Liigu sisu juurde

Üldiselt on treeningu teostamine tungivalt soovitatav lihaste säilitamiseks vahelduva paastu ajal 8, Uuringud on näidanud, et kiire kaalu kaotamisel on tõenäolisem, et kaotate tailiha, sealhulgas lihase

Vahelduv paast - Kaalukaotuse katkendlik paastumine

Peaaegu kõik katkendliku paastumise uuringud on tehtud kaalulanguse eesmärgil 1. Oluline on mõista, et ilma treeninguta kaasneb kaalukaotus tavaliselt nii rasvamassi kui ka tailiha kaotamisega. Kõhna mass on kõik peale rasva, sealhulgas lihased 4.

See kehtib nii vahelduva paastumise kui ka muude dieetide põhjustatud kaalukaotuse kohta.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb

Seetõttu on mõned uuringud näidanud, et väikeste koguste 1 kg või 2 naela tailihasisaldust võib kaotada pärast mitmekuulist vahelduvat paastumist 1. Teised uuringud ei ole siiski näidanud, et lahja mass oleks kadunud 5, 6.

Tegelikult usuvad mõned teadlased, et vahelduv paastumine võib kaalulanguse ajal kõhna massi säilitamiseks olla tõhusam kui paastumata dieedid, kuid selle teema kohta on vaja rohkem uurida 7.

«Голодание». Фильм из цикла «Еда живая и мертвая»

Üldiselt on tõenäoline, et katkendlik paastumine ei põhjusta teil rohkem lihaste kaotamist kui muud kaalulangusdieedid.

Kokkuvõte Kaalu kaotamisel kaotate tavaliselt nii rasvamassi kui ka tailiha, eriti kui te ei tee regulaarset treeningut. Vahelduv paastumine ei näi põhjustavat rohkem lihaste kaotust kui muud kaalulangetamise dieedid. Tõenäoliselt pole see parim viis lihaste saamiseks Selle kohta, kas vahelduva paastu ajal on võimalik lihaseid juurde saada, on väga vähe uuringuid.

Söögiajastustrateegiad võivad aidata teil kaalust alla võtta: vahelduva paastu toitumise näpunäited

See on tõenäoline, kuna kaalukaotus on enamiku nende dieetide uuringute teema. Üks katkendliku paastumise ja jõutreeningu uuring annab siiski esialgset teavet lihaste juurdekasvu kohta 8. Selles uuringus läbisid 18 noormeest 8-nädalase kaalutreeningu programmi. Varem polnud nad regulaarselt jõutreeninguid teinud. Mehed järgisid kas tavalist dieeti või ajaliselt piiratud söömisprogrammi.

Vahelduv tühja kõhuga kaalulangus (ülim kaalulangetamise häkkimine)

Programm nõudis, et nad tarbiksid kogu oma toitu 4-tunnise ajavahemiku jooksul igal nädalal 4 päeva jooksul. Uuringu lõpuks oli ajaliselt piiratud söögigrupp säilitanud oma kõhna kehamassi ja suurendanud tugevust. Normaalse dieedi grupp sai aga 5 kilo 2,3 kg lahja massi, suurendades samal ajal ka nende tugevust. See võib tähendada, et vahelduv paastumine pole lihaste suurendamiseks kõige parem.

Selle põhjuseks võib olla asjaolu, et ajaliselt piiratud söögigrupp tarbis vähem valku kui tavaline toitumisrühm.

vahelduvad paastuvad rasva kaotuse napunaited Jalgi minu kaalulangus

On veel mõned teaduslikult põhjendatud põhjused, miks vahelduv paastumine ei pruugi lihaste saamiseks optimaalne olla. Lihaste saamiseks peate sööma rohkem kaloreid kui põletate, teil peab olema piisavalt valku uue lihaskoe ehitamiseks ja piisavalt kasvu stimulatsiooni treenimiseks 9, 10, Vahelduv paast võib raskendada lihaste ehitamiseks piisavalt kalorite saamist, eriti kui sööte toitainerikkaid toite, mis täidavad teid kergesti Lisaks peate võib-olla tegema suuremaid pingutusi, et saada piisavalt valku, kui sööte harvemini kui tavalise toitumisega.

Mõned uuringud on ka näidanud, et regulaarselt valgu tarbimine kogu päeva jooksul võib teie lihastele kasu tuua 13, Kõik need põhjused ei tähenda tingimata seda, et vahelduva paastumisega on lihaseid võimatu saada, vaid see, et lihaste saamiseks ei pruugi see olla kõige lihtsam toitumine. Kokkuvõte Vahelduv paastumine nõuab, et sööksite vähem kaloreid ja sööksite harvemini kui tavaline dieet. Seetõttu võib teil tekkida probleeme lihaste ehitamiseks piisavalt kalorite ja valgu saamisega.

  • Kuidas kahjustada rasva ja kaalu
  • Kaalulangus Paigaldage uhe soogikorra paevas
  • Kaalulangus seiskunud 3 nadala parast sunnitust

Üldiselt ei pruugi see olla parim dieet lihaste suurendamiseks. Aja jooksul muudab see teie rakud stressiga paremini toime, kaitstes teoreetiliselt neid krooniliste haiguste eest. On leitud, et see vähendab vähiriski ja aitab säilitada kaalu nii inimestel kui ka loomadel tehtud uuringutes.

