Liigu sisu juurde

Nädal enne menstruatsiooni algust võib veepeetus olla 1 kuni 4! Selle tulemusena võib kogu massitõusuprotsess kesta mitu aastat ja koosneb vahelduvatest kaalutõusu perioodidest ja keha kuivatamise perioodidest..

Pisut piirav toidukogus töötab rasvunud inimeste jaoks hästi, kuid mida lahjemaks saate, seda rohkem on vaja energiapuudust rasvade tõhusaks põletamiseks.

Kiire metabolismi rasva kadu

Nüüd näete ise, et tasakaal on liiga aeglase kuivamise VASTU kallutatud: Kerge kalorite puudujäägi korral on võimalik märkimisväärses koguses rasva kaotada, kuid kogu protsess võtab oluliselt kauem aega ja põhjustab rohkem kannatusi.

Nüüd lõbusast osast: Kuidas maksimeerida kuivava rasvakadu kaotamata lihaste ja vaimset tasakaalu? Kuidas seda kiiresti ja ohutult teha? Kiire metabolismi rasva kadu kiiresti rasva kaotada, kuid säilitada lihas ja jõud Tõhus keha kuivamise režiim sisaldab mitmeid põhipunkte.

Kui järgite allolevat skeemi, võite kaotada umbes grammi keharasva nädalas, isegi kui teie esialgne keha rasvaprotsent on madal.

Samal ajal on näljatunne tavaliselt minimaalne ja üldine energiatase langeb veidi. Dieet, mis sisaldab palju valke ja süsivesikuid Kuigi teadlased otsivad endiselt "ideaalset dieeti", teame ühte asja kindlasti: see hõlmab iga päev suurt valgu tarbimist. Arvukad uuringud kinnitavad, et kõrge valgusisaldusega dieet on igas mõttes parem valgusisaldusega dieedist.

See on eriti oluline, kui piirate kalorite tarbimist kehakaalu langetamiseks, kuna piisav valk mängib olulist rolli lihasmassi säilitamisel. Lihaste säilitamiseks kuivamisperioodil peate tarbima 2,3—2,6 grammi valku kehakaalu kilogrammi kohta. Toiduga on seda valkude kogust üsna keeruline tagada, mistõttu kogenud sportlased võtavad vadakuvalgu.

Paljud inimesed teavad tänapäeval, et kõrge valgusisaldusega dieet on parem kui madala valgusisaldusega dieet, kuid mitte kõik ei saa aru, miks on kõrge süsivesikusisaldusega dieet nii palju kui süsivesikutevaene dieet, kui tegemist on kaloripiirangute ja kaalulangusega.

Kiire metabolismi rasva kadu

Mõned faktid süsivesikute kohta keha kuivamise ajal: Süsivesikurikas dieet põhjustab vähem stressi ja väsimust kui piiratud süsivesikute dieet. Madala süsivesikusisaldusega dieet ei too kaasa suurema rasvasisalduse vähenemist kui kõrge süsivesikute sisaldusega dieet.

Rapid metabolism: põhjus kiire vananemine?

Suure süsivesikusisaldusega dieedi söömine keha kuivatamise ajal toetab paremini jõudlust ja aitab säilitada lihasmassi. Ülesöömise lisakalorite tarbimise oht on suurem madala süsivesikusisaldusega dieedil kui süsivesikuterikkal dieedil.

Toidulisandite kasutamine keha kuivatamise ajal Võimalik, et olete toidulisandite suhtes skeptiline. Ja see pole üllatav.

Kiire metabolismi rasva kadu

Sporditoitumistööstus on petturitest levinud ning enamik reklaamitud kapsleid ja pulbreid on enam-vähem väärtusetud. Siiski on looduslikke aineid, mis võivad kiirendada rasvade põletamist ja soodustada lihaste kasvu. Kreatiin on hea näide sportlikust toitumisest lihasmassi suurendamiseks ning rasva põletamist soodustavaid toidulisandeid on mitmeid. Need on tuntud aastakümneid ja arvukate katsete abil on tõestatud, et rohelise tee ekstrakti, kofeiini, johimbiini ja mõnede teiste ravimite kasutamine aitab kiirendada keha kuivamisprotsessi.

