Liigu sisu juurde

Hiirte uuring leidis, et toitumisakna piiramine 8 tunniks kaitseb neid rasvumise, põletiku, diabeedi ja maksahaiguse eest isegi siis, kui nad söövad sama palju kaloreid kui hiirtel, kes söövad alati, kui nad soovivad. See režiim on välja töötatud California ülikooli pikaealisust uurivas instituudis professor Valter Longo eestvedamisel. Vahelduv paast ei piira süsivesikute tarbimist. Mõned uuringud näitavad, et see söömisviis võib pakkuda selliseid eeliseid nagu rasva kadu, parem tervis ja pikaealisus. Üks või kaks päeva nädalas, mis on tuntud kui Eat-Stop-Eat'i toit, täispuheldu, ei toitu 24 tunni jooksul korraga.

Väljavaade Perioodilise paastumisega on palju erinevaid viise. Meetodid erinevad kiirete päevade arvust ja kalorite arvust. Katkendlik tühjaks saamine tähendab täielikult või osaliselt söömist hoidumist kindlaksmääratud aja jooksul, enne kui söömine toimub regulaarselt uuesti. Mõned uuringud näitavad, et see söömisviis võib pakkuda selliseid eeliseid nagu rasva kadu, parem tervis ja pikaealisus.

Toetajad väidavad, et vahelduvat tühja kõhuga programmi on lihtsam hoida kui traditsioonilistest kalorikohastest dieedidest. Iga inimese katkendliku paastumise kogemus on individuaalne ja erinevad stiilid sobivad erinevatele inimestele. Selles artiklis arutame teadusuuringuid, mis käsitlevad kõige sagedamini katkendliku paastumise tüüpi ja pakuvad nõuandeid, kuidas seda tüüpi dieeti säilitada. Seitse võimalust katkendliku paastumise tegemiseks Seal on mitmeid katkendliku paastumise meetodeid ja inimesed eelistavad erinevaid stiile.

Lugege edasi, et teada saada vahelduva paastumise seitsmel erineval viisil. Kiiresti 12 tundi päevas Erinevad katkendliku paastumise stiilid võivad sobida erinevatele inimestele. Toiduseeskirjad on lihtsad. Isik peab iga päev otsustama ja järgima tunnise tühja akna akna. Mõnede teadlaste sõnul võib tunnine paastu viia keha oma rasvapartiide energiasse, mis vabastab ketoonid vereringesse.

See peaks soodustama kehakaalu langust. Selline katkendliku paastumise kava võib olla algajatele hea võimalus. Seda seetõttu, et tühja kõhuga aknad on suhteliselt väikesed, suur osa tühja kõhuga toimub une ajal ja inimene võib iga päev tarbida sama palju kaloreid.

Alternatiivne paeva paastumise rasva kadu Kaalulangus ke Karan

Lihtsaim viis tunnise kiireks tegemiseks on tühja kõhuga akna uinumise perioodi lisamine. Näiteks võib inimene otsustada kiirustada kella 7-st kuni 7-ni. Neil on vaja lõpe- tada õhtusööki enne kella Paastumine 16 tundi Päev 16 Ideaalne kuju kaalulangus valjakutse ööpäevas, jättes 8-tunnise söömisakna, nimetatakse 8 meetodiks või Leangaini dieediks.

Selline vahelduv kiirus võib olla kasulik keegi, kes on juba tunnise kiirusega proovinud, kuid ei näinud mingit kasu. Sellel kiirusel lõpevad inimesed tavaliselt oma õhtusöögi lõpuks kell 20 ja seejärel vahele järgmisel päeval hommikusööki, mitte söömine kuni keskpäeva.

Hiirte uuring leidis, et toitumisakna piiramine 8 tunniks kaitseb neid rasvumise, põletiku, diabeedi ja maksahaiguse eest isegi siis, kui nad söövad sama palju kaloreid kui hiirtel, kes söövad alati, kui nad soovivad. Paastumine 2 päeva nädalas Inimesed, kellele Alternatiivne paeva paastumise rasva kadu toitumine 5: 2, söövad 5 päeva jooksul tervislikku toitu, vähendades kalorite tarbimist 2 päeva jooksul.

Tavaliselt eraldavad inimesed nädala jooksul paastuvad päevad. Näiteks võivad nad esmaspäeval ja neljapäeval kiireid ja teistel päevadel normaalselt süüa. Lõputute päevade vahel peaks olema vähemalt üks paastu paar. Teadustöö 5: 2 kohta, mida tuntakse ka kiire dieedi järgi, on piiratud. Uuring, milles osalesid ülekaalulist või rasvunud naissoost, leidis, et kalorsuse piiramine kaks korda nädalas ja pidev kalorsuse piiramine viisid samasuguse kehakaalu langemiseni.

