Liigu sisu juurde

Paranda see ära: Sõudke jalgu masinasse kinnitamata. Kui see kõlab tõesti üldiselt, siis sellepärast. Üks toidab keha ATP-ga lühikeste pingutuspuhangute korral, mis on lühemad kui 10 sekundit näiteks ühe kordusega maksimaalne katse. Mis on Metconi treening? Mis on siis pistmist metconitega?

Kahjuks eksivad enamus tüüpe sellest jõusaalitarbest, sest nad ei tea, kuidas seda kasutada. Ja kui te siiski hüppate mõne või kahe vaheaja tagant, on lihtne langeda tavalistesse sõudmise lõkse, mis takistavad teil saada parimat võimalikku treeningut. See on okei. Oleme ka seal käinud. Nii jõudsime USA meeste sõudmise olümpiakoondise peatreeneri ja olümpiakulla võitja Bryan Volpenheini poole, et meid õigele kursile seada.

Enim Külastatud

Hallake oma vormi 1. Saak: Istuge kõverdatud jalgadega ja jalgadega, nii et teie sääred on põrandast peaaegu 90 kraadi. Laiendage käed käepidemest kinni haaramiseks ja kallutage keha ettepoole, nii et teie õlad tulevad just puusade ette. Hoidke selg tasane ja südamik kinni.

  • Kas rasvu põletav toit on ikka olemas?
  • KUIDAS TEHA CROSSFIT METCONI TREENINGUID - TERVIS -
  • Kaalulanguse artiklid PDF
  • Mis on siis parem: kas tavalised või CrossFiti teenused?
  • Põleta pühadekalorid naerdes - Naerukoolitus
  • Kaalulangus reievalu
  • PARANDAGE OMA SõUDEVORMI - SOBIVUS -

Ajam: Hoidke sirge seljaosa, pingul südamik ja lukustatud käed ning ajage oma jalad tagasi, kuni need on peaaegu sirged. Kui need on, hinged oma puusadest ja kallutage oma keha tahapoole.

Kirjutage oma ülevaade

Kui teie torso jõuab põrandaga kraadise nurga alla, hakake küünarnukkidest painutades oma kätega tõmbama. Lõpeta: Siin peaksid teie jalad olema sirged, küünarnukid kõverdatud ja peate käepideme tõmbama oma alumise rinna külge.

Kiire kaalulangus letargia parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks

Teie käed peaksid olema rinnakorvist veidi eemal, kuid mitte külgedele laiali. Säilitage tugev südamik ja sirge selg.

Sarnased artiklid

Taastumine: "See on ajami peegelpilt," ütleb Volpenheim. Käed hakkavad sirguma. Kui need on peaaegu täielikult välja sirutatud, liigub kere puusadest ettepoole.

rasva kadu kookospahklioli Body Slim Ventre et Taille

Ehita tugevus: Kui soovite suurendada ühe katsega tõstetava kaalu hulka teie ühe korduse maksimum või 1 RMvajate treeningut, mille abil tõstate iga kolme minuti tagant ühe korduse 95—98 protsendil praegusest 1RM-ist. Suurendage sprindi kiirust: Kui treenite meetri jooksuks või meetri ujumiseks, soovite prioriteediks seada näiteks ühe minuti pikkused kangitõukurid, seejärel neli minutit puhkust, millele järgneb üks minut maksimumiga - väljaspool kükke ja neli minutit puhkust.

Toote omadused Detail funktsioonid : 1. RF sageduse funktsioon : metallist ühendust juhtiv otsa saab saata läbi raadio laine 6 miljonit vibratsiooni sekundis. Soojusenergia saadakse KHz kõrge impulsi sagedus väheneb kollageeni ja saavutab mõju karmistamine nahaparandades kortsude teket ja vähendada kaalu pideva regeneratsiooni ja rekombinatsiooni, kui aeg läheb. LED funktsioon : Punane valgus withnm laine pikkus omadused kõrge puhtusega, tugev valgusallikas ja ühtne energia tihedus, mis on oluline mõju naha hooldamise ja tervise ravi. Punane valgus võib suurendada elujõudu rakkude, edendavad rakkude' ainevahetust, muudab naha pressiteade suur summa, o, kollageeni ja kiuline kude ise täidis.

Parandage vastupidavust: Tehke ühte tegevust sõudmine, jooksmine, suusaerg, hüppenöör pikema aja vältel, ütleb Elwood. Mis muudavad CrossFiti metconsid erinevaks Kui otsite treeningut, mis annab teile kõige suurema paugu, valige treeninguid, mis rõhutavad mitut süsteemi.

Probiox pluss Ulotka Ted Valentine kaalulangus

Treeninguid, mis panevad võrdselt rõhku kahele või enamale energiasüsteemile, nimetatakse sageli "segarežiimis metcon-treeninguteks" või "CrossFiti metcons". CrossFiti metkonid vastavalt Aasta juulikuu numbrile CrossFiti ajakiri, on metaboolselt nõudlikud kogu keha, mitme liigese, suure jõuga liikumiste kombinatsioonid, mis tavaliselt esitavad väljakutse kõigile lihaskiudude tüüpidele ja kõigile energiasüsteemidele korraga.

Enamik CrossFit Benchmarki treeninguid nagu Fran kordust tõukejõude ja tõmbejõudeCindy minutiline AMRAP 5-st pull-up-ist, 10 push-up-st, st õhkkükist ja Grace 30 puhastust ja tõmblust aeg kasutage mitut energiasüsteemi ja kuuluge sellesse kategooriasse.

Viis sõudmisviga, mida te ei tea

Kas see tähendab, et CrossFiti metconil ja metconil on vahe? Midagi sarnast.

Kui kõik CrossFiti metkoonid kuuluvad metkonite katusealuse alla, ei vasta tavaline metcon alati CrossFiti kriteeriumidele - CrossFiti metcon alati kasutab kõiki energiasüsteeme võrdselt. Kui olete olümpiatõstja, meetri sprinter või triatleet, on kõige kasulikum treeningrutiin, mis sisaldab peamiselt metkone, mis seavad esikohale energiasüsteemi.

Jah, kuulsite õigesti, naer. Naer kulutab kaloreid Naer nimelt põletab sama palju kaloreid kui näiteks tund aega kiiret jooksu, uuringud on näidanud, et üks minut naeru võrdub 10 minutiga trenažööril või minutilise jalgrattasõiduga.

Lisaks mõjutab naer maksa, mao, südame ja kopsude tööd, viib pinged ja stressi ning tekitab õnnehormoone endorfiine.

Kas rasvu põletav toit on ikka olemas?

Sörkjooks sinu siseelunditele Naer on kasulik kõigile meie elunditele, seda võib võrrelda sisemise sörkjooksuga — naermise ajal saavad massaaži kõik siseelundid, mis omakorda aitab neil paremini funktsioneerida ja samas põletada ka vistseraalset rasva. Naeru abil saab tugevdada ka oma kõhu- selja- ja jalalihaseid. Ameerika teadlased on tõestanud, et 15 minutit naeru päevas aitab aastas alla võtta keskmiselt 2.

Üks asi on kaalukaotus, kuid sellele lisandub positiivne olek, rahulolu iseendaga, rõõm tehtust.

Tanana keha Slim Pantalone K vennad salendav seebi ulevaade

Pealegi on naer väga odav abivahend — see on meile sünnist saati kaasa antud oskus, mis on vaja enda seest vaid välja lubada ja miks mitte kasutada seda rahulolevama iseenda vormimiseks.