Selles mõttes nimetatakse kõige kuulsamat ravimit klenbuterooliks. Esiteks on selle kasutamine tervisele ohtlik ja lisaks on Rahvusvaheline Olümpiakomitee ROK selle keelanud. Treeningud Suure raskusega treenimine aitab mitte ainult säilitada lihasmassi kuivamise ajal, vaid võimaldab ka rohkem rasva põletada.

Ja kiirem ainevahetus tähendab, et isegi puhkeseisundis kui inimene ei tee midagi - puhkab või magab põletatakse sadu täiendavaid kaloreid. Nii et treenige keha kuivatamise ajal raskete raskustega, kui soovite oma ainevahetuse kiirust suurendada ja vastavalt sellele kiirendada rasvade põletamist.

Ja lisaboonuse teenimiseks keskenduge põhiharjutustele, nagu kükitamine ja surmtõstmine, sest just need maksimeerivad pärast treeningut "kalorite põletamise" efekti. Suure intensiivsusega intervalltreening HIIT Paljude inimeste jaoks on võitlus liigse rasvaga seotud paljude tundide kaupa igapäevase sörkjooksuga.

Miks kiire rasva kadu on nii palju parem kui aeglane rasva kadu

Seetõttu oleks loogiline eeldada, et protsessi kiirendamiseks kuivatamise ajal peate tegema palju kardiot. Mida sporditeadus selle kohta ütleb? Sellel teemal on tehtud palju uuringuid - Lavali ülikool, Ida-Tennessee osariigi ülikool, Baylori meditsiinikolledž ja Uus-Lõuna-Walesi ülikool ning kõik nad on lõplikult tõestanud, et aja jooksul põhjustavad lühikesed kõrge intensiivsusega kardiotreeningud rohkem rasva kadu kui pikaajaline, madala intensiivsusega kardiotreening sörkimine.

Näiteks Lääne-Ontario ülikooli uuring näitas, et kõigest 4—6 kolmekümne sekundi pikkuste intensiivsete spurtide tegemine põletab rohkem rasva kui tund aega kõndimist kallakul jooksulindil see on kulturistide jaoks üks südame põhielemente.

Kiire metabolismi rasva kadu

Lisaks, mida lühemad on teie kardiotreeningud, seda paremini säilitate oma lihaseid ja jõudu. See pole rasv, vaid liigne vesi: mis on vee kaal Vesi. Illustreeriv foto. Kui teie tavalised teksad äkki enam ei istunud või nägite oma lemmikkleidis äkki enda asemel peeglist seotud vorsti, siis võib sellise järsu ümberkujundamise põhjuseks olla turse.

Miks hoiab teie keha üleliigset vett ja kuidas sellest vabaneda koos paari kilogrammiga - proovime selle välja mõelda.

  • Kuidas eemaldada hamstring rasva
  • Süües suuri toiduportsjoneid pikkade vaheaegade järel, metabolism aeglustub.
  • Aeglustus Rapid metabolism: põhjus kiire vananemine?
  • Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine Mahlad Mis puudutab ülekaalust vabanemist, siis oleme kõik korduvalt kuulnud, et parem on tegutseda aeglaselt ja visalt: "Mida aeglasemalt liigute, seda kaugemale jõuate!
  • Kiire | Kuidas parandada ainevahetust ja kaalus dieediga

Kindlasti olete juba kohanud mõistet "veekaal". Tervislikule eluviisile üle minnes või dieedil olles dramaatiliselt kaalu langetades öeldakse tavaliselt, et see on "üle jäänud vesi", see tähendab veemass. Kuid mida see tähendab - "veemass"? Teatud toodete üleküllus või vastupidi puudus toidus sunnib keha hoidma joogiga sinna sisenevat vett, põhjustades turset ja raskustunnet, kirjutab MyJane.

Mis võivad olla vedelikupeetuse põhjused?

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine

Sa kasutad soola üle See on väga lihtne - sool imab vett nagu käsn. Mida suurem on naatriumisisaldus veres ja sool on naatriumseda rohkem on organismil vaja vett homöostaasi ja mikrotoitainete tasakaalu säilitamiseks veres. Seetõttu tõuseb ka vererõhk. Kui tarbite liiga palju soola ja "palju" on kokku rohkem kui 1 tl päevassiis "paisute" iga päevaga üha rohkem. Soola tarbimise vähendamiseks ei piisa lihtsalt vähesest soola söömisest. Samuti on vaja toidus drastiliselt vähendada soolatud, marineeritud, suitsutatud ja kääritatud toite, konserve, vorste ning töödeldud liha- ja kalatooteid, laaste ja kreekereid.

