Liigu sisu juurde

Vastasel juhul võib see põhjustada tõsiseid tagajärgi - võite hõlpsalt teenida pankreatiidi rünnakut või krooniliste haiguste ägenemist. Võib-olla olete lihtsalt lugenud paastu mõningatest eelistest ja soovite sellele pilti teha. Vahelduva paastumise proovimiseks on mitu erinevat viisi. Neisse aukude tekitamisega toodavad teie mitokondrid vähem energiat ja peavad seega sama palju energiat ATP kujul tootma palju rohkem kaloreid. Argumendid paastu kahjulikkuse kohta on järgmised: Pikaajalise nälja korral kannatab keha väga tugevat stressi.

Viimaseks, sarnaselt treeninguga, seab paastumine keha ajutise stressi.

Kaalu kaotamiseks on palju erinevaid viise. Seda, mis on viimastel aastatel populaarseks saanud, nimetatakse vahelduvaks paastumiseks 1. See on söömisviis, mis hõlmab regulaarset lühiajalist paastu. Lühike paastumine aitab inimestel vähem kaloreid süüa ja aitab optimeerida ka mõnda kehakaalu kontrolliga seotud hormooni. On mitmeid erinevaid vahelduva paastumise meetodeid.

Aja jooksul muudab see teie rakud stressiga paremini toime, kaitstes teoreetiliselt neid krooniliste haiguste eest. On leitud, et see vähendab vähiriski ja aitab säilitada kaalu nii inimestel kui ka loomadel tehtud uuringutes.

  • Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik - Mahlad May
  • Ta on rootslane, kuid sait on inglise keeles.
  • 7-paevast slim alla
  • Kas vahelduvast paastumisest on kasu?

Selle kava kohaselt on teil viis päeva süüa kõike, mida soovite kalorite piirang polesiis kaks päeva paastu. Kiiretel päevadel söövad naised kalorit ja mehed Ühes uuringus leiti, et 5: 2 dieedil osalejad kaotasid kuue kuu jooksul 14 naela rohkem kui lihtsa madala kalorsusega dieedil osalejad. Teised uuringud on leidnud, et 5: 2 dieet võib vähendada mõne rasvumisega seotud vähi, näiteks rinnavähi riski.

  • Mis juhtub teie kehaga, kui paastute - Tervisliku Toitumise
  • Vahelduv paastumine on söömisharjumus, mis hõlmab toidupiirangu paastumise perioode, millele järgneb normaalne söömine.
  • Kaalulangus parast kunstlike magusainete sulgemist
  • Mida sa vajad Testosteroon on hormoon, mis aitab reguleerida suguelundite funktsioone, ainevahetust, osteoporoosi ja muid keha funktsioone.

Alternatiivne paastumine: Selle lähenemisviisi korral sööte paastuda sööte umbes — kalorit igal teisel päeval, siis sööte paastumise päevadel kõike, mida soovite. Ühest nädalasest vahelduva paastu kestnud katsest selgus, et dieet aitas inimestel kaotada keskmiselt 13 kilo ja alandas nende LDL-kolesterooli, vererõhku ja insuliini taset.

Kehakaalu langetamine Tervise napunaited Alusta rasva kaotuse teekonda

Mitmete uuringute kohaselt võib vahelduv paastumine aidata vähendada mõnede krooniliste haiguste riski, samal ajal aitab see teil kaalust alla võtta. Muidugi on üks hoiatus.

Mis juhtub teie kehaga vahelduva tühja kõhuga dieedil

Paastumine koolitab teie keha ümber Tänu meie jahimeeste-korilaste esivanematele on meie keha loodud vahelduvaks paastumiseks. Kuid tänu meie tänapäevasele söömisviisile on meie keha selle fakti täiesti unustanud. Kui koolitame oma keha ümber perioodilise paastumisega uuesti kohanema - või saame paremini hakkama süsivesikute põletamise režiimi ja rasvapõletusrežiimi vahel, nagu Schaub ütleb - võime saada tõsiseid eeliseid, sealhulgas kaalukaotus.

Thurlow nõustub: 'Paastumisega kaasnevad madalamad insuliinitasemed võimaldavad meil saada paremat tunnetust ja vaimset selgust ning kasutada ära midagi, mida nimetatakse autofaagiaks, mis on nagu haigete ja häiritud rakkude kevadine puhastamine.

Vahelduv paast - Kaalukaotuse katkendlik paastumine

Traditsiooniline dieedipidamine võib selle saavutamise raskendada. Kober ütleb, et paastumine on näidanud end lihasmassi säilitamisel tõhusamalt kui kalorite piiramine.

