Liigu sisu juurde

Normaalkaalus inimesele juba päris ohtlik. Erinevad paastumisega seotud mehhanismid viitavad selle potentsiaalsele tervist edendavale toimele, näiteks neurotroofsete tegurite suurenenud tootmine, mitokondriaalse oksüdatiivse stressi vähenemine, vananemisega seotud signaalide üldine vähenemine ja autofaagia soodustamine. Nälja paranemist saab harjutada kodus, perioodiliselt arstiga nõu pidades. Kuid isegi suhteliselt lühikese nälja korral peaksite kinni pidama väljumisreeglitest, et mitte kaotada saadud tulemusi ega halvendada oma heaolu. Kui on soov süüa sotsiaalsel kogunemisel, siis annab paastuakent ka pikendada, et see söömisaknasse mahutada.

Vahelduva paastumise kaalulangus 1 kuu jooksul

Mõned uuringud näitavad, et vahelduv paastumine võib suurendada keha vastupidavust oksüdatiivsele stressile ja võidelda põletikega. Pole mõeldud sõnamängu. Töö, mida meie süda peab tegema ainult selleks, et meid elus hoida, on hämmastav, kuid siiski teeme selle tervise hoidmiseks väga vähe.

Vahelduv paast aitab vähendada rasvade ladestumist meie südame ümber, parandab vereringet, ainevahetust ja annab puhtama lehe meie südamele. Ärgem unustagem paranenud kolesteroolitaset, mis vähendab drastiliselt südamehaiguste, südameataki ja insuldi riski.

Vahelduva paastumise kaalulangus 1 kuu jooksul

Lisaks võib teie vererõhku oluliselt vähendada, kui toitumise muutmise tõttu rõhk südamelt maha võetakse. Neerud, maks ja sooled teevad kõik ületunnitööd, et eemaldada kahjulikud jäätmed meie kehas.

Kuid mitte iga unts jäätmeid ei eemaldata. Osa jäätmetest koguneb aja jooksul ja võib meie süsteemides põhjustada olulist kahju, muutuda kasvajaks või ummistuda elutähtsatesse läbikäikudesse. Kui harjutame vahelduvat paastu, on uuringud leidnud, et suuname oma keha energia ümber piirkondadesse, mis võiksid tähelepanu pöörata. Samal ajal kui meie keha on hõivatud uue toidu ja uute ainete ning uute jäätmete lagundamisega, jäävad vanad jäätmed maha.

Andke oma kehale aega vanade jäätmete lagundamiseks. Kui soovite lisateavet vahelduva paastu kohta ja kuidas kasutada treeninguid oma üldise tervise ja keha funktsioonide parandamiseks, soovitan teil tungivalt tutvuda Ben Greenfieldi pikaealisuse kavandiga.

Võtsin selle ise ja sain palju teada omaenda kehast ja sellest, kuidas igast treenimisega veedetud minutist maksimumi võtta. Kirjutasin ka kursuse kohta arvustuse. Vaadake siin minu ülevaadet, nii et kui näete, kas see aitab teil saavutada teie tervise ja sobivuse eesmärke: Ben Greenfieldi pikaealisuse ülevaade : kas see on seda väärt?

Kuidas see üks budistlik õpetus mu elu pööras Minu madalaim mõõn oli umbes 6 aastat tagasi.

Registreeru Hack Spirit'i igapäevastele meilidele

Ma olin 20ndate keskel kutt, kes tõstis laos terve päeva kaste. Mul oli vähe rahuldavaid suhteid - sõprade või naistega - ja ahvimeel, mis ei lülitanud ennast välja.

Sel ajal elasin ärevuse, unetuse ja peas liiga palju kasutu mõtlemisega. Tundus, et mu elu ei vii kuhugi. Ma olin naeruväärselt keskmine tüüp ja väga õnnetu, kui ma bootisin. Pöördepunkt oli minu jaoks see, kui avastasin budismi.

Lugedes kõike, mida budismi ja teiste idapoolsete filosoofiate kohta sain, sain lõpuks teada, kuidas lasta mind raskendavatel asjadel käia, sealhulgas lootusetuna näivad karjääriväljavaated ja pettumust valmistavad isiklikud suhted. See on mõeldud nälja ja täiskõhu vihjete lähtestamiseks.

Vahelduva paastumise kaalulangus 1 kuu jooksul

Kui kiiresti soovite sinna jõuda, määrab teie lähtestusperiood. Näiteks kui soovite seda kiiresti teha, peate kinni tunnise lähtestamise ja 8-tunnise tankimisakna juurde.

Lihasmassi kasvatamine

Samuti saate "petta" - kas "hetkeks", "söögiks" või kogu "päevaks", sõltuvalt teie paastuplaanist. Kuigi Dubrows ei soodusta kalorite ega makrode lugemist, on neil siiski juhised selle kohta, mida peaksite päevas sööma.