Teil on antioksüdantide puudus Mis tähendab kõige tõenäolisemalt, et sööte vähe värskeid köögivilju ja puuvilju. Värsketes köögiviljades ja puuviljades on palju antioksüdante ja kiudaineid, mis aitavad kehal vabade radikaalide sidumisel ja neutraliseerimisel vabaneda liigsetest vedelikest.

Kui antioksüdandid satuvad kehasse piisavas koguses, siis loputavad nad sõna otseses mõttes kõiki kehasüsteeme ja vabastavad selle liigsest vedelikust. Liialdate süsivesikute söömist Kes oleks võinud arvata, et suhkur ja muud süsivesikud mis tegelikult on ka suhkur võivad põhjustada vedelikupeetust.

See on siiski nii. Kõik süsivesikud muunduvad kehas glükogeeniks, mis ladustub lihastesse energiana. Ja kui te proffisportlasena kõik oma energiavarud läbi ei põleta, on teil tõenäoliselt veemass liiga suur.

Kas olete nälga dieedil või detox Kui süsivesikute kuritarvitamine põhjustab vedelikupeetust, on süsivesikute täielik vältimine vale taktika. Jah, kui keha hakkab süsivesikute puudumisel põletama glükogeenivarusid, toimub vee kiire väljutamine. Probleem on selles, et selliseid dieete ei saa pikka aega pidada ja kui pöördute tagasi oma eelmise dieedi juurde või hakkate lihtsalt veidi rohkem süsivesikuid sööma, Kiire metabolismi rasva kadu keha kõigepealt täiendada glükogeeni varusid - koos veega.

Seetõttu viivad kõik jäigad dieedid paast, paastupäevad, detox, valk, näiteks Atkinsi dieet kiiresti kaalulanguseni, kuid see kaotus taastub siis sama kiiresti. Sa ei liigu eriti Pikka aega istudes või seistes koguneb alakehasse vesi ja lümf, põhjustades turset ja takistades vedeliku õiget äravoolu kehast. Füüsiline aktiivsus on üks parimaid ja kiiremaid viise kaalu langetamiseks, kuna see kiirendab vere ja teiste kehavedelike ringlust. Kuid ainult higistamisest ei piisa.

Kiire metabolismi rasva kadu

Tõenäoliselt on see efekt lühiajaline, kuid kasutegur suureneb siis, kui vürtsikat toitu süüa regulaarselt. Prooviks võid vürtsitada oma pastaroogi, ühepajatoite või kastmeid tšillihelvestega.

Proteiini-power Keha põletab proteiine nt muna, tailiha, oad seedides rohkem kaloreid kui rasvu või süsivesikuid seedides. Kuigi tasakaalustatud menüü on oluline, võid proovida lõuna- või õhtusöögis asendada mõned süsivesikuallikad lahjade proteiinirohkete toiduainetega, et ainevahetust kiirendada. Tervislikud proteiinirohked valikud on näiteks veiseliha, kalkun, kala, kana rinnafilee, tofu, pähklid, oad, munad ja väikese rasvasisaldusega piimatooted.

Võimendav lonks musta kohvi Kõik kohvijoojad naudivad energiasüsti ja keskendumisvõime paranemist, mis järgneb igahommikusele rituaalile. Mõõdukalt tarbides toob kohv lühiajaliselt kaasa ka ainevahetuse kiirenemise. Lae ennast rohelise teega Rohelise või oolongtee joomine tõstab samuti paariks tunniks ainevahetuse kiirust, kuna need sisaldavad kofeiini, mis stimuleerib kesknärvisüsteemi, ja epikatehhiine.

Viimased on lisaks võimsad antioksüdandid, arvestatavad abilised, kaitsmaks rakke vabade radikaalide kahjustava toime eest, ning neil on ka antimikroobne toime.

Kas lihaste lagunemine pole kiire kaalulangus??

