Liigu sisu juurde

Mingit ideaali ei ole mõtet taga ajada. Seda ilusa ilmaga.

Jalgrattaga kaalulangus? Need 14 asjatundja toetatud näpunäidet aitavad | Treening

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Kui kaugele ja kuidas kiiresti kaalus juurde minna Kas te kasutate jalgrattasõitu, et kaalust alla võtta? Jalgrattasõit on suurepärane vaba Kaalulangus Kiirem jalgrattasoit veetmine, kuid kui te kaalute kaotamiseks jalgrattaga sõitmiseks, peate oma treeningut struktureerima erinevalt kui oleksite, kui sõidate lihtsalt juhuslikult koos sõbraga.

Kasutage allpool olevaid näpunäiteid, et osta parim kaal jalgratturile ja seadke oma treening korralikult, nii et saate hakata tulemusi nägema. Kui kaugele ma peaksin jalgratta kaalulangusesse sõitma? Kui te kaalute jalgrattasõiduks, on kestus bikingiga kulutatav aeg palju suurem kui teie reisi tegelik kaugus.

laste sanatooriumi aneemia menüüst toitumine salendamine

See tähendab, et te ei pea tingimata sõitma kogu Tour de France'i kursust, et heita mõni nael. Kergendust tundev? Hea Ärge eemaldage läbisõidumõõdikut. Kui olete harjutanud uut harjutust, võite alustada oma jalgrattasõidu treeningprogrammi lihtsa testiga. Kasutage oma läbisõidumõõdikut või GPS-kell-või nutitelefoni rakendustet näha, kui kaugele te sõidate minutilise bikeiga.

Pange oma trenni ajakirjas number välja ja seadke eesmärk vähendada aega, mis kulub sama vahemaade ja marsruudi läbimiseks. Kui teie sobivuse tase paraneb, saate salvestada rohkem miili vähem aega ja põletada rohkem kaloreid.

Vahelduva paastumise kaalulangus 1 kuu jooksul

Nagu mugav, kulutage sadul ajal rohkem aega, pikendage nädala jooksul pikemaid sõites. Kui teete igal nädalal kolm jalgratta treeningut, lõpetage üks lühike sõit 30 minutitüks sõit mõõduka kestusega 45 minutit ja seadke eesmärk reisida üks pikk tunne minutit igal nädalal.

Kui kiiresti peaksin kaaluma tsükli langetamist?

Fresh articles

Kui teie peamine eesmärk on kaalulangus, on Kaalulangus Kiirem jalgrattasoit intensiivsus rohkem kui kiirus. Suurema intensiivsusega sõit põles rohkem kaloreid kui madalama intensiivsusega sõit.

  • Kuidas eemaldate rasva verest
  • Insanity Fat Burner
  • Jalgratas, kalorikulu ja kaalukaotus | Velomarket rattapood
  • Olgu siis sõnastus ükskõik milline — alates väljendist nälginud lubage naerda!
  • Keha-Build lihas.
  • rattaga sõitmine - Perekooli Foorum
  • Oi-oi
  • Parimad voimalused kaalulanguse sailitamiseks

Teie poolt sõidetud jalgratta liik ja valitud rada mõjutavad nii teie intensiivsust kui raske te Kaalulangus Kiirem jalgrattasoit ja teie kiirust kui kiiresti te reisite.

Näiteks, kui sõidate rasketel mootorratastel sademeteta maastikurattadel kiirusega 12 miili Kaalulangus Kiirem jalgrattasoit, peate ilmselt töötama väga raskeks. Aga kui Kaalulangus Kiirem jalgrattasoit olete jalgrattaga Kaalulangus Sprintec mäest alla, võite jõuda selleni, et peaaegu üldse pole jõudu. Sinu parim valik? Õppige kasutama südame löögisageduse monitori.

Seade annab täpselt kindlaks, kui raske te töötate. Eesmärgiks on töötada 70 kuni 75 protsenti teie maksimaalsest südame löögisagedusest enamiku seljas. Kui te ei soovi monitori sisse investeerida, kasutatakse selle asemel tajutav jõuülekande skaala. Kui skaalal on 1 kuni 10 maksimaalse koormusega 10peaksite tundma, et töötate tasemel 7. Te peate sügavalt sisse hingama, Slimming Real mitte ammenduma või hingeldama.

Kus ma peaksin jalgrattasõidul kaalust alla võtma? Teie valitud kursusel võib olla kõige suurem mõju teie põletatud kalorite arvule, kuna see mõjutab nii kestust kui intensiivsust. Parimate tulemuste saamiseks peate valima kursuse, mis võimaldab teil pedaal järjekindlalt, ilma et võtaks liiga palju katkendeid peegli- või ristmikel. Need lühikesed katkestused põhjustavad teie südame löögisageduse langust, liiga palju treeningu aega ja vähendavad teie sõidu kalorite põletamise potentsiaali.

