Liigu sisu juurde

Ma olen lühendanud söömise akent 8 tunnini päevas. Päevase kalorite põletamise määra määramiseks kasutage veebikalkulaatorit. Terved terad nagu pruun riis, kinoa ja oder ning köögiviljad ja puuviljad sisaldavad seedimist aeglustavaid kiude.

Kaota armastuse käepidemed, kui põletada asemel külmutada

Armukangadest vabanemiseks pole kahjuks konkreetset harjutust. Nende kõrvaldamiseks on vaja rasva põletada tänu dieedile, stressi vähendamisele ja treenimisele. Sammud 1. Kaalu langetamiseks ja liigse rasva kaotamiseks, eriti armastuse käepidemetes, peate vähendama üldist kalorite tarbimist. Kindlas kehapiirkonnas pole võimalik rasvamassi põletada.

Rasva armastuse kaepidemete poletamine

Kaalu kaotades saate aga vähendada üldist rasva taset. Aja jooksul märkate, et teie armukäepidemed muutuvad väiksemaks. Mehed peaksid päevas tarbima umbes kalorit vähem kui nende energiavajadus. See toob tavaliselt kaasa kehakaalu languse 0, kg nädalas.

Rasva armastuse kaepidemete poletamine

Alustage kogu päeva jooksul söödud kalorite arvutamist. Kasutage seda numbrit lähtepunktina. Lahutage sellest kalorit, et saada keskmine kalorikogus, mida peate kaalust alla võtma. Piirake töödeldud toidu tarbimist.

100 lemmik lasteaed Rhymes ja laulud koostamine

Tavaliselt sisaldavad töödeldud ja praetud toidud palju kaloreid. Kui te regulaarselt seda tüüpi toitu sööte, muutuvad kehakaalu kaotamine ja armukäppide kaotamine raskemini saavutatavaks eesmärgiks. Töödeldud ja praetud toidus on palju kaloreid. Need võivad sisaldada ka palju lisatud suhkruid, kehale kahjulikke rasvu, lisaaineid ja säilitusaineid.

Piiratavate toitude hulka kuuluvad: magusad joogid, praetud toidud, kiirtoidud, laastud ja kreekerid, jäätis, kommid, vorstid, külmutatud valmistoidud, konservid, küpsised, koogid ja saiakesed.

Kui võimalik, vältige toite, mis sisaldavad palju lisatud suhkrut. Paljud uuringud on näidanud, et suhkrurikkad toidud põhjustavad kõhu piirkonnas rasva ladestumist ja võivad armukäepidemeid suurendada. Süsivesikurikkad toidud asendage vähese tärklisega köögiviljadega. Paljud uuringud on näidanud, et meestel, kes tarbivad suures koguses süsivesikuid, on kõhupiirkonnas suurem rasvade ladestumine näiteks armukäepidemed. Selle probleemi minimeerimiseks vähendage süsivesikuterikaste toitude tarbimist.

Süsivesikuid leidub mitut tüüpi toidus. Teravili, piimatooted, kaunviljad, tärkliset köögiviljad ja puuviljad on mõned näited. Mehed vajavad päevas vähemalt 5—9 portsjonit puu- ja köögivilju.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Näpunäiteid oma treeningu saldo saamiseks on õiged Rasva põletamine on võti kaalulangusesse, keha kujundamisse ja paranenud tervise või sportlikust toimest. Ükskõik, kas vööri kärpimine, armastuse käepidemete tasandamine või tselluliidi kaotamine on, me kõik teame, et me peaksime seda tegema, kuid harva tegema seda õigesti. Lahendus seisneb suures osas meie arusaamises inimese füsioloogiast ja sellest, mis on vajalik selle "magusaks kohaks" saavutamiseks, kus me süüa rohkem rasva kui me tarbime.

Mõõtke sellise portsjoni ekvivalent: 1 tass köögivilju, 2 tassi salatit või pool tassi puuvilju. Valige madala suhkrusisaldusega puuviljad, näiteks marjad ja köögiviljad, mis ei sisalda tärklist. Piirake porgandi, herneste, kartuli ja maisi tarbimist. Need tärkliserikkad köögiviljad sisaldavad rohkem süsivesikuid. Minimeerige teravilja tarbimist, kuna need on kõige suurema süsivesikute kontsentratsiooniga toidud. Asenda rasvane liha lahjaga.

