Liigu sisu juurde

Kui sa tahad rasva kaotada ja seda lõplikult eemale hoida, siis sa pead tegema muutused, millega sa saaksid elada lõputult. Lihas on see pant, mille tõttu ainevahetus töötab hästi ja energia kulub. Huvitav, miks trennidega see pole vormi läinud ja kui kaua see aega võtab? Kehaga tuleb käituda kenasti nagu oma parima sõbraga: anda korralikult süüa ja viia iga päev jalutama, austada ja hoolida. Samal teemal Ole talveks valmis: kaitsjad ehk antioksüdandid on kohal! Ärge ärge piirake kaloreid liiga rangelt ja leidke treeningprogramm, mis paneks teid parajalt proovile ning sisaldaks edasiarenuks ruumi ning piisavalt varieeruvust, et sa saaksid seda kasutada ka tulevatel aastatel.

Monica Lauri, Oma kehatüübi teadvustamine aitab jõuda treenimisel paremate tulemusteni! Teaduslikult jagatakse kehatüübid peamiselt kolmeks: 1 mesomorfiks ehk atleetlikuks, 2 endomorfiks ehk ümaraks, 3 ektomorfiks ehk kõhnaks. Selliselt jaotades on arvestatud peamiselt ainevahetuse iseärasusi ning suurem osa inimesi on nende kolme kehatüübi segu.

Mis juhtub, kui vanaks jääme? Põhiainevahetus aitab inimesel elus püsida: et rakud toimiksid ja uueneksid, et suudaksime keha temperatuuri hoida ja keskkonnamõjudele vastu seista. Kui me aga liigume ja midagi teeme, on vaja lisaenergiat ning siin tuleb hakata jälgima, et kulutamine ja saamine oleks tasakaalus.

Palju on kehatüübid mõjutatatud geenidest ja elustiilist liikumine, toitumine, pingetaluvusviimase suhtes on võimalik igaühel ise korrektiive teha.

Liigse kehakaalu kogunemisel kiputakse sageli süüdistama kehatüübi iseärasusi, kuid rasvumine võib olla tingitud ka erinevatest eksogeensetest ja endogeensetest teguritest. Eksogeensed rasvumise põhjused on liigne süsivesiku- ja rasvarikka toidu söömine ning vähene liikumine, endogeensed tegurid on seotud kaasasündinud metabolismi iseärasustega, eeskätt rasvkoe kõrgenenud metaboolse aktiivsusega. Visuaalsel vaatlusel on kehatüüpe kerge eristada tabavate nimetuste järgi.

Teema: kaal langeb aga talje ei kahane

Kirjeldame siin nelja tüüpi, mis iseloomustavad hästi naiselikke kehavorme: õun, pirn, seller ja liivakell. Lisaks neile neljale võib välja tuua veel V- ja H-kujulise kehatüübi, mida esineb rohkem meestel. V-kujulise kehatüübi puhul on õlad laiemad kui puusad ning peenikesed jalad, sellistel naistel on kindlasti tugev rind.

Monica Lauri, Oma kehatüübi teadvustamine aitab jõuda treenimisel paremate tulemusteni!

H-kujulise kehatüübiga inimene on jõuline Kiire kaalukaotus talje umber atleetlik, tema keha tundub kandiline. Sellist tüüpi naiste puhul on oluline treenida vöökohta ja seda esile tuua. Naiseliku keha märksõnaks on väljajoonistuv talje, seega võiksid kõik kehatüübid treenida keskkohta ja trimmida taljet.

Kuidas kaotada rasva reied

Talje treenimisel ei ole oluline ainult pealmiste kõhulihaste hea vorm, selle tõeline trimmimine algab süvalihastest — olulised on funktsionaalsed harjutused ja õige kõhuhingamine. Funktsionaalsete harjutuste mõjul muutub keha kiirest osavaks, paraneb lihasnärvisüsteem ning kere keskosa tugevneb.

Kehatüüpide kirjelduste juures toodud harjutusi on hea teha ühes seerias vähemalt 12—16 korda ning kokku kolm seeriat. Õun Kehakuju. Õunakujuline keha on tüüpilisel endomorfil — selline inimene võib olla lühemat kasvu ja kalduda ülekaalulisusele.

Õuna tüüpi keha oskab väga hästi salvestada üleliigset energiat rasvana ning naistel kipub see kogunema puusadele ja taljele. Huvitaval kombel armastavad sellise kehatüübiga inimesed süsivesikurikast toitu, kuid sellega liialdamisel leiab iga üleliigne gramm koha kere keskosas.

Kiire kaalukaotus talje umber Stephanie Izardi kaalulangus

Hoidu rohkelt suhkrut sisaldavatest maiustustest, samuti ei tohiks liialdada puuviljadega. Hoia oma veresuhkur tasakaalus — tihti on just liiga harvad ja suured portsjonid ning magusad ampsud ümara vööjoone põhjuseks. Söö vähemalt viis korda päevas, et hoida veresuhkrut stabiilsena. Kui süüa harva ja veresuhkrut järsult tõstvaid toite, aktiveerub organismis insuliini tootmine.

