Liigu sisu juurde

Nende 20 minuti jooksul hakkavad teie tuharad ja puusad hõõguvad. Ärge minge põrandale, vastasel juhul lõõgastate kõhupiirikute lihaseid. Langetage jalg algasendis.

Slimming reied ja bum

Denise Austini Ultimate Beach Body Confidence'i treening Proovige seda lihtsat kodu-rutiini, et oma ebakindlust varjata ja suve keerukamaid kohti karmistada Vaata Gallery9 fotosid Ära peida vihmavari all! Jah, sel hooajal rannale jõudmisel on tunne tugev, seksikas ja turvaline. See treeningprofessionaal Denise Austini rutiinne eesmärk on teie käed, abs ja alumine keha - kõik piirkonnad on tavapärasel ajal rohkem kui tavaliselt. Tehke need kaheksa liikumist kaks kuni kolm päeva nädalas kõik, mida vajate, on komplekt hantlid ja matt!

Ning selle treeningu tegemiseks teie jaoks vähemalt 30 minutit kardio vähemalt neli korda nädalas - mõni vilgas minutilise jalutuskäigu ümber blokeerib trikk, et suurendada oma ainevahetust ja lõhkuda kõht rasva! Tricep Toner Sihtmärgi allalaskmine selle tõhusa liigutusega: seisake koos jalgade ja põlvedega veidi painutades, hoides oma külgedel paari hantleid. Keerake oma vööst ettepoole umbes 45 kraadi. Keerake käed nii, et teie õlavarred toetuksid teie külgedele ja teie sõrmed asetsevad põranda suunas.

Hingata, kui tõstate mõlemad käed aeglaselt enda taga, pikendades oma küünarnukke.

Slimming reied ja bum

Hingake, kui naasete käed algasendisse. Korrake kahe komplekti puhul ga. Ülemine tagaosa Et saada tank-top-valmis tagasi ja õlad, seista kergelt painutada oma põlvi, hoides hantli igas käes. Keerake vööst ettepoole umbes 45 kraadi ja pange käed Syntha 6 Kaalulangus poole, nagu näidatud.

Hingata ja tuua oma käed külgedele, juhtides oma pinkies ja pigistades oma abaluud kokku. Tõstke, kuni käed on põrandaga paralleelsed. Hingake, kui te langetate käsi.

Rindkere kindlam Tugev ja tõstetud rind parandab seda, kuidas te tunnete end uues bikiinis! Lane seljas matil, põlvili painutades ja jalad põrandale. Hoidke kummalgi käel käsipuu, käed sirutatakse sirgelt rindkere kohal, küünarnukid veidi painutatud ja peopesad sissepoole.

Langetage käsi aeglaselt külgedele, hoides neid kogu liikumise ajal samal nurga all. Tagasi aeglaselt oma käed algasendisse, surudes kokku rindkere lihased. Seejärel korrake. Proovige kahte komplekti st.

Brasiilia Butt Lifter

Tummy Tightener Kuigi südame aitab vaevata oma keskel, veidi sihitud toonimine aitab ka. Selleks liikuge nelja käega käed otse õlgade alla ja jalad ulatuvad teie taga täies plankis, nagu näidatud. Keerake oma küünarnukke aeglaselt ja langetage torso põranda poole, hoides oma käed võimalikult tihedalt oma külgedele.

Slimming reied ja bum

Hoidke hingamist, kui hoiate seda positsiooni, naba tõmmatakse sisse ja kaela pikk. Lõdvestuge oma õlgadele. Hoidke 30 sekundit all.

Denise Austini Ultimate Beach Body Confidence'i treening

Puhka ja korrake. Waistline Slimmer Ma armastan seda, sest see toimib kogu teie südamega korraga!

Denise Austini Ultimate Beach Body Confidence'i treening Proovige seda lihtsat kodu-rutiini, et oma ebakindlust varjata ja suve keerukamaid kohti karmistada Vaata Gallery9 fotosid Ära peida vihmavari all!

Lane selili oma põlvedega, mis on oma puusade kohal painutatud ja jalad tõstetud, nii et teie sääred on põrandaga paralleelsed. Vajutage naba oma selgroo poole. Asetage käed pea taha ja laske oma pea käed, hoides oma kaela ja õlad lõdvestunud. Seejärel hingake välja, kui tuua oma parema põlve rinnale ja pöörake vasakut küünarnukki põlve suunas.

