Liigu sisu juurde

Kopsud tuleb läbi viia sirge seljaga. Kuid nad üksi on lipodüstroofia ilmingute eemaldamiseks ebareaalsed. Performance tehnika Seisa sirgelt.

Korrake neid harjutusi, et vabaneda reie sisemisest rasvast 3 korda mõlemal jalal.

Kuidas poletada ulemise sisemise reie rasva

Näe rohkem: Vabanege alaselja rasvast 6. Hop konna stiilis: See on veel üks parim reie sisekülje harjutus ning see muutub kergesti õhukeseks ja trimmis reie, külastamata ühtegi spordisaali.

Kuidas harjutust teha: Kõigepealt hoidke mõlemad jalad üksteisest laiad ja seiske sirges asendis.

See, kuhu rasv ülekaalu puhul koguneb, näitab nii mõndagi

Asetage mõlemad käed pea tagaküljele ja kõrvade kohale. Seejärel painutage selles asendis põlvi Ka ülakeha paindub veidi ees ja siis hüppab konna kombel eest ära ning reie sisekülgedes oli tunda mingit survet. Tule tagasi seisvasse asendisse.

Selline protseduur mõjutab keha järgmiselt: On tooniline efekt. Aidake kaasa toksiinide eemaldamisele kehast. Suurenda naha elastsust, elastsust.

Korda samamoodi vähemalt 15 sammu järjest. Nii tehke seda reie sisemise rasva jaoks igapäevaselt vähemalt 3 komplekti, et näha mõningaid ilmseid muutusi. Lihtne põlvede painutamine koos jalgadega: Harjutus aitab teil tekitada survet sisemistele asjadele ja isegi aitaks samal ajal toonida. Kuidas harjutust teha: Kõigepealt seiske mõlemad jalad lahus.

Seejärel painutage parema jala põlve ja venitage teine, käed tuleks asetada painutatud põlve peale ja nägu peaks olema vasakul küljel. Vasak jalg peaks puudutama maapinnaga, nii et tunnete reie sisekülje venitust ja hoidke seda 10 sekundit. Korda sama vasaku jalaga samas asendis.

Kuidas eemaldada rasv reie siseküljest

Tehke sama 20 korda mõlemal jalal. Kotka kehahoiakuga reie sisemine rasv: See on parim reie sisemise rasva vähendamise poos, mis põletaks selle piirkonna rasva. Kuidas harjutust teha: Seisa mõlemad jalad koos ja nihuta oma keharaskus vasakule jalale ning painuta parem põlv. Seejärel tõstke jalg põranda kohale ja mähkige jalg ümber vasaku reie. Veenduge, et olete vasaku jala ümber parempoolsed varbad sisse löönud.

Kuidas seda teha: Seisa sirgel asendil ja võtke sügav hingamine ning tõstke vasak jalg. Tõstke jalg nii, et kand paikneb vasakusse tagumikku ja põlved on painutatud.

Kehamass peaks olema paremal ja hoidma torso püsti. Saak hoiab vasakut jalga vasakult käest, pidades meeles, et alaselja ei ole pingutatud. Tõstke oma vasak jalg põrandast ja tagasi. Samuti peaks see olema torso kõrval. Laiendage vasakut reie taga ja see peaks olema paralleelne põrandaga ja sa tunned ka sisemise reite survet.

Harjutused 9 lihtsat harjutust reie sisemise rasva vähendamiseks Selleks, et püsida heas vormis ja tulla toime kirgliku eluviisiga, on vaja püsida vormis ja isegi täiuslik välja näha. Korraga, kui keha võtab juurde mõned lisakilod, hakkab see ilmnema teie kõhu ja reie piirkonnas. Rasva vähendamine teatud kehaosast, nagu reie sisemine rasv, on ülesanne, mida saab saavutada ainult raske tööga ja see nõuab konkreetseid harjutusi, mis keskenduvad selle kehapiirkonna rasva vähendamisele. Reie sisemist rasva saate vähendada igapäevase ja tavapärase treeningu ning dieedi korrigeerimise ja tervisliku eluviisi järgimisega. Siiski on palju viise, kuidas saate vähendada reie sisemist rasva ja saada õhuke seksikas sise reied.

