Liigu sisu juurde

Kui tunnete end sellega okei, liigute tasemetest ülespoole. Termin agility on seega tihedalt seotud kiiruse ja koordinatsioonivõimega. Kuid see, kui liikuv olete, ei sõltu ainult teie liigeste liikuvusest, vaid ka teie lihaste tugevusest ja elastsusest. Mida see funktsionaalsus tähendab ja miks seda trennis taga ajada?

Cross treener masinat rasva poletamine 36 tunni kaalulangus

Mis on aga Cross Training või Crossfit ja mis selle taga on? CrossFiti legend, sporditeadlane ja treener Benjamin Heizmann selgitab meile seda tüüpi treeningmetoodikat. Crosstraining: mitmekesine ja tõhus Sporditeadlane ja CrossFiti treener Benjamin Heizmann on oma uues raamatus kokku pannud 50 parimat krossitreeningu treeningut.

Igal treeningul on eriline moto, neil on nimed nagu "Hulk" või "Box Champion". Millel risttreeningu kontseptsioon põhineb ja miks see teid terviklikult võimsamaks teeb, saate teada siit.

Cross treener masinat rasva poletamine loualuu salendav botox minu lahedal

Miks risttreening? Sporditeadlane Benjamin Heizmann on selles raamatus kokku pannud 50 parimat risttreeningut.

Soovitatav

Suurema jõudlusega mitmekesisuse ja silmapaistvate koolituse õnnestumiste jaoks. Ameerikast pärit trend on midagi enamat kui lihtsalt funktsionaalne treenimine.

  • Kersten Lehismets,
  • Rasva poletamine Zumba
  • Pane kõrva taha, sest nii mõnigi võib imet teha!
  • Sleimming kohvi 21

Crosstraining on segu paljudest spordialadest, mis on ühendatud üheks ainulaadseks kontseptsiooniks. Kergejõustik, võimlemine ja raskuste tõstmise elemendid on kombineeritud tuntud harjutustega, nagu näiteks pull-up, push-up ja harjutused ravimipalliga. Tulemuseks on intensiivne treeningmeetod, mis teeb uskumatute tulemuste võimalikuks ennekõike tänu mitmekesistele liikumisharjumustele. Ükskõik, kas soovite joosta kiiremini, hüpata kõrgemale või tõsta raskemat: ületamisega olete suurema tõhususe nimel peatamatu.

Cross treener masinat rasva poletamine Kus rasva laheb, kui poletate selle valja

Treeningstiimulite rohkuse tõttu kogevad keha mitmesuguseid ja terviklikke kohanemisreaktsioone. Muutute tugevamaks, kiiremaks, vastupidavamaks ja liikuvamaks. Lisaks on nn päevased treeningud - lühikesed: WOD-id - palju erinevaid: mõnikord on need lühikesed, võimsad ja intensiivsed, mõnikord pikad ja suunatud teie vastupidavuse saavutamiseks.

Treeningud Kõrvetav rasv koos kogu keha treeniva risttrenniga Kusagil teie kohalikus jõusaalis, tõenäoliselt sõudmismasinate, jalgrataste ja jooksulintide taga, on ebamugav välimus, mida nimetatakse ristkoolitajaks, mida nimetatakse ka elliptiliseks. Ilmselt olete mõelnud, milles käib kogu kära, kuid te pole end pardaleminekuks piisavalt enesekindel tundnud. Kui te pole seda masinat oma treeningprogrammi osana kasutanud, vaadake uuesti, sest paremaid ümarat treeninguseadmeid on vähe. Cross-Trainerilt saate kogu keha treeningu, sest see on mõeldud erinevate kehaosade toonimiseks vedelate, vähese löögiga liikumistega.

See ei muutu kunagi igavaks. Kuid Kiire rasva poletamise ideed maksimaalseks ärakasutamiseks peaksite järgima mõnda reeglit.

Staaride 15 treeningunippi

Valmis Cross treener masinat rasva poletamine väljakutseteks Ristkoolitus on koolitusvorm, mis valmistab teid ette kõigi elu nõudmiste jaoks. Ükskõik, kas kannate kotte, sõidate bussi taga või võtate raskeid esemeid, aitab ületamine kitsaskohal täita kõiki ülesandeid, mida teie igapäevaelu nõuab.

Risto Uuk, Kristjan Koik, Ehk oled kuulnud, et sangpomm on funktsionaalne ja masinad mitte. Mida see funktsionaalsus tähendab ja miks seda trennis taga ajada?

Ainus puudus: iga teie tuttav küsib teilt, kas aitate teda kolimisel. Rohkem lihastikku, vähem rasva Keharaskusharjutuste, nagu näiteks tõmbe- tõmme- kükitaja- burpee- ja lisaraskustega harjutuste, nagu näiteks kükitamine ees, seinapall ja keedikell, kombineerimise abil vähendate treeningu ajal keha rasva suure kaloritarbimisega ja töötate samal ajal laienemisega lihasmass.

Cross treener masinat rasva poletamine Poletage 60 rasvapoleti

Jõutreeningu ja vastupidavustreeningu kombinatsioon annab ka tugeva järelpõletusefekti. See tähendab, et keha põletab rasva kuni 24 tundi pärast treeningut. See muudab teid rasvapõletusmasinaks ja teie kalorikulu suureneb märkimisväärselt. Sinu unistuste keha? Funktsionaalselt optimaalne teisaldatav Nagu varsti teada saate, on fitness enam kui tasakaalustatud jõu ja vastupidavuse suhe.

Cross treener masinat rasva poletamine IGF-1 kaalulangus toidud

Optimaalse liikumisvõime tagamiseks vajate ka head üldist liikuvust. Need treenivad teid samade risttreeningute rohkete harjutustega.

CrossFiti eelised tervise ja tervise parandamisel CrossFiti eelised tervise ja tervise parandamisel Kuna Greg Glassman ja tema tollane abikaasa Lauren Jenai asutasid spordi Umbes naisega, kes võistlesid möödunud aastal CrossFit Openil, lisaks igapäevased badassid kogu maailma kastides, on õiglane öelda, et paljud teist juba teavad seda.

Selle eelduseks on aga see, et teete kõik harjutused tehniliselt puhtad ja kasutate kogu liikumisulatust nimetatakse ka ROMiks või Range Of Motioniks.

Suure liikumisulatusega harjutuse näiteks on tõukejõud, kus surute kübaraga barberti kuni pähe.

Miks risttreening?

Selle harjutuse korrektne täitmine ja kogu liikumisvahemikus ei paranda mitte ainult teie kükitavat kehahoiakut, vaid parandab ka käte üldist asendit. Terviklik etendus risttreeninguga "Kett on ainult nii tugev kui selle nõrgim lüli, " on üldtuntud reegel. Füüsilise võimekuse tõlkimine tähendab, et me ei peaks mitte ainult suurendama oma jõudu ja vastupidavust, vaid parandama ka kogu füüsilist võimekust, et olla võimeline.

Cross treener masinat rasva poletamine tahtmatu kaalulangus tahendus

Sest mis sellest aitab, kui olete äärmiselt tugev, kuid kange kui laud? Või kui saate maratoniga hõlpsalt hakkama, kuid palli paigaldamisel jääb täpsusest puudu? Risttreeninguga treenid sa kõiki füüsilisi võimeid võrdselt.