Liigu sisu juurde

Inimesele, kes soovib kaalust alla võtta kardiotreeningu abil, on oluline järgmine küsimus: kuidas veenduda, et peamiselt põletatakse ainult rasva. Enamus vale arvamus on arenenud enamuse hulgas, et mida rohkem higi vabaneb, seda kiiremini sa kaotad kaalu. Mida madalam on südame löögisagedus, seda väiksem on treeningu intensiivsus.

  • Madal abs rasva kadu
  • Südame löögisageduse mõõtmise algoritmid Pulssi uurimine radiaalsel arteril ei vaja raskeid ettevalmistusi.
  • Interaktiivne pulsisageduse kalkulaator - Isheemia
  • See on suurepärane algajatele, neile, kes pole heas füüsilises vormis ja alles alustavad regulaarset sporditreeningut.
  • Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud.
  • Mis pulss põletab rasva - Veenid

Ex Rx Müüdid, faktid ja soovitused rasva kiiremaks ja tõhusamaks põletamiseks. Ühel päeval, kui jooksin spordisaalil jooksulindil, lähenes isiklik treener minu kõrval olevale inimesele, et jagada mingeid nõuandeid. Võib-olla kõige populaarsem müük treeningute kohta on see, et on olemas konkreetne pulsisageduse vahemik, milles teie kliendid peavad rasva põletamiseks treenima.

Kogu aeg kuulen, kuidas spordiprofessionaalid ütlevad oma klientidele, et nad ei treeniks üle teatud pulsi, justkui oleks inimestel halb kiire joosta või jalgrattaga liikuda. Sihtlikust pulsisagedusest on saanud kõmufraas.

Rasva poletusvoond 20 minuti parast

Isegi paljudel kardiomasinatel on nende paneelidel rasvapõletuse piirkond, mis julgustab inimesi treenima konkreetses pulsisageduse vahemikus. Kas olete kunagi mõelnud, kas teie kliendid peavad rasva kaotamiseks tõesti treenima konkreetses pulsisageduse tsoonis? Ja mis juhtub, kui nad julgevad sellest tsoonist välja minna?

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Kütuse kasutamine treeningu ajal Kliendid kasutavad treeningu ajal energia saamiseks nii rasva kui ka süsivesikuid, kusjuures need kaks kütust annavad selle energia libiseval skaalal. Väga madala intensiivsusega treenimisel nt kõndides moodustab rasv suurema osa energiakulust. Kuna treeningu intensiivsus tõuseb kuni laktaadiläveni treeningu intensiivsus, mis tähistab üleminekut peaaegu puhtalt aeroobse treeningu ja treeningu vahel, mis sisaldab märkimisväärset anaeroobset panust; seda peetakse ka suurimaks jätkusuutlikuks aeroobseks intensiivsuseksväheneb rasva osakaal, samas kui panus süsivesikutest suureneb.

Osaliselt juhtub see seetõttu, et keha tugineb suurema energia ATP regenereerimise vajaduse rahuldamiseks glükogenolüüsile ja glükolüüsile ning seetõttu, et rasvhapete eritus treenivatele lihastele väheneb kõrgema intensiivsuse korral. Veidi alla laktaadiläve treenides kasutavad kliendid enamasti süsivesikuid. Kui treeningu intensiivsus on tõusnud üle laktaadiläve, muutuvad süsivesikud ainsaks kütuseallikaks.

  1. Parim fitness rutiin poletada rasva
  2. Isheemia Kaalu kaotamist, rasvapõletust mõjutab ennekõike pulss.
  3. Parandab kolesterooli vereprofiili.

Kui kliendid treenivad piisavalt kaua 1, 5—2 tundimuutuvad nende lihaste süsivesikute glükogeeni sisaldus ja veresuhkru kontsentratsioon madalaks.

See metaboolne seisund ohustab lihaste püsimist, kuna süsivesikud on lihaste eelistatav kütus.

Rasva poletusvoond 20 minuti parast

Kui süsivesikuid pole saadaval, on lihased sunnitud kütusele tuginema rasvale. Ehkki rasvapõletuse ajal kasutatakse ainult vähesel määral rasva.

Pulss treeningu ajal

Oluline on energiakulutuse määr, mitte lihtsalt rasvadest saadava energiakulu protsent. See tähendab, et rasva tarbitakse kõige rohkem treeningu ajal, kui kliendid töötavad kõva aeroobse intensiivsusega, mis tavaliselt vastab laktaadilävele.

Rasva poletusvoond 20 minuti parast

Rasva kaotamiseks ei pea te rasva kasutama Kuna kliendid kasutavad suure intensiivsusega treenides ainult süsivesikuid, kas see tähendab, et kui nad jooksevad kiiresti Rasva poletusvoond 20 minuti parast võtavad osa kõrge intensiivsusega siserattasõidu klassist, ei vabane nad sellest lõtvast kõhust?

Muidugi mitte.

Mis pulss põletab rasva

Vaatamata sellele, mida enamik inimesi arvab, ei pea teie kliendid rasva kaotamiseks vöökohalt isegi treeningu ajal rasva tarbima. Kas olete kunagi näinud rasvapritsijat?

Rasva poletusvoond 20 minuti parast

Sprinterid treenivad peamiselt anaeroobselt, mitte kunagi treenides rasva tarbides.