Lipolüütikumid kehakaalu langetamiseks – süstide ülevaated ja ravimite hinnad

Toit jõuab makku, seal lagundatakse see lihtsaks suhkruliigiks glükoosiks, mis läheb verre, seejärel veresuhkur kõrgeneb ning me tunneme ennast lühiajaliselt erksamana. Kuna kõrge veresuhkur on organismile kahjulik, toodetakse kõhunäärmes insuliini hormooni, mis langetab veresuhkrut ehk viib glükoosi verest välja rakkudesse.

Mida sagedamini veresuhkru tase tõuseb, seda rohkem insuliini toodetakse — kui selline koormus on kehal pikalt, ei suuda kurnatud rakud lõpuks enam insuliini toota ning tekib insuliini resistentsus. Glükoosi kasutatakse rakkudes energia saamiseks, liigne talletatakse maksas ja lihastes glükogeenina. Kui glükogeeni varud on kuhjaga täis, muudetakse glükoos rasvaks ja ladustatakse — insuliiniresistentsuse puhul toimub see protsess väga kiiresti, kusjuures üleliigne talletatakse eeskätt kõhu ümber.

Trenn peab soodustama ainevahetuse kiirenemist ning toimuma enamjaolt aeroobses tsoonis — ainult hapniku juuresolekul käivitub kehas rasvapõletusprotsess ja kulutatakse ära rasvarakkude energia.

Tihti pingutavad sellise kehatüübiga inimesed just kardiotreeningutega üle — selle asemel, et treenida rasvapõletusrežiimis, pingutavad nad liiga Kui palju kaalulangus nadalas loigatud pulsisagedusega, nii et rasvapõletus treeningu ajal on võrdlemisi väike.

Selleks ajaks kui trenn läbi ja rasvapõletus tööle hakkab, ollakse tihti juba kodus rikkaliku toidulaua taga kõike kulutatut tagasi söömas.

  • Samuti nägin veel FB, et seda kava jagas ka konto Wardrobe Naistele ning oli sealgi mitmeid kaasalööjaid.
  • Jalgimise kaalulangus eesmargid
  • Kuidas kaotada rasva reied
  • Lipolüütikumide aktiivsed komponendid tungivad pärast manustamist rasvamassidesse ja aitavad kaasa nende lagunemisele, pärast mida need erituvad keha bioloogiliste vedelike kaudu.

Väga hästi mõjuvad taljele kõhulihaste harjutused, kus kaasatakse õige hingamise abil ka sisemised kõhustabilisaatorid ning funktsionaalsed kõhtu koormavad harjutused. Sageli arvatakse, et selili maas sooritatavad kõhulihaste harjutused aitavad kõige paremini, kuid tegelikult on efektiivsemad kogu keha koormavad harjutused, kus kõhu- ja kerelihased on sunnitud aktiivselt kaasa töötama.

Kuna õunatüübil kipub rasv salvestuma ümber talje, on kõhulihased justkui vati sees ja ja nende aktiveerimine ei pruugi olla lihtne — tihti on inimesel raske isegi ette painutada, sest kõht segab. Seetõttu on ka selili maas tehtavad rindkeretõsted rasked — kõhulihased ei ole lihtsalt harjunud töötama.

Kui sellise kehatüübiga kaasnevad ka nõrgad jalad, tuleb neidki treenida. Nädala treeninguplaan Figuuri võti! Funktsionaalsed kere keskosa harjutused.

Pirn Kehakuju. Ainevahetuse poolest sarnaneb õunakujulise kehatüübiga, kuid üleliigne ladestub pigem jalgadele ja puusadele. Sellist kehatüüpi esineb sageli lühemat kasvu naistel, kuid oskusliku riietumisstiiliga võib see väga naiselikult mõjuda. Pirn võib kergesti kaalus juurde võtta, komistuskiviks on jällegi süsivesikud ning harvad söömiskorrad. Köögivili koos rasvavaese valguga kala, kana, kalkuni rinnaliha on sellisel juhul parim õhtusöögi variant, juurde ei peaks sööma leiba, teravilja ega kartulit.

Ka puuviljad on süsivesikurikkad ning õhtusel ajal maiustuste nimekirjas. Kõige värskemad Liigume uudised otse sinu postkasti Treening. Kuna alakeha on ja jääb selle kehatüübi puhul proportsionaalselt suuremaks, tuleb tähelepanu pöörata ülakeha treenimisele, samuti aitavad funktsionaalsed harjutused alakehast liigset rasva põletada.

Kuna jalad on ülakehast tugevamad, meeldib pirnile tihti teha rohkem ja suurema koormusega harjutusi jalgadele, mistõttu Kiire kaalukaotus talje umber need veelgi võimsamaks muutuda ning ülakeha paistab seda väiksem. Kui keha ülaosa jõulisemaks treenida, võivad jalad mõjuda visuaalselt väiksemana ja proportsioonid muutuvad paremaks. Treeningukoormusi valides kasuta ülakeha treenimiseks suuremaid raskusi ja väiksemat korduste arvu, alakehale tee aga rohkem kordusi väiksemate raskustega.

