Liigu sisu juurde

Kuna minu elukaaslane pole eestlane ja on harjunud, et päeva põhitoidukord on just õhtusöök ja seda u. Abiellumisele järgnes 3 toreda lapse sünd ja 60 kg lisandumine.

Dieedi alguses ei tahtnud kaal just kõige jõudsamalt liikuma hakata. Eelmises postituses kirjutasin toidulisanditest, mida kasutan.

13 puuviljad, mis aitavad teil heita kaal...

Seal mainisin ka, et vahetasin tavalised seedeensüümid Digest Gold vastu välja ning pärast seda hakkas ka kaal jälle kenasti liikuma. Kohati isegi liiga palju — lausa kilo nädalas ja tabelist on näha, et pidime seetõttu ka kaloreid tõstma ja dieedi kuuendal nädalal oli nädala keskmine kaloraaž kõrgem kui esimestel nädalatel. Nagu näha siis nädal suurt kaalulangust ei olnud. Üheks põhjuseks oli see tore aeg kuus, mil mina võin vedeliku arvelt lausa kg juurde võtta ja võtab aega, enne kui keha normaliseerub.

Kaalulangus kell 66

Seekord olin ikka korralikult paistes. Kes minu varasemaid kirjatükke on lugenud, siis teab, et mingi aeg mul menstruatsioon puudus. Nüüd on sellega nii, et tuleb kuna jumal juhatab. Ehk siis ei mingit regulaarsust, aga vähemalt midagi ikkagi toimub ja selle üle on mul hea meel.

Veelkord kaalust ehk Miks ma juba sünnikaalus ei ole? – Eesti loetuim (pere)blogi

Siiamaani polnud ma väga tühja kõhtu tundnud. Kui Kaalulangus kell 66 väga minimaalselt. Eelmine nädal aga olid mul väga intensiivsed trennid, kaloraaž madalam, 3 HIIT-i ning tundsin ikka mitmeid kordi kuidas tahaks palju rohkem süüa.

Vaikselt hakkab dieet kohale jõudma. Tihti küsitakse, et mida see dieet siis tähendab ja et mida ma siis süüa tohin. Ma söön tavapärast toitu nagu ikka, lihtsalt kogu toit käib kaalu pealt läbi ja pean rangemalt jälgima päevast kaloraaži ja makrotoitainete vahekorda. Minu toidulaud on üldiselt väga kirju.

Mulle meeldib hästi süüa ja mulle meeldib kui minu taldrikul on palju värve. Hetkel on selline tunne, et kõik maitseb kuidagi eriti hästi.

Teema: Hakkan tegelema oma ülekaaluga

Toidust mõtlen üsna palju ja pidevalt tuleb uusi ideid, mida tahaks süüa teha. Peediorsotto, hapuoblikasupp, tomati püreesupp, herne Kaalulangus kell 66, omlett, lavaširull, chilli con carne, mangokana, misopuder jne. Loomulikult ei puudu menüüst ka magusad toidud — kaerapannkoogid, magus puder, kohupiim kisselliga Kaalulanguse hoogu sailitamine Soomest toodud ülimadala kalorsusegamagus omlett, banaanijäätis.

Lohilo jäätis on ka mitmeid kordi menüüs sees olnud, mõnikord siis isegi mitu õhtut järjest. See uus mündi-šokolaadi oma on küll vist uus lemmik. Nii mõnusalt mündine. Sina oled juba proovinud seda? Minu treenerile meeldib vaheldus ja seetõttu pole mul kuuks ajaks ühte kindlat kava vaid küsin treenerilt kavasid alati jooksvalt, tavaliselt üks päev korraga.

Kehaosade jaotus ja põhimõtted jäävad ikka samaks ja baasharjutustest ei pääse.

Pikka aega oli mul viis jõutrenni nädalas, kuid juuli viimasest nädalast alates on olnud neli. Trennid on küll veidi pikemad, aga ma tunnen, et lihaste taastumine on palju parem. Trenni naudin endiselt ja motivatsioon on pigem kõrge. Eelmine nädal ületasin ennast, sest tegin intensiivsel nädalal mitmeid rekordeid. Tunnen, et jõudu oleks nagu isegi juurde tulnud. Juuli kolmandast nädalast lülitusid sisse ka HIIT sutsakad.

