Liigu sisu juurde

Selle ajavahemiku sisse jääb ka uneaeg. Ei mingeid soodasid isegi dieeti ega puuviljamahlasid.

Ja nii komistasin vahelduva paastu, söömisstiili juurde, mis pöörab rohkem tähelepanu sellele, kui sööte, selle asemel, mida sööte. Koos treeninguga aitas see toitumiskava mul jõuda naelani. Kuidas paastudieedid aitavad kaalulangust parandada?

"Vahelduv paast aitas mul kaotada 48 kilo - siin on see, mida ma söön (ja millal)"

Vahelduva paastu idee on see, et see suurendab teie ainevahetust, mis aitab teil rohkem kaloreid kulutada. Ja piirates ajavahemikke päevasel ajal, kui sööte, võtate iga päev vähem kaloreid. Dieedimuutuse juurde minnes teadsin, et on olemas vaid varajased tõendid selle kohta, et tühja kõhuga võib kaasneda ajutine kaalulangus, ning et on vaja veel uurida - eriti selle dieedi võimalike pikaajaliste tervisemõjude kohta.

Praeguses seisus hoiatavad eksperdid, et paast ei pruugi olla kõigile ohutu ega tark.

Kate Hudson rase kaalulangus kui palju rasva 30 minutit kondimine poleb

Mayo kliiniku andmetel ei soovitata paastumist mõnele rühmale, näiteks rasedatele või imetavatele naistele, mõnedele diabeeti põdevatele inimestele, söömishäiretega või madalate veresuhkrutega tegelevatele inimestele. Sellepärast rõhutavad eksperdid, et enne mis tahes tüüpi kiiret proovimist on oluline konsulteerida oma tervishoiumeeskonnaga.

Mis on ketoos?

Hoolimata vahelduva paastu põhjalike uuringute puudumisest, on see söömisstiil aidanud mul kaalust alla võtta, energiat taastada ja toitumisvalikute osas tähelepanelikumaks muuta. Miks otsustasin proovida ajaliselt piiratud söömist muud tüüpi vahelduva paastu asemel? Üle kümne aasta on dr Varady uurinud vahelduva paastu mõju.

Seal on asenduspäevane paast, mis tähendab, et te sööksite igal teisel päeval vähem kui kalorit ja ülejäänud nädalapäevadel sööksite nii palju kaloreid kui soovite. Samuti nimetatakse vahelduva paastu 5: 2 lähenemist, mis tähendab, et sööksite kaks päeva nädalas vähem kui kalorit ja teistel päevadel nii palju kui soovite.

WHY DOCTORS DON'T RECOMMEND VEGANISM #1: Dr Michael Greger

Arvestades, et muutusin liikumise kaudu aktiivsemaks, ei olnud ma kindel, et vaid kalori võtmine päevas oleks parim idee energiataseme säilitamiseks. Seda silmas pidades otsustasin proovida hoopis ajaliselt piiratud söömist. Mida ma sõin ja kuidas ma vahelduva paastu ajal harjutasin Söömise piiramine kaheksatunnise päevaga tundus mõistlik. Kui ma treeniksin hommikul, oleks minu esimene söögikord varane, kuid suur lõunasöök umbes kella Kella ks võiksin näljaseisu korralikult suupisteid teha.

Kell 19 söön ma mõistliku suurusega õhtusööki. Pärast seda ei tohi suupisteid teha.

Harrison Wrighti kaalulangus Looduslik Slim Down

Esimene mõte oli, et ma ei suuda kuidagi hommikusööki vahele jätta ja ikka trenni teha. Mu mõte ütles mulle, et mul on nälg. Esimestel päevadel, kui seda proovisin, oli mul treeninguks soojenduseks peas peas nägemused lähedal asuva Hiina restorani kana brokkoliga. Kuid kui olen trenni jõudnud, juhtuks naljakas asi. Unustaksin näljaseisu täielikult. Mu keha stabiliseeruks ja veest jätkuks liikumiseks. Aga jõusaalist koju jõudes olin näljas. Varakult otsustasin, et see saab olema minu päeva suurim söögikord.

Kokkuvõttes loevad vaid kalorid ning IF on siin lihtsalt abimees püsimaks rajal ning kiirendamaks jõudmist soovitud tulemuseni. Söömisaken Nii palju kui ma olen lugenud inimeste kogemusest IF-iga, siis lõhutakse paastuaken tavaliselt u 6 tundi pärast ärkamist ehk kella 14 paiku.

See tähendab, et viimane toidukord on hiljemalt kell Minule selline lähenemine absoluutselt ei sobi ja IF-i võti ongi rakendada just endale sobiv rutiin! Mina toimin järgmiselt: ärkan ning joon rohkelt vett ja ühe tassi kohvi teen oma fasted treeningu söön 3 suuremat toidukorda ning mõne väiksema snäki söön oma viimase toidukorra lähen magama Suurim põhjus, miks ma IF-i üldse oma elustiili rakendasin on senine pidev näljatunne.

