Liigu sisu juurde

Pane tähele! Meie näite kaal 55 kg puhul oleks vajalik valgukogus ca 85 kuni g ja vajalik rasvakogus ca 45 kuni 55 g päevas. Teie näost Vältige märjukest Shutterstock Üks viis üldise kaalulanguse suurendamiseks, mis saleneb teie nägu, on märjukest tühjade kalorite koondamine. Võistlusvormi tegemine ei pea olema kannatuste rada! Süüakse liiga vähe kcal, ollakse liiga suures energiadefitsiidis.

Pärast ülikooli lõpetamist sai minust munitsipaalpolitseinik ja alustasin oma patrull-ametniku karjääri. Pärast pikki aastaid mitmesuguseid vahetusi ning mitmeid töid ja edutamisi hiljem muutusin märkimisväärselt ülekaaluliseks, kõlbmatuks, stressis ja õnnetu.

Hakkasin aeg-ajalt trenni tegema ja dieeti pidama ning kaotasin kaalu, kuid kaotasin kiiresti motivatsiooni ja sain kaalu tagasi ja veel. Ma kasvasin pidevalt välja oma politseivormi ja vajasin suuremaid relvarihmasid. Politseikaptenina tundsin oma suuruse pärast piinlikkust ja häbi.

Suspense: Mortmain / Quiet Desperation / Smiley (Mai 2021)

Pidin näitama paremat eeskuju ohvitseridele, keda ma juhtisin, ja oma teismelistele lastele. Mu alaselja oli kroonilises valus ja kogesin regulaarselt migreenipeavalusid. Olin liiga väsinud olenemata oma une hulgast. Võtsin vähem rõõmu füüsilistest tegevustest, mis mulle meeldisid, nagu matkamine ja suusatamine. Ma nõustusin sõbraga suusatama minema, kuid pidin loobuma, kui mõistsin, et ma ei mahu suusapükstesse. Keelasin pidevalt sõprade seltskondlikke üritusi ja tegevusi.

Ma polnud kunagi varem iluvõistluste või fitnessi võistlustest kuulnud ja inspireerisin paljude konkurentide jälgimist.

Fresh articles

See tuletas mulle meelde, kui palju ma armastasin võistlemist. Otsustasin sel päeval vormi tagasi saada ja kaalu kaotada.

Spinning ja rasva kadu Ei ebaonnestunud rasva kadu

Ma fantaseerisin sellise füüsise väljaarendamisest, mis võimaldaks mul Emerald Cupil võistelda, kuid ei uskunud, et mul on võime saavutada vajalik kõhnus või lihaskond. Kuidas ma oma eesmärke saavutasin Alustasin juba ammu läbi viidud tervisekontrolliga. Ma vältisin arsti, sest ma ei tahtnud astuda skaalal ega leppida sellega, et olen rasvunud.

Arsti kabinetis kaalusin naela ja mu vererõhk oli kõrge. Kes saavad Spinningut harjutada? Gilberto selgitab, et spinningutunde võivad viia kõik, kes saavad sõita.

Atleetvõimlemine

Kuid üldiselt on orientatsioon sama. Enne regulaarse kehalise tegevuse alustamist on oluline konsulteerida arstiga. Mitu ketrusklassi nädalas harjutada? Gilberto Ambrogi selgitab, et kui tunnid on perioodilised, saab inimene iga päev ketramist harjutada, pidades silmas vähemalt ühte iganädalase puhkepäeva.

Spinning ja rasva kadu salendav kere

Ehk siis jagades need numbrid 4,1-ga saame ca kuni grammi. Sellega tuleb ajutiselt leppida. Aga pidagem meeles, et mida vähem tarbime süsivesikuid, seda kehvem on treenigvõimekus ja aeglasem taastumine. Neid vigu saab vältida, pole ju raketiteadus… Viga number 3. Toiduainete valik on väga piiratud ja ühekülgne.

Kui 2 päeva süüa ainult kanafileed ja riisi litsalt tüüpiline näidesiis pole midagi hullu. Kui seda teha 2 nädalat või koguni 2 kuud, siis nätab see, et arusaamine normaalsest söömisest on puudulik ja pikemas plaanis tekitame probleeme, seda eriti mikrotoitainete osas. Miks peab toiduainete valik olema mitmekesine?