Parimad žansid aegluse vastu Jookide-söökide mõju metabolismile on vähene, kõrvutades seda püsivaks kaalukaotamiseks kõige olulisema — liikumise mõjuga. Et endast tõhusat kaloripõletamismasinat vormida, tuleb ehitada muskleid ja olla kehaliselt aktiivne.

Mida enam päeva jooksul liigud, seda enam kaloreid põletad. Üks hea tähelepanek veel: hommikuvõimlemine või -trenn toob erilist kasu, kiirendades su ainevahetust mitmeks tunniks. Keegi kiire ainevahetus võib tunduda reaalne kingitus looduse, mis kaitseb levinud tänapäeval, probleem ülekaalust.

Aga mõned inimesed on tõesti liiga õhuke see ei ole alati tervisele ohtlik, kuid on väärtus nii visuaalse ja kõrge ainevahetust takistab neil seda parandada. Põhjuste Üldjuhul põhjused kiire ainevahetus juurdunud inimese geneetika. Tavaliselt inimesed väga kõrge ainevahetust on ektomorfse kehatüübiga keretüüpi: neil on vähe rasva ja ehitada lihaskoe on aeglane. Sageli ektomorfof kitsad õlad, pikad jalad ja üsna lühike keha. Mõningatel juhtudel metabolismi kiireneb sest hüpertüreoosist - kilpnäärme haigus Kilpnäärme haigus - ohustatud naised Nende hulgas, kelle sümptomid - kiire kaalulangus ja südame löögisageduse tõus.

Igaüks, kes on jätkuv probleem kaalutõus, on soovitatav kontrollida kilpnäärme. Mõnikord metabolism võib kiirendada suitsetamise tõttu või kokkupuude tugeva surve Kuidas võita stressi? Loo oaas.

Sellistel juhtudel, otsin suurendada kaalu peaks suitsetamisest loobuda ja õppida tehnikaid, et kontrollida stressi.

  1. Neotex Slimming Vest Reviews
  2. Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine - Mahlad May
  3. Mitte nii, öelge meie eksperdid.
  4. 4 Metabolismi müüdid, debunked - Muu
  5. Kaalulangus puusaliigend
  6. Rasva poletamise kunst

Kui see ei tööta, ilmselt ainevahetuse kiirust inimestel on rohkem sõltuvaks geneetika kui välised tegurid, ja muuta loomupäraseid omadusi on väga raske. Aeglane ainevahetus selliseid inimesi saab soovitatakse suurendada tarbimist praetud toidud, küpsetised ja teisi toite süsivesikuterikast.

Video: МЕТАБОЛИЗМ и ГОЛОДАНИЕ. ПОЧЕМУ вы не набираете ВЕС? 2021, Mai

Kui hakkate kuritarvitamine, on oht tõsise tervisekahjustuse, nii enne kui muudate oma dieeti, on vaja konsulteerida spetsialistiga. Mürgiste kõrvalsaadused ainevahetust ja bioloogilist vananemist Normaalse keemilisi reaktsioone, mis toimuvad iga päev inimorganismis on kõrvalsaadused.

Eelkõige energia tootmiseks rakkudes reaktiivsete hapnikuühendite moodustuvad mis võivad kahjustada DNA, valgud ja rasvad.

Kiire metabolismi rasva kadu

Nad võivad kahjustada isegi, et meil on selline looduslik vahend antioksüdantidena - eriti siis, kui me ei saa piisavalt antioksüdante Antioksüdandid: tõde kurikuulsa kasu koos toiduga.

Oksüdatiivset kahjustumist kiirendab vananemisprotsessi. Autor vananemine tähendab siin bioloogiline vananemine - progressiivne efektiivsuse kadu füsioloogiliste funktsioonidega. Selle tulemuseks on kahju kudede ja organite suurendab riski krooniline haigus ja surm. Miks inimese keha vananeb? Seda mõjutavad paljud tegurid. Üks neist - oksüdatiivse kahjustuse, mis me oleme juba maininud.

Teine tegur - elu ise, mis järk-järgult kannab läbi raku mehhanisme, et mida kiiremini keha, seda kiiremini ta kannab läbi. Hiljuti on teadlased hakanud jõudnud järeldusele, et aeglane ainevahetus võib pikendada eluiga.