Uuring näitas ka, et see dieet vähendas insuliini taset ja parandas insuliini tundlikkust osalejate seas. Väikesemahulise uuringu käigus vaadeldi selle tühja stiili mõjusid 23 ülekaalulistel naistel. Ühe menstruaaltsükli jooksul kaotasid naised 4, 8 protsenti oma kehamassist ja 8, 0 protsenti kogu keha rasvast.

Kuid need mõõtmised jõudsid normaalseks enamiku naiste puhul pärast 5 päeva normaalset söömist.

Video: Apostasy in Our Midst - Episode 4 - New Theology - Part III 2021, Mai

Lõplik algaja juhend katkendliku tühja kõhuga Kui mõelge vahelduvat paastumist proovige, vaadake meie juhendit, et saada rohkem teavet tervise kasulikkuse, riskide ja muude aspektide kohta.

Loe kohe 4. Alternatiivne päev tühja kõhuga Alternatiivse päeva paastumise plaani on mitu variatsiooni, mis hõlmab paastumist igal teisel päeval.

Mõne inimese puhul tähendab vaheldumisi päeva paastumine täieliku tühja kõhuga Alternatiivne paeva paastumise rasva kadu toitu, samas kui teised inimesed annavad kuni kalorit.

Toitmise päeval otsustavad inimesed sageli süüa nii palju kui soovivad.

Alternatiivne paeva paastumise rasva kadu Kas huppamine trampliini poletada reie rasva

Ühes uuringus teatati, et Alternatiivne paeva paastumise rasva kadu päevane tühja kõhuga toimetab nii tervetel kui ka ülekaalulistel täiskasvanutel kaalulangus ja südame tervis. Kaalulangus 10 naela nadalas päeva paastuaeg on üsna äärmiselt katkendliku paastumise vorm ning see ei pruugi sobida algajatele või teatud haigusseisunditega inimestele.

Pikemas perspektiivis võib seda tüüpi paastumine olla ka raskendatud. Igapäevane tunnist kiirus tunnise toiduga võib inimene saada teesid ja kaloreid mittevajavaid jooke. Üks või kaks päeva nädalas, mis on tuntud kui Eat-Stop-Eat'i toit, täispuheldu, ei toitu 24 tunni jooksul korraga. Paljud inimesed kiirnevad hommikusöögist, hommiku- või lõunasöögi lõpuni.

Inimestel, kellel on selle dieedi kava, saab tühja kõhuga perioodil vett, tee ja muid kalorivabad jooke. Inimesed peaksid naasta tavapärasesse söömisharjumust mitte-paastumise päevadel. Sellisel viisil söömine vähendab inimese kogu kalorsuse tarbimist, kuid ei piira konkreetseid toite, mida inimene tarbib. Paljud inimesed leiavad, et need mõjud muutuvad aja jooksul äärmuslikumaks, kui keha kohaneb selle uue söömise mudelis. Inimesed saavad tunnise või tunnise kiiruse proovimise enne 24tunnise kiiret üleminekut.

See hõlmab aeg-ajalt toidukordade vahelejätmist. Inimesed võivad otsustada, millist sööki vahele jätta nälja taseme või ajapiirangute järgi. Siiski on oluline iga toidukorra ajal süüa tervislikku toitu. Einete vahelejätmine on tõenäoliselt kõige edukam, kui inimesed jälgivad ja reageerivad oma keha näljastussignaalidele. Põhimõtteliselt kasutavad seda vahelduvat paastumist kasutavad inimesed süüa, kui nad on näljased ja vahetavad toitu, kui neid ei ole.

See võib mõnedel inimestel olla loomulikum kui teised paastumismetoodid. Sõjajõu dieet Warrior Dieet on suhteliselt äärmuslik vahelduvat paastumist. Warrior Dieet sisaldab tunnise tühja kõhuga akna söömist väga vähe, tavaliselt vaid mõne portsjoni toores puu-ja köögivilja, seejärel söövad üks suur söögikord öösel.

Söömisaken on tavaliselt vaid umbes 4 tundi. See paastumise vorm võib olla kõige parem inimestele, kes on juba proovinud muid katkendliku paastumise vorme.

