Kui olete stressis, võib söömine saada katseks täita oma elus emotsionaalne vaba koht. See tähendab tihtipeale meeletut suupistet kaloririkastes toitudes, mis pakuvad naela.

Ühes uuringus uurisid teadlased stressihormooni kortisooli juuksesalke. Nad leidsid olulise seose talje suuruse ja kõrge kehamassiindeksi Kaalulanguse kaalu rutiinne vahel osalejatel, kellel ilmnesid pikaajalise stressi tunnused.

Kõigel Kaalulangus parast soudmist on hõbedane vooder. Saate stressi leevendada ilma garderoobi välja sirutamata. Liikumine võib olla suurepärane viis nii stressi põletamiseks kui ka kaalu langetamiseks. Lõdvestustehnikad, nagu meditatsioon, jooga, sügav hingamine ja massaaž, võivad teie ellu tuua rahu Nao rasva kadumise ravi pole vaja kaloreid. Söögiaega ei planeeri Haara-ja-tagasi-söömine on ahvatlev iga hõivatud täiskasvanu jaoks ja enamik meist sobib sellesse kategooriasse.

Kaalulangus parast soudmist teie pere ja töökoht võtavad kogu teie aja ja tähelepanu, on kaloririkka toiduga ülesöömine liiga lihtne. Veelgi hullem on see, et kiirtoidus on vähe kiudaineid ja kiudained on peamine toitaine, mis hoiab teid kauem täis, mis tähendab, et soovite rahulolu tundmiseks lisada sellesse tellimusse täiendava juustuburgeri või sooda. Lahendus on ette planeerida.

Alustuseks valmistage eelnevalt valmis oma toidud. Otsige hõlpsasti valmistatavaid kiudainerikkaid võimalusi, nagu oad ja salatid, mida saab vahustada kohe, kui nälg saabub. Sellega paremaks saades näete oma vöökoha ja toidukulude vähenemist. Kilpnäärmeprobleemid Mõnikord on kehakaalu tõus seotud hüpotüreoidismina tuntud terviseprobleemidega.

Kilpnäärme alatalitlus tekib siis, kui kilpnääre toodab liiga vähe kilpnäärmehormooni. Seda esineb sagedamini naistel. Hüpotüreoidismi sümptomid võivad olla peened ja võivad hõlmata aeglast pulssi, juuste hõrenemist, turset nägu, kähedat häält, kurnatust, depressiooni, lihasvalusid ja Kaalulangus parast soudmist, kui teised seda ei tee. Hea uudis neile, kes seda haigust põevad, on see, et see on ravitav igapäevaste ravimitega.

Nii et kui need sümptomid tunduvad tuttavad ja soovite, et teid kontrollitaks, arutage Kaalulangus parast soudmist oma arstiga.

10 parimat südameharjutust kaalulanguse jaoks - põletage rasva, et saada õhuke keha kiiresti

Arst aitab teil kontrollida kilpnäärmehormooni taset ja soovitab ravi või spetsialisti. Beebi teel Naised teevad raseduse ajal kaalu ja peaksid kaalus juurde võtma. Eeldatakse, et tervislik rase naine võtab umbes 25—35 naela juurde. Kui olete ülekaaluline või rasvunud, peaksid need arvud olema väiksemad. Kui ootate ja avastate end sellest Kaalulangus parast soudmist võitmas, on olemas viise, kuidas oma keha vaos hoida.

Proovige pärast sööki minna jalutama. Sööge värskeid terveid toite, nagu lahjad valgud, täisteratooted ning puuviljad ja köögiviljad, mis on kasulikud nii teile kui teie tulevasele lapsele.

Samuti on palju harjutusi, mis on tervislikud ootavatele emadele, kuigi on ka neid, mida tuleks vältida, nii et Kaalulangus parast soudmist sellest oma arstiga enne uue rutiini alustamist. Retseptiravimid võivad põhjustada kehakaalu tõusu Mõnikord segavad retseptiravimid teie tervist, sealhulgas ka seda.

Steroidid võivad kaalulangust takistada, kuna võivad takistada teie ainevahetust ja tekitada näljatunde. Antihistamiinikumid on veel üks süüdlane. Need põhjustavad teie söögiisu suurenemist.

Kaalulanguse laadimine Slimmingi kõhu ja puusade laadimine. Kaalulanguse laadimine Sa ei tunne enam pidevat rahuldamatut. Teie keha on täiesti küllastunud valguse hommikusöögiga, samas kui tunnete lihtsat, ilma maos ja puhitus; Koos hea laadimisega kasvab teie meeleolu, mis säilitatakse kogu päeva jooksul. Mitmed kasulikud nõuanded: Laadimine peaks toimuma enne.

Kuigi mõned antihistamiinikumid võivad selle eest vastutada rohkem kui teised, ei ole veel tehtud ühtegi uuringut, mis näitaks antihistamiinikumide ja nälja kõrvuti võrdlemist, nii et kuni need uuringud on läbi viidud, peate soovi korral rakendama katse-eksituse meetodit. Menopaus Kaalulangus parast soudmist kehakaalu tõus Menopaus ja sellega kaasnevad hormonaalsed muutused mõjutavad naiste keha mitmel viisil. Ja jah, täiendav keharasv on sageli üks. Menopaus aeglustab ainevahetust, see tähendab, et naised võtavad selle aja jooksul keskmiselt 10 naela juurde.

Murettekitav on ka see, et menopaus muudab keha rasva jaotamist. Rasv ladustub sel ajal suurema tõenäosusega kõhu ümber ning sellel on tagajärgi südame-veresoonkonna tervisele ja see võib põhjustada insuliiniprobleeme.

Kas menopaus tähendab, et olete hukule määratud hukku? Üldse mitte. Dieet ja füüsiline koormus aitavad kaalust alla võtta. Ühes uuringus jälgiti 17 postmenopausis naist ja viidi osa neist dieedile, mis oli täis puuvilju, köögivilju ja täisteratooteid.

Kaalulangus: miks ma ei saa kaalust alla võtta?

Dieedil olevate kehakaalu langetamise tõenäosus oli kolm korda suurem. Veelgi enam, neil esines ka harvemini kuumahooge. Teised teadlased uurisid enam kui premenopausaalset naist ja umbes pooled neist vähendasid kaloreid ja suurendasid füüsilist vormi. Nendel naistel olid keskmiselt väiksemad vöökohad ja viie aasta pärast olid nad tõenäoliselt algkaalust madalamad või madalamad.

Kuidas teha loodusliku rasvapoleti kodus

Tuginedes kaalu tõstmisele Vastupanekoolituse abil pole oma keha vormimisel või lihaste kasvatamisel midagi halba. Kuid kui teie kaalukaotuse strateegia tugineb kaalutõstmisele, võite pettuda. Harjutusi on põhimõtteliselt kahte tüüpi. Üks neist on aeroobne ja hõlmab tegevusi, mis on mõeldud südame peksmiseks kiiremini kui pikemat aega, näiteks jalgrattasõit, kõndimine, sõudmine, sörkimine ja köiest hüppamine.

Teine on anaeroobne, mille käigus treenite lühikese aja jooksul kõrge intensiivsusega, pannes südame veelgi intensiivsemalt põksuma. Need tegevused muudavad teie keha paremaks lühikeste purunemiste korral ja hõlmavad raskuste tõstmist. Uuringud kipuvad kinnitama, et rasva põletamisel on aeroobsed harjutused võitjad.