Liigu sisu juurde

Kolm korda nädalas tõstmine on ilmselt parim kompromiss sagedase treeningu ja rohke puhkuse vahel. Lisaks rasvapritse treenimisele ja aja säästlikkusele saate seda teha peaaegu kõikjal.

Post category: Treening Kui tahad teada, milline treeningu meetod aitab sul kiiremini saavutada oma eesmärgi, siis loe edasi. Maailmas on sadu erinevaid treeningu meetoteid ja programme. Kuid milline on kõige parem just sinu jaoks, see oleneb täiesti sinu eesmärkidest ning sinu elustiilist üleüldse. Mitte keegi ei saa kindlalt öelda, et ainult üks või teine meetod on parim ning kõik peaksid niimoodi treenima. Kuid mida ma saan teha on aidata inimestel leida enda jaoks sobiv treening meetod ja programm, olenevalt eesmärkidest.

Tihtipeale ei tea paljud inimesed, millise treeningu meetodiga jõuda kõige kiiremini enda eesmärgini. Ning sellepärast võib kuluda palju aega ja raha, kuid saavutatud tulemused ei ole märkimisväärsed. Olen isegi selle vea teinud ning tugevat motivatsiooni langust tunda saanud. Hea uudis on see, et teadlikult treenides on seda kõike võimalik vältida.

Toimetaja Valik

Selles artiklis vaatame lähemalt kahte treeningu meetodit, milleks on jõutreening ja aeroobne treening ning mis on nende plussid ja miinused. Aeroobne treening Nagu me kõik juba teame on aeroobne treening kasulik südame ja veresoonkonna terviseks.

Aeroobne treening sobib suurepäraselt inimesele, kelle eesmärgiks on ühest punktist teise jõuda kiiremini ja kaugemale. Enamus inimesi aga, kasutab seda meetodit, et rasva põletada, vormis olla ja hea välja näha. Paraku ei ole see kaugeltki ainuõige vahend selle saavutamiseks.

Tihti tehakse sellega endale isegi rohkem kahju kui kasu.

2. SÖÖ SUURELT

Näiteks kui teha ainult tundide viisi aeroobset treeningut ning lisada siia ka veel suur kalori defitsiit võib lõpptulemuseks Kaalulangus sprintimise teel midagi seesugust… Samuti teevad paljud naised selle vea ja keskenduvad kehakoostise muutmise asemel ainul kaalunumbri kiirele langusele ning hävitavad enda lihasmassi. Allpool olev pilt selgitab seda päris hästi. Aeroobne treening suurendab väga edukalt meie päevast energia kulu ning see on väga hea kaalulangetuseks.

OT 90 Kaalulangus

Probleem on aga selles, et see ei stimuleeri lihaskasvu, vaid pigem vastupidi, põhjustab katabolismi. Mis on lihaste lagunemine. Eriti kui sellega liiale minna. Kes minu artikleid lugenud on teab väga hästi, kuib oluline lihasmass on ja, et katabolism on asi mida tasub vältida. Kokkuvõtteks võib öelda, et aeroobne treening on väga hea kaalulangetamiseks, kuid enamjaolt ei ole see tegelikult see, Kaalulangus sprintimise teel me tahame saavutada, kui räägime kehakoostise muutmisest.

Enim Väljaanded

Enamasti tahame kaalulangetades vähendada rasvaprotsenti ja samal ajal säilitada või isegi kasvatada lihasmassi. Sellepärast ei ole see ainuõige meetod saavutamaks vapustavat rannakeha, kuid sellel on oma koht korralikus treeningprogrammis. Kohe räägin täpsemalt, kuid enne seda, vaatame lähemalt teist treeningu meetodit. Milleks on jõutreening.

Jõutreening Kõik me juba teame, et jõutreening on parim meetod lihasmassi arendamiseks, kuid sellel on ka palju teisi eeliseid. Näiteks mida paljud võib olla ei tea on, et jõutreening sobib suurepäraselt ka rasvapõletamiseks. Teaduslikud uuringud näitavad, et jõutreening kulutab sama palju kaloreid kui aeroobne, kuid omab veel ühte suurepärast lisa.

