Liigu sisu juurde

Gymcube pakub jõusaali tellimusi ja jõusaali, mille ajakava on sarnane jõusaaliga. Neil rakendustel on tavaliselt harjutuste kogum, mis on ette nähtud treeningu- või treeninguteele, mida saate järgida. Diabeet Pärilikkus, ülekaal, viirushaiguste tuulerõuged, punetised esinemine - need on kõige olulisemad suhkurtõve tekkimise põhjused. On oluline, et patsiendile tagataks füüsiline ja vaimne rahu. CB: Ok, paljud poisid pole "tervisliku toitumise" all - nad arvavad, et seal on salat ja keedetud kana, nii et räägime tõelistest poiste toitudest.

Rasva kadu ja kehakaalu langus

Kaalutõus kõhuõõnes ja roietevahelistes lihastes võib olla märk siseelundite rasva ladestumisest, suurendades südame-veresoonkonna haiguste ja diabeedi riski. Kõrvalrasvast vabanemine on protsess, mis hõlmab dieedi parandamist, kardiotreeningute lisamist ja lihaste tugevdamist.

Kaalulangus paastumise ajal

Järgmisest 3-etapilisest protseduurist saate teada, kuidas puusa rasva eemaldada. Sammud 1. Kui puusade rasv on paks, peate puusade kokkutõmbamiseks kogu kehas rasva põletama.

Kuidas külgedelt rasvast lahti saada

Plaan kardio treenimist 5 päeva nädalas. Iga treening peaks kiire kaalukaotuse korral kestma rasva kadu barre 30 minutit või 1 tund. Lisage kõrge intensiivsusega intervallharjutused. Ükskõik, millise südame treeningu te valite, peaksite kombineerima mõõduka intensiivsusega seansid 1—4-minutilise intensiivse treeninguga, et põletada suurem osa keharasvast.

Kasutage segaharjutust.

on 1lb nadalane kaalulangus hea

Rasvapõletuse suurendamiseks kombineerige erinevaid südame treeninguid. Võite proovida Bootcampi nagu sõjaväeõpesörkimist, jalgrattasõitu, ujumist, sõudmist, Flow Yogat ja elliptilist treeningut. Palju trenni tehes aitab vältida ka vigastusi või ületreeninguid.

Lisaks aitab see ka kogu keha rasva all olevaid lihaseid toniseerida, selle asemel et keskenduda ainult jalgadele. Kardio treenimisega keharasva kaotades peate tugevdama rasva all olevaid lihaseid.

Milline on normaalne rasva kadu määr??

Pidage meeles, et mida rohkem lihaseid kasvatate, seda suurem on kogu keha rasvade kadu. Lihased põletavad rasva tõhusamalt ja ka raskuste tõstmine või jõutreening parandab ainevahetust. Proovige pilatese.

Matil toimuvad pilates ja Barre harjutused keskenduvad sügavate kõhulihaste tugevdamisele, nagu näiteks roietevahed ja põiki kõhulihased.

Looduslikud viisid kaalulanguse edendamiseks

Nende lihasrühmade äratundmise ja neile keskendumise õppimine suurendab harjutuse efektiivsust. Harjutage planku. Push-up asendis valmis keha moodustab pahkluust õlani sirgjoone. Hoidke seda asendit ja toetage oma keha käe või küünarnukiga 30 sekundit kuni 3 minutit. Tehke ühepoolne plank või ühepoolne plank.

Video: KUIDAS PÕLETADA TÕHUSALT RASVA ?!? MIS ASI ON INTERMITTENT FASTING ? 2021, Mai

Planki tehes nihutage raskus paremale käele. Pöörake ringi, kuni raskus on paremal käel või küünarnukil ja paremal jalal. Poseerige kindlasti sirgjooneliselt jalgadest pealaeni.

