Liigu sisu juurde

Eelmist retsepti saab parandada, lisades 0,5 tl. Oma loodusliku kehatüübi tundmine aitab teil nullida teie jaoks sobiva makrotoitainete suhte.

Kategooriateta 16 salajast kaalukaotuse relva Nende oluliste toitainetega saate kaalust alla ja saate lameda kõhu. Enamik inimesi tunneb neist puudust, kuid meil on võimalusi, kuidas neid kõiki saada - maitsvalt. Kaalukaotus 'Sööge seda kõhupiirkonna sihtimiseks, sulgege oma rasva geenid ja hoidke rasva isegi oma tiibadele kinnitumast!

Täpselt nii.

  1. Kui jälgite regulaarselt pikka aega kõiki eelnevaid lõike, kuid ei jälgi tulemusi, peaksite võib-olla minema arsti juurde, võtma hormoonide testid kehas ja valima võimaluse nende taseme normaliseerimiseks kehas.
  2. Mustad oad, marjad, bataadid ja muud kiudainerikkad toidud seeditakse palju aeglasemalt kui madala kiudainesisaldusega toidud, põhjustades teie vereringesse aeglast ja ühtlast glükoosivoogu.

Paljud toidus juba leiduvad toitained on ühed võimsamatest kaalulangetamise vahenditest. Selle tõestamiseks teile oleme kokku pannud praeguse kaalulangetavate toitainete kuulsuste saali.

Siin on mõned kõige tõhusamad ja kõige olulisemad toiduallikad koos sellega, kuidas need aitavad teil saleneda. Kas olete valmis järgmiseks sammuks? Pange need toitained tööle ja vaadake neid 42 viisi 5-tollise kõhurasva kaotamiseks.

Uurijad leidsid, et arginiini manustamine rasvunud naistele 12 nädala jooksul põhjustas vöökoha keskmise suuruse 3-tollise keskmise vähenemise ja keskmise kaalukaotuse 6,5 naela, vastavalt hiljuti avaldatud uuringule Toidulisandite ajakiri. Kuigi see on tervitatav mõju igal ajal, on teie annuse ajastamisest kasu: enne treeningut tarbitud L-arginiin aitab teil põletada rohkem rasva ja süsivesikuid, leiti eraldi uuringus.

Magneesium

Kuidas seda saada: Haara peotäis mandleid, mis on suurepärased treeningueelne suupiste. Muud suurepärased allikad: tofu, munad, rohuga toidetud veiseliha, maapähklid ja kreeka pähklid. See omakorda suurendab rasvade põletamist. Suurem magneesiumi tarbimine oli seotud tühja kõhu glükoosi ja insuliini rasva varumise ja kehakaalu tõusuga seotud tegurite madalama tasemega Toitumise ajakiri Uuring. Samuti aitab magneesiumi tarbimine suurendada lipolüüsi - protsessi, mille käigus teie keha vabastab rasva sellest, kuhu see on salvestatud.

Kuidas seda saada: Mandlid, mangold, india pähkel ja spinat on toitainerikkad. See on oluline ka südame ja neeru tervisliku funktsiooni säilitamisel, nii et otsige seda. Kuidas seda saada: Banaanid saate selle lameda kõhu toitainete eest kogu au, kuid melass on USDA andmetel tegelikult parim toiduallikas.

Lihaseid lõõgastava kasu saamiseks lisage toidupoed nimekirja melass, banaanid, avokaadod, pähklid ja lehtköögiviljad.

Sörkimine | Rasva põletamine

Uuringud on näidanud, et dieedipidajad, kes söövad hommikusöögiks mune, erinevalt kõrge süsivesikusisaldusega söögikordadest nagu bagelid, kaotavad kehakaalu kiiremini, kuna neil on vähem nälga. Kuidas seda saada: Munad on toiduallikas nr 1 - munakollane tuleb aga ära süüa. Koliini leidub ka lahjas lihas, krevettides ja kaelarohelistes.

Kui räägime ravist, siis saab seda määrata ainult arst. Mõnel juhul on näidustatud valuvaigistite ja ravimite kasutamine, mis parandavad seedimist ja kiirendavad toidu töötlemist soolestikus.

Tegelikult võib vaid 5 protsendi päevas tarbitavate süsivesikute asendamine resistentse tärklise allikaga suurendada rasvapõletust pärast sööki kuni 30 protsenti, leiti ühes uuringus. Kuidas seda saada: Viska kaalukaotuse smuutisse mõni toores kaer või söö natuke jahutatud kartuleid, külma pasta salatit, kergelt rohelisi banaane, läätsesid ja herneid. Ja ka kaalulangetamise osas pole nad lohakad. Omega-3 vähendavad mao 17 paeva vee kiire kaalulangus ladustamine põletiku vastu võitlemisel.