Samal ajal pikendage oma vasaku jala sirgeks. Seejärel tuua oma vasak põlv oma parema küünarnuki suunas ja laiendada oma paremat jalga. Jätkake jalgade vaheldumist edasi-tagasi, simuleerides jalgratta sõitmist 20 kuni 30 sekundit.

Sisemine reie tooner Sise reied on nii tavaline hädatsoon naistele.

See hallitusseened oma tagumik ja nahkade all oma riideid, et oma tagumik välja kuningliku. Kaasas ka 4 terasest luud, mis mahtuda väiksem kõht. See Brasiilia Butt Lifter on pidevalt üks meie parimad müüjad! Kui olete otsinud kujundaja et ei valida kõver loomine, juhitavuse ja mugavuse, siis sa lähed armastan lihtne kulumist ja tagumine ümardamine Brasiilia Butt Lifter.

Saage need lahjad ja tugevad, asudes vasakul küljel, mõlemad jalad pikendades, joondades oma vasaku külje matterva külge nii, et õlad, selja- ja tagumik on paralleelsed matt servaga. Viige oma jalad oma keha ette 45 kraadi võrra ja toetage oma pead oma vasakus käes, toetades oma pead just vasaku kõrva taha. Asetage toetus paremaks peopesaks kõhu ees olevale matile. Keerake oma paremat jalga ja asetage parem jalg matile just vasaku põlve taga. Hingata ja tõsta oma vasak jalg, hoides oma Slimming reied ja bum jala paindunud, nagu näidatud, ja tunnete liikumist oma vasakusse reie.

Sissehingamine ja madalam, 15 korda. Siis suunake oma varbad ja korrake. Seejärel lülitage pooled! Reie tooner Samasuguses asendis kui sisemine reie tooner, annab see sarnane käik teile sügava välimise reie treeningu.

Slimming reied ja bum

Seekord hoidke oma jalg paindunud, hingake välja, kui tõstate oma paremat jalga aeglaselt, seejärel hingake sisse, nagu Slimming reied ja bum madalam. Tulemuste saavutamiseks ei pea sa jalga tõstma.

Põletamine rasva meeste mao ja külgedel

Oluline on siin aeglane, kontrollitud liikumine, mis viib teie kandaga. Laiendage oma suu, kui tõstate seda, luues oma väliskülje pikkuse.

Fashion Räägime tselluliidist nende 7 hämmastava tootega Kui on tselluliidi kohta üks asi, siis on see et see ei ole diskrimineeriv. Tselluliit - kui rasvade ladestumine sügavale naha alla surub oma teed üles sidekoe fastsia vastu ja põhjustab naha lõtvumist - see mõjutab ligikaudu 90 protsenti naist mõnel ajahetkel oma elus. Kuigi toitumine ja füüsiline koormus on olulised, mõjutab geneetika ka võrrandisse, mis tähendab, et keegi saab küllaltki tselluliidi areneda jah, kaasa arvatud sobivad, õhukesed inimesed!

Korda 15 korda; seejärel lülitage jalad. Ultimate Thigh ja Butt Blaster See on üks parimaid harjutusi reite, vasikate ja tagumiku kokkutõmbumiseks korraga!

Seisa paremal jala vasakul, vasakpoolse jala kand.

Slimming reied ja bum

Haarake kummalgi käel käsipaelad ja hoidke neid oma külgedel. Sink maha, kui mõlemad jalad on kraadise nurga all. Hoidke hetkeks ja vajutage seejärel tagasi seisma. Vahetage jalad.

  • Põletamine rasva meeste mao ja külgedel
  • Teie ülesanne on kõrvaldada keelatud tooted ja lisada rohkem abistajate tooteid dieeti.
  • Kuidas valtida liigset naha kaalulangus
  • Räägime tselluliidist nende 7 hämmastava tootega - sobralikeesti.ee
  • Denise Austini Ultimate Beach Body Confidence'i treening - Lihtne Treening Rutiin
  • Butt Lifteriga saate kohese loomuliku lifti - Royal lionessi
  • Hoidke Palju vähem rasva puusas, mao ja Bum: Vaarika Ketoonid on oluline komponent Garcinia cambogia Extra poolest rasva põletamine.

Vahetage mõlemat poolt, korrates seeriaga.