Liigu sisu juurde

Samuti saate liikumisulatust suurendada, tõstes käed raamatutele, surudes käepidemed üles või midagi muud sarnast. Grupitreeningu tingimustes ja liiga paljude treenerite seas kasutatakse HIIT-i ja "intervalltreeninguid" sageli omavahel. Mida kiiremini kordused lõpule viite, seda rohkem aega puhkamiseks saate. Siht: alumised kõhulihased, neljakordsed, reieluud, puusaliigese painutajad, tuharalihased ja vasikad. Saate hõlpsasti teha lihtsa, tavapärase tooniva käigu ja muuta see millekski tõhusamaks, mis annab teile kõige suurema paugu. See on tõsi!

10-minutiline rasva poletamine HIIT Kaalulangus 180 kuni 130

Tehke konnahüpe, tuues mõlemad jalad peopesade lähedale ja tehes siis hüppe kükitades, tõstes käed pea kohal ja hüpates üles. Kestus: minutit 2.

Selle 20-minutilise HIIT-treeninguga põletage rohkem kõhurasva

Kõrged põlved Shutterstock Selle harjutuse peamine eesmärk on tõsta põlved nii kõrgele kui võimalik. See HIIT kulutab kindlasti palju kaloreid.

10-minutiline rasva poletamine HIIT 4 tundi keha kaalulangus

Siht: alumised kõhulihased, neljakordsed, reieluud, puusaliigese painutajad, tuharalihased ja vasikad. Siit saate teada, kuidas teha kõrgeid põlvi.

  1. 6 PARIMAT RASVA PõLETAMISE HARJUTUST, MIDA SAATE TEHA KODUS - ELU -
  2. MINUTILINE KODUNE HIIT-TREENING KõHURASVA KAOTAMISEKS - TERVIS -
  3. MINUTILINE RULLUISUTAMISE HIIT-TREENING KALORITE PõLETAMISEKS - TERVIS -

Sammud Seisa sirgelt. Hoidke oma jalgu õlgade laiuselt ja vaadake otse ette. Hüppa, too parem põlv üles ja aseta parem jalg tagasi põrandale. Hüppa ja vii vasak põlv üles ja aseta vasak jalg põrandale tagasi.

Semperfi5k

Tehke seda vaheldumisi ja suurel kiirusel. Sama treeningu võiksite saada statsionaarse jalgratta, krossitreeneri, sõudja, trepikomplekti abil väljas või isegi lihtsalt jalgpalliväljakul.

Kõigil on alati oma eelistus ja alati on teatud treeningstiilide kohta midagi negatiivset öelda. Intervalltreeningu juures on oluline see, et töötate nõutava aja jooksul maksimaalse jõudlusega.

  • Keha salendav toit
  • FAT-i kadumise masinate ulevaated
  • Optimaalne toitumise rasva kadu
  • Kaalulangus parast nisu loikamist
  • HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on lühikese kestusega kõrge intensiivsusega südame vorm, võrdse vahega puhkefaas.
  • minutiline jooksulindi lööklaine - lihased ja vormisolek
  • 75 LB kaalulangus

Sellest olulisem on see, et suurema tõenäosusega saavutate suurepäraseid tulemusi, kui valite endale meelepärase treeningvormi. Nii et lihtsalt valige mõni varustus ja hankige koolitus!

HIIT treening - efektiivne meetod enda kehaliste võimete arendamiseks! - Stebby : Stebby

Treener Bobby Maximus paneb siin kokku neli kehakaaluliigutust ühe minutilise Tabata seansi jaoks: kükid, kopsud, kükitamised ja surumised. Soojendage kiiret 3-minutist sörkjooksu, seejärel suurendage kiirust kohe, nii et spurtite nii kiiresti kui võimalik 15 kuni 20 sekundit.

Pärast seda kõndige või sörkige ühe minuti jooksul väga aeglases tempos.

Best Pop Hits For Cardio Workout Session for Fitness \u0026 Workout 132 Bpm / 32 Count

Siis on jälle sprintide juurde. Korrake seda 10 ringi ja saate 15 minutit head higi. See töötab jooksulindil, kuid see võib hõlpsasti töötada ka rajal või jalgpalliväljakul. Kehakaalu Tabata vooluring Unustage täielikult jooksmine ja laske kehakaaluga harjutustel end mugavalt kasutada, kasutades jällegi kardetud Tabata protokolli.

Siin saate valida kehakaalu liikumise ja teha seda 20 sekundit.

