Liigu sisu juurde

Lihtsam on treenida ja kaotada 0,1 kg päevas kui 2 korda nädalas treenides ja päevas 0,5 kg kaotades. Andke sellele terved 4 nädalat ja muutke siis kasu koolitusel olevast sordist. See muutub isiklikuks eelistuseks sellele, kuidas tunnete enne treeningut. See sobib kõige paremini pärast trenni, kui meie keha vajab kõige rohkem valku, ja see imendub väga kiiresti, tavaliselt 30—40 minuti jooksul. Kaks koogitükki ei riku teie eesmärke, kui olete tavaliselt oma toitumisharjumustega kooskõlas. Mitte ei vähene ainult rasvhapete oksüdatsioon, vaid ka rasvhapete vabastamine triglütseriidi molekulist.

Saamaks vastust, tuleb süveneda füsioloogiasse, tuleb mõista kuidas rasvad põlevad, kuidas ja millistel tingimustel nad reservidest mobiliseeritakse.

rasva kadu on peatunud

Kuidas mobiliseeritakse ja kasutatakse rasvavarusid? Rasvkudedesse ladestunud triglütseriidide reserve on organism väga visa kasutusele võtma.

Parim rasva kadu motivatsiooni intervjuu!

Isegi harjutamise aeroobne treening mõjul mobiliseeritakse triglütseriide üsna aeglasel kiirusel, see muudabki rasvapõletuse küllalt pikaajaliseks ja aeganõudvaks protsessiks.

Rasvade kasutust indutseerivad peamiselt kaks aspekti: kehalised harjutused aeroobse iseloomuga ja negatiivne energiatasakaal, mis on tekitatakse üldkaloraazi piiramisega.

  • Parim rasva kadu motivatsiooni intervjuu!
  • Kaalulanguse kaivitamine
  • Kaalu kaotamine ei pea olema stressirohke ja valus kogemus.

Nimetatud aspektid stimuleerivad lipaaside hormoonid tööd, mis kisuvad piltlikult väljendudes triglütseriidi molekuli rasvkoe küljest lahti ja lammutavad selle rasvhapeteks ja glütserooli molekuliks. Ühest triglütseriidi molekulist vabaneb kolm vaba rasvhapppe molekuli ja glütserool. Vabanev glütserool on veeslahustuv ja difundeerub kergesti veeslahustunult verre, mistõttu glütserooli kontsentratsiooni tõus veres on üsna otsene näitaja toimuvast lipolüüsist või selle efektiivsusest.

Arvatakse, et peamine lipolüüsi stimulaator rasvkoes, negatiivse energiatasakaalu ja kehaliste harjutuste ajal on epinefriin, mille kontsentratsioon plasmastõuseb ning mis aktiveerib adipotsüütide rasvarakud beeta retseptorid. Tulles tagasi kehaliste harjutuste juurde, siis olgu öeldud, et kehaline tegevus, iseäranis aeroobset laadi stimuleerib tugevasti triglütseriidide mobiliseerimist, kehaliste harjutuste korral tõuseb vabade rasvhapete kontsentratsioon veres märgatavalt.

Kestva kehalise töö korral suureneb rasvade oksüdatsioon võrreldes puhkeseisundiga 10 korda.

  • K: Mik te ütlete, et ravapõletutoon pole oluline?
  • Kas lubja vesi mesi poletada rasva
  • On see ka reaalselt võimalik või on lihtsalt tegu järjekordse müüdiga.

Mis juhtub siis kui intensiivsus tõuseb, nt. Suureneb ka rasvade oksüdatsioon, ent paralleelselt suureneb ka laktaadi produktsioon. Laktaadi teke takistab tugevalt rasvhapete mobiliseerimist, kuna halvab oksüdatsiooni läbiviivate ensüümide funktsioone. Seetõttu ongi rasvapõletus madalamatel intensiivsustel efektiivsem, kuna ka laktaati tekib siis oluliselt vähem. Kui oleme piiranud kaloreid ja tekitanud negatiivse energiatasakaalu, kas on võimalik samaaegselt lihast kasvatada?

Rasvapõletamine ja Massikogumine samaaegselt ?!

On oluline mõista ja teada, et organism läheb oma reservide kallale siis, kui me ei ole toiduga saanud piisavalt kaloreid, et täita baasainevahtuse nõudlust või oleme treeningutega tekitanud negatiivse energiatasakaalu ja me ei saa kulutatut toiduga tagasi. Loomulikult, teame, et sellised olukorrad on soodsaimad rasvapõletuslikke eesmärke silmas pidades ja rahuldamaks tekkinud defitsiiti, organism on agaralt oma rasvareservide kallal.

Ent meie suureks õnnetuseks, organism ei tegutse selles suhtes selektiivselt, kujundlikult väljendudes haaratakse nõudluse energiadefitsiit rahuldamiseks kõike, mis ette jääb ka süsivesikud ja valgud.

Nagu öeldud, need hormoonid tegutsevad kiiresti ja valimatult, muundades organismi kõikvõimalikke kudesid kasutamiskõlblikuks energiaks. Tõlkijalt: Kahjuks jah, ka lihasmass kuulub sinna alla.

rasva kadu on peatunud

Organismi jaoks ei ole tegelikult meile nii väärtuslik ja raskesti saavutatav lihasmass midagi väärtuslikku ja erilist, normaalselt eksisteerimiseks pole seda lihtsalt vaja. Arvan, et suurenenud lihasmass on üks esimesi, mille kallale kataboolsete olukordade ajal minnakse! Igale oma! Nii et lihaste energia kauplused on ammendatud s.

