Liigu sisu juurde

Parim osa on see, et kõik, mida vajate, on odav tõmbetorn, mida saate osta enamikust kauplustest. Kombineerides kolme rasvapõletusharjutust, nagu edasi-, külg- ja tagurpidi liikumine, saate kiiresti hämmastavaid tulemusi. Kas teed teisel poolel joonisel 2. Seetõttu on see rasvade kaotamiseks ülitähtis harjutus.

Langetage ja korrake 30 sekundit enne külje vahetamist. Paige Waehner Kuidas : rippuda põrandale ja käia oma kätes välja, kuni olete plaani, asetades oma käed nii, et näpitsad ja pöidlad puudutaksid kolmnurga kuju.

Liigutage küünarnukid tricepsi tõukesse muutke põlvili.

Kuidas korraldada rasva põletamise koolitust kodus

Jalutage käed tagasi kobarasse ja püsti. Täiendava intensiivsuse jaoks lisage lõpus lõika. Korrake sekundit. Paige Waehner Kuidas : Plaadipositsioonil on jalad laiad, hoidke ühes käes kaalu.

Pange küünarvarre rindkere kõrval ja tõmmake käsi tagasi tagasilöögiks.

Fresh articles

Korda kickbacks, hoides samal ajal kangi enda poole sekundit samal küljel. Vajadusel lohistage üks põlvkond maha põrandale muudatuse tegemiseks. Järgmisel ahelal liikuge teisele küljele. Paige Waehner Kuidas : istuda sammule või toolile, käed reide kõrval, põlved painutatud.

mähkida, et säästaks Sind on hoiakud õhukeses kasvamises kõhtu kodus soolaga

Et seda õigesti teha ja vigastusi vältida, peate õigel ajal kiirendama ja aeglustama. Alamale minnes tehke alati täiuslik kükitamine.

Enne jalgade tagasi viskamist istutage käed põrandale. Sooritage hea Push-Up. Pöörake liikumine ja maanduge kükis. Hüppa nii kõrgele kui võimalik. Enamik inimesi petab kogu liikumise vältel. Petmisega suurendate vigastuste ohtu ja vähendate treeningu efektiivsust. Hüppa kükid Hüppa kükid on rasvapõletustreeningute põhiosa - nad töötavad!

Saate neid teha nii jõu kui aja jaoks.

Kuidas Tuck hüppab?

Jõuharjutused stimuleerivad metaboolset süsteemi agressiivsemalt, kuid vigastuste oht on neil siiski suurem. Isegi kui olete väsinud olekus, põhjustavad nad harva vigastusi, kuna on ise korrigeeritavad.

Squat huppab poletada rasva

Kui olete väsinud, ei saa te lihtsalt nii kõrgele hüpata, mis muudab maandumise lihtsamaks. Kui olete Jump Squatside tegemise pärast närvis, siis liikuge nende juurde, seistes tollisel kastil, hüpates maha ja maandudes võimalikult vähese müraga. Kui olete valmis tundma, tehke täielik vertikaalne hüpe.

2. Pull-Ups / Chin-Ups

Laske endal lähtestada ja tehke siis teine. Lõpuks võite proovida Jump Squatsit. Peate neid praktiseerima, et neid korralikult juhtida. Kuid just sellepärast, et te ei suuda oma rindu põlvedele hüppada, ei tähenda, et te ei põleks kaloreid.

Squat huppab poletada rasva

Niikaua kui annate oma kõigile, siis tõesti see rasv hävitab. Kuidas Tuck hüppab? Nagu varem mainitud, kulub selle käigu juhtimiseks natuke aega. Aga kui sa püsid kindlalt, siis olen kindel, et varsti õpid teisi! Lähteasend: Alustage oma jalgadega peopesa laiuse ja käte vahel.

  1. 7 vinget rasvapõletusharjutust, mida saate teha kodus - Fitness
  2. Paljud harjutused ühendavad liikumist nii ülemise kui ka alumise keha jaoks, et säästa aega ja lisada intensiivsust.
  3. Mis on hea kaalulangus eesmark nadalas
  4. Parimad Kaalulangetamise Harjutused: 50 Kiiret Rasva Kaotamise Treeningut | Tervis ja heaolu
  5. Kas metaboolne seisund on kõige efektiivsem treening?

Hoidke oma lülisamba püsti ja abs tihedalt. Tõmmake oma õlad tagasi ja imestage kõhupunkti sisse. Liikumine: Lükake oma puusad tagasi ja lohistage edasi, kuid hoidke oma seljaosa tasaseks. Pange kõik oma jõud ja hüpata, surudes alla maa.

Squat huppab poletada rasva

Ringide vahel puhata minutit, harjutuste vahed on sekundit. Dumbbellsiga squats Seisa sirge, hoidke iga käega hantlid, peopesa puusade poole. Jalad õlgade laius, sõrmede näpunäited on veidi kasutusele võetud.