Oma praeguse eesmärgi juures kaalu langetada ja rasvamassi vähendada leian, et seda on äärmiselt raske teha päeva jooksul koguaeg süües. Olles kaloridefitsiidis on näljatunne paratamatu, sest keha peab asuma rasvavarude kallale, et lisaenergiat saada. Kui söön esimese asjana ärgates, siis peaks iga toidukord olema mul kcal kanti, et õhtuni välja vedada. Mitte ükski toidukord ei suutnud mu kõhtu aga täita ning juba tunnike pärast söömist, oli nälg jälle kallal. Lisaks näljatundedele pidin sööma ka väga lahjasid toiduaineid, et mahuliselt rohkem süüa ja oma aju natuke petta.

P2 Kaalulangus Kaalulanguse napunaited Kott

IF on kaalulangetusel vaimses mõttes väga abistav, sest võid 8 tunni jooksul süüa suuri portsjoneid, rahuldades nii isusid kui näljatunnet. Pärast viimast toidukorda ma enam nälga ei tunnegi, kui siis vahetult enne magama minekut.

Slimming oad Kaalulangus SVG-failid

Kuid selle mure lahendab väga hästi pudel gaseeritud vett või tassike sooja teed. Paastumise ajal on lubatud ka kalorivabad joogid ja must kohv. Teine kord, kui olen söönud jällegi midagi töödeldumat või käinud väljas söömas, siis on õhtul nälg peal küll.

Registreeritud dieedi sõnul on kõik, mida peate teadma süsivesinikega sõitmise kohta

Kuid IF ei tähenda ju näljutamist, sest sööd täpselt sama palju kui sööksid muidu, lihtsalt väiksema ajaperioodi jooksul, mis aitab vältida mõtlemata näksimist ning soovitatud kaloraaži ületamist. Lisaks sellele on paastumisel meie tervisele imelised mõjud. Treenimine Kui mingi aeg harrastasin hilisõhtust treenimist, sest olin hommikuti ärgates selleks liiga laisk ja esimese asjana tiksus mõttes hommikusöök, siis nüüd on asjad vastupidi.

Ärkan üles ja, kohvi käes, tõmban juba treeningriideid selga.

Parim rasva poletamine segu Dana kaalulangus

Treeningud varieeruvad mul tihti ning sooritan neid vastavalt kõhutundele — pikem kardio, lühike ja intensiivne HIIT või jõutrenn. Et lihaseid päris toiduta ei oleks kogu treeningu vältel, joon ma BCAA-sid.

Slimming jala rongas Kaalulangus Sparks NV

Esimesed trennid olid ehk rasked, kuid enam ei pane ma tähelegi, et olen äsja ärganud ja söömata. Vahelduv paastumise IF on termin toitumishäire muster, mis tsüklite vahel nälgimine ja toitumist.

Vahelduva paastumise eelised kehakaalu langetamiseks

See ei ütle midagi, mis toite lähete, vaid pigem kui sa peaksid sööma neid. Selles osas ei ole "dieet" tavapärases tähenduses. Ja muidugi pidage enne mis tahes dieedi- või treeningumuudatuste alustamist alati nõu oma arstiga.

Vahelduva tühja kõhuga on eesmärk piirata päevi või tunde, mil sööte. Getty Images Meditsiiniliselt arvustanud Kelly Kennedy, RD Umbes poolteist aastat tagasi kavatsesin kaotada ligi kaks aastakümmet kehakaalu, mille olin võtnud tänu lauatöödele, kehvale söömisele ja kontrollimatust soodasõltuvusele. Mõne ilmselge sihtmärgi - muidu Coca-Cola, pitsa, bagelite ja pastade - dieedist väljatõmbamine tegi mu kehakaalu kiiresti ja pani mind naela juurde. See oli 20 naela kaalukaotus vaid mõne nädalaga.

Kui olete suhkruhaige või teil on esinenud probleeme vere suhkrusisalduse kontrolliga, ei soovitata teile midagi sellist, nagu süsivesikutega sõitmine, millel on naelu ja vähe süsivesikute tarbimist.

Selle dieedi veel üks puudus on see, et selle kavandamine võib olla äärmiselt keeruline ja aeganõudev. Makrotoitainete loendamine pole nali ja nõuab põhjalikku portsjonikontrolli, mis muudab selle dieedi pikaajaliselt mitte eriti jätkusuutlikuks.

Intermittent Fasting

Lisaks võib sellel olla pikaajalisi emotsionaalseid tagajärgi. Kui rääkida toidupiirangutest, võib korrastamata söömise või söömishäire tekkimisel olla tõsine potentsiaalne kõrvaltoime," ütleb intuitiivse söömise spetsialist Willow Jarosh, RD, CIEC. Viimane oluline asi, mida süsivesikute jalgrattasõidu kohta märkida tuleb, on mehhanism, mille abil kaalulangus toimub.