Liigu sisu juurde

Rasvatüüp, mida tarbite, võib mõjutada seda, kas teie keha otsustab liigset rasva põletada või säilitada. Teine huvitav meede oleks sammulugeja kasutamine ja eesmärgi seadmine päevas vähemalt 10 sammu läbimiseks.

Järgige harjutuste soovitusi Nagu paljud muud liiki aeroobsed treeningud, on ka jalgrattasõit tõhus viis liigse rasva kaotamiseks.

Metaboolse kiiruse puhkamine parast kaalukaotust

Sõltumata sellest, kas sõidate maanteel või kasutate siseruumides asuvat treeningratast, võib rasva kaotamiseks jalgrattasõit suurendada ainevahetust, mis aitab kaalust alla võtta. Kuid see, kuidas te oma rattatreeninguid üles ehitate, võib teie rasva põletamiseks Ma tahan alustada kaalulangus blogi sõitmisel oluliselt mõjutada teie tulemusi.

Treeningu intensiivsus ja kestus mängivad suurt rolli teie töötavate lihaste energiaallika määramisel.

Kuidas põletada rasva rinna lihastes kodus

Jalgrattasõit rasva põletamiseks Sellise treeningu ajal nagu jalgrattasõit on teie jalalihastel suurem energiavajadus. Selle energia tootmiseks lagundab keha nii süsivesikuid kui ka rasvu. Nagu selgitatud Kui olete selle intensiivsuse ületanud, liigub teie keha rohkemate süsivesikute põletamise suunas. Teie intensiivsuse taseme määramine VO2max määratakse tavaliselt laboris treenides ja maski kandes, et mõõta aktiivsuse ajal kasutatud hapniku hulka.

Sellele testimisele ei pääse enamik inimesi.

Kuidas 2 nädala jooksul kõhurasva kaotada

Kuid saate siiski oma treeningu intensiivsust hinnata Borgi skaala abil - teie enda teatatud koormuse hinnangu ehk RPE mõõtmine. Artikkel, mille avaldas Borgi skaala ulatub hindest kuuest kuni ni, nagu selgitas Harvard T. Chani rahvatervise kool. Kuuenda taseme tegevus - raamatu lugemine või televiisori vaatamine - ei nõua pingutust.

50 Slimming Foods

Rattasõit soovitatavas rasvapõletustsoonis, mis on 45—65 protsenti teie VO2max-st, võib korreleeruda Borgi hinnanguskaalaga 13— See aktiivsuse tase nõuab mõõdukat pingutust ning suurendab teie pulssi ja hingamist, kuid saate siiski jätkata vestlus ilma õhupuuduseta.

Mõõduka intensiivsusega sooritatavaid tegevusi saab säilitada ka pikemat aega. Kui teie eesmärk on rasvasisalduse vähendamine jalgrattaga, kaaluge pikemat aega treenimist. Rasvapõletus oli kõige optimaalsem pärast minutilist püsivat submaximaalset treeningut.

Tulge varakult teele Kui olete hommikune inimene, kaaluge enne hommikusööki jalgrattaga sõitmist.

Harjutage RX-i rasvarasva jaoks Poiste jaoks on rindkere rasva nimetamine "soovimatuks" ilmselt alahindamine. Tõepoolest, vanasõnaline "meesrinn" on tõenäoliselt kõige kiilaspäisem asi, mida enamik mehi pigem väldiks - kuigi sarnaselt kiilaspäisusega mõjutab see suurt osa meessoost elanikkonnast. Sõltumata sellest, kas jigitav rind on olnud eluaegne tüütus või on see avaldunud hiljutise kehakaalu tõusuga, on rindkere rasva õigeaegne kaotamine täiesti võimalik. Kui soovite selle kiiresti kaotada, pidage lihtsalt meeles kilpkonna ja jänese jutustust - stabiilne ja püsiv pingutus võidab tavaliselt maniakaalsete tegevuspuhangute üle.

Mõned uuringud on näidanud, et tühja kõhuga võimlemine võib viia energiatootmise süsivesikutest eemale rasvavarude poole. Kuid treeningu intensiivsus loeb endiselt.