20-minutiline kodune kaalukaotuse treening koos Rachel Austiga

Siis puhkate 10 sekundit. Tehke maksimaalselt 8 komplekti. Jah, see tähendab, et saate hakkama täpselt nelja minutiga, kuid see on pool tabata lõbu.

HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on praegu fitnessimaailmas populaarseim liikumisviis ja näib, et see on tõhusam viis kalorite põletamiseks kui lihtsalt kardiotreening. See on esimene samm HIIT-rutiini loomiseks. HIIT on kardiotreeningu stiil, kus treenid lühikese aja jooksul intensiivselt enne pausi. Üks populaarsemaid meetodeid on harjutuste seeria kordamine 30 sekundi jooksul, enne kui teete kiire pausi, et hingata ja lasta kehal taastuda. Teine populaarne meetod on mõne minuti jooksul mõne väikese harjutuse tegemine enne väikese pausi tegemist, kuid see on väga intensiivne!

Kui teete seda õigesti, kui te lähete piisavalt kõvasti, pühitakse teid selle nelja minuti pärast, sest elektrikiired tööintervallid jagunevad vaid 10 sekundilise puhkeajaga.

Tabata-ahelaid saate teha peaaegu kõigi kehakaalu liigutustega, mida soovite kasutada. Proovige integreerida selliseid käike nagu burpeed, squats ja mägironijad. Kas pole kindel, kuidas burpeed ideaalselt teha? Vaadake allolevat videot. Rattasprint Kas teil on statsionaarne ratas?

HIITi eelised

Seejärel laske selle alatu HIIT-treeninguga oma neljarattalised ja tagaküljed õhku. Jahutusaeg Pidage meeles Rollerblade'e, mille 90ndatel garaažis või kapis peitsite igaks juhuks kas olete kunagi tahtnud neid uuesti kasutada?

Noh, täna on see päev, mil te need välja kaevate. Alamkeha harjutus Hüppa kükid Hüppekükke on väga raske teha, kuid see on suurepärane võimalus rasva põletamiseks ja lihaste kasvatamiseks. Eesmärk on 30 sekundit hüppeid!

10-minutiline rasva poletamine HIIT Rasva poletamine klistiir

Siit saate teada, kuidas hüppeid teha. Kehaharjutused kokku Burpees Burpee on plyomeetriline käik, mis tõstab teie pulssi kalorite põletamiseks.

15 HIIT harjutust kaalulangetamiseks ja lihaste kasvatamiseks

Harjutusel on kolm osa; langetate käed maapinnale, hüppate jalad tagasi plangu, teete tõusu üles ja siis lähete tagasi seisuasendisse. Nina hingamisel on palju eeliseid, sealhulgas: Parem hapniku ekstraheerimine, mis võib tuua rohkem energiat.

  • Rasva poletuspunkt
  • Parim rasva kadumise kaalu loikamine
  • Milliseid rasvapoleti ma peaksin votma
  • Rapid kaalulangus Myrtle Beach
  • HIIT treening — efektiivne meetod enda kehaliste võimete arendamiseks!
  • Parimad minutilised Treeningvideod | Sobivus
  • Kaalulangus rinnaga imiku

Säilitage oma kehas tasakaalustatud pH. Sügav nasaalne hingamine võib vähendada sümpaatilise närvisüsteemi närvisüsteemi aktiivsust võitlus või põgenemisreaktsioon. Suurendage lämmastikoksiidi, mis võib parandada toitainete voolu teie kehasse, parandada jäätmete kõrvaldamist ja reguleerida vererõhku.

10-minutiline rasva poletamine HIIT Rasva poletamine magamisel

Reguleerige treeningu intensiivsust. Suuhingamine kiirendab veekaotust, mis võib kiirendada dehüdratsiooni.

HIITi võti

Vahelduva treeningu protokoll See protokoll peaks olema teie treeningprogrammi alus ja see ei võta praktiliselt aega.

Tehke seda iga päev: Valige üks ülalnimetatud harjutustest ja sooritage seda täiusliku vormiga nii kiiresti kui võimalik, 30 sekundit, täiesti külm. Kui teil on liigesed kanged või teil on varasemaid vigastusi, vähendage harjutuse hüppevarianti staatilisega näide: vahetage hüppeküpse tavaliste kükitustega.

Korrake seda korda päevas, iga päev. Oma raamatus Immuunsuse koodeks, Selgitab Joel Greene, kui kiiresti jahedas ja täiesti juhuslikul kellaajal treeningu sooritamine aitab teie kehal õppida seda konkreetset liikumismustrit, parandades jõudu, ainevahetust seega rasva kadu ja liigeste tervist.

10-minutiline rasva poletamine HIIT valu rinnus kaalulanguse ajal