Liigu sisu juurde

Saaksid ka naised — tuleb vaid kang kätte haarata! Madalad temperatuurid võivad kaasa tuua pehmete kudete kokkutõmbumist, lükates vere keha keskele ja jättes lihased kuivale ja kokku. Mitmed teadusuuringud on seostanud kõrget stressihormoon kortisooli taset kaalutõusuga, seda eriti kõhupiirkonnas. Hingamine kontrolli alla Sõidad sa ratta seljas tööle või teed nädalavahetusel hommikujooksu, mõlemal juhul kuivatab külm õhk sinu hingamisteid ja muudab lihased kangemaks.

Kaalulangus parast leiba lopetamist

Lihtne Rasva poletamine uudised, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat.

Kuidas põletada kiirelt rasva?

Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama. Fitnessiteooria kohaselt põletab organism rasva kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja põletada.

Intensiivse trenni käigus saab keha energiat esmalt süsivesikutest. Kõike seda teades — kuidas energia tarbimine ja trenn omavahel kokku sobitada?

Hiljutine, ajakirjas American Journal of Physiology ilmunud uuring võrdles kümne ülekaalulise, kuid üldiselt terve mehe söömisharjumusi: ühed sõid enne madala intensiivsusega treeningut hommikusööki ja teised jätsid selle vahele.

monokulatu rasvade juuste valjalangemine

Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kõndimist aitas põletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejätmise korral põletas keha rohkem rasva. Nende organism, kes sõid hommikusööki, ei suutnud kohe juba ladestunud rasvade kallale asuda.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada

Kuid on veel üks huvitav asjaolu. Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma ainevahetusega, trennieelne söömine seda aga ei teinud.

Kaalulangus nadala jooksul

Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine võib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see võib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla.

Olgu rõhutatud, et uuring oli väikesemahuline ainult kümme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni.

Kuidas külmaga rohkem rasva põletada?

Kui sa aga pead kindlasti enne trenni sööma ega suuda tühja kõhuga treeningul higistada, siis tuleks ikkagi mõningaid nõuandeid järgida. Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on lihtsaimaks viisiks energiat saada süüa enne trenni rasvast toitu. Sobilikud on tervislikud rasvad, näiteks avokaado või munad või või kookosõliga. Ka pähklid on väga head rasvaallikad või siis pähklivõi ja banaanid.

Allikas: Delish.

  1. Kas teie keha poletab loomulikult rasva
  2. Parim rasvapoletaja ja lihaste tooner
  3. Paljude ülekaaluliste puhul on see tõsi ning seletatav stressihormooni kortisooliga.
  4. Kiire kaalulangus võib hävitada lihaseid - Spordiklubi Sparta
  5. Kaalulangus UPMA
  6. Kuidas põletada kiirelt rasva? - Tervis
  7. Kuidas sailitada kaalulangus parast taielikku 30