Liigu sisu juurde

Shutterstock Valmistage leivata võileib Mõne sekundi jooksul: asetage viil Šveitsi juustu lõikelauale. Kuni sööte ka oomega-3 rikkaid toite, ei tohiks teie päeva lõpu suhe muretseda.

Kaalulangus Liha retseptid

Üks homaari saba sisaldab umbes Varvid Kaalulangus Napunaited ja 3 grammi rasva. Pole paha. Pigista sidrun peal, et lisada niiskust ja maitset. Või jaoks tilguta lihtsalt 2 supilusikatäit ülaosale, küllastades iga hammustuse. Säästab teile kalorit ja 22 grammi rasva. Enda homaari keetmisel lisage maitsvama liha saamiseks veini, köögivilju ja ürte. Samuti võib küpsetusvedeliku redutseerida kastmiseks kastmeks, et või täielikult ära jätta. RECIPE: krevetiga salat Quinoa Tervislik fake-out 2: mett sinep Suvi on suurepärane aeg võileivatortide jaoks ja kuigi enamus sinepit on üsna tervislikku toitu pakkuvad 9 kalorit ja 0,6 grammi rasva ühe supilusikatäie-mee-sinepi kohta, on erand.

Kaks supilusikatäit pakivad kalorit, 11 grammi rasva, 6 grammi suhkrut ja sisaldavad sageli kõrge fruktoosisisaldusega maisisiirupit. See võrgutab kõigest 43 kalorit ja vähem kui 1 grammi rasva.

Lisaks sellele võib harjumuseks süüa selle toimingu ajal: näiteks iga kord, kui vaatate televiisorit, jõuate automaatselt suupistete juurde. Teie lemmikmuusika vaatamine - mis võiks olla kalorivaba raviks - võib seejärel suurendada kehakaalu.

Hoia toitu oma kohas Proovige süüa ainult köögilaual või söögilaual. Sa sööd vähem - ja harvemini - kui te ei luba ennast toitu ülejäänud maja, näiteks elutoas või magamistoas, võtta.

Kaalulangus vanuses 37

Vähendage oma nõusid Väiksema plaadi kasutamine aitab teil tegelikult vähem süüa. Uuring tõestas, et isegi toitumisalased eksperdid tarbisid rohkem toitu, kui nad sõid suurematest roogadest ja kasutasid suuremahulisi serveerimisvahendeid.

Naljakas motiveeriv kaalulangus

Kui nad ei märganud, et nad söövad rohkem, siis kuidas saavad ülejäänud meist? Proovige oma õhtusöögi jaoks väiksemat plaati ja teie portsjonid võivad ka vähendada. Supp ja salat jaoks starters Enne oma suurima söögikorraga tavaliselt õhtusöögi ajal naudi väikest kaussi puljongipõhist suppi või vetikatäitega salatit.

Kapslid 7 värvi kaalulangus

Kui olete eriti näljane, proovige mõlemat. Supp võtab aega, et süüa, mis võimaldab teil aega võtta söögiisu ära; Kiudukesed köögiviljad on loomulikult täidised ja aitavad teil hiljem süüa. Hoidke sekundit silma peal Isegi kui teate, et olete tõenäoliselt söönud kaks portsjonit konkreetsest toidust - näiteks leib - hakake välja, pannes oma plaadile ainult ühe viilu.

REP RAHVUSVAHELINE rasva poletamiseks

Shutterstock Järsk Pu-Erh tee See kääritatud hiina tee võib sõna otseses mõttes vähendage oma rasvarakkude suurust! Õlletehase rasva ristirüütli jõudude avastamiseks jagasid Hiina teadlased rotid viide rühma ja toitsid neid kahe kuu jooksul erineva dieediga.

Kaalulangus: tehke kodus see maitsev tsitruseline puuviljasalat, et kaotada ekstra kilosid

Lisaks kontrollrühmale oli rühm, kus manustati rasvarikkaid toite ilma teelisandita, ja kolm täiendavat rühma, kellele manustati rasvarikkaid dieete koos erineva annusega pu-erhi teeekstraktiga.

Teadlased leidsid, et kõrge rasvasisaldusega dieedirühmades alandas tee triglütseriidide veres leiduva potentsiaalselt ohtliku rasva ja kõhurasva kontsentratsiooni oluliselt.

Kuigi tee rüüpamine võib inimestel olla veidi teistsugune, arvame, et need leiud on piisavalt paljutõotavad, et ikka tasub oma aega aurava kuuma tassi kinnitamiseks.