  1. Miks teie treening aega kulutab?
  2. Kaarsoole kaalulanguse ulevaated
  3. kaal langeb aga talje ei kahane - Perekooli Foorum
  4. Olen alakaaluline. Kuidas ma saan kaalu ja lihaseid juurde?
  5. 8 viisi suurepäraste kõhulihaste saamiseks - ilma krampideta - Kaalukaotus

Milleks on üllatus üllatus, lihaskasv. Sellepärast näiteks kui teha viis korda nädalas, tund aega aeroobset treeningut on kaalulangus sama või isegi Kaalulangus sprintimise teel võrreldes samas mahus jõutreeninguga.

Miks teie treening aega kulutab?

Kuid erinevus on selles, et ainult aeroobse treeninguga kaotame koos rasvadega ka palju lihasmassi. Samas jõutreeninguga võib kaalulangus olla küll väiksem aga see tuleneb sellest, et säilib või isegi suureneb lihasmass ja väheneb ainult rasvamass. Ehk kui eesmärgiks on vähendada võimalikult kiiresti rasvaprotsenti ja säilitada võimalikult palju lihasmassi on jõutreening kombineeritult aeroobse treeninguga parim viis selle saavutamiseks.

Kokkuvõttes 1.

Liikumise ootamatud eelised

Eemaldage toiduvalmistamisrasv riietest eesmärgiks on võimalikult palju ja kiiresti kaalu alandada, ehk vähendada numbrit kaalul, ennast hommikuti kaaludes. Või siis saada parimaks maratoni jooksjaks, siis võib vabalt keskenduda ainult aeroobsele treeningule. Kui eesmärgiks on parem välimus nii riietega kui ilma, siis on parim viis kombineerida jõutreening ja aeroobne treening. Kui eesmärgiks on võimalikult kiiresti lihaseid kasvatada, siis soovitan viia aeroobne treening miinimumi ja keskenduda peamiselt jõutreeningule.

Millist tüüpi aeroobne treening on parim rasvapõletamiseks? Parim aeroobne treening on selline mis sobib kõige paremini sinu elustiiliga.

Kuidas saada kuus pakki kõhupiirkonda, ilma et peaksite käima või istuma

Näiteks kui sul on kiire eluviis ja on raske leida aega treenimiseks, siis soovitan proovida kõrge intensiivsusega intervall treeningut ehk HIIT High Intensity Interval Training. HIIT on põhimõtteliselt kombinatsioon aeroobsest ja anaeroobsest treeningust. Seetõttu sobib HIIT nii jõutreeningu kui ka vastupidavus spordialade harrastajatele. Sellega on võimalik kordades lühema aja jooksul kulutada rohkem energiat, kui näiteks ühtlases tempos jooksmisega. Uuringud on näidanud, et näiteks 20 minutit hiit treeningut kulutab päeva lõpuks sama palju kaloreid, kui 60 minutit sörk jooksu.

Slimming Retail

Teoreetiliselt on selle põhjuseks palju tugevam koormus ja stress kehale ning sellest taastumiseks kulutab organism terve päeva jooksul rohkem energiat. Samuti säilitab HIIT paremini lihasmassi ning täiesti piisav on teha ainult 20 minutit päevas, 3 korda nädalas. See teeb kokku kõigest 1 tund nädalas. HIIT treeninguks sobib väga hästi näiteks jooksmine, sõudmine, rattasõit, ujumine jne.

2. Bariaatrilise kirurgia erinevad operatsioonimeetodid

Peaasi, et intensiivsed intervallid oleksid rakendatud. Kuidas seda teha, selleks toon näiteks jooksmise. Intervallide pikkust võid kohandada enda jaoks sobivaks, kuid siin näites toon välja 20 sekundilise töö intervalli ja sekundilise puhke intervalliga treeningu. See sobib hästi algajatele. Alusta treeningut rahulikus tempos jooksmisega, et lihased soojaks saada. Viiest minutist peaks piisama. Seejärel alusta esimest töö intervalli ning jookse järgmised 20 sekundit nii kiiresti kui suudad.

Kui 20 sekundit on möödas siis võta hoog maha ja järgmised sekundit, võid rahulikus tempos joosta või kõndida. See ongi esimene intervall. Nüüd korda seda järgmised 15 minutit ning ongi kõik. Nii lihtne see ongi. Olenevalt programmist, võivad intervallide pikkused olla väga erinevad.

Kuid isiklikest kogemustest lähtudes võin öelda, et nii lühike puhke intervall ei lase piisavalt taastuda järgmiseks töö intervalliks ning see mõjutab tugevalt soorituse efektiivsust. Kuna kõigest väest joostes on toss väljas juba 20 — 30 sekundi möödumisel ning, et 60 sekundit vastu pidada, peaksime ennast töö intervalli ajal tagasi Kaalulangus sprintimise teel ja rahulikumas tempos jooksma.

