Liigu sisu juurde

Jooksu ajal koormus suureneb. Põlveliigesest saab selle koormuse šokiosa - see on kõige aktiivsemalt ohustatud.. See võib olla kiire kõndimine või aeglane sörkimine põlvede ja pahkluude tugevdatud fikseerimisega.. Sellisel juhul muutub valulik ebamugavustunne pärast jooksmist "normaalseks" seisundiks. Põhjused Valu tekkimine areneb järgmiste tegurite taustal: Põlveliigeses asuva meniski ümardatud kõhre traumaatiline vigastus. Liiges on vedelikuga täidetud ruum luude vahel, mis on kogutud kapslisse ja sidemetesse.

Millal pöörduda arsti poole Jooksmise populaarsus on viimastel aastatel tõusnud, kuid see on põhjustanud põlvevalu suurenemist.

Millal võib tekkida?

Kui teil tekib jooksmise ajal või pärast seda põlvevalu, võib see olla tingitud mitmest põhjusest. Mis põhjustab põlve valu jooksmisel? Põlveliigese valu põhjuseid on palju, kuid 4 neist on tavaliselt tingitud jooksmisest: jooksja põlve, hüppaja põlve, iliotibiaalse IT riba sündroom ja kõhre kahjustus. Jooksja põlv patellofemoraalne valu sündroom See on ületarbimine, mida arvatakse põhjustavat stress põlveliigese ja reieluu vahel.

Hüppaja põlv põlvekedra tendiniit Selle põhjuseks on põlve ülekoormamine, Polve valu parast kaalulangust hüppamisest.

Valu põhjused

Põlve sageli ülekoormamine võib liigesest kõõluse ära kulutada, mistõttu on Polve valu parast kaalulangust vähem võimalik koormust taluda, näiteks kõndides või joostes.

IT-riba sündroom iliotibiaalse riba sündroom See on jooksjate seas kõige levinum valu põlve ümbruses. See on ülekoormusvigastus, mis juhtub siis, kui põlve stabiliseerivad sidekiud hõõruvad reieluu vastu ja pingulduvad.

Kõhre kahjustus Selle põhjuseks on äkiline vigastus, näiteks spordivigastus, või järk-järguline kulumine artroos. Valu jooksmise ajal Kui teil tekib jooksmise ajal põlvevalu, tasub endalt põhjuse väljaselgitamiseks esitada järgmised küsimused: Kas teil on tuim või tugev valu ees, ümber põlve või põlvekaela taga? See võib olla jooksja põlv, mille saate tõenäolisemalt, kui teil on probleeme põlveliigese joondamisel ja lihasnõrkus.

Kas märkate valu või valu just põlveotsa all?

Polve valu parast kaalulangust

Kas see toimub pigem järk-järgult kui äkki? Kas valu pärast soojendamist väheneb?

Polve valu parast kaalulangust

Need kõik on märgid sellest, et teil võib olla hüppaja põlv, mis on seotud ületreeningu, kehva tehnika ja kõval pinnal jooksmisega. Kas teil tekib põlve välisküljel valu, mis tekib iga kord samal kaugusel? Kas see läheb hullemaks, kui jätkate, eriti kui jooksete allamäge? See võib olla IT-riba sündroom, mis on seotud lihasnõrkuse, pingutustega ja erineva jala pikkusega.

Kas jooksmise lõpetamisel kaob valu?

Proviisor annab nõu: mida teha, kui liigesed on "roostes" ja valutavad

See on ka märk IT-bändi sündroomist, mis väheneb, kui IT-bänd lõdvestub. Kas teil on põlves ja selle ümbruses valu, mis põgenemisel süveneb?

See võib olla osteoartriidi põhjustatud kõhre kahjustus, mis on tõenäolisem vananedes, kui olete naine või ülekaaluline.

Valu pärast jooksmist Kui teil on jooksu järel peamiselt põlvevalu, võib see olla hüppaja põlve märk. Kuid see võib aja jooksul mõjutada ka teie jõudlust, seega tasub jälgida, kas valu hakkab järk-järgult mõjutama ka jooksu ajal ja pärast seda.

Kas peaksin jooksmise lõpetama?

Polve valu parast kaalulangust

Valude korral on oluline kuulata oma keha ja vältida jooksmist. Alustage uuesti jooksmist alles siis, kui olete taastunud ja valu on paranenud. Tulevaste põlvevalu või -vigastuste vältimiseks on jooksjatele erinevaid põlveliigese harjutusi, mida saate teha põlve ümbritsevate lihaste tugevdamiseks.

Polve valu parast kaalulangust

Samuti saate teada, kuidas õigesti joosta, et tulevikus vähendada vigastuste riski. Millal pöörduda arsti poole Kui pärast nädala puhkust tunnete endiselt valu, peaksite pöörduma arsti poole, kes võib soovitada füsioteraapiat. Samuti peaksite pöörduma arsti poole, kui teil on mõni järgmistest sümptomitest: kiire valu tekkimine.

  • Põlvevalu sümptomid sõltuvad selle põhjustest ja raskusastmest.
  • Kui palju kaalulangus teeb vahelduvat paastumist
  • Toit, mis purustab rasva kiiresti
  • Liigu regulaarselt, kui tervis on parem Hea ööuni, kehakaalu normaliseerimine ja suitsetamise lõpetamine aitavad kaasa seljavalust vabanemisele Suitsetamise lõpetamine aitab selga tervemana hoida VALURAVI Valuravi eesmärgid on vähendada Sinu valust tingitud ebamugavust ja liikumisvõime kiirelt taastada.
  • Kuidas te oma kaalulanguse jalgimist
  • 3 paeva nadalas kaalulangus rutiinne
  • Millal pöörduda arsti poole Jooksmise populaarsus on viimastel aastatel tõusnud, kuid see on põhjustanud põlvevalu suurenemist.