Liigu sisu juurde

On leitud, et inimese aju võib ajada segamini janu- ja söögiisusignaali, mistõttu sirutatakse käsi pigem snäkkide järele. Valgud ja valkudega seonduvad toidulisandid? Juurviljad sisaldavad maksimumi koguse toitained minimaalse kalorite arvuga, jättes täiskõhu tunde vähemate kaloritega.

On see ka reaalselt võimalik või on lihtsalt tegu järjekordse müüdiga.

Millised toidulisandid on tähtsaimad ja millal neid tarbida?

Saamaks vastust, tuleb süveneda füsioloogiasse, tuleb mõista kuidas rasvad põlevad, kuidas ja millistel tingimustel nad reservidest mobiliseeritakse. Kuidas mobiliseeritakse ja kasutatakse rasvavarusid? Rasvkudedesse ladestunud triglütseriidide reserve on organism väga visa kasutusele võtma. Isegi harjutamise aeroobne treening mõjul mobiliseeritakse triglütseriide üsna aeglasel kiirusel, see muudabki rasvapõletuse küllalt pikaajaliseks ja aeganõudvaks protsessiks.

Rasvade kasutust indutseerivad peamiselt kaks aspekti: kehalised harjutused aeroobse iseloomuga ja Sleimming Love Roll On energiatasakaal, mis on tekitatakse üldkaloraazi piiramisega.

Rasva poletamine ja kreatiin murda rasva maksas

Nimetatud aspektid stimuleerivad lipaaside hormoonid tööd, mis kisuvad piltlikult väljendudes triglütseriidi molekuli rasvkoe küljest lahti ja lammutavad selle rasvhapeteks ja glütserooli molekuliks. Ühest triglütseriidi molekulist vabaneb kolm vaba rasvhapppe molekuli ja glütserool. Vabanev glütserool on veeslahustuv ja difundeerub kergesti veeslahustunult verre, mistõttu glütserooli kontsentratsiooni tõus veres on üsna otsene näitaja toimuvast lipolüüsist või selle efektiivsusest.

Samal teemal

Arvatakse, et peamine lipolüüsi stimulaator rasvkoes, negatiivse energiatasakaalu ja kehaliste harjutuste ajal on epinefriin, mille kontsentratsioon plasmastõuseb ning mis aktiveerib adipotsüütide rasvarakud beeta retseptorid.

Tulles tagasi Rasva poletamine ja kreatiin harjutuste juurde, siis olgu öeldud, et kehaline tegevus, iseäranis aeroobset laadi stimuleerib tugevasti triglütseriidide mobiliseerimist, kehaliste harjutuste korral tõuseb vabade rasvhapete kontsentratsioon veres märgatavalt.

Kestva kehalise töö korral suureneb rasvade oksüdatsioon võrreldes puhkeseisundiga 10 korda. Mis juhtub siis kui intensiivsus tõuseb, nt. Suureneb ka rasvade oksüdatsioon, ent paralleelselt suureneb ka laktaadi produktsioon. Laktaadi teke takistab tugevalt rasvhapete mobiliseerimist, kuna halvab oksüdatsiooni läbiviivate ensüümide funktsioone. Seetõttu ongi rasvapõletus madalamatel intensiivsustel efektiivsem, kuna ka laktaati tekib siis oluliselt vähem.

Kui oleme piiranud kaloreid ja tekitanud negatiivse energiatasakaalu, kas on võimalik samaaegselt lihast kasvatada?

Logi sisse

On oluline mõista ja teada, et organism läheb oma reservide kallale siis, kui me ei ole toiduga saanud piisavalt kaloreid, et täita baasainevahtuse nõudlust või oleme treeningutega tekitanud negatiivse energiatasakaalu ja me ei saa kulutatut toiduga tagasi.

Loomulikult, teame, et sellised olukorrad on soodsaimad rasvapõletuslikke eesmärke silmas pidades ja rahuldamaks tekkinud defitsiiti, organism on agaralt oma rasvareservide kallal. Ent meie suureks õnnetuseks, organism ei tegutse selles suhtes selektiivselt, kujundlikult väljendudes haaratakse nõudluse energiadefitsiit rahuldamiseks kõike, mis ette Rasva poletamine ja kreatiin ka süsivesikud ja valgud.

Nagu öeldud, need hormoonid tegutsevad kiiresti ja valimatult, muundades organismi kõikvõimalikke kudesid kasutamiskõlblikuks energiaks. Tõlkijalt: Kahjuks jah, ka lihasmass kuulub sinna alla. Organismi jaoks ei ole tegelikult meile nii väärtuslik ja raskesti saavutatav lihasmass midagi väärtuslikku ja erilist, normaalselt eksisteerimiseks pole seda lihtsalt vaja.

Arvan, et suurenenud lihasmass on üks esimesi, mille kallale kataboolsete olukordade ajal minnakse! On ilmselge, et pikaajaline olukord, madal insuliin, kõrge kortisool ning glükagoon, ei soodusta kuidagi lihasmassi edasist arengut ja kasvu.