Fresh articles

Valgu söömine on väga oluline meeste jaoks, kes teevad trenni ja järgivad madala kalorsusega dieeti. Lisaks võivad lahjad valgud aidata vähendada armastuse käepidemeid. Nende lipiidide kõrgenenud taset on seostatud meeste rasva suurenemisega. Tarbige neid toite väiksemas koguses ja eelistage lahjemaid valke.

Kuidas vabaneda armastuse käepidemetest (meestele) - Entsüklopeedia

Valige kana, kala, kalkun ja lahjad punase liha jaotustükid. Proovige ka selliseid toite nagu lõhe, tuunikala, kuivatatud puuviljad ja maapähklivõi, sest need on valgu- ja tervislike rasvade rikkad tooted, mis võivad vähendada rasva ladestumist kõhupiirkonnas ja armastada käepidemeid. Suurendage oma veetarbimist. Kuigi vesi ei välista otseselt armastuse käepidemeid, võib see pikas perspektiivis soodustada kehakaalu langust ja sellest tulenevalt rasvade ladestumist.

Tüüpilised soovitused soovitavad meestel võtta päevas 8—13 klaasi vett. Kui elate väga aktiivset eluviisi, peate võib-olla rohkem jooma.

Piisava koguse vedeliku joomine võib samuti aidata teil kogu päeva jooksul vähem isu tunda.

Mis põhjustab armastuse käepidemeid?

Juues klaasi enne iga sööki, saate vähem süüa ja oma dieedist kinni pidada. Reklaam 2. Kardiovaskulaarne aktiivsus on hädavajalik meestele, kes soovivad rasva põletada, eriti kõhupiirkonnas ja armastavad käepidemeid.

Tehke regulaarselt aeroobset tegevust, et vabaneda rasvaladestustest. Päevase kalorite põletamise määra määramiseks kasutage veebikalkulaatorit.

See peaks võtma arvesse teie vanust ja aktiivsuse taset, samuti teie sugu. Seejärel lahutage saadud arvust kuni kalorit, et teha kindlaks, kui palju kaloreid peaks päevas sööma, et hakata kilo langema. Ärge vähendage oma kaloreid liiga palju, kui üritate armastuse kaotada, kuigi liiga kiiresti.

Kalorite kokkuhoid võib põhjustada ainevahetuse seiskumist ja võite kaotada väärtuslikud lihased; meestel on soovitatav tarbida vähemalt kalorit päevas. Lisaks portsjonite suuruse jälgimisele vähendage suhkru taset ja valige kvaliteetne töötlemata toit. Lihtne söögiaja strateegia on täita oma taldrik veerandi lahja valguga, veerand täisteratoodetega ja viimane pool kiuliste vesiste köögiviljadega.

KUIDAS KAOTADA MEESTE ARMASTUSE KäEPIDEMED KIIRESTI - TERVIS -

Hea valgusisalduse valik on grillitud kana, lahja praad, Kreeka jogurt ja küpsetatud kala. Optimaalselt sööge umbes 0,6 grammi valku kehakaalu ühe naela kohta päevas - see on grammi kaaluva mehe puhul grammi - sest see aitab teil tunda end rahulolevana ja säilitada lihasmassi. Terved terad nagu pruun riis, kinoa ja oder ning köögiviljad ja puuviljad sisaldavad seedimist aeglustavaid kiude.

Mõõtke, need sisaldavad tavaliselt vähem kaloreid ja rohkem toitaineid kui rafineeritud süsivesikud, nagu valge leib, laastud, suupistesegud ja saiakesed. Kardio rutiin armastuse käepidemete heitmiseks Mõõduka intensiivsusega kardio hoiab teie südame terve ja kulutab kaloreid, kuid kõrge intensiivsusega intervalltreening ehk HIIT, mis viiakse läbi mõne treeninguga nädalas, paneb teie rasvapõletusprotsessid täies mahus käima.

