Liigu sisu juurde

Kui te pole seda kaalumiseks vajalikku atribuuti veel omandanud või soovite asendada oma kaalud kaasaegsemate ja täpsemate omadustega, järgige seda linki. Sama oluline on teadvustada, kui kaalulangus on aset leidnud, ja astuda samme selle parandamiseks enne, kui see muutub oluliseks. Naiste kehamassiindeksit peetakse normaalseks, kui indikaator on vahemikus 20 kuni

TERVISLIK KAAL JA BMI VAHEMIK VANEMATELE TäISKASVANUTELE - MEDITSIINI- -

Kaalu säilitamise eesmärgid KMI kehamassiindeks on üldise tervise peamine näitaja. Juhised soovitavad kõigil täiskasvanutel säilitada KMI vahemikus 18 kuni 24,9; KMI 25 ja üle selle näitab ülekaalu, samas kui üks üle 30 näitab rasvumist.

Fat Burning Power Zone jalgrattasoit

Siiski on võimalik, et paar lisakilo ei pruugi olla üle aastastele sama kahjulikud kui noorematele inimestele ja see on alakaal on rohkem murettekitav vanemate inimeste jaoks. Internetis leidub palju kalkulaatoreid ja diagramme, mis aitavad teil soovi korral BMI-d standardsete mõõtmete toll, nael põhjal kindlaks teha. Suure KMI-ga on seotud suurenenud terviseriskid, näiteks südamehaigused, hüpertensioon, diabeet ja veresoonkonna haigused, ja need kehtivad kõigis vanuserühmades.

KMI ja vanemate täiskasvanute tervisetegurite vahel on seosed, mis on tinginud mõnede ekspertide - sealhulgas riiklike terviseinstituutide - arvamuse, et eakatele võib olla kasulik säilitada KMI vahemikus 25—27, mitte alla Madala kehakaalu ohud Üks suuremaid uuringuid, mille eesmärk oli kindlaks teha, kui palju KMI mõjutab vanemate täiskasvanute tervist, avaldati Teadlased kogusid KMI andmeid 32 uuringust, mis hõlmasid täiskasvanud osalejat kõik vanemad kui aastasedkeda jälgiti vähemalt viis aastat.

Vastupidiselt levinud arvamusele viitavad tõendid nüüd, et üle aastaste täiskasvanute puhul on alakaal suurendab surmariski, kuid ülekaalulisus seda ei tee. Tegelikult leidsid mitmed uuringud, et aastaselt alakaaluline olemine oli seotud kehva tervise ja lühema elueaga. Ülekaalulisus või rasvumine aastaselt seostati harva halvemate tervisenäitajate või madalama elueaga võrreldes aastaselt tervisliku kehakaaluga inimestega.

Fresh articles

Huvitav on see, et mõnikord olid ülekaaluliste ja rasvunud uuringus osalenute tervisenäitajad paremad, kuid see ei olnud piisavalt tugev trend, et soovitada vanematel täiskasvanutel tahtlikult saada ülekaaluliseks või rasvumiseks. Korea uuringu kohaselt kogunes isikuga, kelle keskmine vanus oli 74 Alaealiste reumatoidartriidi kaalulangus, intervjuude põhjal kogutud andmed, tervisega seotud elukvaliteeditegureid, nagu sotsiaalne funktsioneerimine, emotsionaalne tervis ja valu, halvem vanematel täiskasvanutel.

Ja täiendavad uuringud näitavad, et madala KMI vältimine on seotud suurema iseseisvusega ja mõõdukalt kõrge KMI ei pruugi vanemate täiskasvanute iseseisvust halvendada. Tegelikult avaldati ajakirjas Gerontoloogia ja geriaatria arhiiv leidsid, et vanemad täiskasvanud, kelle KMI on üle 30, ei kogenud igapäevase elu halvenemist.

Terviseriskid ja väljakutsed Kuigi need andmed on huvitavad, ei ole see Kaalulangus BMI diagramm kilode ignoreerimise kinnitus. Me teame vaieldamatult, et ülekaalulisus raskendab mitmeid kroonilisi tervisehäireid ja teadus on selles osas jätkuvalt järjekindel.