Tõhus rasva põletamine kodus. Rasva põletamise koolitus. Mida peaks impulss

Hoidke oma pea otse, et mitte kaotada tasakaalu ja säästa oma selga sujuvat. Põlvede painutamine läheb aeglaselt välja nii, et puusad on põrandaga paralleelsed. Nõuetekohase täitmise korral peaksid põlved olema ühel vertikaalsed näpunäitega varbad. Ärge laske põlvedel selle lennukiga minna, et vältida liigeste liigset koormust.

Parimad kaalulangetamise harjutused: 50 kiiret rasva kaotamise treeningut

Ekstralatsioonil, tõuseb üles, suruge jalad põrandast. Inverse pushups diivanist Selle treeningu jõusaalis kasutatakse pink, diivan või püsivat tool sobib kodus.

Seisa tagasi ja registreerige käed servale.

Squat huppab poletada rasva

Käid laius õlgadele, jalad saab tõmmata edasi, esialgse taseme, painutada neid põlved. Langetage torso aeglaselt hinge, painutades küünarnukid enne asendit, kuni küünarnukud on veidi alla 90 kraadi. Hoidke küünarnukid kehas kogu liikumise ajal. Kasutades tritseps, mitte jala lihaseid, tõstke torso üles algse asendisse.

Nagu teie jalgade edenemise, saate visata Otfik või madala väljaheide treeningu keerulisemaks. Mahi Gary või Dumbbells Haarake hantli, et see oleks põrandaga risti või kasutage Girci.

Squat huppab poletada rasva

Painutage veidi põlved, reied tagasi. Templi hantli jalgade vahele ja suruge selle tõsta.

Related Content

Samal ajal peaksid reied looma kaalu suurendamiseks piisava impulsi. Pöördliikumise hantlid tuleb kontrollida. Edusammud treeningu saavutatakse, suurendades Giri survet punkti kõrgust. Keerduma Lie taga, jalad saab sirgendada põrandale või painutada parema nurga all pinkil. Asetage käed mõlemale poolele peale, ei ole soovitatav sõrme lukustamiseks lukustada - see tekitab kaela ülemäärase koormuse.

Vajutage alumise tagasi põrandale, et paremini isoleerida pressi lihaseid. Väljahingamisel tõstke oma õlad põrandast üles, pingutage presslihaseid. Ärge toetage alumist põrandast. Ülemine punkt, viivitus ja aeglaselt alandada oma õlad hingeõhk. Keskenduge kontrollitud treeningule, ärge kasutage liikumisel impulsi. Kätekõverdused See harjutus töötab mitte ainult kätelihastes, vaid ka kogu keha lihastes.

See on lihtne muuta oma nõudeid ja raskendada kõrgtasemel. Algajad saavad alustada põlvede tõukumise ja käte seadistamise vähesemate õlgadega. Keha kaal ühtlaselt hajutatud sõrmede jalgadele, hoidke tagasi sujuvalt, nii et keha teeb sirge joone õlgadele jalgadele.

Aeglaselt painutage küünarnukid ja langetage korpus põrandale võimalikult madalale.

Squat huppab poletada rasva

Samuti pigistage aeglaselt korpuse kuni sirgete käteni. Teine koolitus Selles treeningutel ei pea te kaaluma rasva põletamise jaoks. Seinakell läheb liikuma või nutitelefoni taimer.

Tuck hüpata on üks tapja käik, mis aitab teil neid kangekaelseid naise nagu hullumeelseid heita!

Kõik harjutused peaksid täitma maksimaalset arvu kordi pidevalt 30 sekundit. Ma kaldun arvama et taimetoitlus liigutab tasakaalu reierasva varuvate naissuguhormoonide suunas. Venitus peale treeningut aitab sul taastada lihaste pikkuse ja kuidas trennid mõjunud ja kas oled tugevamaks reied ja jalad ilusaks.

Venitus peale treeningut aitab sul taastada lihaste reied ja jalad ilusaks Intensiivne TABATA treening aitab sul põletada rasva kiiremini. Kas paar komplekti 20 korda. Sinu tuharad ütlen teile, "Aitäh. Harjutus vasikas. Istuda diivanil, jalad varbad, kõndida kikivarvul kogu tuba. Paar keeruline harjutus annab vabastuse vasikad. Roni trepist üles astub varbad. See on ebatavaline, kuid tõhus. Kuidas eemaldada rasva lyashek: ilus sale käed, pikad jalad - olete lähedal ideaalne, kas te kuulute sellesse kategooriasse on üsna lihtne.

Kas keegi oskaks soovitada mingit efektiivset harjutust, ükskõik, kas jalad ülespidi jalapress või Lihast ei lisa, aitab rasva põletada.

Kahest regioonist piisab kui patsient soovib eemaldada üleliigset rasva mõlemal kas oleks mõeldav rasva rasva siirdamist; Sobivad võimalused aitab leida. Kasutada 14 päeva.