Liigu sisu juurde

Kui asjad on lihtsad, peate astuma sammu edasi. Mõne nädala pärast saate treeningut tunnini pikendada. Pole probleemi! Teadlased Loughborough ülikool Inglismaa leidis, et kui sportlased sõid hommiku- ja lõunasöögil aeglaselt seeduvaid süsivesikuid, oli neil päeva jooksul madalam insuliinitase ja suurem rasvapõletustase kui neil, kes tarvitasid kiiresti seeduvaid süsivesikuid. Intensiivne tants kulutab veelgi rohkem kaloreid kui pidev jooksmine. Piimatooted võitlevad rasva vastu nende kaltsiumisisalduse tõttu, nii et otsustades, mida õhtusöögi ajal juua, on klaas piima suurepärane valik.

ABS in 1 Week (lose belly fat) - 7 minute Home Workout

Nõukogu number 1 - tea, millal peatuda Kui aeg saab otsa, tormame kõik jõusaali, püüdes igast Rasva poletamine abs maksimumi välja pigistada. Kuid meie keha pole selliste koormustega kohanenud eriti kui te pole spordikeskuse sage külastaja. Anna soovitab treenida kaks korda päevas - hommikul ja õhtul 30 minutit.

Rasva poletamine abs

Mõne nädala pärast saate treeningut tunnini pikendada. Anastasia Postrigai rääkis meile, miks süsteem on kõigil koolitustel oluline selle kohta saate lähemalt lugeda siit.

Rasva poletamine abs

Intensiivne tants kulutab veelgi rohkem kaloreid kui pidev jooksmine. Ta soovitab süüa kaks kõvaks keedetud muna, kinoa ja köögiviljade salat ning roheline mahl - need toidud on kergesti seeditavad ega tekita raskustunnet trenni tuleb teha mõnuga.

Vihje nr 5 - ärge ohverdage une treenimiseks Keha nõuetekohase toimimise eest vastutab tervislik uni siin rääkisime, kuidas unetusega toime tulla.

Unepuudus kutsub esile nälga ja hoiab kehas vett - parem on teha vähem trenni, kuid magada piisavalt.

Rasva poletamine abs

Nõuanne 6 - jälgige hoolikalt oma pulssi Tavaline rasva põletamise rütm on lööki minutis. Isegi jõutreeningu korral peaks pulss rasva põletamiseks tõusma. Toimetaja Valik.

Rasva poletamine abs