Liigu sisu juurde

Iga kilodžauli vähendamine päevas - 24 kalorit - põhjustab lõpuks 1 kg 2,2 naela kehakaalu languse, leidsid teadlased. Nii saate etendust nautida, ilma et peaksite tähelepanu hajutades muretsema juhusliku ülesöömise pärast. Leidke kaalulangetusprogramm, mis keskendub portsjonite vähendamisele, tasakaalustatud toitumise järgimisele ja regulaarse füüsilise tegevuse kaasamisele. Parim hea retseptide kasutamine kehakaalu alandamiseks sõltub sellest, kas te arvutate süsivesikuid, loete kaloreid või loete neid mõlemat.

Kui palju kaalulangus nadalas loikamine

Ühendage jõutreening ja kardio 15 kilo kaotamine on vääriline eesmärk, kui olete ülekaaluline, kuid liiga kiire tegemine võib anda tagasilöögi.

Selle asemel, et proovida seda numbrit tabada näiteks kuue nädala jooksul, nõustuvad tervishoiueksperdid, et aeglane kuid kindel!

Kui palju kaalulangus nadalas loikamine

Põhjus: aeglasemat ja ühtlast kaalulangust on lihtsam säilitada - ja kes seda ei taha? Ja olge ettevaatlik trendikate või moehullu dieedide suhtes, mis lubavad kiiret kaalulangust, ütleb Ameerika perearstide akadeemia. Need tõekspidamiseks liiga head söömiskavad pole tervislikud ja võivad teatud juhtudel tegelikult ohtlikud olla.

Kuidas kurgi Hiina hapukurkidega【Jaapani lasteaia lõunasöögi retseptid / beebitoit】

Liiga kiiresti kaalust alla võtmise puuduste kohta leiate lisateavet koos hõlpsasti järgitava kavaga, mis on täis häid söömisnõuandeid ja treeninguliike, mis aitavad teil liikuda ja trimmida - ja tervislikud.

Miks liiga kiire kaalulangus pole tark Kalorite puudujäägi loomine ehk rohkem kalorite põletamine kui sisse võtate on esimene ja kõige olulisem samm 15 kilo kaotamisel, kuid kalorite liiga madalaks kärpimine pole viis seda teha.

Teadlaed ütleid, et ühied ruikareeglid liialdavad ellega, kui palju inimei kaal kaotab toidukalorite vähendamie kaudu, mi toob kaaa ebareaaled ootued ja pettumue. Kui patientidele ö Sisu Teadlased ütlesid, et ühised rusikareeglid liialdavad sellega, kui palju inimesi kaal kaotab toidukalorite vähendamise kaudu, mis toob kaasa ebareaalsed ootused ja pettumuse. Kui patsientidele öeldakse sageli, et kalori vähendamine päevas laseb neil naela nädalas kaotada, on realistlikum valem, et selline kaloraaži vähendamine tooks Kevin D. Halli sõnul 50 naela kaotuse kolme või enama aasta jooksul. Bethesda osariigi riikliku diabeedi- ning seede- ja neeruhaiguste instituudi doktor PhD ja kolleegid.

Fakt: kui sööte liiga vähe, ei pruugi te saada vajalikku igapäevast toitumist. Liiga kiire kaalulangus võib Mayo kliiniku andmetel tähendada ka selle, et kaotate veekaalu või lihaskoe, mitte rasva, mida soovite sihtida. Mis kõige hullem, võite lõpuks oma ainevahetusega pidevalt kokku puutuda.

Lameda kõhu dieet! Kas see langeb lubaduste järgi?

Teisisõnu, võite kaotada 15 naela, kuid võite lõpuks 20 või 25 tagasi saada, enne kui seda teate. Lõika kaloreid õigel viisil Kaalulangetamisel on soovitatav jälgida tarbitavaid kaloreid. Õige kalorite puudujäägi loomiseks, et kaotada 15 kilo, peate kõigepealt välja selgitama, kui palju kaloreid vajate oma praeguse kaalu mõnikord nimetatakse ka "hoolduskaloriteks" säilitamiseks, mis on iga inimese jaoks erinev.

Seda saate teha, hoides toidupäevikut umbes nädala jooksul, jälgides nii söödud kaloreid kui ka treeningu ajal põletatavaid kaloreid. Samuti peate jälgima oma kaalu, et teha kindlaks, kas te võtate juurde, kaotate või jääte samaks.

