Liigu sisu juurde

Selleks, et tervislikult kaalu kaotada ja üldse tervislikumalt toituda, peavad tarbitud kalorid tulema tervislikest süsivesikutest, valkudest ja lipiididest. Kahjuks juhtub seda aga üsna sageli. Lihased kiirendavad meie ainevahetust ning teevad meie kehast rasvapõletusmasina! Lisaks on liigselt koormavad ja pikad treeningud ka üheks peamiseks stressiallikaks ning ületreenituse põhjustajaks.

Teoreetiliselt on kõik lihtne ja kerge: jälgi, mida sa suhu paned ja liigu palju. Tegelikkuses Kaalulangus 23 paeva jooksul asjad nii lihtsad ei ole.

Samal teemal

Isegi, kui sa järgid mõnda kaalujälgimise programmi täpsete ettekirjutuste järgi ja teed regulaarselt trenni: alguses kaotad sa paar kilo ja siis jääb su kaal lihtsalt seisma ja ei liigu enam. Ilmselt on seda ka sinuga juhtunud, et kui sa teed kõike nii nagu vaja, oodatuid tulemusi sa pole saanud. Ja see ajab ju meeleheitele!

Kahjuks juhtub seda aga üsna sageli.

  • Kuidas põletada rohkem rasva? - Paljas Porgand
  • Rasva poletamine paastumisel
  • Teie kõige kiirem kaalulangus mis moega?
  • Kas nahk pingutab parast kaalulangust kunagi
  • Personaaltreener: kaalu langetamine on tegelikult lihtsam kui arvatakse - Rakvere LK - Rakvere LK

Kõigepealt ei maksa unustada, et liigsetest kilodest vabanetakse järk-järgult ja ainult nii võid sa olla kindel, et kaotatud kilod kohe tagasi ei tule. Vastupidisel juhul kaotad sa lihaseid rasva asemel aga sina tahad ju rasva kaotada ainult. Kaloritemüüdi lõpp Uuringud on näidanud mitmel korral, et kalorite lugemine ei aita lõplikult üleliigsetest kilodest vabaneda.

Site wide poll

Sest kalorite vähendamise teooria on lihtsalt vale. Liigne kalorite tarbimine ei tekita ülekaalulisust, seega päevase kaloritekoguse vähendamine ei aita kiiresti kaalust alla saada.

Kõige tähtsam küsimus on hoopis see: kas kõik kalorid põhjustavad kaalu tõusu? Näiteks oliiviõli: kas ta tekitab samasuguse reaktsiooni ainevahetuses, kui suhkrukalorid?

8 levinud ja jaburat müüti toitumise ning trenni kohta - Reval-Sport

Vastus on sellele loomulikult ei. Need kaks toiduainet on liiga erinevad, et neid saaks võrrelda. Suhkur tõstab veresuhkru taset ja see on signaaliks pankreasele, et ta peab eritama piisavalt insuliini selleks, et normaliseerida veresuhkru taset.

Slim alla monarhia Kuidas paastumine poleb rasva

Oliiviõli aga imendub peensooles ja jõuab edasi maksa, tekitamata märkimisväärses koguses veresuhkru ega insuliini tõusu. Seega tekitavad mõlemad toiduained täiesti erineva metaboolse ja hormonaalse reaktsiooni kehas. Mis siis põhjustab seda kaalu tõusu? Ülekaalulisus ei ole põhjustatud liigsetest kaloritest, vaid kaalutõusust, mille põhjuseks on hormonaalse tasakaalu puudulikkus.

Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust. Kuid tulemus on otse vastupidine! Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hädaolukorras läheb rasvade kallale.

Hormoonid on keemilised sõnumitoojad, mis reguleerivad erinevaid kehas aset leidvaid süsteeme ja protsesse nagu söögiisu, rasvade ladestumine ja veresuhkur. Aga millised hormoonid on vastutavad ülekaalulisuse eest? Tegemist on näljahormooniga, mida toodetakse Kui kiiresti kaalu treening poleb rasva.