Probleemi põhjused:

Üsna märkimisväärne boonus: kõrgeima Mao rasva poletamine raputus sisaldusega veres elasid inimesed keskmiselt kaks aastat kauem kui madalama tasemega inimesed, avaldati Sisehaiguste aastaraamatud näitas. Kuidas neid saada: Metsik lõhe veenduge, et see oleks metsik, mitte kasvatatud ja muud õline kala, oomega-3 munad, rohusöödaga veiseliha, kreeka pähklid, chia seemned ja linaseemneõli.

Mao rasva poletamine raputus toitsid Illinoisi ülikoolis läbi viidud uuringutes ühte inimgruppi söögikordadega, mis sisaldasid 10 grammi leutsiini päevas, ja veel ühte gruppi madalama Top 20 rasvapoleti dieeti.

Kahes uuringus kaotasid kõrge leutsiinisisaldusega dieeti pidanud rühmad kõige rohkem kaalu ja keharasva ning säilitasid kõige lahja kehamassi. See on teie hoidmise võti ainevahetus ümisedes naela langedes.

Kuidas seda saada: Kana on suurepärane allikas; USDA andmetel sisaldab 6-untsi kanarind umbes 4,4 grammi leutsiini portsjoni kohta ja 52 grammi valku.

Põletamine soolestikus - Ärevus

Muude heade allikate hulka kuuluvad munad, tofu, kala, veiseliha ja sealiha. Ja selle tähtsust kehakaalu langetamise dieedis ei tohiks alahinnata: Minnesota ülikooli teises uuringus leiti seos kõrgema D-taseme ja rasvakadu vahel, eriti kõhupiirkonnas. Kuidas seda saada: Kala nii rasvane kui ka konserveeritudmunad, shiitake seened ja rikastatud piimatooted aitavad kõik saada selle lame Mao rasva poletamine raputus, mida soovite.

Uuring aastal Toitumispäevik leidis, et osalejad, kes sõid lõunaga pool värsket avokaadot - rikkalikult oleiinhapet, üks parimaid monoküllastumata rasvade allikaid - teatasid pärast seda tundide kaupa söömise soovist 40 protsenti. Kuidas neid saada: Need eelmainitud avokaadod, rohusöödaga veiseliha, ekstra neitsioliiviõli, kookosõli ja tume šokolaad on teie parimad panused.

Seda seetõttu, et see mineraal aitab muuta rasvhapped energiaks. Vähe sellest, vaid piisav kaltsiumitase tagab meie insuliini korraliku töö.

  • 16 salajast kaalukaotuse relva - Kaalukaotus
  • Kaela valu vasimus soogiisu kaotus
  • Parim rakendus oma kaalulanguse jalgimiseks
  • Ubat Fat Burner
  • Kaalulangus saggy mao
  • Põletage kiiresti rasva - Vihjeid -

Kuna insuliin on üks peamisi hormoone, mis reguleerib meie veresuhkru taset, võib hästitoimiva insuliinitaseme säilitamine aidata kogu päeva jooksul stabiilsemat energiataset hoida; see tähendab, et te ei kaeva pärast lõunat kätt lisakottidesse.

Kuidas seda saada: Ärge vaadake ainult lehmi. Siin on 20 kaltsiumirikast toitu, mis pole piimandus! See pole teie ainus probleem. Stress - mille põhjuseks on kõrge kortisooli sisaldus - võib põhjustada ka kõhu rasva ladustumist, kuna kortisool suudab lipiide vereringest välja tõmmata ja neid oma keha rasvarakkudes säilitada.

See võib hullemaks minna: kui stress takistab inimestel korralikult magada, viidi läbi uuring American Journal of Clinical Nutrition leidis, et inimesed teevad suurema tõenäosusega halbu toiduvalikuid, näksivad hilisõhtul ja valivad süsivesikuterikkaid suupisteid.

Õnneks on C-vitamiin antioksüdant, mis on tõestatud, et see aitab inimestel stressirohketes olukordades toime tulla.

Põletavad sümptomid

Ühe uuringu kohaselt vähenesid nii kortisooli kui ka vererõhu ärksad subjektid, kellele manustati C-vitamiini. Kuidas seda saada: Punane paprika, maasikad, apelsinid ja lehtkapsas. Need pole ainsad toidud, mis aitavad meeleolust üle saada: vaadake neid 22 parimat ja halvimat toitu stressi vastu võitlemiseks!