Parempoolne käsi peab põrandaga paralleelselt edasi liikuma. Hoidke seda positsiooni 30 sekundit ja korrake sama ka teiste jalgadega. Korrake neid harjutusi, et vabastada sisemine reie rasv mõlemal jalal 3 korda. Näe rohkem: Vabaneda alaselja rasvast 6. Hop in Frog Style: See on järjekordne parim harjutus sisemise reide jaoks ja muutub kergelt õhukeseks ning lihvima reite ilma spordisaali külastamata.

Kuidas seda teha: Kõigepealt hoidke mõlemad jalad laiali ja seisake sirges asendis. Asetage mõlemad käed pea taha ja kõrvade kohal. Siis kummardage selles asendis põlvi Ülemine keha painub ka veidi ees ja seejärel hüppab ees nagu konn ja te võite tunda sisemistes reides mõningast survet. Tule tagasi seisma.

Korrake sama nagu vähemalt 15 sammu järjest. Nii nagu seda teha, on see harjutus reie rasva jaoks vähemalt 3 komplekti iga päev, et näha mõningaid ilmseid muutusi.

Kuidas poletada ulemise sisemise reie rasva

Lihtne põlve painutamine jalgadega: Harjutus aitab teil luua sisemiste asjade suhtes survet ja samal ajal ka toonimist. Hingake välja, kui pigistate padja reide vahele.

Kuidas poletada ulemise sisemise reie rasva

Peate ette kujutama, justkui pigistaksite padja sisu välja. Hoidke seda pigistust üks minut ja hingake selle liikumise ajal normaalselt. Proovige kaldus puusa pikisuunalist adduktsiooni liikumist. See harjutus on suunatud adduktoritele ehk jala siseküljest leiduvatele lihasrühmadele. Selle liikumise teostamine aitab suurendada lihaspingeid ja aitab põletada reite sisemist rasvakihti, kui seda kombineerida regulaarse kardiotreeninguga.

Lie oma küljel. Jalad peaksid olema sirged, nii et üks jalg toetuks teineteisele. Kui käsivars on teisel küljel, saate käsivarsi painutada ja asetada pea alla, nii et käsi on ülemise puusa kohal. Teie puusad ja õlad peaksid olema põrandaga risti ja pea peaks olema lülisambaga kooskõlas.

Toeta selgroogu, pingutades kõhulihaseid ja viies sääred ette. Sääred on ülemiste jalgade ees.

  1. Share Send Selleks, et püsida elujõulise elustiili järgi, on vaja jääda sobivaks ja isegi vaadata täiuslikult.
  2. Nende lihaste põhiülesanne on reie adduktsioon ehk teisisõnu jalgade ühendamine.
  3. Reie siseharjutused - Dermatiit May
  4. Kuidas vabaneda reie siserasvast Entsüklopeedia Entsüklopeedia Reie ügava rava kaotamine võib olla tüütu töö.

Selles etapis peaksid mõlemad jalad olema sirged, kuid säärte ülaosad peaksid puudutama põrandat nii, et mõlemad jalad oleksid põrandal. Tõstke sääreosa põrandast üles. Hingake välja ja tõstke aeglaselt sääreosa nii, et see oleks reieluu kohal. Tõsta jalad üles nii, et puusad oleksid kallutatud või kuni tunned alaselja või lihaste pinget kaldus. Hingake sisse ja viige jalad kontrollitud viisil põrandale.

Veeretage aeglaselt, nii et olete teisel pool. Korrake seda harjutust, sirutades ühe jala, et viia lõpule üks liigutus. Korda jalgade tõstmist 10 korda; tehke mõlemale küljele 3 komplekti vaheldumisi. Mõista, et oled ise tõenäoliselt kõige halvem kriitik ja pöörad rohkem tähelepanu reie sisemisele rasvale kui keegi teine. Küsige endalt: kas mul on vaja kaotada reites rasva, nagu teistel, või näen reie sisemist rasva rohkem kui mul tegelikult on? Hinnake, kas kritiseerite oma keha ülemäära.

