Liigu sisu juurde

Mõni inimene võib üksijooksmist natuke tüütuks pidada. Võite teha ka mäeintervalle või kordusi iga nädala või kahe treeningu lõpus. Rasvapõletuse suurendamiseks võite alati lisada selliseid elemente nagu intervallid või mäed, kuid suurema osa jooksude ajal selle aeglaselt hoidmine aitab teil rasva aja jooksul põletada ja seda hoida.

Hea rusikareegel, mis aitab teil iga jooksu läbida, on: 'Sa võid alati joosta liiga kiiresti, kuid sa ei saa kunagi liiga aeglaselt joosta.

Kuidas kiirendada rasva lagunemist

Vajadusel tehke jalutuskäike. Liiga väsinud või tuuline olemises pole midagi halba, eriti kui alles alustad. Tegelikult võib minuti või isegi viie vahel kõndimine aidata pikemat aega või pikemat distantsi joosta. Pidage meeles, et suur osa jooksmisest on teie mentaliteet. Pikema jaotuse jagamine juhitavatesse osadesse või mängimine mõttega, et läbida distants, võib aidata teil iga jooksu läbida.

Kuidas põletada rasva ja ehitada lihaseid

Kui jalad on head, jookse järgmise varda juurde. Rasva põletamine on kõige tõenäolisem siis, kui jooksete aeglaselt ühtlases tempos.

Rasvapõletuse suurendamiseks võite alati lisada selliseid elemente nagu intervallid või mäed, kuid suurema osa jooksude ajal selle aeglaselt hoidmine aitab teil rasva aja jooksul põletada ja seda hoida. Mõelge välja oma ühtlane tempo, joostes miili raskelt. See on teie võistlustempo. Treeni sellest kaks kuni kolm minutit aeglasemas tempos. Kui soovite joosta kiiremini, peate ka kiiremini treenima.

Pidage meeles, et mida kauem jooksete, seda aeglasemalt peaksite minema. Hea rusikareegel on see, et jooksu ajal peaksite saama mugavat vestlust läbi viia.

See aitab teil sattuda rasvapõletustsooni. Piisavalt joogivee omamine on tervisliku seisundi oluline osa, kuid see võib suurendada ka teie võimet kauem joosta.

Kaalulangus taganeb palmi vedrud

See kehtib eriti kuuma ilmaga. Jooksul vee võtmine võib hoida teid hüdreeritud ja võib aidata teil läbida vahemaa. Joo üks või kaks tundi enne jooksu kindlasti 8—16 untsi vett. Kui jooksete tund aega või vähem, jooge 3—6 untsi iga 15—20 minuti järel. Kui keegi jookseb ühe kuni nelja tunni jooksul, jooge 3 kuni 6 untsi iga 15 kuni 20 minuti järel. Pidage meeles, et hüdreeritud vedeliku säilitamiseks piisab veest, kuid kaotatud naatriumi või elektrolüütide täiendamiseks võite segada vett ja spordijooki.

See on eriti tõhus taktika, kui jooksete kauem kui üks tund. Proovige osta spordijooki, mis pole koormatud suhkruga, mis võib teie süsteemis õrna tasakaalu rikkuda. Vedelike asendamiseks laske pärast jooksu 8—24 untsi. Nii nagu soojendamine ja kvaliteetjooks on olulised, et end rasva põletamise ajal tervena hoida, on ka hea jahutus. See võib aidata teie verevoolu viia puhkerežiimile, vältida pearinglust ja aidata lihastel taastuda.

Aeglustage jooksu lõpupoole, püüdes saada umbes viis kuni 10 minutit aeglast jooksu või sörkimist. Seejärel lülitage kolm kuni viis minutit kiirele ja õrnale jalutuskäigule. Kaaluge selliste elementide lisamist nagu külma veega vann, vahtvaltsimine või venitamine ja jooga liigutused, mis aitavad teie kehal veelgi taastuda.

  • Kõige enam tunnevad seda need, kes sügisel ja talvel paha ilma üle nurisevad.
  • Rasva kadu on peatunud
  • Defekatsioon Soole Liikumine Kuidas joosta rasva põletada Kas teil on kaasas paar lisakilo rasva, mida soovite kaotada?
  • Rääkisin paar päeva tagasi oma sõbra endise kopsuarstiga.
  • Kirjutatud koostöös: X töötajatega See artikkel on kirjutatud koostöös meie toimetajate ja ekspertide meeskonnaga, kes on heaks kiitnud selle täpsuse ja täielikkuse.
  • Kaalulangus Kingston Thames
  • Kas jalgrattaga masinaid poletavad rasva

Need on eriti kasulikud, kui teete pikemaid või raskemaid pingutusi. Oluline on lõpetada jooksud ja saada sisse iga nädal määratud jooksude arv. Jooksmise sagedus ja intensiivsus aitavad teil rasva põletada. Kui aga olete haige või tunnete end kulununa, kaaluge lühemat jooksu või isegi endale puhkepäeva andmist. Siit saate oma jooksuplaani kohandada, et saaksite oma plaanist kinni pidada ja jätkata rasva põletamist.