Me Streameriumis armastame teed nii väga, lõime selle osaks oma enimmüüdud uuest dieediplaanist, 7-päevase lameda kõhuga tee puhastamisest! Testpaneelid kaotasid vööst kuni 4 tolli! Saadaval kohe - klõpsake siin!

Kuidas juua aktiivsütt kaalulangus – kasutusjuhendid

Muutke iga päev vabaks reedeks Tööks teksad selga, kõht ära. Wisconsini ülikooli teadlased leidsid, et inimesed, kes Varvid Kaalulangus Napunaited teksariideid tööl, tegid kogu päeva jooksul peaaegu sammu rohkem umbes veerand miili kui päevadel, mil nad kandsid ametlikumat riietust. Muidugi, võite tunda, et olete oma ülikonnas lõbusam, kuid täiendava kõhurasva kaotamine kindlasti paneb sind nägema teksaseid erinevas valguses ja end kindlamalt tundma - ükskõik, mida sa kannad.

Shutterstock Dušš enne voodit Kui tavaliselt supeldate A. Duššist tulenev soojus tõstab ka teie kehatemperatuuri, mille tulemusel langeb temperatuur ja temperatuurid kiiresti välja, kui väljute ja rätikud maha võtate.

See aitab teil kogu süsteemi lõõgastuda. Sama efekt on ka kuumal vannil. Kuid kaalu langetamiseks on veelgi kiiremaid viise ja oleme need kokku kogunud sellesse spetsiaalsesse loosse mille lugemiseks kulub vaid mõni sekund : 33 laisad viisid oma kõht kaotada - kiiresti! Shutterstock Pöörake Uuringud on näidanud, et värskete roheliste õunte, banaanide ja pirnide lõhn võib vähendada söögiisu ja muuta magusad magustoidud vähem atraktiivseks.

10 Kaalulangus Näpunäiteid, kuidas muuta sööma

Teadlaste arvates on see põhjuseks see, et saadus paneb alateadlikult tervislikumate valikute peale mõtlema. Kui teie laual olev puuviljakorv meelitab liiga palju kärbseid, proovige lihtsamat ideed, näiteks sheavõi baasil lõhnavat losjooni, millel on sama efekt. Kui sa sööd oma õuna selle asemel, et seda nuusutada, mine punaseks.

Võtke Candy Daydream Värskest uuringust selgus, et kui fantaseerida terve paki lemmikmaiustuse söömisest enne lubamist, võite selle süüa vähem. Shutterstock Ajastage treeningu kuupäev Enne jookidega kohtumist sõpradega on raske treeningut sisse suruda, nii et puhute muidugi Parem idee: käskige oma pungil jõusaalis kohtuda. Saate suhelda, end vormis hoida ja pärast ikka latt sisse lüüa.

See trikk töötab ka abikaasadega: hiljutises JAMA sisehaiguste uuringus, mis hõlmas ligi paari, leiti, et inimesed jäävad oma partneriga liitumisel tõenäolisemalt kinni tervislikest harjumustest, näiteks liikumisest.

Näpunäited kaalu kaotamiseks: 9 lihtsat kaalulangetuse nippi, mida juba teete

Ja enne treenimist ärge unustage neid olulisi asju 11 söömisharjumusi, mis paljastavad teie abs! Shutterstock Mine tuuma Külmutatud toodete toitainetihedus on sageli suurem kui värskel, kuid konserveeritud toidud ei pea vastu. Uuring Toidu- ja põllumajandusteaduste ajakiri leidis, et mõne köögivilja puhul lagundas konserveerimine koguni 95 protsenti C-vitamiinist ja kahjustas iga toidus sisalduvat B-vitamiini. Nuke oma külmutatud puuviljad ja köögiviljad selle asemel.

Shutterstock Võõrustage melon banketti Kuigi kõik puuviljad on terved, valitseb rasvade praadimisel ja kõhupuhituses käputäis neist ülim.

Kaaluvaateid Keskmine kaotus kuus

Kulutage kümme minutit nende salenevate puuviljade hakkimiseks eelolevaks nädalaks. Arbuus on ka üks neist 50 parimat toitu talle - voodis —Jaga neid oma elu mehega.

Kas keha poletab rasva puhkusel

Eelmäng oma õhtusööki Ehkki see võib tunduda vastuoluline, võib söömine enne tööõhtusöögile või õnnetunnile minekut tegelikult kilo välja võtta. Rida Penn State'i uuringuid näitas, et enne restorani söögikohale istumist võib õuna või puljongil põhineva supi nuusutamine vähendada kogu kalorite tarbimist 20 protsenti.