Kuna suured lihasgrupid — jalad Jalase rasva kaalulangus tuharad — on need, mida treenides võime ainevahetust kiirendada, tuleks Q7 Kaalulangus ka jalgu treenida, tehes harjutuste vahele hüppeid ja jookse. Ülakeha treenimine raskustega ning funktsionaalsed harjutused alakehale.

Seller Kehakuju.

Kiire kaalukaotus talje umber 1lb rasva kadu

Keha on sale ning kiire ainevahetusega, kaaluprobleeme tavaliselt ei ole. Tüüpiline ektomorf on kitsa puusa ja õlaga ning tema talje ei eristu eriliselt puusavööst. Seller võib vabalt süüa — tema keha kipub ära põletama kõike, mis antakse.

Kui kuhugi kogunema hakkab, võivad tekkida väikesed rasvarullikesed vööjoonele. Treeningutega alustades peab seller suurt tähelepanu pöörama ka toitumisele. Liiga intensiivsed ja kiire pulsiga tehtavad treeningud kulutavad viimseni süsivesikutest saadud energia ning sealt edasi on organismil lihtsam hakata lagundama lihasvalku ja lihaskasvu asemel on tagajärjeks hoopis kaalulangus ning veelgi väiksem lihasmass.

Kiire kaalukaotus talje umber HIIT koolituse rasva poletamine

Tasakaalustatud toitumine on ääretult tähtis. Täisteravili ja kaunviljad annavad lisaks aeglaselt imenduvatele süsivesikutele ka valku. Rasvavaene liha, kana ja kala, köögi- ja puuviljad ning üks-kaks piimatoodet päevas peaksid kuuluma igapäevamenüüsse.

Kiire kaalukaotus talje umber Kaalulangus stressi ja arevusest

Ka seller peab hoiduma maiustustest, nisujahutoodetest ja rasvasest toidust, kuna need ei anna piisavalt toitaineid, mille tulemusena keha ei taastu treeningutest ning tekib energiapuudus. Kui kaal langeb, kipub seller Kiire kaalukaotus talje umber lihaseid, mistõttu tuleks enam tähelepanu pöörata jõutreeningutele ning hoiduda kurnavatest kardiotreeningutest.

Sellise kehatüübiga naised saavad muretult elada nii kaua, kuni looduse poolt lihasmassi säilitamine garanteeritakse ehk siis umbes Harjutustes on hea kasutada suuremaid koormusi, hoides korduste arvu väikesena. Kogu keha treening suuremate raskustega, väga oluline on treeningut toetav toitumine. Liivakell Kehakuju.

Sellest kehatüübist unistab küllap iga naine — puusa- ja vööümbermõõt on peaaegu ühesugused, talje kitsam. Kaalutõusu puhul jaotuvad liigsed kilod ühtlaselt ja naiselik vorm säilib alati. Hoolimata sellest, et liivakell on heas proportsioonis ka siis, kui Kaalulangus Peters Mo veidi üle, peab selle tüübi omanik oma kehaga siiski vaeva nägema.

Kui toitumisele tähelepanu ei pöörata, võib aastate lisandudes juhtuda, et ilusast Kiire kaalukaotus talje umber ei jää midagi järele. Ikka maiustused, õhtused puuviljade söömised, saiakesed jne Kiire kaalukaotus talje umber need, mis keha tasakaalu rikuvad. Kuna keha proportsioonid on head, siis tihti ei märgatagi, et kilod muudkui kogunevad ja keha paisub.

Tervislik toiduvalik on vajalik igasuguse kehatüübi puhul — olgu see siis kaalu hoidmise, keha taastumise või treenimise eesmärgil. Kui me ennast ikka halvasti toidame, siis varem või hiljem hakkab keha protestima ja meiega enam koostööd ei tee.

Kui geneetiliselt on kaasa antud head võimalused, siis tuleb neid hoida — mida mitmekülgsemalt liivakella tüübiga inimesed treenivad, seda parem.

Kardio- ja jõusaalitreeninguid tasakaalus hoides ning tervislikult toitudes ei ole vaja kehakuju spetsiaalsete treeningutega korrigeerima hakata. Treeningute mitmekülgsus tagab hea kehalise vormi, kuid liivakella kuju püsib ka ajal, mil periooditi üldse trenni ei jõuta või treenitakse väga ühekülgselt. Kui kaaluprobleemi ei ole, võib piisata ka ainult rahulikest joogatundidest või ujumisest. Samas võivad sellise kehatüübiga naised häid tulemusi saavutada fitnessi või kulturismiga seotud võistlusaladel.

Väga hästi hoiavad neid vormis kogu Kiire kaalukaotus talje umber koormavad harjutused, kus vahelduvad jõu- ja kardioharjutused. Mitmekesised treeningud, hoia tähelepanu funktsionaalsetel harjutustel.

Artikkel ilmus Tervis Plussi