Pidage meeles, et keha kuulamata jätmine võib põhjustada vigastusi, eriti kui teil on valu. Ehkki see, mida sööte, ei mõjuta seda, kui palju kaloreid järgmise treeningu ajal kaotate, mõjutab see seda, kui palju kaloreid te põletate. Ja soovite põletada rasvakaloreid, nii et teil on järgmised võimalused: Kui treenite hommikul, tehke seda enne hommikusööki.

rasva kadu massaaziga

Teie keha läheb otse rasvavarude juurde. Tass kohvi ainult ei tee teile niikuinii haiget ja siis saame teada, miks. Kui treenite pärastlõunal või õhtul, sööge sööki tundi enne alustamist ja võtke ainult minimaalsetes annustes lihtsaid süsivesikuid nimetatakse ka halbadeks või rafineerituteks.

Mõiste on sama, soovite, et teie keha siseneks paastumisrežiimi. Tühja kõhuga treenides olge alati ettevaatlik.

Vihje 1: Kuidas saada rasva ja kaotada kaalu kiiresti

Kui teil on peapööritus, lõpetage. Enne treenimist võtke kofeiini. Vabandus kohvi joomiseks ja tumeda šokolaadi söömiseks!

Uuringud on näidanud, et need, kes söövad enne trenni kofeiini, põletavad rohkem kaloreid kui rasva. Te ei soovi üle parda minna, kuid tasub juua tass kohvi võimalikult must või tumedat šokolaadi munastada! Kas soovite Kuidas poletada rindkere rasva koju, mis on selle tegemise põhjused?

Neid on kaks: esiteks stimuleerib kohv närvisüsteemi, suurendab ainevahetust ja käsib kehal hakata rasvavarusid lagundama. Teiseks tõstab see epinefriini taset, mis on selle ajutise adrenaliinitõusu allikas.

Ole alati ettevaatlik. Võite tunda uimasust või iiveldust, eriti kui juua enne treeningut ainult kohvi. Võtke rahulikult. Joo vett. See nõuanne kehtib alati ja kõigile. Vesi puhastab nahka, aitab elundeid, hoiab kõrge energiataset ja võib aidata kaasa kehakaalu langusele.

Töö jätkamiseks peavad lihased olema hüdreeritud. Nii et joo! Kui ärkate, enne magamaminekut ja alati söögi või suupistete järele. Kandke alati veepudelit kaasas. Joo absoluutselt. Samuti tunnete end täiuslikumana ja kilod hakkavad tagasi langema, ilma et oleksite teinud mingit tõelist tööd.

Kuidagi juba rääkisime sellest, soovite oma toidukorda planeerida treeningute ümber ja soovite treeninguid planeerida oma söögikordade ümber.

Mida peaksite mõistma, on see, et tühja kõhuga põletab keha rohkem kaloreid kui rasva. Nii et kui saate hommikul treenida, tehke seda. Pealegi suureneb teie ainevahetus ülejäänud päeva jooksul ja üldiselt tunnete end energilisemalt.

Suurepärane ei? Kuid kui teil on vaja õhtul treenida nagu paljud meistärge kaaluge end enne sööma asumist sööma. Sööge, kuna keha vajab lihaste ehitamiseks kaloreid, kuid oodake võimaluse korral enne treenimist 2—3 tundi.

Ja valgud, valgud, valgud. Kordame: tühja kõhuga treenides võib tekkida pearinglus või iiveldus. Kui te ei tea oma keha reaktsioone, olge ettevaatlik. Ja kui hakkate kogema soovimatuid aistinguid, peatage või aeglustage. Ära tee endale haiget. Te ei soovi, et teie lihased tuleksid ainult kardiotreeningust.