Peaksite küsima usaldusväärse pereliikme või lähedase sõbra käest, et saada oma reie sisemise rasva kohta aus hinnang. Ta aitab teil tuvastada, kas see on valdkond, mida tuleb sujuvamaks muuta ja tugevdada, või kui hindate lihtsalt oma keha üle.

See, kuhu rasv ülekaalu puhul koguneb, näitab nii mõndagi - Tervis - sõsobralikeesti.ee

Keha seisundi korraliku meditsiinilise hindamise saamiseks pöörduge arsti poole. Arst saab täpset teavet teie keha rasvapiirkondade kohta ja aitab teil arvutada oma kehamassiindeksi KMI ja mõista, mida see tähendab. Otsige positiivset külge. Isegi kui teie reitel on rohkem rasva kui soovite, on ka muid kehaosi, mis peaksid olema uhkuse allikaks. Ärge kulutage aega keskendudes probleemsetele osadele. Jälgige oma põlvi, nad peaksid "kõndima" rangelt varvaste suunas.

Pange jalad õlgade laiuselt laiali, levitage sokke veidi külgedele. Lungige parema jalaga paremale küljele ja pisut ettepoole nii kaugele kui võimalik, samal ajal kükitades, vaagna tagasi tõmmates, hoidke sekundit kinni, pöörduge tagasi oma algasendisse. Küljele koputades peaks põlv "minema" varvaste suunas, kuid mitte ületama nende joont, kanna ei tohiks põrandalt maha tulla.

Tehke sama ka teise jalaga.

Tehke seda treeningut ainult kõval ja tasasel pinnal: võtke lähtepositsioon teie poolel, jalad jäävad sirgeks; tõsta sirge jalg üles ja jäta sellesse asendisse 5 sekundit; naaseb lähtepositsiooni; on vaja jalga aeglaselt alandada, ilma jerk; sooritama vähemalt 10 kordust, suurendades järk-järgult Kui olete oma parema jalaga 10 lifti lõpetanud, peate oma vasaku jala jaoks ümber liikuma ja teostama. Oluline on, et keha kasutamise ajal oleks keha sirge, sokid ei tööta, jalalihased venitatakse maksimaalselt. Harjutus "käärid" Selle harjutuse teostamiseks peate põrandale selja peal asuma, käed asuvad piki keha.

Suurema koormuse saavutamiseks võite harjutuse sooritada kõigepealt ühel ja siis teisel jalal. Niisiis 3 komplekti 20 kordust. Mahi lebas külili Millal õige täitmine see harjutus aitab reie sisemist osa üles ehitada ja toonida. Vasakul küljel lamades toetuge kätele, painutage parem jalg ja asetage see vasakule ette. Tehke sirutatud jalaga 20 kiikumisliigutust või kuni tunnete lihastes põletustunnet. Peate selle tõstma nii kõrgele kui võimalik ja langetama põrandat puudutamata. Rulli teisele poole, tee sama teise jalaga.

Korda harjutust. Joogaharjutused reie siseküljele Palju tähelepanu pööratakse reie siselihastele, kui statistilised harjutused laenatud joogast. Piisab, kui meenutada populaarse lootose asukohta, mis põhineb puusaliigeste ja hästi venitatud reielihaste täielikul avalikustamisel.

Tõsi, see positsioon pole algajal kerge ja kõik tuleb kogemustega.

Reie siseharjutused

Harjutus "liblikas" Väga populaarne harjutus, mis on meile tulnud idapraktikatest. Istu põrandal, painuta põlvi, laota põlved külgedele ja suru kontsad enda poole. Libistades liblikatiibu paar minutit, sirutades reie sisemisi lihaseid. Üks asanadest, mis valmistab lootose asendit.