Paljudel linnadel on pidevad jalgrattateed. Eriti kui hakkate esmakordselt kasutama, valite pigem nende ohutute teede kui sõidate teel. Kui Soomine uhe soogi paevas rasva poletamiseks pole jalgrattateedele juurdepääsu, võib osutuda vajalikuks oma sõitmine kohale, kus on saadaval pikk vaikset teed.

Parim jalgratas kaalulangus Parim jalgratas, mis aitab teil kaalust alla võtta, on see, mida te regulaarselt sõidate. On oluline, et proovite mitu stiili ja leiate selle, mis sobib teie kehaga. Mõned jalgrattaga sõitjad eelistavad õhuke rehvidega maastikurat ja peenemat raami.

Maastikuratas on kergem ja vajab vähem jõudu, kui sõidad kiiresti. Maastikurattad sobivad kõige paremini sillutatud pindadele ja pikkade katkematutel teedel. Kuid mõned ratturid ei tunne seda jalgratta stiili. Maastikuratas nõuab, et te sõidaksite kergelt edasi. Kui teil on tagasisidet või muret ohutuse pärast, ei pruugi see teie jaoks jalgrattaga olla. Selle asemel võite eelistada raiserit või mootorratast, millel on rasked ja paksud rehvid, mugavust ja mugavust.

Need rattad pakuvad tavaliselt mõnda vedrustuse ja polsteramist, et muuta sõit mugavamaks. Ja kui teil seda jalgratta stiili sõidate, on tavaliselt võimalik hoida püstasendis. Ka paksemad rehvid pakuvad rohkem stabiilsust, nii et ratturid tunnevad sageli nende jalgrataste jaoks ohutumaid, eriti kui need on uued jalgrattasõidule. Oma jalgratta ja jalgratta stiili jaoks saate oma jalgratta ostes piletipiletit osta.

Selles kaupluses olevad müügiesindajad on välja töötatud teie sobivaks mõõtmiseks ja soovituste andmiseks, mis põhinevad teie eelarvel ja ratsutamismudelil.

Eksperiment: väiksem kehakaal = kiirem jooksja?

Nad mõõdavad oma keha ja teevad soovitusi või Kaalulangus Kiirem jalgrattasoit mitte ainult istme kõrgusele, vaid ka käsipuu kõrgus ja laius, ülemise toru pikkus ja sadula suurus, nii et te sõidate kõige mugavamas asendis. Essential Gear kaalu langetamiseks jalgrattasõitudeks Nüüd, kui teil on hea jalgratas ja olete mõelnud, kuidas oma jalgratta treeningut üles ehitada, tahate saada mõne varustuse, mis hoiab sind mugavaks ja ohutuks teie seljas.

Osta ja kandke alati. Külastage oma kohalikku bike poodi, et see oleks korralikult paigaldatud. Jalgrattaekspert näitab teile, kuidas kiiverit kandma, nii et teid kaitstakse krahhi korral. See on veel üks asi, mida loodate, et te pole kunagi Kaalulangus Kiirem jalgrattasoit kasutada.

Õnnetusjuhtumi õnnetuse korral saavad inimesed, kes töötavad reageerijana, tööd tegema, näiteks juhiluba või Road ID Magamine kohu kaalulangus. Kui teie sobivuse tase tõuseb, leiad end end kodust kaugemal. Kui teie jalgrattur laguneb või ilm muutub ohtlikuks, võimaldab mobiiltelefon helistada. Lisaks võite kasutada kasulikke rattaprogramme. Tõhus jalgrattasõit annab sulle janu.

Hoidke oma veepudelit täis ja ärge unustage, et teed jooksevad. Hea paar jalgrattaprille kaitseb teie silmi lendavast prahist, nagu kivid, klaas või vead. Hankige paar kummist ninaosa, nii et nad ei libiseks oma nägu higistades.

Lisavarustus Sadulapakk. See väike pakend seob teie postitust ja lukud suletud, et hoida oma mobiiltelefoni, teie identifitseerimist ja muud olulised asjad. Südame löögisageduse monitor. Mõõda oma intensiivsust selle Mount Auburn Walthami kaalulangus tööriistaga.

Paljud aktiivsusmonitorid pakuvad ka teie südame löögisagedust, mis aitavad teil treeninguid jälgida.