Kuidas poletada madalamat ABS rasva kiiresti Ma tahan rasva poletada ja lihaste ehitada

Veelgi enam, lihasmass on otseselt seotud ainevahetuse kiirusega. See tähendab, et mida rohkem on teil lihasmassi, seda rohkem kulutate puhkeolekus kaloreid.

Kuna enamikku inimesi saab piiratud aja jooksul süüa vaid nii palju toitu, pole kalorite lugemine - või piiramine - vajalik.

Dawn Phenomenon: Kõrge veresuhkru tase veres madalal karbonaadil ja IF?

Põhimõtteliselt, kui kuulate näljahäda, ütleb teie keha teile, kui palju kaloreid vajate. Kuid siin peate siiski olema tähelepanelik: 'Peate oma paastu hoolikalt planeerima,' ütleb Palinski-Wade. Insuliini ülesanne on viia suhkur vereringest rakkudesse.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma

Aga insuliin ka blokeerib rasvarakke rasva eraldamisest, mis tähendab, et teie keha ei saa rasva põletada, kui insuliini tase on kõrge. Norepinefriin Norepinefriin, stressihormoon, mis parandab erksust ja tähelepanu, osaleb reageerimises "võitle või põgene" Sellel on teie kehale mitmesuguseid muid toimeid, millest üks käsitab keha rasvarakkudel vabastada rasvhappeid.

Norepinefriini taseme tõus põhjustab üldjuhul suuremat rasvakogust, et keha saaks põletada. Paastumine põhjustab norepinefriini koguse suurenemist teie vereringes 26, Alumine joon: Paast võib aidata vähendada insuliini taset ning tõsta inimese kasvuhormooni ja norepinefriini taset veres.

Testosterooni loomuliku suurendamise viisid

Need muudatused aitavad rasva kergemini põletada ja kaalu kaotada. On hästi teada, et väga pikad söögikorrad võivad põhjustada ainevahetuse langust 28, Kuid uuringud on näidanud, et lühiajaline paastumine võib teie ainevahetust tegelikult suurendada, mitte aeglustada 30, Arvatakse, et see suurenemine on tingitud hormooni norepinefriini taseme tõusust, mis soodustab rasvade põletamist.

Alumine joon: Lühike paastumine võib teie ainevahetust pisut kiirendada. Pikaajaline paastumine võib aga anda vastupidise efekti. Vahelduv paastumine vähendab ainevahetust vähem kui pidev kaloripiirang Kaalu kaotamisel langeb ainevahetuse kiirus.

Rasva kahjumi haid Mis toitu poleb rasva kiiresti

Osalt on see tingitud sellest, et kehakaalu kaotamine põhjustab lihaste kaotust ja lihaskude põletab kaloreid ööpäevaringselt.

Kaalukaotusega kaasnenud metaboolse kiiruse langust ei saa aga alati seletada ainuüksi lihasmassi kaotusega Kalorite pikaajaline range piiramine võib põhjustada teie ainevahetuse kiiruse langust, kuna keha lülitub nn nälgimisrežiimi või "adaptiivsesse termogeneesi".

Teie keha teeb seda energia säästmiseks kui loomulik kaitse nälja vastu 33, Seda on dramaatiliselt näidatud uuringus, kus osalesid inimesed, kes kaotasid teleris saates Suurim kaotaja suure osa kehakaalu.

  1. Kuidas vahelduv paastumine võib aidata teil kaalust alla võtta | Toit | May
  2. Rasva poletamine BPM
  3. Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma - Atleetvõimlemine

Osalejad järgisid kalorisisaldusega dieeti ja intensiivset treeningrežiimi, et kaotada suures koguses kaalu Uuringus leiti, et kuus aastat hiljem oli enamus neist kaotanud peaaegu kogu kehakaalu.

Kuid nende ainevahetuse kiirus ei olnud tagasi tõusnud ja püsis umbes kalorit madalamal, kui nende keha suuruse järgi võiksite oodata.

Kaalulanguse sihtturg UU Slimming Circle

Teised uuringud, mis uurivad kaloripiirangu mõju kaalulangusele, on leidnud sarnaseid tulemusi. Kehakaalu langusest tingitud ainevahetuse langus võib ulatuda sadade kaloriteni päevas 36, See kinnitab, et "nälgimisrežiim" on reaalne ja võib osaliselt seletada, miks paljud kaalust alla võtnud inimesed selle taas juurde võtavad.