Liigu sisu juurde

Kindla saagiga avamaal. Ühe uuringu kohaselt on tomati suurenenud tarbimine seotud vähenenud maksavähi riskiga Tomatis sisalduvad antioksüdandid, eriti lükopeen, võitlevad rakukahjustuste ja nahapõletike vastu. Mingil ajahetkel pidasid eurooplased tomateid läikiva välimuse tõttu mürgiseks.

Karotenoidid on pigmendid, mis muutuvad teie kehas A-vitamiiniks 3.

See vitamiin on oluline Tomatite tervise kasu kaalulangus nägemise ja kudede säilitamiseks. Need karotenoidid mitte ainult ei muutu A-vitamiiniks, vaid toimivad ka võimsate antioksüdantidena, kaitstes teie rakke kahjustuste eest, mida põhjustavad ebastabiilsed molekulid, mida nimetatakse vabadeks radikaalideks.

Strateegiad ja kaalutlused Toit, mille valisite dieediga toitumisel, muudab teie edukust. Selliste arstide üldtunnustatud juhised nagu riiklikest tervishoiuinstituutidest hõlmavad transrasvade vältimist, vähem töödeldud toitude söömist, küllastunud rasvade piiramist ja söödud rafineeritud suhkru koguse vähendamist. Tomatid on kasulikud nii kaalulangetamise kui ka üldise tervise jaoks. Toidupüramiidi paigutamine Aianduse klassifikatsioonis puuviljaks peetav tomat kuulub USA põllumajandusministeeriumi toidupüramiidi köögiviljade kategooriasse.

Vabade radikaalide põhjustatud kahjustusi on seostatud krooniliste haiguste, näiteks südamehaiguste, tekkega ja arvatakse, et neil on oma osa vananemisprotsessis 4, 5. Lisaks sisaldab tomatimahl palju magneesiumi ja kaaliumi - kahte südame terviseks vajalikku mineraalainet 6, 7.

Tomatite tervise kasu kaalulangus

See on ka suurepärane B-vitamiinide, sealhulgas folaadi ja B6-vitamiini allikas, mis on olulised teie ainevahetusele ja paljudele muudele funktsioonidele 8, 9. Tomatimahlas on palju teie tervisele hädavajalikke vitamiine ja mineraale, sealhulgas C-vitamiini, A-vitamiini, B-vitamiine, kaaliumi ja magneesiumi.

Tomatite tervise kasu kaalulangus

Rikas antioksüdantide poolest Tomatimahl on kontsentreeritud allikas võimsatele antioksüdantidele, näiteks lükopeenile, mis on teie tervisele kasulik karotenoidide taimepigment.

Lükopeen kaitseb teie rakke vabade radikaalide kahjustuste eest, vähendades sellega kehas põletikku Paljud uuringud on näidanud, et lükopeenirikka tomatimahla tarbimisel on teie tervisele kasulik mõju, eriti vähendades põletikku. Näiteks näitas kahekuine uuring, milles osales 30 naist, et nendel, kes jõid päevas 1,2 tassi ml tomatimahla, mis sisaldas 32,5 mg lükopeeni, oli veres põletikuliste valkude, mida nimetatakse adipokiinideks, sisalduse oluline langus.

Tomatite tervise kasu kaalulangus

Kahjumite ideed Lisaks kogesid naised märkimisväärselt vere lükopeeni taset veres ning kolesterooli ja talje ümbermõõdu olulist vähenemist Teises uuringus, kus osales Kaalulangus Tech naist, vähendas 1,4 tassi ml tomatimahla igapäevane tarbimine 20 päeva jooksul märkimisväärselt põletikulisi markereid nagu interleukiin 8 IL-8 ja tuumorinekroosifaktor alfa TNF-αvõrreldes kontrollrühmaga Lisaks näitas 5-nädalane 15 inimesega läbi viidud uuring, et osalejad, kes jõid päevas 0,6 tassi ml tomatimahla, mis oli 15 mg lükopeeni, vähendasid 8-okso-2'-desoksüguanosiini märkimisväärselt 8-okso-dG seerumis pärast intensiivset treeningut Selle markeri kõrgeid tasemeid on seostatud selliste krooniliste haigustega nagu rinnavähk ja südamehaigused Lisaks lükopeenile sisaldab tomatimahl ka suures koguses C-vitamiini ja beetakaroteeni, kahte muud antioksüdanti, millel on võimsad põletikuvastased omadused 16, Tomatimahl on kontsentreeritud lükopeeni allikas - antioksüdant, mida on paljudes uuringutes leitud põletiku vähendamiseks.

Samuti sisaldab see tugevaid antioksüdante C-vitamiini ja beetakaroteeni.

Tomatite tervise kasu kaalulangus

Võib vähendada krooniliste haiguste riski. Uuringud on näidanud, et tomatite ja tomatitoodete, näiteks tomatimahla rikas dieet võib vähendada mõnede krooniliste haiguste riski.

Tomatite tervise kasu kaalulangus

Võib vähendada südame-veresoonkonna riskitegureid Tomateid on juba pikka aega seostatud südame parema tervisega. Need sisaldavad võimsaid antioksüdante, näiteks lükopeeni ja beetakaroteeni, mis aitavad vähendada südamega seotud seisundite tekke riskifaktoreid nagu kõrge vererõhk, kõrge kolesteroolitase ja rasvade kogunemine arterites ateroskleroos.

Ülevaates, milles uuriti inimese andmeid, leiti, et inimestel, kelle dieedis oli palju tomateid ja tomatitooteid, oli oluliselt väiksem risk haigestuda südame-veresoonkonna haigustesse võrreldes inimestega, kes tarbisid vähe tomateid ja toite alus Viide: 1 tass ml tomatimahla sisaldab umbes 22 mg lükopeeni Veelgi enam, 21 uuringu ülevaade seostas Tomatite tervise kasu kaalulangus kasutamist "halva" LDL-kolesterooli taseme, IL-6 põletiku markeri olulise langusega ja vereringe märgatava paranemisega

Ema toitumine 1 kuu dieedi toitumine on erinev jooksul Mina koorin tomatid ära, panen purki, till, seller, petersellteravaid elamusi otsides tšillit tükeldasin tomatid ja keetsin läbi. Kuidas karmistada Skin pärast Kaalulangus Loomulikult kiivi, tomatid ja marjad. Seller kasu tervisele ja toitumisnipid. Tomatid ja paprikad on kasvuhoones ning seemned on maas.