Tõde selle kohta, kui palju kaloreid peaksite naela kaotamiseks vähendama

Kui see kõik tundub veidi tüütu, võiksite proovida selle asemel mõnda rakendust kasutada. Laadige rakendus alla, et saada oma iganädalase kehakaalu langetamise eesmärgi alusel kalorisisaldus.

Kas pähklid sobivad kehakaalu langetamiseks?

Hoiatus Pidage meeles, et Harvardi tervise kirjastuse andmetel ei tohiks naised langeda alla kalori päevas ja mehed päevas alla kalori. Nendest numbritest madalamale sattumine võib ohustada toitumisvaegusi. Kui olete oma baasjoone kindlaks teinud, on iga päev vähendatav "maagiline" kalorite arv Eksperdid nõustuvad, et see on ohutu kogus, mis ei sea teid puuduste ohtu, kuid piisab kaalu liikuma panemiseks.

Dieet korolkova nädalas

Kuna nael võrdub umbes kaloriga, peaks iga päev vähendamine - kombineeritult vähem söömise ja füüsilise koormuse kaudu põletamise kaudu - aitama teil iga nädal umbes kilo kaotada, mis tähendab, et võite kaotada 15 naela vähem kui nelja kuuga. Uue dieediga kohanemine võib tekitada näljatunde, kuid saate siiski muudatusi teha.

Näiteks võib naela kaaluv inimene, kes soovib nälja tõttu päevas kalorit lisada, selle vastu võidelda, minnes igal õhtul minutilisele jooksule või ujudes umbes 30 minutit. Söö oma kaalulangetamise kava alusel hästi Olgade kaalukaotus siin?

Nädalase söömiskava elluviimisel on teil porgandipulgad ja hummus või jogurt ja pähklid käepärast, Kui palju kaalulangus nadalas loikamine tunnete end napsina ja teil pole kiusatust automaadist kotitäit krõpse haarata.

Kui palju kaalulangus nadalas loikamine

Kalorite vähendamise ajal kauem täiuslikumana püsimiseks soovitavad haiguste tõrje ja ennetamise keskused keskenduda madala energiatarbega teise nimega madala kalorsusega toitudele, nagu puu- ja köögiviljad, täisteratooted, oad ja lahjad valgud.

Mõne lisakalori lõikamine siin ja seal võib olla lihtne. Näiteks kaaluge, mida te iga päev joote. USA riiklikus meditsiiniraamatukogus võivad soodad, kõrge kalorsusega smuutid ja alkohol lisada teie igapäevasesse dieeti tühje kaloreid.

Vahetage need madala kalorsusega või kalorivabade jookide, nagu vesi, must kohv või tee, vastu.

Kas apelsinidel on hea kaalulangus?

Kas olete valmis kaalust alla võtma? Alustamiseks on siin seitsmepäevane kalorit sisaldav söögikava. Kui palju kaalulangus nadalas loikamine jõutreening ja kardio Regulaarne treening on oluline osa 15 kilo kaotamise programmist, kuid aeglane alustamine on võtmetähtsusega, kui te pole viimasel ajal jõusaalis käinud. Parim harjutusviis on selline, mis ühendab teile meeldiva režiimi ja näitab tulemusi.

Vastavalt kehalise aktiivsuse juhistele ameeriklastele peaksid täiskasvanud saama igal nädalal vähemalt minutit mõõduka intensiivsusega treeningut näiteks kõndimine või rattasõit või 75 minutit intensiivse intensiivsusega treeningut nagu jooksmineja need, kes üritavad kaalust alla võtta võib-olla soovib rohkemat.

Kui palju kaalulangus nadalas loikamine

Kuna vähendatud kalorsusega kava korral RBT kaalulangus lihaste kaotus tekkida, lisage treeningrežiimi osana ka jõutreening. Juhised soovitavad treenida kõiki peamisi lihasrühmi vähemalt kaks korda nädalas. Davis soovitab keskenduda suurtele liikumistele, mis põletavad kõige rohkem kaloreid ja kasvatavad rohkem lihaseid.

Kuidas vähendada kaalulangus kaloreid

Ameerika treeningnõukogu soovitab ka neid lihtsaid viise, kuidas lisada oma igapäevaellu rohkem kehakinnitust ja kaloripõletust : parkida auto külastatavatest poodidest kaugemale, kasutada oma hoones või tööl lifti asemel treppe ja võttes päeva jooksul pause püsti tõusmiseks ja sirutamiseks. Avastage oma ülim kaalulangetamise treeningplaan Ükskõik, kas see on kõnnitee põrutamine või jõusaali löömine, on meil teie juhend kehakaalu langetamiseks.

Viimased Artiklid.