  • Kuidas eemaldada rasv reie siseküljest? - Dermatiit
  • Kaalulangus ule 100 naela

See harjutus ei loksuta niivõrd, kuivõrd tõmbab hästi ja toniseerib reie sisekülgi. Istu põrandal, siruta jalad ettepoole, siruta selg ülespoole, sirutades selgroogu. Hoidke seda pikendust, viige parem jalg kubemesse ja toetage seda oma käega, nüüd tooge vasak jalg ettevaatlikult. Nihutage keha raskus istmikulihastele ja hoidke tasakaalu ilma selga ümardamata, kuni tekib ebamugavustunne.

Kuidas poletada ulemise sisemise reie rasva

Sirutage oma jalgu ja painutage jalad kõverdatud põlvedega kokku. Ilma jalgu üksteisest tõstmata tõmmake need keha poole ja asetage kontsad perineumile lähemale. Pange oma käed põlvedele, püüdes neid põrandale suruda.

9 lihtsat harjutust sisemise reie rasva vähendamiseks - Ilu ja mood -

Hoidke selles asendis nii kaua kui võimalik. Istuge põrandal, painutage vasak jalg ja tõmmake oma käed jalgevaheni. Painutage parem jalg ja asetage see vasakule pahkluule, asetades varbad vasaku reie ja sääre vahele. Esimestes tundides saate toetuda seinale.

9 lihtsat harjutust reie sisemise rasva vähendamiseks

Reie sisemise osa venitamine Lõpetage iga seanss venitusharjutustega, mis mitte ainult ei hoia ära vigastusi ja vähendavad valu, vaid pikendavad ka lihaseid, mis muudab jalad saledamaks ja tihedamaks. Reie sisemise osa venitamiseks sobivad järgmised harjutused.

Toetage oma käed põrandale tagant, toetudes kerega veidi tagasi, sokid on suunatud teie poole. Hoidke selles asendis 30 sekundit. Jalad peaksid olema nii laiali, et tunnete reie siseküljel paiknevate lisalihaste venitust.

Surudes käed põlvedele, proovige oma puusad põrandale suruda.

9 lihtsat harjutust reie sisemise rasva vähendamiseks - Harjutused

Harjutus nr 3 Tõuse neljakäpukile, siruta põlved külgedele ja tõmba kontsad tuharani. Kui teete kõike õigesti, peaksite tundma reie sisekülje venitust. Kokkuvõtteks võib öelda, et reie sisekülje muutmine oleks vajalik: sooritama sobivaid harjutusi; ärge unustage kardiotreeningut; järgige õiget dieeti. Nagu näete, saab suurema osa harjutustest teha kodus ilma abivahendeid kasutamata. Korrapäraselt seda tehes saate nii ehitada reie sisekülgi toetavaid lihaseid kui ka vähendada tselluliiti, muuta jalad saledamaks ja tugevamaks.

Kuidas poletada ulemise sisemise reie rasva

See tähendab, et sel suvel saate turvaliselt kanda lühikesi seelikuid ja avatud ujumisriideid. Valige need tegevused, mis on teile hingelt lähemal ja ilusad. Reie siseküljel on suured, pikad ja lühikesed lisalihased, kamm ja õhukesed lihased.

Nad toovad ja painutavad puusa ning pööravad seda väljapoole. Just neid lihaseid me pumpame. Kehakaalu harjutused Vajutage alaselg põrandale, painutage jalgu kergelt põlvedest.

Kuidas poletada ulemise sisemise reie rasva

Tooge jalad kokku ja lahus 20 korda, puhake ja tehke veel kaks lähenemist. Harjutus on veelgi tõhusam, kui riputate raskused jalgadele. Puusa toomine külgasendist Lamage küünarvarre külili.

Tõstke sirge jalg põrandalt maha, hoidke seda üks või kaks sekundit ja laske alla. Sügavad külgmised kopsud koormavad reie sisemist osa hästi.