  1. PIN IT Treeningute tegemisel on heade tulemuste saavutamise üks peamisi saladusi kehalise tegevuse valimine, mis mitte ainult ei paku kehale kasu, vaid pakub ka teile rõõmu!
  2. TREENER SOOVITAS!? - Eesti Kulturismi ja Fitnessi Liit

Sest ükski toiduaine ei sisalda kõiki organismile vajalikke toitaineid. Olgu korratud aabitsatõde: iga päev peaks sööma midagi kõigist viiest toiduainete grupist.

  • Keha transformatsioon: pekske rasva kadu! - Atleetvõimlemine
  • Kategooriateta 20 saladust rasva eemaldamiseks kõikjal Sõltumata sellest, kas olete haigestunud õlle soolestikust või olete tüdinud oma reitest, on meil kõigil probleeme, mida me soovime, et me saaksime saleneda.
  • Pärast ülikooli lõpetamist sai minust munitsipaalpolitseinik ja alustasin oma patrull-ametniku karjääri.
  • Xi'an Changda metallitööd Co.

Kui te seda ei tee, võite kaotada kaalu, kuid ei suuda saavutada vöö, puusade, tuharade, reide, jalgade ja ülemise keha parandamiseks vajalikku tooni. Summeerida Praktiline lähenemine rasva põletamisele erinevalt mõne naela pahustamisest tugineb kolmele põhitunnusele, olenemata sellest, kas olete uus koolitus või kogenud sportlane: Suurendage lihaseid kaalutreeningu abil.

Spinning ja rasva kadu Rull uisutamine poleb rasva

Täiendavad lihased põletab rohkem energiat nii aktiivsuse aktiivse ainevahetuse kiiruse kui ka puhkuse ajal ülejäänud ainevahetuskiirus. Südame üksi tavaliselt ei suuda seda saavutada, ja dieediga kindlasti mitte.

Mida siis teha? Nali naljaks aga tõsi on see, et rumaluse vastu kaitsevad meid teadmised. Peatun põgusalt kolmel peamisel veal, mis võistlusteks valmistumisel toitumise vallas kahetsusväärselt sageli tehakse. Viga number 1. Süüakse liiga vähe kcal, ollakse liiga suures energiadefitsiidis.

Tõstke raskemad raskused. See tähendab kaalude leidmist, mis võimaldavad teil täita kaheksa kuni kümme kordust, püüdes olla vaid väljakutseteks, kuid mitte liiga palju, et vormi kaotada. Kui teil on võimalik juhtida 15 kuni 20 kordust, siis ei ehitata lihaseid ja oleks parem teenindada just kardiovaskulaarsust.

Lisage intensiivsemat südamehaigust.

Seotud tooted

Suure intensiivsusega harjutusisegi kui see on ainult lühikeste purunemistega, võib aidata kiiret metabolismi, eriti treeningu alguses. Siit saate teada, kuidas keharasva kaotada.

Kaalukaotus Teie kõht. Sinu tagumik. Su lõug. Teie reied. Sõltumata sellest, kas olete õlle soolestiku pärast haige või kas te ei saa oma purki kaotada, on meil kõigil probleeme, mida me sooviksime vähendada.

Keha transformatsioon: pekske rasva kadu!

Kahjuks ei saa te rasva kadu konkreetselt oma keha täpsetes kohtades sihtida. See on lihtne teadus: igaühe keha on erinev ja mõnedel inimestel on geneetiline eelsoodumus teatud kehapiirkondades kehakaalu langetamiseks ja selle suurendamiseks võrreldes teistega.

Aga sina saab kaotada kaalu üldiselt ja seda tehes kaotab keha kogu tolli. Treeningu abil saate sihtida ka konkreetseid lihasrühmi.

Söö kolm ruudukorda päevas

See mitte ainult ei tooni ega pinguta teie keha, vaid aitab teil ka rohkem rasvaseid põletavaid lihaseid üles ehitada. Kõhust Söö kolm ruudukorda päevas Shutterstock Kuigi mõned dieedieksperdid vannuvad kogu päeva jooksul väiksemate, sagedaste söögikordade järgi, võib põhitõdedest kinnipidamine olla just see, mis on kõige parem kõhurasv.

Ajakirjas avaldatud uuring Hepatoloogia leidis, et söögikordade vahel söömine suurendas tegelikult kõhu rasva. Teadlased soovitavad, et teie vöökohale sobiks paremini kolm ruudukorda päevas. Mõtle uuesti.