Kuidas põletada rasvade jalgrattasõitu

Uuring, Kuidas poletada rindkere rasva nadalas avaldas Tulemused näitasid tühja kõhuga treenides energia nihkumist rasva oksüdeerumise suunas. Artiklis tuuakse välja ka see, et süsivesikuterikka suupiste tarbimine treeningu ajal - mis on tavaline vastupidavustreeningu ajal - põhjustab teie keha energia saamiseks uuesti süsivesikute põletamise.

Kahju kaal maos

Kõik uuringud pole nende leidudega nõus. Uuringus osalejad järgisid hüpokalorilist dieeti ja tegid ühe tunni jooksul püsiradio aeroobset treeningut jooksulint kasutades kolm korda nädalas. Kõigil osalejatel oli vaatamata erinevatele treeningprotokollidele rasvamassi, vööümbermõõdu ja kehakaalu langus.

30 paeva rasva kadu

Rühmade vahel olulisi erinevusi ei olnud. Autorid juhivad ka tähelepanu sellele, et kuigi tühja kõhuga treenides võib rasvade põletamine suureneda, on mõningaid tõendeid selle kohta, et keha kompenseerib seda hiljem süsivesikute põletamise teel hiljem. Alumine rida Kui te ei saa veeta rasva kaotuse nimel 90 minutit jalgrattasõitu, pole kõik veel kadunud.

Igasugune jalgrattasõit, mis aitab kaasa kaloripuudusele - põletab rohkem kaloreid kui sisse võtate, aitab kaasa rasva kadumisele. Need isikud osalesid kuus nädalat kestnud jalgrattaseansside kavas, kolm korda nädalas, iga kord 30—60 minutit.

oine higistamine koha kaalulangus

Harjutuse intensiivsus oli esialgu madal, kuid järk-järgult kasvas, kui osalejate vormisolek paranes. Uuringu tulemustest selgus, et keharasv on vähenenud ja kehamass on suurenenud. Selle artikli autorid tõid välja ka selle, et treenimine on vaid väike osa rasva kadu võrrandist. Dieedil on suur mõju teie keharasva kaotamisele - isegi kui olete pidevalt jalgrattaga sõitmas.

  1. Slimming LD
  2. Kui arvate, et need harjutused sulavad teie rinnarasva, on see illusioon, mida nimetatakse täppide vähendamiseks.
  3. Hoiatus Kiire kaalulangusrežiim lubades kiireid ja muljetavaldavaid tulemusi, on väga atraktiivne, kuid see ei ole tervisele kasulik.
  4. Mee tel on kalduvu rindkere ra va või liig e koe tekkekmi on paljude arvate ebamugav.
  5. Ära lihtsalt ise eriti kodus küpseta.
  6. Taimsed, mis poletavad rasva kiiresti
  7. Mida sa vajad Kõhu rasv ehk siseelundite rasv on äärmiselt kahjulik rasvatüüp, mis ümbritseb kõhuorganeid.
  8. Poletage rasva valiste reide kohta

Järgige harjutuste soovitusi Tervise- ja inimressursside osakonna andmetel vajavad terved täiskasvanud tervisliku kehakaalu säilitamiseks vähemalt minutit mõõduka intensiivsusega või 75 minutit tugeva intensiivsusega aeroobset treeningut nädalas. Liigse rasva kaotamiseks peate tõenäoliselt need arvud ületama. Nagu ütles Mayo kliinik, peate ühe naela rasva kaotamiseks põletama umbes kalorit.

Kuidas kaotada rindkere rasv kiiresti

Kalorite tarbimise vähendamine kalori võrra päevas võib põhjustada kehakaalu languse umbes ühe naela nädalas - tervisliku kehakaalu langetamise tempo.

Kaalulangetamise kiirendamiseks lisage mõni jalgrattasõit. Harvardi tervise kirjastuse andmetel võib naela kaaluv inimene 30 minuti jooksul tunnise tunnikiirusega jalgrattaga sõites põletada umbes kalorit. Kuid sama tegevus kulutab naela kaaluva inimese jaoks kalorit - Kuidas poletada rindkere rasva nadalas kaaluvad inimesed põletavad treeningu ajal rohkem kaloreid.