Tõstke need raskused üles. Mõningate tavaliste tõstukite hulka kuuluvad pingipressid, kükid ja tõstukid. Kindlasti treenige kõiki oma lihasrühmi ühtlaselt, et kõik teie osad oleksid toonides. Üks päev on pühendatud rinnale, järgmine jalgadele, järgnevale õlgadele, mis järgneb jne. Lisage rindkere lihaste treenimiseks muid põhilisi harjutusi, nagu näiteks biitsep lokkimine, tõmmake üles ja suruge üles. Päevadel, mille pühendate jalgade treenimisele, saate sinna lisada jalgratta ja korvpallimängu.

Mõned järgnevad sammud aitavad teil nn kaaluplatoolist üle saada. Esimene asi, mida selleks teha? See tähendab, et annate kehale õige rütmi, terve päeva istumine sellel võimlemisvarustusel ei soosi teid.

Soovite oma lihaseid arendada nii seest kui väljast, mis tähendab tööd mis tahes nurga, kiiruse ja kestusega. Samuti peate kaaludest pausi tegema teie lihased vajavad parandamiseks aegaseega tutvustage läbisõidu päeva. Arvestades, et te töötate koormata, tehke kordust lähenemises. Sirge seljaosa ja kergelt ettepoole.

Tehke vähemalt 20 kükitamist lähenemises, tehes neid aeglaselt, püüdes võimalikult palju puusade lihaseid pingutada. Ära unusta oma vasika lihaseid. Oma õpingute jaoks saate aeglaselt sokkidele ronida, hoides näiteks ukse käepidet. Neid lihaseid peetakse üheks kangekaelsemaks, nii et esineb kordust komplekti. Laiendage oma käsi teie ees asuva laiendajaga ja seljatage oma seljalihasid, levitage käed külgedele, kuni see peatub, seejärel pöörake need aeglaselt tagasi algsesse asendisse.

Kuidas joosta rasva põletada

Tee komplekti kordust. Jalgratta treenimiseks, sirgeks seistes, laske paremal jalal laiendaja ühest käepidemest. Hoides teist kätt parema käega korpuse vastu, tõstke see üles, painutage küünarnukki ja laske see aeglaselt tagasi. Tehke igale käele kordust lähenemises. Tritsepsi pumbamiseks pingutage laiendaja või hantlid enda ees, painutades käsi ainult oma küünarnukid, tehes sama arvu kordusi nagu teie biitsepsil. Tehke kordust lähenemises, et saada õlgade silmapaistvaid lihaseid.

Selleks laske põrandal maha, klappige käed pea taha ja painutage jalgu põlvedel veidi.

Intense Full Body Workout (Fat Burn and Build Muscle)

Tehke keha ja jala tõstmine üles, püüdes põlvedega rinnale jõuda. Kõhu lihased on väga kapriissed. Enne väsimiseni töötage need iga treeningu ajal lähenemises. Vähendada tarbitud rasva ja süsivesikute kogust ning samal ajal viia tarbitava valgu kogus grammi kehakaalu kilogrammi kohta päevas.

Söö korda päevas väikestes portsjonites.

Joo vähemalt liitrit vett päevas. Vihje 7: Kuidas kiiresti lühikese aja jooksul kaalust alla võtta Ainult paar päeva jäi enne ettevõtte pidustust või muud pidustust, kus tahaksin oma äkki tihedas riietuses näidata?

Ära muretse! On paar võimalust, kuidas kiiresti lühikese aja jooksul kaalust alla võtta. Lihtsalt, et näidata ennast kogu oma hiilguses ja vabaneda. Sa pead - suhkru- ja suhkrut sisaldavate toodete keeldumine - veidi rohkem füüsilist tegevust kui tavaliselt Juhend Kui festivali päev ja keha kuni 3 ekstra kilogrammi, siis saate aidata paastuda. Hommikust hommikuni.

Nahaalune kõhurasv meeldib. Kuidas vabaneda kõhust nahaalusest rasvast treenimisega

Ei söö ega joo ega vanni. Üldiselt kokkupuute veega, et minimeerida piirini. See päev on soovitatav veeta aktiivses liikumises.

Mida rohkem ülekaalust, seda rohkem vett lahkub kehast, mis tähendab, et vorm kaotab rohkem kaalu.

Kuidas põletada rasva ja panna lihaseid

Sool jääb kehasse ja võimaldab rakkudel koguneda vett suuremas koguses kui vaja. Kui annad soola mõneks ajaks loobuda, lahkub veest liigne kaal kehast kiiresti.

Aga see kaal naaseb nii kiiresti kui hakkate uuesti soola süüa.

Taimsed, mis poletavad rasva kiiresti

Suhkur blokeerib keha puhastamise. Ja kui sa tahad kiiresti kaalust alla võtta, peate seda ka mõneks ajaks üles andma.