Kaal kg preethi

Selles etapis hõlmab see: Valk: portsjonit päevas Pähklid, seemned ja suupisted: 1 portsjon päevas Piim: 1 portsjon päevas Köögiviljad eelistatakse neid, mis kasvavad maapinnast : portsjonit päevas Puu: portsjonit päevas Komplekssed süsivesikud: 1 portsjon päevas Ja head uudised, saate juua alkoholi - midagi vähese suhkrusisaldusega näiteks veini või brutšampust.

Naistel soovitatakse öö jooksul jääda ühe joogi juurde. Esimesel päeval andis dieet kalorit; kaks kuni viis päeva andsid neile kalorit.

Rasva põletamine

Ülejäänud kuu sõid osavõtjad tavaliselt nii, nagu tavaliselt. Sõltub, mida-millega võrrelda.

Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine. Eelistatavalt tuleks paastuda kõige kiiremal ja tegusamal päeval, mil söömiseks aja leidmine on niigi raskendatud. Paastumise ajal on ka aju töövõime ning produktiivsus maksimaalne.

Kui vaadata üksikute paastu-uuringute tulemusisiis võiks arvata, et paastumine ei kõlba kaalu langetamiseks üldse. Praktiliselt kõik osalejad saavutavad loetud kuudega endise kaalu. Kuid on ka paremaid tulemusi. Samas kui võtta võrdlusgrupiks madala kalorsusega dieet, siis paistavad paastumise pikaajalised tulemused päris heas valguses. Uuringuskus võrreldi pikaajaliselt paastujaid ja tavapäraselt, kalorite piiramisega, kaalu langetajaid, olid seitsmendal aastal kõik traditsioonilise kaalulangetamise grupi liikmed kas tagasi algkaalus või selle ületanud.

Paastujate grupis saavutas selleks ajaks oma algse kaalu kõigest üks kümnest osalejast. Enamus pikemaid uuringuid jälgib katsealuseid kuud, kuidas aga on seis 9 aasta pärast?

Üks pikimaid kaalulangetamise uuringuidkus ka paastumist servapidi uuriti, kestis just 9 aastat. Selles uuringus kaotasid paastujad küll kõige rohkem kaalu, kuid olid tagasi esialgses kaalus peale seitset aastat.

Vahelduva paastumise kaalulangus 1 kuu jooksul

Vähemalt need, kes ei muutnud oma toitumisharjumusi. Need, kes läksid kohe üle tervislikumale, taimedel põhinevale terviktoidule, tegid suurema tõenäosusega püsivaid muutusi toitumises ning olid seitse aastat hiljem keskmiselt kergemad, kui alustades. Uurijad toovad välja, et kõige kehvemini läks neil patsientidel, kes olid juba lapsepõlvest saadik rasvunud. Neil oli kõige raskem normaalkaalu saavutada ja hiljem kaotatud kilosid eemal hoida.

Samas paljud patsiendid tunnistasid, et ka see ajutine kaalulangus oli pingutust väärt. Neil paranes tervis, tõusis elukvaliteet, nad leidsid uuesti tööd ja sissetulekud suurenesid. Kuna siin on tegemist juba aga mitme paastumisviisiga, võib see osutuda liiga keeruliseks ning nõuab ehk liiga palju eelnevat planeerimist.

Kuidas mina paastu rakendan?

Mis on Dubrow dieet ja kas peaksite seda proovima?

Mina rakendan paastumisviisi, mille eesmärk on olla ööpäeva jooksul 16 tundi järjest söömata. Selle ajavahemiku sisse jääb ka uneaeg. Päevased toidukorrad jäävad 8 tunnise akna sisse, mille jooksul süüakse ära oma ettenähtud päevane kaloraaž vastavalt eesmärgile.

Dieediriskid

Kokkuvõttes, ei ole ma kunagi mingi kindla tõekspidamise ohver, vaid kuulan oma keha. On kordi, kus nädalavahetusel väljun ma IF rutiinist, sest see sobib mu elustiiliga paremini. On kordi, kus söön paastuaknas ning rikun sellega küll paastu, kuid kuulasin sel hetkel rohkem oma keha või vaimset tervist. Ma ei ole kunagi kardinaalne, mis puudutab mu füüsilist ja vaimset tervist, vaid püüan eelkõige leida hea tasakaalu. Olen selle aja jooksul kaotanud üle 2 kg, kuid seda seepärast, et püsin ka defitsiidis.

Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik

Kokkuvõttes loevad vaid kalorid ning IF on siin lihtsalt abimees püsimaks rajal ning kiirendamaks jõudmist soovitud tulemuseni. Söömisaken Nii palju kui ma olen lugenud inimeste kogemusest IF-iga, siis lõhutakse paastuaken tavaliselt u 6 tundi pärast ärkamist ehk kella 14 paiku. See tähendab, et viimane toidukord on hiljemalt kell Minule selline lähenemine absoluutselt ei sobi ja IF-i võti ongi rakendada just endale sobiv rutiin! Kuivpaastu pädev käitumine võimaldab: - parandada immuunsust ja stressitaluvust; - aeglustada rakkude vananemist.