Jõutreening vs aeroobne treening

See omakorda takistab meil võimalikult palju kasu saada sellest treeningu meetodist. Või mõnda analoogset aplikatsiooni. Neid on palju. Seal on kõik väga lihtne ja konkreetne. Sisestad intervallide arvu, seejärel töö intervalli pikkuse ja puhke intervalli pikkuse.

Winstrol ja rasva kadu

Nüüd vajuta start ja aplikatsioon annab kenasti heli signaalidega märku, millal on aeg sprintida ja millal puhata. Eelistan isegi seda Kaalulangus sprintimise teel treeningut ning soovitan proovida.

Kolm tüüpi kardio- ja ainevahetustreeningut

Kui aga ajapuudust ei ole, siis on veel väga hea viis rasvapõletuseks, kõndimine. Näiteks piisab kui teha iga päev üks poole tunniline või tunni ajaline jalutuskäik, mis kulutab isegi kuni kalorit.

Osta soolo reklaamide kaalulangus

Esmapilgul tundub see number väike, kuid nädalalõpuks teeb see juba üüratu kalorit. Samal ajal aitab kõndimine kiirendada taastumist jõutreeningust. Ning võrreldes klassikalise aeroobse treeninguga nagu näiteks jooksmisega, ei tekita see kehale lisa stressi ega lagunda lihaseid.

Video: Motivatsiooni esitusloend - energiline Chillstepi muusika - jalgrattasegu 2021, Mai

Millist tüüpi jõutreening on parim lihaste arendamiseks ning rasvapõletuseks. Parim jõutreening on see, mille põhiliseks eesmärgiks on arendada kogu keha lihaseid ja mis on mõõdukalt intensiivne ning tekitab lihastes piisavalt ülekoormust, et lihaskasvu stimuleerida.

Ehk treening programm peaks peamiselt sisaldama harjutusi, mis kaasavad suuri ja mitut lihaskruppi korraga. Neid nimetame põhiharjutusteks ja nendeks on jõutõmme, kükk, rinnalt surumine, seistes surumine, lõuatõmme või ploki tõmme. Need harjutused peaksid olema iga treeningprogrammi alustalaks.

  • 20 lihtsat hommikuvõimlemist, mis panevad sind end terve päeva suurepäraselt tundma - Elu -
  • Rasva kaotuse maratoni koolitus

Samuti tuleks neid harjutusi sooritada suurte raskustega. Selle Kaalulangus sprintimise teel pean silmas seda, et näiteks vali endale võimalikult suur raskus millega suudad sooritada täiusliku tehnikaga vähemalt 4 ja kuni 8 kordust.

Kolm tüüpi kardio- ja ainevahetustreeningut Kolm tüüpi kardio- ja ainevahetustreeningut Kui mõtlete treeningu eelistele, mõtlete tõenäoliselt ka nendele eelistele, mida näete, tunnete ja mõõdate - Minu biitseps on suurem! Selle asja tõstmine oli lihtsam! Ma lihtsalt jooksin, ilma et oleksin tahtnud surra! Kuid kas olete mõelnud, kuidas kuradi keha saab energiat raskeks kükitamiseks, pikkade radade läbimiseks või HIIT-klassi astumiseks, ja mis täpselt juhtub, et seda järgmine ringkäik lihtsamaks muuta?

Niimoodi treenides sunnime keha kohanema ning arenema. Muidugi on lisaks sellele veel ka palju teisi meetodeid kuidas seda saavutada, kuid see on põhiline ning toimib nii algajatel kui ka edasijõudnutel. Viimane soovitus on veel märkida treening päevikusse üles kõik enda tulemused, et saaksid jälgida enda progressi ja püüda uusi rekordeid.

Kategooriateta Kuidas saada kuus pakki kõhupiirkonda, ilma et peaksite käima või istuma Siin jagame lihtsaid viise kaalu langetamiseks ja kõhu tooni saamiseks, ilma et peaksite kannatama kaela pingutavate ja valulike ab-harjutuste abil.

Selline sai minu artikkel sellest, kuidas valida endale sobivaim treening meetod. Kui sul on midagi lisada või soovid lihtsalt arvamust avaldada, siis kirjuta palun alla kommentaaridesse. Küsimuste korral saada mulle e-kiri. You Might Also Like.