  • Kehamassiindeks (BMI) - Sümptomid
  • Normaalse kehakaalu arvutamine (BMI) - Tsirroos
  • 💄💋👄 NAHAHOOLDUS: Kuidas arvutada kehamassiindeksit (BMI)?
  • Kaalulangus 20 naela 1 kuu jooksul

Nende hulka kuuluvad südamehaigused, kõrge vererõhk, diabeet, sapipõiehaigused, osteoartriit, insult ja hingamishäired, näiteks uneapnoe, kui nimetada vaid mõnda neist. Kuid sama murettekitav on ka väikese kehakaalu mõju vananevale kehale ja krooniliste haiguste ravi.

Siiani ei ole ametlikke soovitusi selle kohta, milline peaks olema ideaalne kaalulangus või KMI üle aastastele inimestele.

Arvustused

Soovitatav on teha kõik selleks, et vanemad täiskasvanud ei kaotaks kehakaalu haiguse või halva toitumise tagajärjel. Kaalukaotuse vältimine võib olla keeruline, kui teil on kroonilisi häireid, mis on seotud halvenenud toitumisega.

Omatehtud rasva kadude korstnat

Paljud haigusseisundid, näiteks vähk, seedetrakti haigus ja neuroloogilised haigused, võivad põhjustada probleeme, mis takistavad vanematel täiskasvanutel piisavalt toitaineid saada, mille tulemuseks on madal KMI, sageli esimest korda elus.

Alakaaluline suurendab tõsiste terviseprobleemide tekkimise riski ja vähendab teie võimalusi haigustest taastuda. Näiteks alakaalulise insuldi korral kannatanud on halvemad kui nende ülekaalulised või keskmise kehakaaluga Kaalulangus BMI diagramm.

Lisaks oleme koostanud informatsiooni toitumise ja kaalulanguse kohta üldiselt. See arvutatakse kui ruutkõrgusega jagatud kaal.

Me ei tea andmete põhjal, millised on ideaalsed kaalumustrid pikaealisuse jaoks, kuid Ma tahan alustada kaalulangus blogi inimesi, kes teevad seda ni, näeme, et tervislik kaal on oluline tegur. Kaalu säilitamise eesmärgid Enda tervise osas peaksite tegema oma arstiga koostööd, et seada teile õige eesmärk.

Vaatamata graafikutele ja kalkulaatoritele pole siht-BMI kõigi jaoks ühesugune ja võib-olla tuleb arvestada täiendavate kaalutlustega. Näiteks kui teil on diabeet, võib soovitada Kaalulangus BMI diagramm langust, kuid kui teil on haigus, näiteks aneemia, võib teil soovitada proovida suurendada toitumist.

  • Kehamassiindeksi (BMI) kalkulaator
  • 18 Slimming kohvi ulevaateid

Vanemaks saades võivad terviseprobleemid, aktiivsuse muutused, ravimid ja muutused teie ainevahetuses muuta oma siht BMI-ga kohanemise keerukamaks. Võimalik, et vajate toitumisspetsialisti abi, kes juhendab teid näiteks kalorieesmärkide osas ja kas peate võtma vitamiinide ja mineraalide toidulisandeid.

McDonaldi kaalulangus dokumentaalfilm

Sama oluline on teadvustada, kui kaalulangus on aset leidnud, ja astuda samme selle parandamiseks enne, kui see muutub oluliseks. Kaalukaotust ei peeta pensionärides vältimatuks; see võib viidata sellele, et te ei saavuta oma vanuse jaoks ideaalseid toitumiseesmärke ega uurimist vajavat terviseprobleemi.

Kui ma kaaluksin 131 naela ja olen 5'6 am maal?

Varajane tegutsemine on võtmetähtsusega. Kaalutõusu näpunäited seenioritele ja eakatele Lisage dieeti kõrge kalorsuse ja mahu suhtega toidud, sealhulgas pähklid, pähklivõid, avokaadod, kuivatatud puuviljad, täisteratooted, pasta, šokolaad, juust ja täisrasvased piimatooted.

Lisa sooviloendisse Installi Kas soovite teada oma keha statistikat ja hoida kaalu rekord? Kas soovite teada oma keha massiindeks ja jälgida oma kaalu?

Söö päevas tavapärasest kolme asemel viis kuni kuus väiksemat söögikorda. Tagage valgu tarbimine 1 grammini kilogrammi kohta päevas.

OCD Meds Kaalulangus

Nirista ekstra neitsioliiviõli toidu kohale. See annab kalorit grammi kohta. Valmistage suure kalorsusega eineid, näiteks suppe ja pajaroogasid, suures koguses, nii et need oleksid alati käepärast.

Kaalulangus Dehradun

Rääkige oma arstiga sobivate toidulisandite kohta. Kuidas leida pensionäridele parim arst.