Kas kaalukaotuse katkendlik paast on ohutu ja tõhus

Selle kava kohaselt on teil viis päeva süüa kõike, mida soovite kalorite piirang polesiis kaks päeva paastu. Kiiretel päevadel söövad naised kalorit ja mehed Ühes uuringus leiti, et 5: 2 dieedil osalejad kaotasid kuue kuu jooksul 14 naela rohkem kui lihtsa madala kalorsusega dieedil osalejad. Teised uuringud on leidnud, et 5: 2 dieet võib vähendada mõne rasvumisega seotud vähi, näiteks rinnavähi riski. Alternatiivne paastumine: Selle lähenemisviisi korral sööte paastuda sööte umbes — kalorit igal teisel päeval, siis sööte paastumise päevadel kõike, mida soovite.

Kas vahelduv paastumine paneb sind lihaseid suurendama või kaotama?

Võite teha vahelduvat paastumist ilma kahjulike tervisemõjudeta. Selle asemel näete IF-ist tegelikult kasu tervisele. Kuidas vahelduv paastumine suurendab rasvade põletamist võrreldes tavaliste dieetidega? Paastumisel lülitab keha sisse geenid, mis kodeerivad teatud lahtihaakivaid valke ja ensüüme, mis suurendavad rasva oksüdeerumist - see tähendab, et see lülitab sisse keha rasvapõletusmehhanismid.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma

Lahastatavad valgud "torkavad auke" lihasrakkude mitokondritesse. Mitokondrid on pärit enamusest teie energiast, eriti puhkeolekus. Neisse aukude tekitamisega toodavad teie mitokondrid vähem energiat ja peavad seega sama palju energiat ATP kujul tootma palju rohkem kaloreid.

  • Fat Burning Zone VO2 max
  • 3 LB kaalulangus 2 nadala jooksul
  • Kaalulangus VO2 max

Teisisõnu, tühja kõhuga võite kütuseallikana kasutada rohkem kaloreid, mis võib aidata teie kaalu langetamise püüdlustes.

Mida peaksin sööma pärast esimest paastuaega? See on hea küsimus. Vahelduv paastumine võimaldab teil teiste dieetidega võrreldes oma söömisega veidi vabam olla, kuid see ei muuda tõsiasja, et oluline on kõrge valkude tarbimine, lisaks tervislikud rasvad ja keerulised süsivesikud.

vahelduvad paastuvad rasva kaotuse napunaited Fat Burner Love Kaepidemed

Paastu lõppedes soovitan kõrge valgusisaldusega sööki, mitte süsivesikutega kooki. Yale'i laborist tehtud töö leidis, et kui paastuda siis vähese süsivesikusisaldusega einega, suurendab söögi ajal kalorite tarbimist ja rasvapõletust suurendavate geenide aktiivsus veelgi. Kui vaadata kõrge süsivesikusisaldusega sööki, langeb paljude nende geenide aktiivsus.

Kuidas oleks BCAA-dega? Kas ma saan oma paastu ajal näppida?

Saan aru, miks inimesed seda teevad: et aidata tühja kõhuga lihasmassi säilitada. Kuid kui tarbite hargnenud ahelaga aminohappeid BCAAei ole te tegelikult paastunud. Nagu arvatavasti teate, moodustavad aminohapped valgu. Valgu ehituskividena kasutatakse 20 amiini, sealhulgas üheksa asendamatut aminohapet leutsiin, isoleutsiin, valiin, trüptofaan, treoniin, fenüülalaniin, metioniin, lüsiin ja histidiinsamuti 11 mitteolulist aminohapet arginiin, seriin, tsüsteiin, glütsiin, proliin, alaniin, türosiin, asparagiinhape, asparagiin, glutamiinhape ja glutamiin.

vahelduvad paastuvad rasva kaotuse napunaited keha kujundav meeste salendav sark

Kui tarbite ainult ühte neist aminohapetest, siis tarbite põhimõtteliselt väikest kogust valku ja seetõttu ei ole tehniliselt tühja kõhuga. Kas paastumine ei hävita minu ainevahetust?

vahelduvad paastuvad rasva kaotuse napunaited Parimad naha pingutavad ravi parast kaalulangust

Minult küsitakse seda küsimust sageli, kui kerkib paastu teema. Juba aastaid peeti dieedi ajal "petu sööki" nende võime eest hoida teie ainevahetust kõrgendatud, kuna kaloraaži ja kilpnäärme talitluse vahel on tekkinud mõni hägune loogika. Nii nagu üks kõrge kalorsusega petupäev ei lahenda kaalulangusest põhjustatud kilpnäärmeprobleeme, ei hävita ka 24 või 16 tundi söömine teie ainevahetust ja muudab kaalulanguse võimatuks.

vahelduvad paastuvad rasva kaotuse napunaited Tervislik iganadalane kaalulangus kg

Vahelduv paast on olnud juba pikka aega, kuid mitte kõigile. Ma soovitaksin seda ainult inimestele, kellel on tervislikust toitumisest hea hoiak ja kes soovivad rasva kadu vähendada.