Liigu sisu juurde

Siiski on oluline mitte keskenduda ainult põhiharjutustele, kui proovite kõhurasva kaotada ja kõhulihaseid töödelda. Kõrge intensiivsusega treeningud peaksid teie hingamist tegema sügavaks ja kiireks, sa peaksid hakkama higistama paari minuti jooksul ja sa ei peaks suutma korraga rääkida rohkem kui paar sõna, ilma hingamist peatamata. Me ei väida, et Deadlift on halb harjutus - see on üks meie lemmiktõste -, kuid kui tegelete seljavaludega, võib Kettlebelli kiik olla nutikam variant.

Mis puutub?

Kuidas Melissa McCarthy kaalus alla võttis?

Kuidas squats toimib? Squats töötavad, stimuleerides oma alajäseme lihaseid, eriti sääreluu lihaseid ja jalalihasid. Seda kasutatakse tugevuse, vastupidavuse ja lihaste ehitamiseks. Mis on parem kükitama või lunge?

  • Millised harjutused aitavad teil vööjoonilt maha langeda? - Teostada
  • Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega
  • Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada.
  • MILLISED JõUSAALIHARJUTUSED PõLETAVAD MAO- JA RINNARASVA? - TERVIS -
  • Keha valutab kogu ja kaalulangus
  • Kardio teisipäev ja neljapäev Selgus!

Lunge ja squat on mõlemad põhimõtteliselt samad. Lunge töötab nii oma esiosa kui ka tagumise jalaga hamstrike kui paindlikkust. Nukk töötab teie ülemise jala hamstringe. Aga mitte oma tasakaalu. Aga kui teete sama palju squats kui lunges, siis saaksite sama välja töötada, sest teil on mõlemad jalad, mis aitavad teil tõusta, aga teete kaks korda rohkem lungesid.

Kas Squats ja Deadlifts poletavad rasva

Kuidas sa teed Aasia kodust? Pange oma käed oma külgedega, jalad asetsevad veidi laiemad kui õlad ja varbad on suunatud kraadise nurga all väljapoole.

Kas Squats ja Deadlifts poletavad rasva

Pöörake aeglaselt põlvede sisse, pääsevad oma põlved väljapoole, kui langetate keha nii kaugele kui võimalik. Kui olete nii vähe kui võimalik, peab teie selg olema sirge ja suunatud ülespoole, põlved peavad olema suunatud kraadise nurga allpoole ja jalad ja kontsad kindlalt põrandale asetatud.

Võite asetada oma käed ülespoole ülespoole ja suruda oma küünarnukid reie siseküljele või puhata oma ülemisi õlavarreid põlve mütsidesse ja ühendada oma käte sõrmed.

Kas Squats ja Deadlifts poletavad rasva

Teil peaks olema hea tasakaal ja selga ei tohiks haiget teha. Seda harjutamist nimetatakse ka Looduslikeks Squatiks ja Summo Squatiks. Mis on harrastusvastane seadus? Mida sind sind kummardab sinu reied? Squats muudavad teie reied kergemaks ja paremaks.

Kas Squats ja Deadlifts poletavad rasva

Kui lisate raskusi, siis lisate oma reitele suurt välimust. Mida särasid ja lunges teevad?

Kas barbell squats tõhusam kui masin squats kulturismis?

Mõlemad squats ja lunges on põhiliselt jalg harjutused. Squat on kõikide jalgade harjutuste kuningas, sest saate väga rasket massi ja stimuleerida lihaste kasvu kiiresti.

Lunges on väga hea kujundamise harjutus. See aitab teil saada oma neljarattalistele joontele, nelja ja hamstringi vahele ning rämpsuga lõksu. Mis on barbell squats?

Kas Squats ja Deadlifts poletavad rasva

Kui palju peaksite küpsetama aastaselt? Mis palveta kerkib? Praying Squat on harjutusvorm, kus jalad asetsevad kaugemale puusadest ja jäävad tasaseks, seljaosa on sirge ja käte vahel on palvekoht.

Teie latid, ülemine seljaosa ja biitseps on kõik tõmbamise ajal. Võrdle seda biitsepsuga, isoleerimisega, mis kasutab ainult - sa arvasid seda - oma biitseps. Valige parem kõhuõpe Kõik ab-harjutused ei ole võrdsed. San Diego osariigi teadlaste Kolm esimest kõhuõppust olid nende leidude kohaselt jalgrattarööv, kapteni tooli harjutus ja treeningpallil löögid.

Traditsiooniline kriis oli numbri 11 juures palju madalam. Hoiatus Idee, et võid kaotada rasva kindlas kohas oma kehas - nimega kohapealne vähendamine - on müüt.

Pärast tasakaalustatud kardioprogrammijõutreeningu ja tervisliku toitumise abil saate luua kalorite puudujäägi, mis vajab rasva kaotamist. Kuidas ma saan rasva südame treeninguga põletada?

Fresh articles

Südame on üks parimaid viise, kuidas põletada rohkem kaloreid ühe kukkumisega, muutes selle oluliseks koostisaineks, kui teie eesmärk on rasvade kaotamine. Kui palju kaloreid te põletate, sõltub muu hulgas tegevusest, töö raskusest ja sobivuse tasemest.

Koolitus Trenn on seotud liikumise, liikumise ja aktiivsusega. Chillimine on seotud jõudeoleku ja tegevusetusega. Sageli mõõdetakse teie treeningu taset selle järgi, kui kaugele te liigute.

Nagu eespool mainitud, ei ole ühtegi südame harjutust, mis aitab teil rasva rohkem põleda, kuid mõned tegevused vähendavad südame löögisagedust kiiremini kui teised. Küünarvarre plank: Küünarvarre plank tugevdab teie õlgu ja õlavarre koos tugeva südamikuga. Kuidas seda teha: Pange plank asendisse pingul, keha sirge ja käed otse õlgade all. Nüüd langetage õlavarredega küünarnukkidega küünarvarre.

Mis puutub?

Seda nimetatakse ka delfiinilauaks. Hoidke vähemalt 30 sekundit.

  1. F45 Koolitus kaalulangus
  2. Kuidas kaivitada poletamine rasva

Puusa keerdumised: Pilt: Shutterstock Puusa keerdumisi nimetatakse ka vöökohaks, sest need on väga tõhusad, kui tolli teie vöökohast maha visata. Kuidas seda teha: Nüüd keerake puusad ja puudutage paremat puusa põrandale. Keerake uuesti ja puudutage vasakut puusa põrandale.

HIIT Vs. Traditsiooniline kardio

Hoidke väänamist vähemalt 1 minut. Sild: Pilt: Shutterstock Silla poos ja silla langused on teie saagi parimad harjutused. See muudab teie tagumiku suuremaks ja igapäevasemaks ning tugevdab kõhulihaseid. Kuidas seda teha: Heitke selili pikali põlved ja jalad põrandal.

Kas Squats ja Deadlifts poletavad rasva

Hoidke südamik kinni, selg stabiliseeritud ja hantlid jalgade lähedal kogu liikumise ajal. Pöörake peopesad üksteise poole ja astuge parema jalaga külgsuunas välja. Samaaegselt painutage küünarnukid vasara lokkimiseks.

Kui käed sirguvad, lükake parem jalg maha ja pöörduge tagasi algasendisse. Rida-Pushup-Punch Vanessa Rogersi fotograafia Alustage plankasendist, haarates mõlemast käest hantlit.

Sooritage üheharuline rida, tõmmates parema käe ribikaare poole, kui küünarnukid on suunatud otse laeni.