Atleetvõimlemine

Warrior dieedi toetajaid väidavad, et inimesed on looduslikud öine sööjad ja et öösel söömine võimaldab organismil toitaineid vastavalt oma ööpäevasele rütmile. Nelja tunni toitumisfaasis peaksid inimesed veenduma, et nad tarbivad palju köögivilju, valke ja tervislikke rasvu. Nad peaksid sisaldama ka mõningaid süsivesikuid. Kuigi paastu ajal on võimalik toitu süüa, võib olla keeruline järgida rangeid juhiseid selle kohta, millal ja mida pikas perspektiivis süüa.

Mõned inimesed võitlevad ka söömisega nii suured söögikordadest, mis on nii lähedal magamaminetele. Samuti on oht, et selle toiduga inimesed ei söö piisavalt toitaineid nagu kiudaineid.

Vahelduv paast: täielik juhend

See võib suurendada vähiriski ja avaldada kahjulikku mõju seedetrakti ja immuunsüsteemi tervisele. Näpunäiteid vahelduva paastumise säilitamiseks Jooga ja kerge harjutus võib aidata vahelduvat paastumist lihtsamaks muuta.

Pöörleva paastumisega programm võib olla keeruline. Järgmised näpunäited võivad aidata inimestel püsida rajal Fat Burn Heart Beat pikendada katkendliku paastumise eeliseid: Hüdreeritud seisund.

Pidage kogu päeva jooksul palju vett ja kalorivabad joogid, nagu näiteks taimeteed. Vältida toidu järeleandmist.

Alternatiivne paeva paastumise rasva kadu Poletage rasva sihtmargi sudame loogisageduse

Planeerige palju häiringuid tühja kõhuga, et vältida toiduga mõtlemist, näiteks paberimajandust või filmi nägemist. Puhkus ja lõõgastav. Vältige rasket tegevust tühja kõhuga, kuigi kerge harjutus, näiteks jooga, võib olla kasulik.

Iga kalorite arvu arvutamine. Kui valitud kava võimaldab tühja kõhu ajal mõningaid kaloreid, valige toitainega tihedad toidud, mis on rohkesti valku, kiudaineid ja tervislikke rasvu.

Näideteks on oad, läätsed, munad, kalad, pähklid ja avokaadod. Suurte toiduainete söömine. Valige veel täidisega madala kalorsusega toidud, mis sisaldavad popkorni, toores köögi ja kõrge veesisaldusega puuvilju, näiteks viinamarju ja melonit. Maitse suurendamine ilma kaloreid. Hooajal toituge rikkalikus küüslaugu, maitsetaimede, vürtsidega või äädika abil.

Need toidud on väga väikesed kaloreid, kuid on täis maitset, mis võib aidata vähendada näljatunde.

  1. Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb - Nahahooldus -
  2. Viited Vahelduv paastumine võib parandada rasva kadu ja lubada süüa rohkem petuvaid toite kui traditsiooniline dieet, kuid kuidas seda teha ja kuidas see toimib?

Toitainesisaldusega toitude valimine pärast paastumist. Kiudude, vitamiinide, mineraalainete ja muude toitainete toitmine aitab hoida veresuhkru tasakaalu püsivalt ja vältida toitainete puudujääke. Tasakaalustatud toitumine aitab kaasa kehakaalu langusele ja tervisele.

Väljavaade Pideva paastumise tegemiseks on palju erinevaid viise ja ükski kava ei tööta kõigile. Üksikisikud kogevad parimaid tulemusi, kui nad proovivad erinevaid stiile, et näha, mis on nende elustiil Alternatiivne paeva paastumise rasva kadu eelistused.

Hoolimata vahelduvast tühja kõhu tüübist võib probleeme tekitada keha ettevalmistamata jätmine pikema aja jooksul. Need dieedi vormid ei pruugi kõigile sobida. Kui inimene on ebasoovitavale söömisele kalduv, võib see lähenemine halvendada nende ebatervislikku suhet toiduga.

Inimesed, kellel on tervislikud seisundid, sealhulgas diabeet, peaksid rääkima arstiga enne paastumise mis tahes vormi proovimist. Parimate tulemuste saavutamiseks on hädavajalik süüa tervislikku ja tasakaalustatud toitu tühja päeva vältel. Vajadusel võib inimene otsida professionaalset abi, et isikupärastada vahelduvat tühja kava ja vältida lõkse.

Lisateabe saamiseks vaadake MNT- i lõplikku algaja juhist katkendliku tühja kõhuga. K: Kas kõik katkendliku tühja kõhutüübi tüübid on ohutud?