Muidu oli neid kaks korda nädalas kuid eelmine nädal oli lausa kolm. Esimest korda selle dieediperioodi jooksul tundsin ma tohutut väsimust. Kui muidu olen ringi liikunud nagu duracelli jänku, siis möödunud nädalavahetusel mu keha lülitus säästurežiimile ja tahtis olla nii passiivne kui vähegi võimalik.

Aga ei saanud. Laupäeval oli vaja väike matk teha, pühapäeval poseerimine ja viimane HIIT.

SNAPSZER SZABÁLYAI, A TELJESSÉG IGÉNYÉVEL

Tundsin kohe see nädalavahetus kuidas ma ei suuda olla nii produktiivne kui varem. Lihtsalt ei suutnud enam piisavalt keskenduda.

Meie patsientide tagasiside – 97% meie patsientidest on oma otsusega rahul

Keha nõudis puhkust. Pühapäeval sain korralikult laadida toiduga ja juba tunnen, et energiavarud hakkavad vaikselt taastuma. Sellel nädalal ongi puhkenädal, mis tähendab vähem intensiivsemaid trenne.

Kaalulangus kell 66

Siin jäi mul kirjutamine pooleli ja mitu päeva on vahele jäänud. Täna, August, võtsin eesmärgiks ikka selle kirjatüki lõpuni kirjutada.

Üldiselt olen siiski positiivne ja püüan stressist hoiduda. Mõningad kohustused on siin kuhjunud, aga tean, et nädalavahetusega saan ma need ka tehtud. Mõnikord ma ei oska aega maha võtta ja mõtlen, et pean koguaeg midagi asjalikku tegema ning kui ei tee, siis tunnen veidi nagu süüdi.

Tegelikult on ju vaja ka lihtsalt niisama olemise aega, milleks siis puhkus on. Maal olleks käisin emaga metsas. Tõin metsast välja kahe päevaga 15kg kukeseeni.

  1. Hakkan tegelema oma ülekaaluga - Perekooli Foorum
  2. 13 puuviljad, mis aitavad teil heita kaal
  3. 6-kuuse kaal | Lastehaigused | Arsti nõuanded | Küsi nõu Eesti tipparstidelt! - sobralikeesti.ee
  4. peale kuut ei söö
  5. 97% patsientidest on oma otsusega rahul | Kaalukirurgia Keskus

Üks päev olin metsas umbes viis tundi, teine päev lausa seitse. Isegi minul jäi selg veidi kangeks, aga ma nautisin metsas olemist ikka täiel rinnal.

Kaalulangus kell 66

Kagu-Eestis on ikka ühed imelised metsad! Pärast metsas käimist tegin külakeskuse jõusaalis ka trenni, veidi poseerisin, siis järgnes HIIT ja lõpetasin lõõgastava ujumisega. Jõusaalist on vaid natukene maad vaja mäest alla minna ja oledki järve ääres. Vesi oli mõnus. Maal nautisin ka kokkamist ja ka vanemad tundsid minu roogadest rõõmu. Eile tulin õele külla, kokkasin siin head ja paremat ja tänagi olen jälle Keha rasva poletamine Kiire ning varsti õelapsega kinno Lõvikuningat vaatama.

Mõnikord on vaja tulla oma ringist korra välja ja tegeleda muude asjadega, et siis värskema peaga uuesti kohustuste ja oma rutiini juurde naasta.

Pere ja Kaalulangus kell 66 inimestega koos olemine laeb Sind ainult hea energiaga. Maal olles leidsin, et pole mõtet teise kaaluga kaaluda ning kodus täna läks üldse meelest kaaluda. Eelmisel nädalal viskas korraks ette prepi madalaima kaalunumbri — 60kg. Sellel nädalal ühe korra kui kaalusin, olin 60,9kg.

Enesetunde pealt võin hommikuti juba öelda, kas kaal on sama, tõusnud või langenud ja sel nädalal pole kordagi seda head enesetunnet olnud. Üleeile ma murdusin. Mul oli tohutu energiakriis, teisipäevane metsaskäik ja üliaktiivne päev tõmbas mu energiast ilmselt nii tühjaks, et kolmapäeva õhtul ma lihtsalt sõin oma kaloraaži riisigalettidest üle. Järgmisel päeval jällegi tundsin end kergemalt ja ka seedimine muutus aktiivsemaks. Mõtlesin siis, et pole ammu ümbermõõte võtnud. Viimati tegin seda juuni lõpus.

Otsisin oma sentimeetri üles ja panin andmed Kaalulangus kell 66.