Positiivse efekti saavutamiseks on vaja toitumist kooskõlastada ja paastu täpset aega arvestada. Vastasel juhul võite saada vastupidise efekti. Enne kui hakkate dieeti muutma ja teatud tüüpi paastu kasutama, peate igal juhul vastunäidustuste välistamiseks nõu pidama arstiga. Dieediriskid Muidugi tuleb arvestada ka riskidega.

Vahelduva paastumise kaalulangus 1 kuu jooksul

Nii näiteks avaldas Suurbritannia riiklik tervishoiuteenistus oma uuringud selle lisakilodest vabanemise võimaluse kohta. Selle eksperdid on kindlad, et see meetod ei sobi lastele, rasedatele ja imetavatele naistele, söömishäiretega inimestele, neile, kellel on sapikivitõbi jne. Briti arstide sõnul algab toidupuuduse tõttu maohappe tootmise talitlushäire: seda jääb vähemaks. Ja see on vajalik mitte ainult toidu seedimiseks, vaid ka bakterite hävitamiseks. Lisaks on ka vastupidine olukord, kui mõtted toidust toovad kaasa happe sekretsiooni suurenemise, mis tulevikus võib põhjustada gastriidi ja haavandite arengut.

Dehüdratsiooni taustal võivad tekkida peavalud, energiakaotus ja vähenenud kontsentratsioon. Seetõttu on ohutusmeetmete õigeaegseks rakendamiseks ülimalt oluline viia läbi selline dieet arsti järelevalve all. Kõik paastumise kohta Üldine informatsioon Paljudel inimestel on mingi paastukogemus. Keegi pidi ravi ajal teatud aja jooksul toidust loobuma, keegi harjutas kehakaalu langetamiseks lühiajalist paastu.

Kuid kõik need, kes püüavad teatud eesmärgi saavutamiseks teatud aja jooksul toidust loobuda, peavad teadma, kuidas seda õigesti teha, et kehale kasu tuua ja negatiivseid kõrvalmõjusid mitte saada. On väga oluline analüüsida üksikasjalikku teavet, olles kõik paastu kohta teada saanud, kaaluda plusse ja miinuseid ning alles pärast seda minna otse protsessi.

Kuidas paastu alustada, mis juhtub kehaga paastu ajal ja kuidas sellest seisundist õigesti välja tulla, käsitletakse artiklis. Miks inimesed nälga jäävad? Inimestel on teatud aja jooksul toidust loobumiseks palju põhjuseid. Paastu 4-tunnise kaalulanguse strateegia terapeutilistel eesmärkidel, keha puhastamiseks, kehakaalu langetamiseks.

Ühe kuu proovisin vahelduvat paastu. Mis juhtus.

Kuid protsessi põhiolemus jääb alati üheks: toidust keeldumise käigus ehitatakse keha ümber uutes tingimustes. Kui inimene otsustab mõneks ajaks toidust keelduda ja harjutab kõigi reeglite kohaselt täielikku või vahelduvat paastu, saab ta sel viisil lahendada paljud terviseprobleemid.

Õige lähenemisega nälja järgimisele võite saavutada järgmised tulemused: parandada üldist heaolu; vaata noorem ja värskem - seda meetodit kasutatakse naha ja juuste noorendamiseks ja seisundi parandamiseks; stimuleerida aju; kaotada kaalu ja parandada oma figuuri; vabaneda halbadest harjumustest - loobuda suitsetamisest, alkoholi tarvitamisest; pärast paastumist minna tervislikumale dieedile ja ületada toidusõltuvus; puhastage soolestikku ja keha tervikuna; parandada laboratoorset toimet, vähendades kolesterooli ja suhkru taset; alandada vererõhku ja parandada veresoonte seisundit jne.

Kõiki neid mõjusid tuleks kindlasti seostada toidu vältimise protsessi eelistega. Kui palju võib inimene nälga jääda? Muidugi huvitab kõiki, kes kavatsevad nälgida, mitu päeva võib nälgida tervist kahjustamata. Arstide sõnul võib terve inimene ilma toiduta elada umbes kuu, kui ta joob regulaarselt vett. Mis puutub "kuiva" nälga, siis selle kestus on palju lühem: ilma veeta võite surra päeva jooksul.

Kuid seda, kui kaua võite ilma toiduta veeta, mõjutavad paljud tegurid - kehakaal, tervis, kliima ja teised. Need tegurid on olulised ka näljaperioodide harjutamiseks.

Vahelduva paastumise kaalulangus 1 kuu jooksul

Oluline on jälgida, kuidas selline protsess kehale mõjub ja kas soovimatud sümptomid ilmnevad.