Liigu sisu juurde

Kokku tuleks rakendada 8 sellist lähenemisviisi.. Näiteks, kui olete 30 aastat vana, siis MCH on

Treeningud Püsikardiograafiale pääsme andmine Rasva poletamise intervalli valjaope täna suvalisse jõusaali ja näete, et Rasva poletamine magamisel kasutatakse samamoodi nagu Jooksurajad on seatud 3,5 mph-le, võib-olla väikese kaldega, taimerid lähenevad 45 minutile, kusjuures mõni higi on murdunud mõne muu harjalt.

Põletada rohkem rasva Hoolimata ülekaalukatest tõenditest suure intensiivsusega intervallide kasuks koolitus rasva põletamiseksinimesed otsustavad ikkagi kiiremini kõndida pikemate võistluste jaoks sama korrapäraselt kui kunagi varem.

Koolitus süsteem rasvade põletamiseks

See on lihtsam, kindel, kuid need, kes tõesti tahavad saa lahjaks võiksite kaaluda vähemalt aeg-ajalt intensiivsuse tõstmist. Kas pole ikka veel veendunud? Laseme uuringutel rääkida.

Rasva poletamise intervalli valjaope

Tegelikult võrdlesid nad mõõduka ja madala intensiivsusega treeninguid intensiivse intervalltreeninguga, lootes leida rasva kadu jaoks ülimat. Energia kogukulude maksumus oli vastupidavusrühmas tunduvalt kõrgem vastupidavusrühmas.

Our users choice

Lisaks leidsid Tremblay ja tema kaaslased, et vastupidavusrühm põles peaaegukaks kordakalorite kogus treeningu ajal kui intervallgrupp. Siin läks asi imelikuks: nahavoltide mõõtmised näitasid intervalltreeningurühma kaotamist üheksa korda rohkem keharasva kui vastupidavus-treeninggrupp.

By Estonian Dec 23, Kui soovite kirjutada palju rasva, pead panevad südame põksuma. Sa pead push ennast täiesti uuele tasemele ja pane ennast. Sa saad välja mida sa panna nii anna see kõik sul on tõesti suurepärane treening!

Uuring näitas, et intervalliga treenitavad said üheksa korda suurema rasvakadu iga treeningu ajal põletatud kalori kohta. Lavali ülikooli teadlased leidsid, et intervalltreeningu tagajärjel tekkinud metaboolsed kohandused võivad viia lipiidide parema kasutamiseni postitaminekiirendades tõhusalt rasva kadu.

Fresh articles

Rasv on madalama intensiivsusega treeningu kütus, süsivesikud aga suurema intensiivsusega intervallid. Kui toidurasvade liig võib põhjustada soovimatut rasva juurdekasvu, võib seda põhjustada ka süsivesikute liig.

Rasva poletamise intervalli valjaope

See uuring kinnitab vajadust vaadata väljapoole seda, mis makrotoitained treeningut toidavad või kui palju kaloreid treeningu ajal põletatakse. Samuti peame vaatama, mis juhtub pärast treeningut.

Mis on intervalltreening

Intervallid stimuleerivad teie treeningujärgset ainevahetust palju suurem kui pikk, aeglane südame. Lisaks on uuringud näidanud, et intensiivsed intervallid suurendavad anaboolseid hormoone pärast treeningut. Seetõttu on intervalltreeningul nii palju paadunud pooldajaid ja toetajaid. Teadus kinnitab, et intervalltreening on Rasva poletamise intervalli valjaope kaotamiseks väga tõhus. Kas otsite kiiret näidet?

2. intervall koolitus on uskumatu

Vaadake maratoonarite ja sprinterite kehaehitust. Izumi Tabata on teinud Jaapanis Tokyos Tokyos asuvas riiklikus spordi- ja spordiinstituudis uuringuid. Aeroobsete eeliste osas näitas Tabata, et sekundiline kogu rattaga sõitmine, millele järgnes sekundiline madala intensiivsusega rattasõit neli minutit, oli sama kasulik kui minutiline pikk ja aeglane kardiotreening. Tabata treening on nüüd populaarne intervalltreeningu vorm, mis hõlmab 20 sekundi pikkust kogu tegevuse sooritamist, millele järgneb 10 sekundiline puhkeaeg.

Mõned populaarsed Tabata treeningu meetodid hõlmavad köie hüppamist, burpeed ja kettlebelli kiike koos paljude teistega.

Parandab kolesterooli vereprofiili.

Protokolle saab rakendada praktiliselt igasuguse vastupanuharjutuse jaoks, mis võimaldab teil suurendada oma ainevahetust ja saada selle käigus suurepärase lihaseid kasvatava pumba.

Samuti kinnitavad arvukad uuringud aeroobset võimekust suurendava intervalltreeningu efektiivsust. Vastupidi, mõned tunduvad sageli haiged ja kõhetud.

Mis pulss põletab rasva - Veenid

Seda seetõttu, et liigne aeroobne treening võib vähendada testosterooni tootmist, vähendada immuunsüsteemi efektiivsust, suurendada kortisooli tootmist ja tõsiselt peatada igasuguse jõu või lihaste kasvu. Püsikoolitusel on siiski mõned eelised.

Rasva poletamise intervalli valjaope

Kuid see ei tohiks olla teie rasvavõitluse peamine tahk. Kuid sarnaselt intensiivsele jõutreeningule vajavad teie keha ja kesknärvisüsteem intervalltreeningute nõudmistest taastumiseks aega.

Related Content

Kaks päeva nädalas intensiivne intervalltreening on suurepärane koht alustamiseks. Taastumise hõlbustamiseks võite kasutada puhkepäevi, et liikuda rahulikult - kas õues või jooksulindil.

Rasva poletamise intervalli valjaope

Uuringud erinevad ideaalsest HIIT-intervalli suhtest, kuid võite alustada 1: 3 töö ja puhkuse suhtega näiteks 20 sekundit tööd ja 40 sekundit puhkust ja suurendada tööd, vähendades samal ajal puhkust, kui kohanete.

Kui rasvade juurdekasv on valdavalt köögis tehtud otsuste tagajärg, võib intervalltreening olla viimane tõuge rasvakadu kaotuse ummikseisu kündmiseks. Ta on Texases Arlingtonis asuva Metroflex Gymi jõutreener ja tal on 12 jõutõstmise maailmarekordit.

Temaga saate ühendust võtta Twitteris ja Facebookis või külastada tema veebisaiti aadressil www.