Kombineeritult need kaks muudatused panevad teie lihased sellesse, mida ma nimetan "turbulentsiks". Teadlased nimetame seda ainevahetushäireks. Ja nii nagu lennuk peab selle saamiseks rohkem energiat kulutama läbi õhus oleva turbulentsi peavad teie keha ja lihased põlema rohkem energiat normaalseks taastumiseks Kuid Turbulence'ist saadav kasu võib kesta üle 24 tundi, mis võimaldab teil kogu päeva jooksul rohkem rasva ja kaloreid põletada.

Kuidas 2 kuu jooksul kaotada 14 kg

Nii et kuigi me ei kuluta TT-treeningu ajal nii palju kaloreid kui teie oleks, kui teeksite tund aega kardiotreeningut, põleksite lõpuks rohkem kaloreid kogu tunnise perioodi jooksul TT-ga võrreldes tavalisega südame. Nii et me peame tulemusi otsima lihtsalt väljaspool treeningut ja ei keskendu jõusaali ajal kasutatud kaloritele.

K: Ma tahan alati minna pärast teist TT järgmise programmi juurde nädalaid, mitte soovitatud 4. Kas on mingit põhjust, miks ma kas ei peaks seda tegema? Vastus: Jah, peaksite andma igale koolitusetapile rohkem aega. Sa tahad saada mõningane koolitusega kohanemine ja see võtab kauem kui 2 nädalat enamikel juhtudel.

rasva kadu on peatunud

Andke sellele terved 4 nädalat ja muutke siis kasu koolitusel olevast sordist. Saate rohkem tulemusi, eriti kui olete pärast lihaste kasvatamist.

Rasva kadu ja rasvapõletustsoon Q’n’A

K: Intervallkardiotreeninguid saan teha ainult eraldi päeval alates kaalud, kas see on probleem? Vastus: Ei, sobib vaheldumisi tugevus- ja intervallipäevi.

rasva kadu on peatunud

Kujundasin kaalud ja intervallid, mis tuleb teha samal päeval, et inimesed oleks struktureeritud treeningutest rohkem vaba päeva, et olla aktiivsed koos oma pere või hobidega. K: Ühes oma artiklis mainite, et kehakaalu intervallid on parim intervalltreeningu meetod. Kas see on õige? Üks sõna teeb seda: "Pow"! Noh, see tabas mind ruudu vahel silmad, see on äärmiselt võimas lugemine, mitte ainult ei ärata sind, vaid annab ka tööriistad muudatuste tegemiseks.

8 lihtsat viisi rasva kadu komplitseerimise lõpetamiseks

Nagu ma ütlesin, pole aimugi, mida ma sel nädalavahetusel tegema hakkan - lugesin uuesti dokumenti, märkides üles asjad, mida ma on vaja neid suuri kirgieesmärke uuesti ellu äratada.

Ja hädavajalik lugemine kõigile, kes on piisavalt targad uue aasta eesmärkide seadmiseks.

Pole tähtis, mis on teie isiklik eesmärk - kas kaotada palju kaalu või natuke, saada kvaliteetset massi või suurendada oma jõudu - siin on midagi. Siit leiate suurepärase lisajuhendi, mis hõlbustab teie otsingut. Lisateave Hiiglaslik lisajuhend: kõik, mida vajate oma eesmärkide saavutamiseks!

See sobib kõige paremini pärast trenni, kui meie keha vajab kõige rohkem valku, ja see imendub väga kiiresti, tavaliselt 30—40 minuti jooksul. Kaseiin Kaseiin imendub 2—7 tunni jooksul palju aeglasemalt.

Kas Fasted Cardio tõesti paraneb rasv kadu?

Enamasti kasutatakse seda enne magamaminekut kasutatava valgu jaoks, kuna see on kõige pikem aeg, mil meie keha ilma meieta ei lähe. Muna Munavalk laguneb mõõdukamalt 1,5—3 tundinii et see on hea päeva- või söömaaja valk, et anda kontrollitud ja pidevat aminohapete vabanemist kehale. Sojakaste Sojavalk on taimetoitlaste seas populaarne sellepärast, et see on ainus täielikult taimes saadud valk. Soja on vastuvõetav valk, kuid ei imendu nii kergesti kui vadaku- või munavalk.

Segatakse "Mida pakub valkude segu, mida sirge valk ei saa? Erinevad imendumise määrad.

Täiendav juhend rasva kadu ja lihaste suurenemist silmas pidades!

See tähendab, et võite valgu kiireks, keskmiseks ja pikaajaliseks imendumiseks võtta segatud valku igal ajal. ProM3 on segatud koostises üks paremaid. Madala süsivesikute sisaldusega Kaalumõõtja "Kaalutõstjad on kõrge kalorsusega proteiinisisaldusega tooted, mis sobivad suurepäraselt inimestele, kes soovivad hulgikaupa.

Kas Fasted Cardio tõesti paraneb rasv kadu?

Kui teil on raskusi kaalus juurde võtmisega, teeb trikk eriti kvaliteetsete kalorite sissevõtmine. Kreatiin on kulturistide, sportlaste ja jõusaalisõprade seas ülipopulaarne. See on äärmiselt kasulik lihasmassi suurendamiseks. See esineb kehas looduslikult, kuid väga väikestes kogustes.