See harjutusviis hõlmab kogu töö, näiteks sprindi, lühikeste purskamiste ja kergema tegevuse, näiteks kõndimise, vaheldumisi. HIIT-stiilis treenimine võib teie aeroobses vormis suhteliselt kiiresti kasvada ja see võib positiivselt mõjutada teie keskosa suurust.

Külgmised plangud Külgplangutel on mitu modifikatsiooni, Rasva armastuse kaepidemete poletamine muudavad liikumise enam-vähem väljakutseks. Külgmise põhiplaneedi täitmiseks toimige järgmiselt. Alustage oma küljel lamamisest. Tugistage end ühel käel üles: küünarnukk peaks olema õlaga ühesuunaline; käsivars peaks olema maapinna suhtes tasane, keha suhtes täisnurga all. Pange oma jalad üksteise otsa, nii et keha moodustab sirge pea-puusani. Tõstke puusad üles nii, et põlv ikka puutub vastu maad.

Related Content

Pigistage oma tuharad tuharalihased ja hoidke liikumist 30 sekundist minutini. Liigutades keskenduge sellele, et hoida oma abs tihedalt, et aidata oma keha toetada. Lülitage küljed ümber ja korrake. Keerukama käigu jaoks proovige põlved maapinnast tõsta nii, et keha ainukesed maad puudutavad osad oleksid teie jala küljest ja käsivarrest. Võite lisada ka puusaliigeseid.

Mis Põhjustab Armastuse Käepidemeid Ja Kuidas Neist Lahti Saada | Nahahaigused

Selleks laske külgseinaasendis olles puusa aeglaselt või kaks tolli ja tõstke see siis aeglaselt üles tagasi. Korrake seda 30 sekundist minutini.

Jalgratta krõbinad Jalgrattakoobastest läbi tormata võib olla ahvatlev, kuid selle liikumise võti on aeglased, kontrollitud liigutused. Lama selili kätega pea taga ja põlved kõverdatud.

Mida sa sellest arvad?

Tõstke oma õlad ja pea maha, kui teete oma abs. Samal ajal tõstke jalad maapinnalt, hoides põlvi kõverdatud, nii et sääred oleksid maapinnaga paralleelsed. Keerake keha aeglaselt, nii et vasak küünarnukk liigub parema põlve poole.

Söö selle asemel terveid toite Ajakirjaartiklid ja spordividinad lubavad teil kaotada oma armukäepidemed krõmpsude, külgmiste paindumiste ja keerdumistega. Reaalsus on see, et te ei saa seda üleliigset rasva suunata kõhu purustavate liigutustega. Vistseraalse rasva kõrvaldamiseks peate vastu võtma tervikliku kehakaalu vähendamise programmi, mis põhineb toitumisharjumustel ja kogu kehalisel koormusel. Rasv, mis moodustab armastuse käepidemed, tungib sügavale teie kõhtu, kuid reageerib sarnaselt teiste kõhurasvadega klassikalistele kaalulangetamispüüdlustele.

Keha keerutades sirutage vasak jalg otse teie ees välja. Pöörake aeglaselt teises suunas, viige vasak jalg tagasi painutatud asendisse nii, et parem küünarnukk liigub vasaku põlve poole.

Keha keerutades sirutage parem jalg teie ees välja.

Sa sööd liiga palju.

Tehke 15 kuni 30 kordust. Vene keerad See on veel üks istuv harjutus. Saate seda muuta kaalu lisamisega. Kui olete selle harjutusega uus, proovige kõigepealt seda teha ilma kaaluta. Harjumisega võite vastupidavuse suurendamiseks proovida käes hoida raskust, täidetud veepudelit või isegi purki suppi või köögivilju.

Alustage istumisasendis põrandal nii, et tagumik on maas, põlved on kõverdatud ja jalad põrandal tasased. Pingutades kõhtu, kallutage kere selga nii, et olete põranda suhtes umbes kraadise nurga all. Kui te ei kasuta raskust, pange käed kokku. Kui kasutate kaalu, hoidke seda oma kätes, otse kõhu kohal. Tõstke kõverdatud põlvedega ikka jalad maast lahti, nii et tasakaalustaksite oma tagumikku.

Rasva armastuse kaepidemete poletamine