Liigu sisu juurde

Piltidelt ju ei paistagi, et niii hirmus suur oleks olnud. Olen peale seda vist veel kaks korda pille vahetanud erinevatel põhjustel, aga vot kaalu pole need mulle küll juurde toonud enam. Raudselt olen ka iga päevaga aina lahjem, sest proovisin oma raseduseelseid riideid — 2 nädalat peale sünnitust ei läinud mingid püksid jalga, ühed ei tulnud isegi üle puusade mitte ja nüüd on need täiesti kantavad juba. Üks asi, milles ma küll kindel olen, on seos pillide ja tselluliidi vahel. Jätkake vaheldumisi sel viisil. Trenni tegin ma üldjuhul 4x nädalas, tavaliselt 3x grupitrenni ja 1x jooksmas.

Peaaegu pärastlõunal magama jääte, nii et uputate end kohvi ja libisete siis koju tagasi, et teleka ees lebada.

Clovis kultuuri rasva kadu

Veel üks hiline ja magamata öö möödub ja see kõik kordub uuesti. Kas soovite selle tsükli katkestada?

Lõpuks ometi sain end kaaluda! Seekord jäi kaal terveks.

Jälgige mind, kui tõstan esile minu 3 parimat harjumust, et teie energiat täna maksimaalselt kasutada. Harjumus 1- Kuidas te ärkate Meie päeva ja loovuse haripunkt algab ärkamisest. Parimatel edukatel inimestel on usinad hommikused rutiinid ja nad tõusevad koidiku prao ajal või enne tööle asumist, kuid te ei vaja seda oma elu P1000 Kaalulangus kohandamiseks.

Ärgates ei peaks te oma telefonisõnumeid ega e-kirju otse vaatama.

Top 21 Highest Paid Bloggers Earning $40,000+ Per Month

Selle asemel Top kaalulangus Bloggers viisteist minutit hommikust venitust, joogat või muud energiaharjutust, mida eelistate teha. Kui teil on selline harjumus oma hommikuse alguse alguses, saate kõik teha ilma nii palju stressi tekitamata ja tunnete end igapäevaste ülesannete täitmisel paremini. Samuti peaks teie hommik olema veega täidetud.

20 maitsvat smuuti kaalulangus

Magades kaotab keha hüdratsiooni ja peate seda kohe pärast ärkamist täiendama. Joogiveel on hulgaliselt muid tervisega seotud eeliseid, näiteks kaalulangus ja isu kontrollimine. Harjumus 2 - puhkavad kogu päeva jooksul Kui saate oma töö valmis või kui teete palju õppimist, on oluline uuendada oma meelt ja keha nii sageli.

Lõpuks ometi sain end kaaluda! Seekord jäi kaal terveks.

Lihtne harjumus töötada 45 minutit ja puhata 10 minutit võib anda teile vaimse jõudluse tõuke ja võimaldab teil keskenduda pikema aja jooksul. Seda saab aga saboteerida, kui veedate selle puhkeaja tähelepanu kõrvale juhtimisel.

3 parimat harjumust oma energia maksimeerimiseks

Esmajärjekorras seadke Top kaalulangus Bloggers, kergeid treeninguid või meditatsioone, et kogu tööpäev püsiks energia erksana. Teil peaks olema ka hea tund keset päeva või varahommikut, et puhata aktiivsusest ja hoida end kõrgendatud energiaseisundis.

Võtke aega 30 minutit ja minge mõnusatele loodusradadele, hapnik suurendab teie meele keskendumist ja annab teie organitele energiat ning hoiab neid tervena. Pärast seda mediteerige, et tasakaalustada oma meelt ja vabastada end stressist, et saaksite oma õhtu kerge vaevaga maha rahustada.

Harjumus 3 - kvaliteetne Kinnituse kaalulanguse valjakutse vahelejatmine Viimane energiaharjumus puudutab tervislikku unerežiimi.

20 maitsvat smuuti kaalulangus - Toidu Joogid

Suuremal osal maailmast puudub uni ja on ette nähtud, et see töötab 4—6 tundi, mis on alla teie energiavajaduse. Pange täna õhtul magama vähemalt üks tund.

  1. Lõpuks ometi sain end kaaluda! Seekord jäi kaal terveks.
  2. Clen 60 rasvapoleti

Magamiskvaliteedi parandamiseks lülitage tund enne magamist välja kõik oma digitaalsed ekraanid ja seadmed. Valgustaseme vähendamine ooterežiimi tulede ja ekraanide blokeerimise ajal vähendab siniset valgust - valguse spektrit, mis segab teie aju kemikaale ja hormoone - põhjustades unepuudust. Asendage see aeg raamatu lugemise või enama meditatsiooni abil, et oma keha ja silmi rahustada.

10 mg kaalulangus

Boonusharjumus Naerata rohkem. Jah, see on nii lihtne naeratus, mis viitab meie alateadlikele õnnetunde ja positiivsuse tunnetele, mis omakorda suurendab meie energiaseisundit.

Huppa koie koolitus rasva kadu

Rohkem naeratades muudavad ka teised inimesed teie suhtes vastuvõtlikumaks ja sõbralikumaks, seega on boonused kõikjal olemas! Kui lisate need erinevad harjumused oma igapäevaellu, kogete viljakat energiaelu ja säilitate elava oleku, mida teised inimesed märkavad kõikjal, kus kõnnite.

3 Parimat Harjumust Oma Energia Maksimeerimiseks

Kordamisena ärkake veega koos käes, tehes samal ajal mõned venitused, mediteerige ja puhake kogu päeva jooksul pärast produktiivset tööd teatud perioodidel ning lõpetage päev pikema ja parema unega. Kommenteerige allpool oma energiaharjumusi ja jagage, et näha, mida teised teevad oma energiaelu nimel.

Aga sa pead olema ettevaatlik, et mitte liialdada seda, kuna see on lihtne suhelda kõrgete suhkrumäärade ja kalorite ülekoormusega, ütleb Kelly Kennedy, RD Koos treeningu ja portsjoni kontrolli kombinatsiooniga on need retseptid väärt ja segavad. Mustikad on ka nutikas valik, sest nad on suurepärane antioksüdantide allikas, et võidelda põletikuga, mis aitab hoida teie kehakaalu langetamise eesmärke, lisab ta. Plus, kes ei taha rohkem oma kõrvitsat?

Vaadake mu teisi ajaveebisid isikliku arengu, edukuse oskuste ja võimaluste kohta, et saada teile vääriline elu. Täname, et lugesite! Vaadake kindlasti läbi ja nagu ka minu Facebooki leht Free Life Insider, et olla meie ajaveebis ajakohane, olla motiveeritud tsitaatide ja edulugudega ning olla osa kogukonnast, mis edendab armastust, kirge ja edu.