Ärge laske kehal õlaliigese poole kalduda.

keha ohuke vest

Hoidke seda asendit 30 sekundit kuni 2 minutit. Vaheta külgi ja korda. Tehke külgplaadi kastmist. Valmis kaldplaadis, alumine parem puusaosa, seejärel tõstke uuesti üles.

Tehke 10 tilka ja vahetage seejärel küljed.

Kardiotantsu tunnid

Harjutage ristlõikega vene krõbinaid. Istu maas, põlved ees kõverdatud. Tõstke oma puusad ülespoole, tagumik siiski veidi maad puudutades, tekitades tunde, et kõhu lihased rasva kadu barre kindlalt istumiseks terve tee üles töötama.

Hoidke väikest palli või veepudelit. Toeta tahapoole. Pöörake keha puusalt nii, et pall oleks paremal puusal maapinna lähedal. Viige pall keskele, seejärel pöörake vasakule. Tehke seda aeglaselt ja aeglaselt. Tehke 2 seeriat, kumbki kordub 20 korda. Puudutage valikut Kaldus prõks. Lama selili, jalad kraadise nurga all lauaplaadil.

Asetage käed pea taha ja tõstke oma kõhulihaseid rindkere ülespoole tõstmiseks.

Saada sõbrale

Hoidke küünarnukid pea külgedele lahti, tõstke küünarnukid üles ja pöörake siis ümber, nagu üritaksite oma paremat küünarnukki vasaku põlve puudutada. Kui te alles alustate, pole see võimalik. Niisiis, tõstke lihtsalt küünarnukid üles ja pöörake nii palju kui võimalik.

Vas rasva kadu

Tehke 20 kordust mõlemal küljel. Ole valmis Plankis. Tõstke ja lükake parem põlve rasva kadu barre nii kaugele kui võimalik, nagu tahaksite, et põlve puudutaks küünarnukki.

MARTHA ♥ PANGOL \u0026 VICTORIA, RELAXING ECUADORIAN FULL BODY MASSAGE TO SLEEP, ASMR, Limpia

Naaske algasendisse ja korrake vasakul. Tehke 10 põlvetõste komplekt mõlemal küljel. Tehke lisakomplekt, parem põlv painutatud diagonaalselt vasaku käe suunas. Tehke mõlemal küljel Kaalulangus Esimene trimester padjatõstet. Lama selili, käed ja jalad sirutatuna ülakehast üles ja alla. Tõstke vasak jalg ja parem käsi 3 sekundiks üles, seejärel langetage; siis tõsta parem jalg ja vasak käsi. Harjutage ujumist aeglaselt 10 korda mõlemal küljel.

Seejärel suurendage kiirust ja lehvitage käsi ja jalgu 30 sekundit. Lihtsalt trennist ei piisa. Valige madala glükeemilise indeksiga toidud. Teisisõnu, hoiduge eemal kõrgelt töödeldud nisutoitudest, suhkrust ja teistest toitudest, kus on vähe toitaineid ja palju kaloreid.

Klasside baar

Sööge tervislikke monoküllastumata rasvu. Oliiviõlis olevad rasvad, avokaadod, kaunviljad, pähklid ja paljud täisteraviljad aitavad vähendada kõhurasva. Hoidke nende toitude serveerimist suhteliselt madalal tasemel, kuid alati igal söögikorral.

Täiendada madala rasvasisaldusega piimatoodetega. Madala rasvasisaldusega ja kõrge valgusisaldusega kreeka jogurt on suurepärane valik kaalulangetamiseks. Teised suupisted peaksite asendama puuviljadega — ml tassi madala suhkrusisaldusega jogurtiga. Joo päevas liitrit vett. Samaväärne tassi, iga 8 oz vett, rohelist teed, kohvi või muud madala kalorsusega ja tervislikku jooki. Sooda, puuviljamahlad ja loomne piim ei lähe arvesse, seega peaksite vähendama kalorite tarbimist.

Rasva ega süsivesikuid pole vaja täielikult välja lõigata, kuid optimaalse kehakaalu langetamiseks peaksite oma portsjonite suurust piirama.