Liigu sisu juurde

Uuringud on näidanud, et kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT põletab sarnase koguse kaloreid kui mõõduka intensiivsusega kardiotreening, aga soodustab vähese lihasmassi kasvu. Jah, rasva kaotades on võimalik aktiivselt kasvatada lihasmassi. Seetõttu on järkjärguline kaalukaotus palju tervislikum kui ekstreemne paast. Asjad, mida meeles pidada Ärge jooge piima ainult kehakaalu langetamiseks. Toidud, mille kalorite maht on madal, nagu kartul, supp ja köögiviljad, võivad aidata teil kaalust alla võtta, hoides samal ajal näljatunnet.

Dieedi ja treeningu näpunäited, mis aitavad kaalulangetamisel Kaalulangus on numbrimäng. Põletage rohkem kaloreid kui võtate iga päev ja kaal langeb. Vanasti kehtis reegel, et 1 naela lb rasva kaotamiseks peate põletama vähem kaloreid kui sõite.

Äärmine kaalulangus võib põhjustada palju terviseriske. Tervislik rasvade kadu toimub järk-järgult vähendades kaloreid.

Energiabilanss Ainus viis, kuidas keha on võimeline kaalust alla võtma, on põletada rohkem kaloreid kui kulub, saavutades negatiivse energiabilansi. Selle negatiivse energiabilanssi saate, kui piirate kaloraaži või kulutate treeningu abil rohkem kaloreid.

Sweet higi rasva poleti

Väiksemate ja sagedasemate söögikordade söömine võib samuti kiirendada ainevahetust ja aidata kulutada kaloreid kiiremini. Rasva kadu määr Negatiivne kalorit sisaldav energiabilanss annab tulemuseks 1,1—2,2 naela.

tahed ja triibud rasvapoletaja

Baechle ja Roger R. Earle'i raamatule "Essentials of Strength Training and Conditioning". Maksimaalne kiirus, millega keha võib rasva kaotada, on umbes 1 protsent kehamassist nädalas, mis saavutatakse — päevase kalorite puudujäägiga.

Kui rasva poletamine algab

Negatiivne kalorit sisaldav energiabilanss annab tulemuseks 1,1—2,2 naela. Kaalutlused Püüded saavutada negatiivne energiabilanss, mis ületab — kalorit päevas, on seotud dehüdratsiooni ja toitainete puudusega, hoiatavad Baechle ja Earle. Samuti on peaaegu võimatu kaalust alla võtta nii kiiresti, ilma et kaotaks ka lihasmassi, mitte keha rasva. Seetõttu on järkjärguline kaalukaotus palju tervislikum kui ekstreemne paast.

Kuidas ma tean, kas ma poletan rasva

Dieedi näpunäited Kui teie eesmärk on kaalust alla võtta võimalikult kiiresti, jooge kindlasti dehüdratsiooni vältimiseks palju vedelikke ja sööge tasakaalustatult, et vältida vitamiinide ja mineraalide puudust. Rasvavaba dieet aitab kaalust alla võtta, kuid vähemalt 20 protsenti kaloritest peaks tulema rasvast. Toidud, mille kalorite maht 1 naela rasva kadu madal, nagu kartul, supp ja köögiviljad, võivad aidata teil kaalust alla võtta, hoides samal ajal näljatunnet.

Tummy kaalulangus toidud