EJ Johnsoni kadu kaal Isagenix 30 paeva kaalulangususteemi juhend

Leptiin on peamine keharasva reguleerija, mis ei ole aga kehakaalu määrava toimega. Greliini võiks süüdistada Kui kiiresti kaalu treening poleb rasva, sest tema ongi näljatunde põhjustajaks ja greliin toetab ka rasva kuhjumist kõhu piirkonda. Samuti sellised hormoonid nagu seedetrakti peptiidid YY ja koletsüstokiniin, mis tekitavad küllastustunnet aga ka need hormoonid ei määra lõplikku kehakaalu.

Sest hormoon, mida kahtlustatakse kaalutõusus, peab läbima testid, see tähendab, kui teda süstida inimestele, siis peaksid nad kaalus juurde võtma.

Seega need hormoonid ei ole süüdi kaalu tõusus, süüdi on aga sellised hormoonid, nagu insuliin ja kortisool.

Taielik kaalulanguse lahenduste ulevaated Slimming kangad

Insuliin Liige kõrget insuliinitaset on juba ammu seostatud ülekaalulisusega: ülekaalulise inimese kõhunääre eritab palju rohkem insuliini, kui normaalkaalus inimese oma. Normaalkaalus inimeste insuliini tase normaliseerub üsna ruttu peale söömist, ülekaalulistel inimestel jääb tase aga kõrgeks. Teadustöö aga, mis viidi läbi 8-aasta jooksul "San Antonio Heart Study" uurijate poolest, tõestas, et insuliini kõrge taseme ja kaalu tõusu juures on otsene seos.

Sarnased artiklid

Ja see pole mitte juhuslik, sest insuliini resisdentsusel on väga oluline osa ülekaalulisuse juures. Kui insuliin on peamine kaalutõusu põhjustaja, siis peaks ta loogiliselt olema proportsionaalne manustatud insuliini kogusega.

Üks teine samalaadne uuring tõestaski, et need inimesed, kes said kõrge annuse insuliini, võtsid keskmiselt 4,5 kilo juurde võrreldes nendega, kes manustasid väiksema annuse insuliini. Nüüd, kus kõrge insuliinitaseme ja ülekaalulisuse vahel on seos selgeks tehtud, võime me järeldada, et mida kõrgem on insuliinitase, seda rohkem kaal tõuseb. Üldiselt valmistab see hormoon sind ette kas võitluseks enesekaitse pärast või põgenemiseks. Kortisooli vabanemise korral, parandab ta märkimisväärselt veresuhkru vastuvõtlikkust, mis tagab lihastele energiat.

Ja see on väga vajalik, et aidata meil joosta ja ohtu vältida. Kogu vajalik energia on juhitud stressi põhjustava sündmuse vältimiseks. Ja kui sa oled sellest olukorrast välja tulnud, hakkab aju taastama ruttu tasakaalu, et su suhkrutase normaliseeruks võimalikult kiiresti.

Kehakaalu vähenemine vaid 5% jagu viib maksast ära just nii palju rasva | sobralikeesti.ee

Meie keha saab kergesti hakkama lühiajalise kortisooli ja veresuhkru tõusuga. Pikemas perioodis hakkab see aga probleeme tekitama.

Ent kortisooli pikemaajaline stimuleerimine stressirohkes olukorras tõstab veresuhkru taset ja seega ka insuliini. Insuliini tõusul on aga oluline roll kaalutõusu juures. Kroonilise stressi puhul võib veresuhkru tase jääda pikemaks ajaks kõrgeks, vallandades insuliini eritumise.

Seega, mida paremini sa suudad oma stressi kontrollida, seda kergemini suudad sa alandada insuliini taset ja vabastada end peamisest kaalutõusu põhjusest. Insuliiniresistentsus Insuliiniresistentsus tekib siis, kui rakud muutuvad vähem tundlikumaks selle hormooni suhtes.

#1 Söö piisavalt!

Kui maksa- lihaste- ja rasvarakud ehk siis glükoosi vajavad rakud hakkavad insuliini kontrollivale mõjule vastu ja ei võta glükoosi nii hästi vastu rakkudesse nii, et see jääb verre. Insuliini resistentsuse korral hakkavad kõhunäärme rakud eritama insuliini rohkem hüperinsulineemia ja võivad muutuda näärmele koormavaks.

Kookospahkli oli kaalulangus kasu Kaalulangus vanuses 42

Insuliini tootmine muutub seega puudulikuks ja veresuhkru tase veres liiga kõrgeks hüperglükeemia.