  • Proana narimiskummi kaalulangus
  • Udon kaalulangus
  • Jalgrattasõit Ja Keha Eelised | Artiklid
  • Jalgrattasõit ja keha eelised Jalgrattasõit ja keha eelised Milline tüdruk ei taha hea välja näha?
  • Share on Facebook Share on Twitter Nii et sa arvad, et on aeg kaotada mõni nael, kuid pole kindel, kuidas alustada?
  • Eksperiment: väiksem kehakaal = kiirem jooksja? – Nourish, Train & Flourish
  • Jalgrattaga kaalulangus?
  • Virsikud poletavad rasva

Jalgrataste arvuti. Jalgrataste arvuti kinnitub teie käepidemetele ja saab mõõta kiirust, kaugust, kiirust, liikumatust ja palju muid funktsioone. See ei ole oluline, kuid see on lõbus olla. Treener siseruumides. Kui te olete tõsiselt kaalulangus jalgrattasõidu puhul, on mugav jalgratastega treener. Treener on tavaliselt kokkuklapitavad võidusõit, mis võimaldab teil oma siseruumides jalgrattaga sõita. See sobib vihmaseks või külmaks päevaks.

Tsükliliselt sõbralikud kõrvaklapid. Rattaga sõitmine ei ole ohutu.

Related Content

Kuid kui soovite muusika pedaali, on mõned kõrvaklapid, mis on jalgrattaga sõbralikud. Funktsioon võimaldab teil kuulda liiklushelvesid, nii et te olete teel ohutu. Jalgrattasport jalatsid. Jalgrattasport-spetsiifilised kingad ei ole kaalulanguse treenimise jaoks vajalikud, kuid need võivad muuta teie sõidu mugavamaks.

Kaalulangus puzzle lahendatud

Avid jalgratturid kannavad jalatseid, mis klammerduvad pedaalidesse. Klipid pole vajalikud, kuid võite arvata, et jäik jalats jalgrattaga või muul viisil töötab paremini. Pingutus aitab pedaali survest kogu jalga pingutada, muutes pedaali löögi efektiivsemaks ja mugavamaks.

Näpunäiteid oma Kaalulangus Kiirem jalgrattasoit sõitmiseks ohutult ja efektiivselt Hoidke neid ohutuse näpunäiteid ja treeninguid silmas pidades oma ettevalmistusi.

Jalgrattasõit ja keha eelised

Lisage mägesid. Ehita jõud madalamale kehale, suurendage oma aeroobset võimsust ja suurendage oma kalorite põletamise potentsiaali, lisades oma marsruudile mõned mäed. Võite isegi leida üht suurt kalle ja sõita mäel mitu korda ühe treeningseansina.

Lisage kiiruse intervallid. Kui olete kehtestanud regulaarse ratsutamise rutiini, hakkate end kiirustades proovima.

sportlaste toitumine kuiv jalad kaalust alla põletamiseks

Tavalistes teeosades lisage oma kiirusele mitu minutit miili tunnis. Järgige seda intervalli lühema puhkeajaga ja seejärel korrake tsüklit kolm kuni viis korda. Rist rong Kaalukaotusega jalgrattasõit on suurepärane treening, kuid kui kombineerida jalgrattaga koos treeningutüüpidega, siis kaotate kehakaalu kiiremini. Mitte jalgrattaga seotud päevadel tehke lihtsat jõutreeningu treeningut kodus või kõndige kalorite põletamiseks.

Jätke kõrvaklapid kodus.

Kiire kaalulangus kupongi kood

Ärge kuulake kunagi kõrvaklappe sisaldavat muusikat või jalgratast, välja arvatud juhul, kui olete treeneri siseruumides. Isegi kui olete kaitstud jalgrattateel, on oluline, et saaksite näha ja kuulda kõike enda ümber.

Ärge sõitke ega Slim nuud pdf või teksti. Jäta oma mobiiltelefon välja hädaolukorras. Jalgrattasõit ja rääkimine või sõnumite saatmine võivad olla sama ohtlikud kui teed sõidu ajal. Pidage meeles ilmast.

9 Kaalulanguse napunaited

Rattasõit on ilma sõltuv. Kui teie kiirus ühe päeva jooksul oluliselt väheneb, võib see olla tingitud ainult tugevatest tuulest või kuumusest. Kui hindate oma treeninguid, otsige suundumusi, mis pigem võrdlevad üksteise päevi. Jalgrattasport kehakaalu kaotamiseks on suurepärane võimalus kaloreid põletada, stressi vähendada ja nautida õues. Investage ohutusseadmetesse ja parimaks oma kehasõiduks, et oma jalgrattaid ohutumaks ja nauditavaks pidada. Related Content.