8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse - Paljas Porgand

Valgud ja valkudega seonduvad toidulisandid? Kulturisminduses on aastaid praktiseeritud valgunormide suurendamist dieediperioodil. See on abiks, ent mitte alati ja täielikult. On see tõene väide või müüt? Üleüldse, kui läheb juba energia ammutamiseks aminohapetest, siis on selleks kolm võimalust: 1 toiduga saadavad valgud.

  1. Mis on pre-workout?
  2. KUIDAS KIIRESTI RASVA PõLETADA VALGU VõI KREATIINIGA - MEDITSIINI- -
  3. 20 viisi kuidas alatiseks vähendada kehakaalu
  4. Eksogeensed ketoonid rasva kadu
  5. Lühidalt: joo ja mölla!
  6. Slim Down reisi

Kahjuks, arvestades organismi energiavajadusi, siis toiduga saadavad valgud suudavad energeetilisteks vajadusteks katta väga minimaalse osa, seda isegi siis, kui valkude osakaal menüüs on suur. Nii, et valgu ratsioonide suurendamine dieedi kaalu kaotuse perioodil ei leevenda kataboolsetest protsessidest tulenevat lihasvalkude degradatsiooni oluliselt, sellele ei tasuks täielikult loota. Tõlkijalt: Muidugi, paljud kindlasti kahtlevad selles väites, kaasaarvatud siinkirjutaja, seda enam, et terve kulturismimaailm kasutab võistlusteks valmistumisel just sellist taktikat.

Registreeru

Ent arvan, et ei tohikski sellest väitest end häirida lasta, oluline nüanss asja juures on kindlasti see, kui suurest energiadefitsiidist me räägime, kui sügaval oma dieediga oleme? Usun küll, et kui olla nt.

Rasva poletamine ja kreatiin pruun leiva sandwich kaalulangus retseptid

Saab kaetud organismi valguvajadus ning tõepoolest, jääb ka ressursse üle, tekkinud energiadefitsiidi korvamiseks. Teiseks mittestruktuursed, veres ringlevad aminohapped.

Kui rääkida üldse energiaammutamisest aminohapetest, siis see valgu esinemisviis on just soodsaim. Selliseid nn.

Rasva poletamine ja kreatiin Kaalulangus ei ole vastuolus

Organismi suurim aminohapete reserv on salvestunud lihastesse lihasvalkude näol. Ja kuna vabade aminohapete reserv on sedavõrd väike, minnakse lihaste kallale üsna kiiresti.

Suurendades dieedi perioodil valgu ratsiooni, vähendame muidugi oluliselt lihasvalkude degradatsiooni, kuid seda täielikult takistada ja vältida pole kindlasti võimalik. Moraal ongi selles, et mida suurem on energiadefitsiit, seda rohkem läheb organism oma varudest abi otsima ja selleks on esmajärgus just lihased.

Nii, et mingisugune lihasmassi kadu dieedi perioodil on loomulik ja vältimatu. Suurusjärk oleneb dieedi sügavusest ja ülesehitusest. Millised on valkude degrdatsiooni põhjused? Nagu eelnevalt pikalt kirjeldatud, primaarseim degradatsiooni põhjus on energiadefitsiit, mis on siis saavutatud, kas läbi dieedi või treeningu. Olukorda halvendab tunduvalt glükokortikoidide suurenenud produktsioon, aga loomulikult, kui valguratsioonid on väikesed, on see samuti soodustav faktor.

Rasva poletamine ja kreatiin suurendab valkude degradatsiooni leutsiini aminohape defitsiit.

Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta.

Kogu kaalukaotuse olemus sõltub paljuski kaloritest. Ja tõepoolest, isegi jõutreening ja suured valgunormid ei aita meil lihast täielikult säästa, veel vähem on võimalik kvaliteetset lihast sellistel tingimustel juurde kasvatada. Harjutamiseaegselt treeningprotsess iseenesest on valgusüntees aeglustunud ja suurendab degradatsioon. Treening stimuleerib anaboolsete hormoonide produktsiooni ning tekkinud anaboolne keskkond kombineerituna piisava koguse süsivesikute ja aminohapetega soodustab valgusünteesi ja viib degradatsiooni kataboolsed protsessid miinimumini.

Nende kahe ühendamisel võib olla lihaste ülesehitamise ja rasvade põletamise sünergiline mõju, kirjutab ajakirja Life Extension Magazine.

Jõutrenn stimuleerib küll testosterooni ja kasvuhormooni produktsiooni ja anaboolne käik on nö. Võiks isegi väita, et trenniga suurendame negatiivset kaloraazi veelgi.

Artiklid › Retseptid › Rasvapõletamine ja Massikogumine samaaegselt ?! | sobralikeesti.ee

Selleks peabki dieet pideva kontrolli all olema. Tõlkijalt: Siinkohal on muidugi jällegi oluline märkida, et kõik sõltub sellest kuidas mängida kuidas dieeti juhime ja kui palju toitaineid ja mis korrelatsioonis peale anname. Madala süsivesikute ja kõrge rasvasisaldusega dieedid Kuidas suhtuda madala süsivesikute sisaldusega dieetidesse?